SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik sta wel vaak in mijn keuken van "Oohhh.. wauw!" s ochtends dankzij mijn Morning Glory.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:28 schreef Fripsel het volgende:
Dat had je toch wel kunnen raden Lot..
Dat dat zou gaan gebeuren. Sowieso is het nog altijd -onterecht imho- de gewoonte dat de man het gesprek aftrapt dus als ze willen praten doen ze dat welquote:
nou heb eerder ook wel eens meer matches achterelkaar gehad maar niet zoveel en ook niet zoveel pratendequote:Op zondag 27 augustus 2017 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat dat zou gaan gebeuren. Sowieso is het nog altijd -onterecht imho- de gewoonte dat de man het gesprek aftrapt dus als ze willen praten doen ze dat wel
Praten is dan ook eng.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nou heb eerder ook wel eens meer matches achterelkaar gehad maar niet zoveel en ook niet zoveel pratende
je hebt wel tinder en swiped ook?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:37 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog nooit een pratende match gehad
Ik was best gezellig hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]anders ben je zo als de volgende ochtend? Zo ja dan is een bierinfuus misschien iets
De kracht van herhaling.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie zeiden bijna exact hetzelfde een weekje terug
we zijn al oudquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie zeiden bijna exact hetzelfde een weekje terug
Ja maar jij bent knap dus jij krijgt vanzelf gesprekkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:41 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg weer hoofdpijn.![]()
Toen ik nog op die datingsites zat hoefde ik er maar 1 aan te slingeren en ik had een gesprek. Ik moest gewoon "afkicken"want het was makkelijk vermaak als ik me verveelde.
Op wilde apps zit je? Wat voor foto's gebruik je? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij geen gesprekken moet kunnen krijgen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent knap dus jij krijgt vanzelf gesprekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |