Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
wat is UD en TD?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
conor op UD of TD gaf 1:81
zet er 25 op in en je harkt een lekker salaris binnen
Ja goed he. Kut F'noorder.quote:
Smart businessquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
Mcgregor sports and entertainment ook groot op het doek.
Heldquote:
heb hier bijna een fles rode vodka achter de kiezen...gaat nog verdomd goed eigenlijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja goed he. Kut F'noorder.
Pinda's en bier. Kan niet beter.
Paupersquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef Lange_Lans het volgende:
"Bijna 2 ton voor een kaartje."
Mietjes.
Die kijkt in de bijkamer met de andere vrouwen he. Jwz.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Held![]()
Vindt het vrouwtje het wel oke?
dat ligt aan je geslacht, dan doet iedereen opeens wel lief tegen jequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik net als met het Olympische Spelen gewoon binnen kan vallen als noob en dat niemand een fuck geeft.
Moet je de prijzen eens opzoekenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef over_hedge het volgende:
Best apart dat het stadion totaal nog niet vol zit.
en ook niet uitverkocht dusquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef over_hedge het volgende:
Best apart dat het stadion totaal nog niet vol zit.
Ging even afwas afdrogen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij zijn we Amarantha kwijt![]()
had ik toch die foto niet moeten sturen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij zijn we Amarantha kwijt![]()
had ik toch die foto niet moeten sturen
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu voelquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kijkt in de bijkamer met de andere vrouwen he. Jwz.
afdrogen sure... de afwas.. yeah rightquote:
Nicequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat ligt aan je geslacht, dan doet iedereen opeens wel lief tegen je
Ik heb nog lekker cous cous.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
afdrogen sure... de afwas.. yeah right
Gaat niet gebeuren schurk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb hier bijna een fles rode vodka achter de kiezen...gaat nog verdomd goed eigenlijk
Tijd dat die mcgregor eens gaat winnen en dan de roes uitslapen
we zullen het over iets minder dan een uur meemakenquote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:45 schreef Jimbo het volgende:
maar ben ik de enige wie de snelheid en de manier van filmen van de UFC mist? Jezus wat is dit traag enzo, geen publiek shots of iets, geen leuke hosts of iets (joe rogan)
Jimboquote:
De ambiance is bij de UFC wel een stuk beter inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:45 schreef Jimbo het volgende:
maar ben ik de enige wie de snelheid en de manier van filmen van de UFC mist? Jezus wat is dit traag enzo, geen publiek shots of iets, geen leuke hosts of iets (joe rogan)
blij als dit over isquote:
ja. Betaal je zoveel. En kom je alleen voor de laatste 10% van het evenementquote:
sowiesoquote:
Als ik nou echt een foto zou krijgen dan zou dat kunnen helpen in mijn beoordeling.quote:
ik ben beter in de inbeelding dan op beeldquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik nou echt een foto zou krijgen dan zou dat kunnen helpen in mijn beoordeling.
doe jij dat nooit dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
Waarom staat een gast zijn tepel te strelen?
Ik kijk niet om het publiek te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:45 schreef Jimbo het volgende:
Why not?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
Oh, dacht dat ie hem echt had gestuurdquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik nou echt een foto zou krijgen dan zou dat kunnen helpen in mijn beoordeling.
May is al een oudje he... moet watTtestosteron aanmaken 😛quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
bij een andere gast? Nopequote:
hoezo? conor is een pakkenman. zou raar zijn als ie nu in een trainingsjackie komtquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Conor is wel een try hard trouwens met die outfit van hem zo dicht op het gevecht.
insert southparkgifjequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
Wordt hij opgewonden van. Iemand zuigt hem dadelijk ook leeg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
het geeft sfeer. nu zit je naar een dood beeld van een half leeg stadion te kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk niet om het publiek te zien.
Ja man, zou echt raar zijn bij een wedstrijd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoezo? conor is een pakkenman. zou raar zijn als ie nu in een trainingsjackie komt
bitch puhlease. Natuurlijk nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie hem echt had gestuurd
lokale bookiequote:
nee, jij trekt volle zalen....quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind een half stadion beetje jammer maar misschien komt dat vaker voor? Kijk dit nooit.
Unibet gewoon. En m'n personal bookie natuurlijk.quote:
oh paddy en bet365 hebben wel leuke dingenquote:
Hij heeft een duimring.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same.quote:
Alsof je nu anders eruit zietquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch puhlease. Natuurlijk niet
ik heb geen eens recente fotos
Ja loopt achter, en niet zo'n beetjequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
Ik zet net mn stream aan , ik kijk nu naar Badou JAck () loopt mn stream achter of klopt dit ?
Je loopt tussen de 10 en 50 minuten achter. Valt wel mee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
Ik zet net mn stream aan , ik kijk nu naar Badou JAck () loopt mn stream achter of klopt dit ?
Als dat nu bezig is loop je wel wat minuten achter.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
is dat zo ?quote:
quote:
flink jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
Fox stream loopt redelijk sync.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
Godverquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja loopt achter, en niet zo'n beetje
dat gevecht is al 10 nin geleden afgelopenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
ik had toen nog geen plakplaatjes... mn baard was amper gegroeid en ik ben ouder gewordenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof je nu anders eruit ziet
Klein dikkertje is hetquote:
ninquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat gevecht is al 10 nin geleden afgelopen
jezus jij ook nog levend?quote:
Neem dezelfde stream als anderen hier dan?quote:
oh shit. Denk dat hij nu echt niet snapt wat ik bedoelde.quote:
zo kon ze gratis naar binnen sneakenquote:
Hahahaha geniusquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus jij ook nog levend?
lege arena's trekken je zeker ?![]()
Je moeder trekt me momenteel (lol)quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus jij ook nog levend?
lege arena's trekken je zeker ?![]()
vind jij het ook zo spannend?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:55 schreef Yukipoekie het volgende:
Godsamme. .ik " kijk" via jullie comments. Goedenacht trouwens allemaal.☺
Stuur dan maar een recentequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had toen nog geen plakplaatjes... mn baard was amper gegroeid en ik ben ouder geworden
heb jij die leuke krullenbol eigenlijk nog ?
Das grappig, die is al jaren doodquote:
ik heb een hele mooie in pakquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuur dan maar een recente
Altijdkrullenbol voor het leven
Helaas iddquote:
Ga peuken kopen dan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dit uitzitten is zwaar zonder peuken![]()
![]()
heb je niet gewoon stiekem een fox international abbo?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:56 schreef DaMook het volgende:
Ik dacht dat foxsports betaald moest worden, maar ik kijk nu live zonder te betalen.
Nou ja ik klaag niet. Goedenavond/morgen allemaal
.
Alweer baanloos?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een hele mooie in pak
Toen werkte ik nog voor een baas enzoArbeiders
en krullenLeuk!
Nog nooit een cent betaald aan hun voor zover ik weetquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je niet gewoon stiekem een fox international abbo?![]()
nee niet baanloos, eigen zaak (of 3 inmiddelsquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alweer baanloos?
Mannen in pak boh
Ben al 3 weken gestopt baasquote:
Ik kijk nog wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stimuleer zijn zielige verslaving niet aub.
Je bent zelf een zielige verslaving.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stimuleer zijn zielige verslaving niet aub.
boefjes zijn hetquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog nooit een cent betaald aan hun voor zover ik weet.
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben al 3 weken gestopt baas![]()
![]()
Why?quote:
quote:
ha ha, jij rooktquote:
Oh damn. Wat voor zaken?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee niet baanloos, eigen zaak (of 3 inmiddels) gestart.
Niet van sigaretten af kunnen blijvenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent zelf een zielige verslaving.
ozzy is een godquote:
Goed bezig schurk. Trots op je. En René is ook trots op je. Roken is voor proleten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben al 3 weken gestopt baas![]()
![]()
Ja daarom.quote:
Marketing nog steeds, maar had nu een goed portfolio dus kon bij flink veel dingen aan de slag.quote:
40-45quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe oud is Ozzy eigenlijk? 105?
doe ff link danquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neem dezelfde stream als anderen hier dan?
Moeten ze wel eerst achter mijn betaalgegevens komenquote:
zo is die ff kut zetquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:00 schreef over_hedge het volgende:
Wat een saaie sport is het toch eigenlijk. De ufc card van volgende week in Rotterdam is nog spannender...
Ik kijk op TV, anderen willen vast wel delen, toch?quote:
mag wel eens beginnen, duurtl angquote:
Nicequote:Op zondag 27 augustus 2017 05:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Marketing nog steeds, maar had nu een goed portfolio dus kon bij flink veel dingen aan de slag.
sowieso. elke dag uitslapen en in mn joggingsbroek werken. Bevalt goedquote:
ja het is niet best. Ik ga maar veel bier drinken of zoquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo is die ff kut zet
zeker nu GDR ook al afvalt
Nee, joe roganquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:01 schreef KillemWieft het volgende:
Doet Larry Merchant straks de post-fight interview met Mayweather?
Ik schakel straks naar Fox4quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:01 schreef Jimbo het volgende:
als ik die comments van jullie lees ben ik zo fucking blij dat ik geen fox2 kijk
Dat bier in de ahoy is ook kut, zorg gewoon dat je wat meesmokkelt in je zakflesje dan ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja het is niet best. Ik ga maar veel bier drinken of zotoch 70 euro voor betaald
Noem je mij nou zwart?quote:
je oren zijn je dankbaarquote:
ik heb ook het liefst een muts bij mn gezicht...niks mis meequote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso. elke dag uitslapen en in mn joggingsbroek werken. Bevalt goed![]()
![]()
Maar geen harige blauwe gok ikquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb ook het liefst een muts bij mn gezicht...niks mis mee
vaak is dat een beetje slepen in een visuele planningquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]eigen planning lijkt me ergens chill maar ook zo lastig
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga eens slapen joh altijd zo laat op
(ik ben een uitzondering, ik mag dat)
Ja schuif maar weer op iemand anders af, daar waren ze 75jaar geleden ook goed inquote:
Ach, ik sta open voor nieuwe ervaringenquote:
Hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengen. Behalve dat al mijn senaten gerookt hebben en die vinden juist dat niet roken voor proleten is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed bezig schurk. Trots op je. En René is ook trots op je. Roken is voor proleten.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, ik sta open voor nieuwe ervaringen![]()
Dat zijn beide ook verstandige mensenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengen. Behalve dat al mijn senaten gerookt hebben en die vinden juist dat niet roken voor proleten is.
Maar goed. Ik sta aan jullie kant![]()
sta je toch raar te kijkenquote:
Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat ze erg ver gaan komen iddquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zijn beide ook verstandige mensen
Sorry maar jij begon echt...👼quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja schuif maar weer op iemand anders af, daar waren ze 75jaar geleden ook goed in
Avondquote:
Als ik eenmaal in een flow zit dan wel lukt het me wel. Ik heb opstart problemenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vaak is dat een beetje slepen in een visuele planning
dat kan jij best
niks mis mee toch?quote:
ik ook, daarom weiger ik te werken voor 10.00uurquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal in een flow zit dan wel lukt het me wel. Ik heb opstart problemen
Goede vriend ben je.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:07 schreef Jimbo het volgende:
maatje is in slaap gevallen.... zojuist besloten 'm dood te spammen met de uitslag dadelijk
moet ie maar niet slapen terwijl we zouden skypen tijdens het gevecht![]()
Sneu zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:07 schreef Jimbo het volgende:
maatje is in slaap gevallen.... zojuist besloten 'm dood te spammen met de uitslag dadelijk
moet ie maar niet slapen terwijl we zouden skypen tijdens het gevecht![]()
En ik zit nog aan het bierquote:
Moet ie zich maar aan de afspraak houdenquote:
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook, daarom weiger ik te werken voor 10.00uur![]()
net na de knockoutquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen hier rond een uur of 6 zullen arriveren.
Das wel een dick move.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet ie zich maar aan de afspraak houden
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook, daarom weiger ik te werken voor 10.00uur![]()
Is dat die blauw, wit en rode of die andere blauw, wit en rodequote:
Een beetje zoals die alto's vroeger op de middelbare school. Maar dan in kleur.quote:
sowiesoquote:
Blauw aan de zijkant. En lekker zacht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat die blauw, wit en rode of die andere blauw, wit en rode![]()
.
Ben wel snel moe aan het worden nuquote:
alto's ... weet je zeker dat het geen furry's waren?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een beetje zoals die alto's vroeger op de middelbare school. Maar dan in kleur.
quote:
wat nou als mcgregor dat ook deed? sowieso dat je 'm nog zou doenquote:
das over 4 minuten?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:10 schreef dl3b het volgende:
Ariel HelwaniGeverifieerd account @arielhelwani
Of course, if undercard goes long, they could walk later, but again, no sooner than 11:15 pm ET / 4:15 am GMT / 8:15 pm PT, per sources.
Seks gaat toch beter zonder broek dus scheelt weer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
wat nou als mcgregor dat ook deed? sowieso dat je 'm nog zou doen
Ik had ook niet verwacht dat ze binnen nu en drie minuten de ring in zouden stappen. Hoewel een tag-team-gevecht wel geinig zou zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:10 schreef dl3b het volgende:
Of course, if undercard goes long, they could walk later, but again, no sooner than 11:15 pm ET / 4:15 am GMT / 8:15 pm PT, per sources.
Achja ik heb 2,5 uur geslapen dus ben ook wel moequote:Op zondag 27 augustus 2017 05:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben wel snel moe aan het worden nu.
bah seksquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seks gaat toch beter zonder broek dus scheelt weer.
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 27-08-2017 om 00:03:01Of course, if undercard goes long, they could walk later, but again, no sooner than 11:15 pm ET / 4:15 am GMT / 8:15 pm PT, per sources. reageer retweet
Beetje vunzige praatjes houden hier alsof ze er iets van weten, vieze luiquote:
conor zou je compleet uit elkaar trekkenquote:
tsja één van maywether zn boys he.. zo won ie ook tegen paquiou of hoe je dat ook schrijftquote:
Ik zal doen alsof ik dat vervelend vind.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
conor zou je compleet uit elkaar trekken
Helwani is een vieze neus.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:10 schreef dl3b het volgende:
Die komt dadelijk in een geruitte ribstof broek denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
wat nou als mcgregor dat ook deed? sowieso dat je 'm nog zou doen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal doen alsof ik dat vervelend vind.
He bah vies.
Als je leuke grap over Amarantha maakt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:13 schreef Drolflap het volgende:
Iemand een streamlinkje voor deze arme jongen?
sowieso een broekje met die 'fuck you' print er opquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die komt dadelijk in een geruitte ribstof broek denk ik.
Wasda?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alto's ... weet je zeker dat het geen furry's waren?
Snelle knockout en dan naar bed zodat ik uitgeslapen ben voor de F1quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja ik heb 2,5 uur geslapen dus ben ook wel moe![]()
Had beter wakker kunnen blijven
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 27-08-2017 om 05:12:20Being told of lots of PPV ordering issues. UFC app, cable providers. Potential disaster for the promoters. reageer retweet
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:14 schreef Tazmaniac het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 27-08-2017 om 05:12:20Being told of lots of PPV ordering issues. UFC app, cable providers. Potential disaster for the promoters. reageer retweet
Dit heb ik eerder gelezen. Heeft hij kleine pik ja?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
ach met die paar cm van 'm maakt ie vast indruk...
Wow wat heb ik je ooit misdaan in dit leven.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je leuke grap over Amarantha maakt.
F1 ga ik niet eens kijken. 12:30 Feyenoordquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Snelle knockout en dan naar bed zodat ik uitgeslapen ben voor de F1. Hoop ik (een beetje)
.
ach dan komt er vast wel weer een rematchquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:14 schreef Tazmaniac het volgende:
leuke grap geen gemene hé!quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow wat heb ik je ooit misdaan in dit leven.
Haar functie op fokquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je leuke grap over Amarantha maakt.
Voetbal kijk ik nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
F1 ga ik niet eens kijken. 12:30 Feyenoord
zo te zien was het niet heel indrukwekkend tijdens de weigh-ins. daar had ie toch wel een stiffie leek het.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezen. Heeft hij kleine pik ja?Of zeg je dit alleen maar omdat hij een Ier is.
het ging mis bij de geboorte?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow wat heb ik je ooit misdaan in dit leven.
Oh ja klopt dat zag ik nog snel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:16 schreef Jimbo het volgende:
zo te
[..]
zo te zien was het niet heel indrukwekkend tijdens de weigh-ins. daar had ie toch wel een stiffie leek het.
Maarja, zoveel vergelijkingsmateriaal heb ik dan ook weer niet, ben niet zo van het piemols van andere mannen kijken
tot zo ver is alles kut geweest... kan alleen maar nog kutter worden zoquote:
Nou nou nouquote:
weer een zakje zonnenbloempitten gekocht?quote:
Is dat fluffy boy?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:17 schreef Jimbo het volgende:
davis gaat deze wel pakken. goede tikken op die andere gast
Ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:17 schreef DaMook het volgende:
Ik lees heel de tijd Putin achterop die broek.
yes, cookiemonster gaat de taco verslaanquote:
Nee dat vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weer een zakje zonnenbloempitten gekocht?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yes, cookiemonster gaat de taco verslaan
Dafuq?quote:
Hij was toch in texas?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:18 schreef KillemWieft het volgende:
Steve Harvey zit helemaal gefocust te kijken.
blank zeker?quote:
huehue ik las aids streamquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:18 schreef bijstandboy het volgende:
Dit is gewoon zonde van mijn ace stream
Uitgemaakte partij ondertussen volgens mij. Zou wel heel apart zijn als Davis nog gaat verliezen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja Davis heeft hem al aardig geraakt.
dat ligt eraan, hoe groot is je neus ?quote:
tsja daar heb je 't al, die dingen zijn niet voor ons geschikt als witte manquote:
Als die hem goed raakt kan het ook zo over zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uitgemaakte partij ondertussen volgens mij. Zou wel heel apart zijn als Davis nog gaat verliezen.
Nou, nee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:19 schreef Jimbo het volgende:
als je dit zo ziet heb je toch gewoon zin om weer te trainen / te sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |