Misschien je voet in de schoen steken en er goed op leunen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]Hier lig er nog 1 onder een schoen die schoen staat er al 3 dagen zo want ik vertrouw het nog niet
Hoe weet je dat ie er nog ligt dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]Hier lig er nog 1 onder een schoen die schoen staat er al 3 dagen zo want ik vertrouw het nog niet
quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:57 schreef Lot88 het volgende:
Nee joh dat is engquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien je voet in de schoen steken en er goed op leunen?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou alsnog op de stoep staan... Zonder te vragen andermans spullen pakken.
Als die nog leeft zit die al lang ergens anders. In je slaapkamer bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:57 schreef Lot88 het volgende:
Hier beneden heb ik een hor, in de slaapkamer niet (meer). Ik moet waarschijnlijk eerst een paar nachten last van muggen hebben, voordat ik een nieuwe ga halenquote:
Of in de schoen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als die nog leeft zit die al lang ergens anders. In je slaapkamer bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:57 schreef Lot88 het volgende:
SPOILER: speciaal voor LotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laatquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maak die arme meid niet zo bang, laat op de avond
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:01 schreef STING het volgende:
[..]Als ik een glas over een beestje zet, durf ik hem nooit te bevrijden, maar wacht ik tot hij dood isSPOILER: speciaal voor LotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een fucking spin. Komaan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maak die arme meid niet zo bang, laat op de avond
Wat gemeen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik een glas over een beestje zet, durf ik hem nooit te bevrijden, maar wacht ik tot hij dood is
ik ga even een stok pakken en kijken of hij er nog onderligtquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als die nog leeft zit die al lang ergens anders. In je slaapkamer bijvoorbeeld.
Stel je aan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ga even een stok pakken en kijken of hij er nog onderligt
Je kunt hem dan toch makkelijk met een A4tje eronder naar buiten gooien?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik een glas over een beestje zet, durf ik hem nooit te bevrijden, maar wacht ik tot hij dood is
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:01 schreef STING het volgende:
[..]die ga ik dus niet openen, alleen al vanwege die gemene ondertoonSPOILER: speciaal voor LotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |