Euh. Nee, dat ervaar ik niet. Ook de reden waarom ik mezelf afvraag waarom er geen neutrale optie is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:32 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Je ervaart er heus wel een gevoel bij.
Ga dan eens hypnose-sessie proberen bij een psycholoog om wat wat dichterbij je gevoel te komen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Euh. Nee, dat ervaar ik niet. Ook de reden waarom ik mezelf afvraag waarom er geen neutrale optie is.
Die optie is er. Door niet te stemmen en de resultaten te interpreteren als zijne reacties van mensen die er wel een emotie bij voelde.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Euh. Nee, dat ervaar ik niet. Ook de reden waarom ik mezelf afvraag waarom er geen neutrale optie is.
Nergens voor nodig, doch bedankt voor je ongetwijfeld goedbedoeld advies.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:37 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ga dan eens hypnose-sessie proberen bij een psycholoog om wat wat dichterbij je gevoel te komen.
Ergo ; een kutpoll.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die optie is er. Door niet te stemmen en de resultaten te interpreteren als zijne reacties van mensen die er wel een emotie bij voelde.
Als je echt technisch wil gaan doen dan missen we natuurlijk ook nog "anders, namelijk..." en "ik weet niet wat islam is" en "ik ben een troll."
Klopt. Die moet ergens onder de optie "geeft me de drang om te virtue signallen"quote:
Dit idd.quote:
gaat deze poll over je moeder?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |