Of jij in de zijnequote:Op zondag 27 augustus 2017 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben heel gemeen, maar dat beest komt dan in mijn territorium
Zou liever een hor in de slaapkamer hebben dan in de woonkamerquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Hier beneden heb ik een hor, in de slaapkamer niet (meer). Ik moet waarschijnlijk eerst een paar nachten last van muggen hebben, voordat ik een nieuwe ga halen
#procastrination
jij lacht mij de hele dag al uitquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lach alleen maar in tegenstelling tot anderen hier
Maar straks springt hij op mij ipv de vrijheid inquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt hem dan toch makkelijk met een A4tje eronder naar buiten gooien?
Ja dit. Spiders are friends, not foesquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt hem dan toch makkelijk met een A4tje eronder naar buiten gooien?
In de wereld van de spin zegt dat niks.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik betaal elke maand huur, hij niet
Spinnen mogen rustig door mijn huis wandelenquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dit. Spiders are friends, not foes.
Heb in de slaapkamer nog verduisterende gordijnen en vitrage, volgens mij houdt het 95% tegenquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou liever een hor in de slaapkamer hebben dan in de woonkamer
Spinnen zijn welkomquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de wereld van de spin zegt dat niks.
Watjequote:Op zondag 27 augustus 2017 22:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die ga ik dus niet openen, alleen al vanwege die gemene ondertoon
Waarom vang je ze dan en laat je ze onder t glas doodgaan? Klinkt nogal tegenstrijdig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Spinnen zijn welkom
Prikbeesten niet en daartegen zal ik heldhaftig strijden
Hoe kun jij je nieuwsgierigheid bedwingen O.Oquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die ga ik dus niet openen, alleen al vanwege die gemene ondertoon
Ik verwacht niet andersquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik lach jou wel uit al je op feebje gaat
Omdat ik sting al heel wat jaartjes kenquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe kun jij je nieuwsgierigheid bedwingen O.O
muizenquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:07 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, gelukkig is het maar een spin en geen muis.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Omdat ik sting al heel wat jaartjes ken
Als je dan je deur open hebt staan dan wel jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
Heb in de slaapkamer nog verduisterende gordijnen en vitrage, volgens mij houdt het 95% tegen
In de huiskamer is het 's avonds licht, zonder hor heb ik volgens mij veel meer muggen.
Gewoon zorgen dat je huis schoner is dan die van de buren, heb ik gemerktquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:07 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, gelukkig is het maar een spin en geen muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |