Dat weet hij wel. Hij zocht weer een excuus om een eind aan zijn martelgang te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die beste coureur kent niet eens het verschil tussen een kapotte en een werkende motor
Gewoon lekker overnachten in Spa. Vroeg in de ochtend naar het circuit met een taxi.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oef, hele race op die plek moeten kijken?
Is men (je reisgezelschap) er nu wel van doordrongen dat tijdig vertrekken gewenst is voor een toekomstig bezoek?
Nah, even naartoe gerend. Stond wat meer richting Les Combes met prima zicht naar Eau Rouge. En een tv, onmisbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oef, hele race op die plek moeten kijken?
Is men (je reisgezelschap) er nu wel van doordrongen dat tijdig vertrekken gewenst is voor een toekomstig bezoek?
Muah, niks van te merken. Het andere deel van de groep stond naast de Max-tribune en zei dat de sfeer even somber werd, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Nattekat, gingen er echt zoveel NLs weg toen Max was uitgevallen? Volgens het AD. Maar volgens mij was het een beetje een opgeklopt verhaal.
Wel kut hoor. Volgens mij is elke race waarin Max uitviel en Ricciardo podium pakte dat Max voor het uitvallen vóór Ricciardo lag.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Het gejuich toen Ricciardo P3 pakte...
Dacht ik al. Stom dat kranten dan weer allemaal van die onzin schrijven en van alles in een kwaad daglicht zetten. Waarom doen ze dat toch...quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, niks van te merken. Het andere deel van de groep stond naast de Max-tribune en zei dat de sfeer even somber werd, maar ook niet meer dan dat.
Het gejuich toen Ricciardo P3 pakte...
Ik heb het gevoel dat sommige journalisten een DP026 zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Stom dat kranten dan weer allemaal van die onzin schrijven en van alles in een kwaad daglicht zetten. Waarom doen ze dat toch...
Tja, als je altijd voor Ricciardo ligt...quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel kut hoor. Volgens mij is elke race waarin Max uitviel en Ricciardo podium pakte dat Max voor het uitvallen vóór Ricciardo lag.
Ik herinner me nog een A1 race. Ik ging met de trein. Veel mensen niet. Want trein ramvol en perron ook en geen plaats en puinhoop en en en...quote:
Ik ben in 2008 gegaan. De laatste keer bleek achteraf. Ook met de trein, het was zeik en zeik nat buiten (eens wat anders dan die zon op Spa ieder jaar weer), maar toch geen slechte herinnering aan. Ik weet meestal wel wat ik kan verwachten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een A1 race. Ik ging met de trein. Veel mensen niet. Want trein ramvol en perron ook en geen plaats en puinhoop en en en...
Toen ging ik met de auto. Heen was geen probleem. Terug 3 uur over gedaan om op een snelweg te komen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een A1 race. Ik ging met de trein. Veel mensen niet. Want trein ramvol en perron ook en geen plaats en puinhoop en en en...
Met de trein naar zandvoort is prima te doen. Op tijd heen en terug via centerparks dan loop je zo de achterkant van het station op terwijl de menigte staat te dringen aan de voorkant.quote:Op maandag 28 augustus 2017 00:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toen ging ik met de auto. Heen was geen probleem. Terug 3 uur over gedaan om op een snelweg te komen.
Vorig jaar met de trein naar de Max Verstappen Racedagen. Ging toch een stuk beter (als je op tijd weg bent).
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik las net dit elders:
Bij sky sport zouden Ross Brawn, Pat Symons en Mick Schumacher een gesprek hebben gehad, waar Ross en Pat in de verleden tijd praatten over Michael. Alsof Michael niks beseft, 'je vader zou trots op je zijn geweest'..
[..]
Op zaterdag 5,25 euro. Vragen ze zondag echt 7 euro?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:12 schreef Justevo het volgende:
[..]
7 euro nu dacht ik. 17 euro voor een pizza, 8/9 euro voor een frietje etc.
McLaren heeft nu toch niks aan een coureur van het caliber Alonso. Helemaal niet nu hij het blijkbaar niet meer op kan brengen een race uit te rijden en de auto parkeert wanneer het hem uitkomt. Honda voor schut zetten op de boordradio is kennelijk een sport geworden voor hem en uiteraard in Suzuka dadelijk weer een schepje er bovenop gooien, daar kun je de klok op gelijk zetten. Ik was altijd fan van Alonso maar hij gedraagt zich nu echt als een kleuter en als ik McLaren was zou ik zsm een einde maken aan deze act. Het heeft weinig zin om deze kleuter in Monza weer in de auto te zetten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze moeten van de beste coureur van het veld af.... . Vorige kwali vergeten? Niet gezien hoe hij kan toveren als het mogelijk is?
Tja dat weet je van te voren natuurlijk al. Als je daar niet tegen kan moet je een andere GP uitkiezen om te bezoeken. Hockenheim ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:12 schreef Justevo het volgende:
[..]
Als ik honderden euro's betaal voor een kaartje mag je best klagen. Het gaat niet om kleine dingetjes en wat drukte, maar om systematische problemen. Ze zijn daar volledig incapabel om dit te organiseren.
Op Kemmel gingen er misschien 4 man weg waar ik zat. Vorig jaar toen Max nog gewoon rondreed gingen er veel meer mensen weg na z'n aanvaring in de eerste bocht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Stom dat kranten dan weer allemaal van die onzin schrijven en van alles in een kwaad daglicht zetten. Waarom doen ze dat toch...
Het was ook een domme beslissing om naar McLaren te gaan. In hun laatste Mercedes jaar wist McLaren amper Force India voor te blijven dus ik heb geen idee waar hij zijn beslissing op gebaseerd heeft. Misschien was hij onder de indruk van de glimmende fabriek.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:03 schreef opreis het volgende:
Deel heeft ie ook aan zichzelf te danken. Op het moment dat hij ferrari verliet was mclaren nog een veel grotere gok.
Zelfde eigenlijk met hamilton, al pakte zijn gok aanzienlijk beter uit.
idd, wat een drama was dat! Lang wachten op het perron, als sardientjes in een blik. Halverwege de race was het bier op en overstroomden de pisbakken. Zandvoort is niet geschikt...quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een A1 race. Ik ging met de trein. Veel mensen niet. Want trein ramvol en perron ook en geen plaats en puinhoop en en en...
Ik heb best veel mensen wel zien vertrekken na rondje 10 ongeveer. Maar dat was van dat typische volk waar ik me heel de dag al aan ergerde. Oranje voetbalshirtjes aan, IQ van max 80 en de hele dag al de ene dome opmerking na de andere schreeuwen terwijl ze aan de telefoon zaten met hun vrienden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Nattekat, gingen er echt zoveel NLs weg toen Max was uitgevallen? Volgens het AD. Maar volgens mij was het een beetje een opgeklopt verhaal.
Monza is echt supergoed bereikbaar! Silverstone ben ik nooit geweest. Hockenheim helemaal goed bereikbaar, ligt naast de snelweg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Eigenlijk had je dus geen idee waar je aan begon bedoel je..
Vrijwel alle grote oude circuits hebben dit 'probleem'.
Silverstone, Monza, Spa.
Hockenheim was de laatste jaren niet vol.
Punt is vooral, de oude circuits zijn zo vergroeid met de omgeving dat er moeilijk qua bereikbaarheid verbeterd kan worden, als men dat al wil.
Je wilt het circuit eigenlijk niet verneuken, maar de natuur eromheen ook niet. En voor die ene race in het jaar waardoor het vastloopt? Tja..
Tenzij jij natuurlijk allemaal Bahrein, Abu Dhabi, China etc wil zien.
Circuits met genoeg ruimte, zo vlak als een biljartlaken en zonder passie..
Hockenheim ís verneukt
quote:NEITHER Daniel Ricciardo nor his Red Bull team can explain Max Verstappen’s run of mechanical mishaps in 2017 — although that didn’t stop the Aussie from devising a cheeky explanation of his own.
Verstappen was running fifth in the early laps of the Belgian Grand Prix before an engine problem forced him out of the race.
It’s the third time in six races that the Dutchman’s Renault engine let him down — and in each of those races, Ricciardo has finished on the podium.
After finishing third behind race winner Lewis Hamilton and Sebastian Vettel, Ricciardo was asked if a difference in driving style or experience is behind why the No. 3 is making it to the ends of races while the No. 33 is not.
“I do a lot of things with my driving style which is very nice to the car,” Ricciardo began.
“I actually talk to it a lot during the race. I massage it. I wouldn’t call it foreplay but it’s something like that and Max is young, he’s aggressive, he goes straight in!
“I know you’re shaking your head but I feel like you knew the answer would be something silly like that.”
A more serious Ricciardo then explained that the team had investigated both their driving styles in a bid to identify a possible reason — something more tangible than bad luck — for Verstappen’s run of outs.
“In all seriousness, I don’t have an answer for it,” Ricciardo said.
“I’ve honestly … I have asked before. I’ve even asked all the guys in the team, the mechanical and also from the power unit side and I’ve said is there something you see Max is doing which I should maybe avoid and they said no, there’s nothing he’s doing. He’s not over-revving it or anything silly.”
Speaking to foxsports.com.au after the race, Ricciardo maintained that he would prefer “a good clean fight until the end” with Verstappen on the track to watching his teammate bow out early.
“I don’t celebrate his misfortunes, absolutely not, but I guess it’s something which I can’t really control or have a say in,” Ricciardo told foxsports.com.au.
“I guess I’m not the guy to console him or put my arm around him (laughs) he’s got his manager and his family to do that. I kind of just, in a way, stay out of it. I go up and, you know, tell him I feel bad for him, but there’s not much more to do.”
Ricciardo also affirmed that the pair have drawn a line under their Lap 1 clash in Hungary last month, their one-on-one chat before the team’s post-race debrief allowing them to clear the air.
“After Hungary I was pretty pleased with how we left it Sunday night,” Ricciardo said.
“Obviously we were going on holiday as well so if we didn’t get it cleared Sunday night after that race it would’ve dragged out. We got that sorted, and I’d moved on by Monday morning after Budapest.”
Vorig jaar in Monza geweest. Dat was inderdaad echt perfect georganiseerd! Auto parkeren bij een voetbalstadion in de buurt, en met pendelbussen naar het circuit en aan het eind van de dag weer terug met de pendelbus naar het stadion. Ook op zondag ging dit echt perfect. Geen geduw en getrek bij de bussen en ruim voldoende bussen!quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Monza is echt supergoed bereikbaar! Silverstone ben ik nooit geweest. Hockenheim helemaal goed bereikbaar, ligt naast de snelweg.
En voor dat slechte zicht op het circuit, dat is bij staanplaatsen altijd dramatisch. Daarom, altijd trinbuneplaatsen nemen.
En dan als hij onder zijn contract uit zou zijn, waar moet hij dan heen? Red Bull is een prima team voor hem. Deze dip komen ze echt wel weer te boven hoor. F1 is nu eenmaal een sport van langetermijnplanning, maar dat begrijpen al die meelopers die sinds Barcelona 2016 het ineens volgen nu eenmaal niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef opreis het volgende:
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program.
Zou dat meespelen?
Stond een paar pagina's terug ook al als filmpje. Wel heel grappig.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:43 schreef Floriz87 het volgende:
https://www.foxsports.com(...)eeaeae5118810956646a
[..]
Yep, en een super sfeer op het circuit. Ook qua eten, drinken en pissen top. Italianen kunnen zoiets wel hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:49 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Vorig jaar in Monza geweest. Dat was inderdaad echt perfect georganiseerd! Auto parkeren bij een voetbalstadion in de buurt, en met pendelbussen naar het circuit en aan het eind van de dag weer terug met de pendelbus naar het stadion. Ook op zondag ging dit echt perfect. Geen geduw en getrek bij de bussen en ruim voldoende bussen!
Renaultquote:Op maandag 28 augustus 2017 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En dan als hij onder zijn contract uit zou zijn, waar moet hij dan heen? Red Bull is een prima team voor hem. Deze dip komen ze echt wel weer te boven hoor. F1 is nu eenmaal een sport van langetermijnplanning, maar dat begrijpen al die meelopers die sinds Barcelona 2016 het ineens volgen nu eenmaal niet.
Vrij moeilijk, en stel hij komt van contract af. Waar gaat hij dan rijden? Alles is een stap terug, want Ferrari en Mercedes hebben net nieuwe contracten gegeven aan HAM/BOT en VET/RAI. Gewoon blijven, contract uit zitten en als je dan nog steeds geen winnende auto hebt of motorisch nog steeds ondermaats dan ga je ergens anders naar kijken.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef opreis het volgende:
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program.
Zou dat meespelen?
Inderdaad, gewoon afwachten wat voor een ontwikkelingen RBR maakt en vooral Renault.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:35 schreef ondeugend het volgende:
Misschien een ruil
Nee Max moet er gewoon blijven natuurlijk.
Zal je zien dat hij straks ergens anders zit en dat dat team het weer niet voor elkaar heeft.
En wat moet hij dan? Zijn teamgenoot staat nummer 4 in de wk stand. En alles boven hem (en tussen zijn teamgenoot en hem) zit nog minimaal een extra jaar vast.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef opreis het volgende:
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program.
Zou dat meespelen?
Er zijn nog zoveel "open" stoeltjes:quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Suzie Wolff zei het gisteren ook al: waar zou hij heen moeten? Alle stoeltjes zijn al bezet.
Waarmee Steve meteen zei 'ah, bevestig je nu stiekem Bottas voor 2018?? '
Ja, die stoeltjes zijn dan ook geen optie.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel "open" stoeltjes:
Renault (Palmer)
Mercedes (Bottas)
Williams (beide)
Force India (beide)
McLaren (Alonso)
Sauber (beide)
TR (Kvyat)
Maar ja... op Bottas z'n stoeltje na is het achteruitgang of Honda moet in Monza met een monster motor aankomen.
Eens. Hoewel Vettel zijn auto iig niet telkens uitviel. Snap wel dat hij gefrustreerd raakt maar ze moeten bij kamp Verstappen wel het hoofd koel houden. Blijf toch altijd een beetje bang dat ze het een keer voor hun zelf verkloten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En wat moet hij dan? Zijn teamgenoot staat nummer 4 in de wk stand. En alles boven hem (en tussen zijn teamgenoot en hem) zit nog minimaal een extra jaar vast.
Hij moet gewoon geduld hebben. Ik heb Vettel de afgelopen jaren ook niet horen zeiken dat Ferrari niet mee kon doen om de wereldtitel. Het is lullig voor hem, maar je bent een team en je lost het maar als team op. Onder de streep zit hij gewoon bij een topteam en een echte kampioen zorgt ervoor dat het daar op orde komt, in plaats van steeds maar weer de vuile was buiten hangen en de schuldvraag op te rakelen.
Vettel werd in 2009 ook geen WK omdat ie vaak uit viel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Eens. Hoewel Vettel zijn auto iig niet telkens uitviel. Snap wel dat hij gefrustreerd raakt maar ze moeten bij kamp Verstappen wel het hoofd koel houden. Blijf toch altijd een beetje bang dat ze het een keer voor hun zelf verkloten.
Alle ogen zijn gericht op de spec 4 van Honda... hopelijk as. weekend.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
Zou Renault of McLaren trouwens niet een keer het gat dichten naar de top?
Ja ik heb het idee dat het chassis niet slecht is van de McLaren. En Honda is natuurlijk normaliter een redelijk bedrijfje. Als ze die motor up to date krijgen dan staat er ineens een heel andere auto.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alle ogen zijn gericht op de spec 4 van Honda... hopelijk as. weekend.
Achteraf makkelijk praten. Alonso had niet het idee dat hij op korte termijn met Ferrari om het kampioenschap kon rijden (waarin hij gelijk had), dus koos hij voor een gok met een team met een nieuwe motor, die misschien competitief met de Mercedes motor zou kunnen zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het was ook een domme beslissing om naar McLaren te gaan. In hun laatste Mercedes jaar wist McLaren amper Force India voor te blijven dus ik heb geen idee waar hij zijn beslissing op gebaseerd heeft. Misschien was hij onder de indruk van de glimmende fabriek.
ik heb het niet het idee dat Mercedes die suprematie nog weg gaat geven, die staan ook niet stil qua ontwikkeling.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
Zou Renault of McLaren trouwens niet een keer het gat dichten naar de top?
Dat is niet wat Vettel zegt. Volgens Vettel zelf was zijn restart te goed, zodat hij te vroeg uit de slipstream moest komen en vervolgens op power de dragrace naar Les Combes verloor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
Hoor nu pas dat Hamilton na de herstart voor Eau Rouge iets liftte om ervoor te zorgen dat Vettel dat ook moest doen en Kemmel met minder snelheid op zou komen.
Lijkt me best gevaarlijk toch?
quote:“I tried to open a gap, but we are a bit down on straight line speed so it’s playing with fire. If you open too much [of a gap], then it’s just silly because you can’t get back and then it’s like ‘why the hell did you lift?’. If you’re too close, then something like what happened can happen. At the top of the hill, I had to already get out of the tow. Then it was a drag race and even though I had momentum on him, then still a long way and there we’re missing a bit. So nowhere to go after that.”
Dat was jammer idd, was wel de enige kans die hij had. HIj zat er op een gegeven moment naast maar kon het gevecht voor de bocht niet aan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is niet wat Vettel zegt. Volgens Vettel zelf was zijn restart te goed, zodat hij te vroeg uit de slipstream moest komen en vervolgens op power de dragrace naar Les Combes verloor.
[..]
Ted Kravitz zei het op de manier dat ik het zeiquote:Op maandag 28 augustus 2017 11:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is niet wat Vettel zegt. Volgens Vettel zelf was zijn restart te goed, zodat hij te vroeg uit de slipstream moest komen en vervolgens op power de dragrace naar Les Combes verloor.
[..]
En Ferrari neemt volgende race zelf ook de nieuwe motor (daarmee heeft alleen Haas gereden afgelopen weekend).quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind het al opmerkelijk dat Ferrari het gaat heeft kunnen dichten
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ted Kravitz zei het op de manier dat ik het zei
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/quote:"We got into Turn 1, I had very cold tyres, so I had a small lock-up. He was on the gas before me, I could hear him, and then as we were going down that straight I didn't keep it full lit the whole way, I was at 90 percent throttle, just to keep him as close as possible.
"I knew he wasn't going to come by, because he knows I would overtake him then at the top part with the tow.
"As we were going up Eau Rouge, that's where I really gave it maximum power. We got to the top and he had no space to really propel himself, so he just pulled out alongside. It was a cool battle, but it was really great to go into Turn 5 having done just enough to stay ahead. I was really happy with that."
Zo heeft Ham het gister idd verteld. Geniale actie.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/
Dat valt onmogelijk te beoordelen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En inderdaad maakte McLaren een verkeerde keuze met het chassis in 2013/2014, maar dat hebben ze inmiddels weer op orde.
In de tijd dat Alonso bij Ferrari reed waren ze ook competitief anders word je niet zo vaak tweede in de WK stand. McLaren was nogal een sprong in het duister, zelfs toen ze de beste motor van het veld hadden presteerden ze niet. Daar betaalt hij nu de prijs voor. Kan gebeuren allemaal het is lastig om de juiste keuzes te maken maar het valt me nogal van hem tegen hoe hij met de situatie omgaat. Gisteren ging hij weer als een opstandige kleuter tekeer op de radio. Vervolgens op eigen initiatief de auto parkeren. Doet afbreuk aan zijn status, in mijn ogen in ieder geval.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dat Ferrari dit jaar weer competitief is komt ook alleen maar door het afschaffen van de tokens. Iets waar drie jaar geleden nog geen sprake van was.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/
Haha baas.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/
Waarom zou Max dat niet willen ? Hij is minstens van hetzelfde kaliber. Het is eerder de vraag of ze dat bij Mercedes of Ferrari wel willen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat valt onmogelijk te beoordelen.
[..]
In de tijd dat Alonso bij Ferrari reed waren ze ook competitief anders word je niet zo vaak tweede in de WK stand. McLaren was nogal een sprong in het duister, zelfs toen ze de beste motor van het veld hadden presteerden ze niet. Daar betaalt hij nu de prijs voor. Kan gebeuren allemaal het is lastig om de juiste keuzes te maken maar het valt me nogal van hem tegen hoe hij met de situatie omgaat. Gisteren ging hij weer als een opstandige kleuter tekeer op de radio. Vervolgens op eigen initiatief de auto parkeren. Doet afbreuk aan zijn status, in mijn ogen in ieder geval.
Voor Verstappen wordt het ook lastig om zijn carrière te plannen. Het is de vraag of je het moet willen om naast Lewis of Vettel in een team te gaan zitten. Al gaat Lewis waarschijnlijk niet nog jaren door.
Omdat MB en Ferrari hun coureurs niet tegen elkaar laten racen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waarom zou Max dat niet willen ? Hij is minstens van hetzelfde kaliber. Het is eerder de vraag of ze dat bij Mercedes of Ferrari wel willen.
er is er altijd eentje beterquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat MB en Ferrari hun coureurs niet tegen elkaar laten racen.
Klopt maar dat is tussen de rijders en niet aan de teamchef.quote:
slim gedaan dusquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/
Ja, nu.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt regen verwacht op Monza
[ afbeelding ]
Eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt regen verwacht op Monza
[ afbeelding ]
Lees mijn post nog eens goed, dat is wat ik zeg.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat MB en Ferrari hun coureurs niet tegen elkaar laten racen.
er is geen teamchef die de snellere 2e rijder maaktquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt maar dat is tussen de rijders en niet aan de teamchef.
Verstappen vs Hamilton vs Alonsoquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:24 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop het natuurlijk wel, al denk ik dat zelfs met regen RB hoge ogen gaat gooien in Monza
het is niet betrouwbaar te voorspellen. 50% is max 1 dag vantevorenquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt regen verwacht op Monza
[ afbeelding ]
Max start van achteraan, dat weet je?quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt regen verwacht op Monza
[ afbeelding ]
Des te meer inhaalgenot.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Max start van achteraan, dat weet je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |