Dat klinkt allemaal als leukleukleuk! (behalve het poetsen dan)quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zeker! En heb zin in aankomende week mijn vriendinnetje komt logeren en we gaan hele weekend naar het zomerfeestMoet dus nog mega aan het poetsen en outfitts zoeken
In theorie moet ik ook even een raam gaan open zetten, met dezelfde redenquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:49 schreef Fripsel het volgende:
Pffoe je kan aan mn huis merken dat het het hele weekend pot dicht heeft gezeten.
Euh? Is die helemaal gek of zoquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
vanmiddag heeft een stalgenoot mijn kast opengehad en er spul uit geleend zonder te vragen. Haar sleutel van haar kast blijkt op die van mij te passen. Vind het een beetje raar en aso dat ze het niet even gevraagd heeft of even een appje stuurde ofzo...
Jezus, zie het nu iddquote:
Als zij geen horren hebben, dan sjaquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
sting is niet weldekend? Vin ook niet? Rex ook niet?
Ik heb echt meteen alle deuren en ramen open gegooid en de planten water gegeven.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In theorie moet ik ook even een raam gaan open zetten, met dezelfde reden
ja dit hoorde ik dus van stalhouder... En die berichtte het al zo twijfelachtig dat ik vermoed dat hij het ook niet zo netjes vond. Morgen gaan pap en ik direct 2 andere sloten er opzetten.quote:
Klopt idd. Kende hem niet heel goed, maar leek een goede vent.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jezus, zie het nu idd
Was ondanks alle 'eigenaardigheden' een hele toffe gast. Rip Bob![]()
Dat is geen goede actie o.Oquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
vanmiddag heeft een stalgenoot mijn kast opengehad en er spul uit geleend zonder te vragen. Haar sleutel van haar kast blijkt op die van mij te passen. Vind het een beetje raar en aso dat ze het niet even gevraagd heeft of even een appje stuurde ofzo...
Tssss... Het lef zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja dit hoorde ik dus van stalhouder... En die berichtte het al zo twijfelachtig dat ik vermoed dat hij het ook niet zo netjes vond. Morgen gaan pap en ik direct 2 andere sloten er opzetten.
ja anders had ik direct bij haar op de stoep gestaan. Maar toch vind ik het niet zo netjes.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is geen goede actie o.O
Wel alles netjes en heel terug?
Dit hoef je inderdaad niet te accepteren. Die gaat echt elke fatsoensnorm te bovenquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja anders had ik direct bij haar op de stoep gestaan. Maar toch vind ik het niet zo netjes.
Ik heb 26 spinnen voor het raam hangenquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nou weetje als ze gewoon ff een bericht gedaan had met joh ik heb ff je kast opengemaakt want ik had dit en dit nodig met spoed (oid) dan had ik er nog niet zo moeilijk over gedaan. Maar dat ik het van een ander moet horen vind ik niet heel relaxed.quote:
Staat op het lijstjequote:Op zondag 27 augustus 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zou alsnog op de stoep staan... Zonder te vragen andermans spullen pakkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja anders had ik direct bij haar op de stoep gestaan. Maar toch vind ik het niet zo netjes.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb 26 spinnen voor het raam hangen
Ik welquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nou weetje als ze gewoon ff een bericht gedaan had met joh ik heb ff je kast opengemaakt want ik had dit en dit nodig met spoed (oid) dan had ik er nog niet zo moeilijk over gedaan. Maar dat ik het van een ander moet horen vind ik niet heel relaxed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |