Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
wat is UD en TD?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
conor op UD of TD gaf 1:81
zet er 25 op in en je harkt een lekker salaris binnen
Ja goed he. Kut F'noorder.quote:
Smart businessquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
Mcgregor sports and entertainment ook groot op het doek.
Heldquote:
heb hier bijna een fles rode vodka achter de kiezen...gaat nog verdomd goed eigenlijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja goed he. Kut F'noorder.
Pinda's en bier. Kan niet beter.
Paupersquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef Lange_Lans het volgende:
"Bijna 2 ton voor een kaartje."
Mietjes.
Die kijkt in de bijkamer met de andere vrouwen he. Jwz.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Held![]()
Vindt het vrouwtje het wel oke?
dat ligt aan je geslacht, dan doet iedereen opeens wel lief tegen jequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik net als met het Olympische Spelen gewoon binnen kan vallen als noob en dat niemand een fuck geeft.
Moet je de prijzen eens opzoekenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef over_hedge het volgende:
Best apart dat het stadion totaal nog niet vol zit.
en ook niet uitverkocht dusquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef over_hedge het volgende:
Best apart dat het stadion totaal nog niet vol zit.
Ging even afwas afdrogen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij zijn we Amarantha kwijt![]()
had ik toch die foto niet moeten sturen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij zijn we Amarantha kwijt![]()
had ik toch die foto niet moeten sturen
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu voelquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kijkt in de bijkamer met de andere vrouwen he. Jwz.
afdrogen sure... de afwas.. yeah rightquote:
Nicequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat ligt aan je geslacht, dan doet iedereen opeens wel lief tegen je
Ik heb nog lekker cous cous.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
afdrogen sure... de afwas.. yeah right
Gaat niet gebeuren schurk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb hier bijna een fles rode vodka achter de kiezen...gaat nog verdomd goed eigenlijk
Tijd dat die mcgregor eens gaat winnen en dan de roes uitslapen
we zullen het over iets minder dan een uur meemakenquote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:45 schreef Jimbo het volgende:
maar ben ik de enige wie de snelheid en de manier van filmen van de UFC mist? Jezus wat is dit traag enzo, geen publiek shots of iets, geen leuke hosts of iets (joe rogan)
Jimboquote:
De ambiance is bij de UFC wel een stuk beter inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:45 schreef Jimbo het volgende:
maar ben ik de enige wie de snelheid en de manier van filmen van de UFC mist? Jezus wat is dit traag enzo, geen publiek shots of iets, geen leuke hosts of iets (joe rogan)
blij als dit over isquote:
ja. Betaal je zoveel. En kom je alleen voor de laatste 10% van het evenementquote:
sowiesoquote:
Als ik nou echt een foto zou krijgen dan zou dat kunnen helpen in mijn beoordeling.quote:
ik ben beter in de inbeelding dan op beeldquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik nou echt een foto zou krijgen dan zou dat kunnen helpen in mijn beoordeling.
doe jij dat nooit dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
Waarom staat een gast zijn tepel te strelen?
Ik kijk niet om het publiek te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:45 schreef Jimbo het volgende:
Why not?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
Oh, dacht dat ie hem echt had gestuurdquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik nou echt een foto zou krijgen dan zou dat kunnen helpen in mijn beoordeling.
May is al een oudje he... moet watTtestosteron aanmaken 😛quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
bij een andere gast? Nopequote:
hoezo? conor is een pakkenman. zou raar zijn als ie nu in een trainingsjackie komtquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Conor is wel een try hard trouwens met die outfit van hem zo dicht op het gevecht.
insert southparkgifjequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
Wordt hij opgewonden van. Iemand zuigt hem dadelijk ook leeg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef over_hedge het volgende:
het geeft sfeer. nu zit je naar een dood beeld van een half leeg stadion te kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk niet om het publiek te zien.
Ja man, zou echt raar zijn bij een wedstrijd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoezo? conor is een pakkenman. zou raar zijn als ie nu in een trainingsjackie komt
bitch puhlease. Natuurlijk nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie hem echt had gestuurd
lokale bookiequote:
nee, jij trekt volle zalen....quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind een half stadion beetje jammer maar misschien komt dat vaker voor? Kijk dit nooit.
Unibet gewoon. En m'n personal bookie natuurlijk.quote:
oh paddy en bet365 hebben wel leuke dingenquote:
Hij heeft een duimring.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same.quote:
Alsof je nu anders eruit zietquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch puhlease. Natuurlijk niet
ik heb geen eens recente fotos
Ja loopt achter, en niet zo'n beetjequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
Ik zet net mn stream aan , ik kijk nu naar Badou JAck () loopt mn stream achter of klopt dit ?
Je loopt tussen de 10 en 50 minuten achter. Valt wel mee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
Ik zet net mn stream aan , ik kijk nu naar Badou JAck () loopt mn stream achter of klopt dit ?
Als dat nu bezig is loop je wel wat minuten achter.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
is dat zo ?quote:
quote:
flink jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
Fox stream loopt redelijk sync.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
Godverquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja loopt achter, en niet zo'n beetje
dat gevecht is al 10 nin geleden afgelopenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:51 schreef Enchanter het volgende:
ik had toen nog geen plakplaatjes... mn baard was amper gegroeid en ik ben ouder gewordenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof je nu anders eruit ziet
Klein dikkertje is hetquote:
ninquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat gevecht is al 10 nin geleden afgelopen
jezus jij ook nog levend?quote:
Neem dezelfde stream als anderen hier dan?quote:
oh shit. Denk dat hij nu echt niet snapt wat ik bedoelde.quote:
zo kon ze gratis naar binnen sneakenquote:
Hahahaha geniusquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus jij ook nog levend?
lege arena's trekken je zeker ?![]()
Je moeder trekt me momenteel (lol)quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus jij ook nog levend?
lege arena's trekken je zeker ?![]()
vind jij het ook zo spannend?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:55 schreef Yukipoekie het volgende:
Godsamme. .ik " kijk" via jullie comments. Goedenacht trouwens allemaal.☺
Stuur dan maar een recentequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had toen nog geen plakplaatjes... mn baard was amper gegroeid en ik ben ouder geworden
heb jij die leuke krullenbol eigenlijk nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |