bulbar overzetten?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:50 schreef Faxie het volgende:
Lol, ik ga wellicht van een paarse met een bullbar naar een witte met een dikke achterspoiler
Misschien gaat dat wel jaquote:
Hij levert misschien wel meer op als je de losse onderdelen verkoopt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien gaat dat wel ja![]()
Een voordeel... zelfde type, dus ik heb een mooie auto voor reserveonderdelen, lol. En als ik dan eventueel dingen verwisseld heb, doe ik 'm op marktplaats aanbieden denk ik.
O, oké..quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iemand is verdrietig, dan is dit niet nodig op dit moment...
Liever ben ik er een 1 keer vanaf...quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij levert misschien wel meer op als je de losse onderdelen verkoopt.
Ook niet als iemand tussentijds bij je binnenstapt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveelweegt die move? Kreeg voor mijn Mazda 323 van 975 kilo 200 euroquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever ben ik er een 1 keer vanaf...
Maar ga 'm niet naar de sloop brengen... die geven te weinig. 50,- voor de Move sloeg nergens op![]()
Dan heb je ook nog van die opkopers, maar geen idee wat die zouden geven...
ja echt he.. Nee ga mij nu wel ff afdrogen ik drupquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van zo'n opmerking droog je toch spontaan op
quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ook niet als iemand tussentijds bij je binnenstapt?Rival heeft dit weekend nog met de douchedeur staan wapperen omdat het me te warm werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dude, je moet even wat draadjes opnieuw verbinden.![]()
730 dacht ik. De WagonR weegt 830.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoeveelweegt die move? Kreeg voor mijn Mazda 323 van 975 kilo 200 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |