Ik gebruik niet die foto's van snapchatquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Op wilde apps zit je? Wat voor foto's gebruik je? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij geen gesprekken moet kunnen krijgen.![]()
waaat gebruik jij snap? waarom heb ik jou niet?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik gebruik niet die foto's van snapchatgewoon normale selfies
Ik heb nu Tinder, eerder probeerde ik Happn, Okcupid, en Paiq.
Ik heb via Paiq best leuke dates gehad. Dat vond ik altijd de leukste omdat ik daar wat minder oppervlakkig benaderd werd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik gebruik niet die foto's van snapchatgewoon normale selfies
Ik heb nu Tinder, eerder probeerde ik Happn, Okcupid, en Paiq.
nou ik heb het vanmiddag weer eens aangemaakt en heb nu 15 pratende matches en 7 stillequote:Op zondag 27 augustus 2017 22:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb via Paiq best leuke dates gehad. Dat vond ik altijd de leukste omdat ik daar wat minder oppervlakkig benaderd werd.![]()
Leeft Tinder sowieso nog een beetje eigenlijk? Ik had toen al het gevoel dat het minder druk werd, maar misschien was ik door de mannen heen. Huehue.
Ik wil Rival eigenlijk een keer met foto's van mij Tinder opsturen. Kijken wat een beetje arrogantie op zou leveren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nou ik heb het vanmiddag weer eens aangemaakt en heb nu 15 pratende matches en 7 stille
Paiq is wel een ok-e site ja. Ik moet nog maar even wat recente foto's op mijn profiel zetten gezien ik nu wel een gesprek heb lopen dat wel ok aanvoelt, dus dan toch maar een beetje aan de verkoopbaarheid schavenquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb via Paiq best leuke dates gehad. Dat vond ik altijd de leukste omdat ik daar wat minder oppervlakkig benaderd werd.![]()
Leeft Tinder sowieso nog een beetje eigenlijk? Ik had toen al het gevoel dat het minder druk werd, maar misschien was ik door de mannen heen. Huehue.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Paiq is wel een ok-e site ja. Ik moet nog maar even wat recente foto's op mijn profiel zetten gezien ik nu wel een gesprek heb lopen dat wel ok aanvoelt, dus dan toch maar een beetje aan de verkoopbaarheid schaven
Die foto reacties waren ook wel hilarisch.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Paiq is wel een ok-e site ja. Ik moet nog maar even wat recente foto's op mijn profiel zetten gezien ik nu wel een gesprek heb lopen dat wel ok aanvoelt, dus dan toch maar een beetje aan de verkoopbaarheid schaven
Jep.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:51 schreef Lot88 het volgende:
heeft paiq ook een app? Anders ook maar ns doen
Funny girlquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die foto reacties waren ook wel hilarisch.
Je moet niet gelijk over de karperfoto's gaan klagen, is een gevoelig onderwerp.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:53 schreef Elvi het volgende:
Neee Paiq was echt kut! De ergste gesprekken heb ik daar gehadeigenlijk alleen maar vreselijke gesprekken
Echt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:53 schreef Elvi het volgende:
Neee Paiq was echt kut! De ergste gesprekken heb ik daar gehadeigenlijk alleen maar vreselijke gesprekken
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je moet niet gelijk over de karperfoto's gaan klagen, is een gevoelig onderwerp.
Die kreeg ik zelfs bij Happnquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je moet niet gelijk over de karperfoto's gaan klagen, is een gevoelig onderwerp.
De karper-vloek.. Hmm, toevallig ooit bejaarde zigeuners kwaad gemaakt?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die kreeg ik zelfs bij Happnik kom er niet vanaf
What happend?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:01 schreef Faxie het volgende:
Woei volgende week voor een nieuw barrel kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |