Hahaha, ik heb ze een sorry gestuurd met een kleine uitleg. En jullie hebben gelijk, het is vreemd als ze daarom boos worden. Ziek is ziek en ziek is pech.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Of je nodigt ze uit bij jou, mits ze een fruitmand meenemen
Jezus ben je nog steeds ziek?quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dinsdag zou ik een dagje weg met vrienden... alleen dat ga ik absoluut niet trekken (griep/koorts/bleh), nu nog een manier verzinnen om dat tegen hen te zeggen zonder dat ze boos worden
Ohjeequote:Op zondag 27 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
Noh, Badtripbob/Goodtripbob is overleden. Toch altijd triest, dat soort berichten.
Zou morgen de huisarts bellen als je nog steeds kort hebt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog steeds koorts zelfs![]()
En ik moet deze week mijn stage voorbereiden
Owquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
Noh, Badtripbob/Goodtripbob is overleden. Toch altijd triest, dat soort berichten.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
He jeetjequote:Op zondag 27 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
Na een week koorts naar de huisartsquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog steeds koorts zelfs![]()
En ik moet deze week mijn stage voorbereiden
quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na een week koorts naar de huisarts
Dat was ik zeker van plan. Thnxquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou morgen de huisarts bellen als je nog steeds kort hebt.
Dat is altijd lekker, de boel doorluchtenquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:46 schreef Lot88 het volgende:
avondheerlijk weer hier, alles open gegooid
quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:46 schreef Lot88 het volgende:
avondheerlijk weer hier, alles open gegooid
zeker! En heb zin in aankomende week mijn vriendinnetje komt logeren en we gaan hele weekend naar het zomerfeestquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker, de boel doorluchten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |