Van seks krijg je wel trek andersquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je daar geen honger van.
En het was tijdens het hardlopen...quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je daar geen honger van.
In een sigaret zeker?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van seks krijg je wel trek anders
Jezus wat gezondquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Maar ik heb net een salade gehad dus ik heb geen BBQ nodig.
Ik nu ookquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dat je rookte, geen idee waarom
Suc6quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij gebrek aan BBQ. En er moet toch 10 kilo af.
Bbqquote:
Heb ik ook niet hoor. Succesquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij gebrek aan BBQ. En er moet toch 10 kilo af.
Goed weertje voor jaquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BbqIk heb geen bbq
[..]
Heb ik ook niet hoor. Succes
[..]
Goed weertje voor ja
Ik zou ze in de koelkast zetten. En ze daar pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dat ik door t huis flessen water ga zetten, ik moet echt wat meer drinken.
Nee. Want dan vergeet ik het.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou ze in de koelkast zetten. En ze daar pakken.
Ja maar ik dus niet en IK moet meer drinkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken gewoon vaak in de koelkast Samzz
#fatty4lyfe
En dan genoegen nemen met lauw water?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar ik dus niet en IK moet meer drinken.
Lauw water is beter dan geen water.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan genoegen nemen met lauw water?
Gewoon iedere keer als je langs een kraan komt een paar slokken nemen werkt niet?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dat ik door t huis flessen water ga zetten, ik moet echt wat meer drinken.
Doe ik ook.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:06 schreef Samzz het volgende:
Jij bewaart chips en koekjes e.d. in de koelkast?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken gewoon vaak in de koelkast Samzz
#fatty4lyfe
Ik eet geen koekjesquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij bewaart chips en koekjes e.d. in de koelkast?
Nu heb ik hier zin inquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij bewaart chips en koekjes e.d. in de koelkast?
Zie je. Ik ben niet gek! Lola doet t ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Iig bij de salontafel en eettafel en keuken
Flesjes van halve liter
Inb4 lola is ook gekquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je. Ik ben niet gek! Lola doet t ook.
Ik heb er een op de bijzettafel, eettafel, het aanrecht en op mijn badkamer en slaapkamer. Idd ook halve liters.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb al twee of drie jaar niet meer gebarbecued.
Kan je wel koken?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:23 schreef DrMarten het volgende:
Lahmacun Döner besteld. Te lui om te koken
Lama doner, say what?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:23 schreef DrMarten het volgende:
Heb vandaag puur uit luiheid zelf knflooksaus gemaakt met yoghurt die ik nog had, kruiden bij elkaar gegooid voor shoarmakruiden, kip uit de diepvies gemarineerd en gegeten met salade en pita's die ik nog in de diepvries had. Omdat ik niet naar buiten wildequote:Op zondag 27 augustus 2017 19:23 schreef DrMarten het volgende:
Dat klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb vandaag puur uit luiheid zelf knflooksaus gemaakt met yoghurt die ik nog had, kruiden bij elkaar gegooid voor shoarmakruiden, kip uit de diepvies gemarineerd en gegeten met salade en pita's die ik nog in de diepvries had. Omdat ik niet naar buiten wilde
Ben blij dat ik een bak aan verschillende kruiden heb, enige wat ik eigenlijk nog miste was gemalen korianderquote:
Ik heb gyrosvlees en pitabroodjes en sla en de hele meuk in huis, maar geen zin om klaar te makenquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb vandaag puur uit luiheid zelf knflooksaus gemaakt met yoghurt die ik nog had, kruiden bij elkaar gegooid voor shoarmakruiden, kip uit de diepvies gemarineerd en gegeten met salade en pita's die ik nog in de diepvries had. Omdat ik niet naar buiten wilde
Ja ik kan koken, ja ik heb een keuken, een kutkeuken dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kan je wel koken?je hebt wel een keuken?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb gyrosvlees en pitabroodjes en sla en de hele meuk in huis, maar geen zin om klaar te maken
Nah dat telt niet echt he?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mits je een festival met foodtrucks niet meetelt
Nee en nee. Ga toch niet voor mezelf een bbq aanstekenquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah dat telt niet echt he?
Heb je zelf wel een bbq?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |