Euh. Nee, dat ervaar ik niet. Ook de reden waarom ik mezelf afvraag waarom er geen neutrale optie is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:32 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Je ervaart er heus wel een gevoel bij.
Ga dan eens hypnose-sessie proberen bij een psycholoog om wat wat dichterbij je gevoel te komen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Euh. Nee, dat ervaar ik niet. Ook de reden waarom ik mezelf afvraag waarom er geen neutrale optie is.
Die optie is er. Door niet te stemmen en de resultaten te interpreteren als zijne reacties van mensen die er wel een emotie bij voelde.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Euh. Nee, dat ervaar ik niet. Ook de reden waarom ik mezelf afvraag waarom er geen neutrale optie is.
Nergens voor nodig, doch bedankt voor je ongetwijfeld goedbedoeld advies.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:37 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ga dan eens hypnose-sessie proberen bij een psycholoog om wat wat dichterbij je gevoel te komen.
Ergo ; een kutpoll.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die optie is er. Door niet te stemmen en de resultaten te interpreteren als zijne reacties van mensen die er wel een emotie bij voelde.
Als je echt technisch wil gaan doen dan missen we natuurlijk ook nog "anders, namelijk..." en "ik weet niet wat islam is" en "ik ben een troll."
Klopt. Die moet ergens onder de optie "geeft me de drang om te virtue signallen"quote:
Dit idd.quote:
gaat deze poll over je moeder?quote:
Hoe vrij is die keuze als je binnen zo'n gemeenschap opgroeit? De (mentale) conditionering van de mens, berooft hem in feite grotendeels van de vrije wil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:00 schreef Elfletterig het volgende:
De realiteit is dat religie een keuze is en dat het - meestal op jonge leeftijd - wordt aangeleerd.
Je kan toch zowel negatieve gevoelens (bv angst) of positieve gevoelens hebben( bewondering) ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:32 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Je ervaart er heus wel een gevoel bij. Kies degene die het meest dat gevoel verwoordt.
Ik heb ook liefde gevote, maar alleen omdat ik de optie vrede niet kon selecteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ja hoor 'liefde' 41 stemmen. Wie heeft er hier 30+ kloons?
zo kan je het ook naar je hand pratenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 03:43 schreef SpecialK het volgende:
Ondanks dat iemand zijn teringjantje best heeft gedaan om de poll te verneuken is het grotere deel van de stemmen alsnog een negatieve emotie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |