Turkije - Kroatië.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke topper kijken we vanavond? IJsland - Oekraïne?
Host maar als je durftquote:
Ik niet.quote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 6 september 2017 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet.
(Je zou denken, waarom reageer je dan? Maar wellicht is dit voor anderen een reden om wél te komen.)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Niks, kom nou maar.quote:
Welke browser? Firefox?quote:
Doet al tijden kut, alleen chrome werkt nogquote:
Ik heb nu helemaal geen internet meer thuis. Elke 30 sec valt ie uit. Heb nu de huisbaas gesommeerd er wat aan te doen, ik krijg een wifipunt in m'n kamer dus als het meezit own ik jullie allemaal de moeder over een tijdquote:Op woensdag 6 september 2017 22:19 schreef GGMM het volgende:
Zo speelt Toto dus constant.
En dan nog is dat één van z'n interessantste hobby's
edgequote:Op woensdag 6 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
Hij loopt bij safari en die nieuwe internet explorer waarvan ik denaam constant vergeet de hele tijd vanzelf.
Wat een hoerenprogramma.
Dat vind ik oprecht goed om te horen.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb nu helemaal geen internet meer thuis. Elke 30 sec valt ie uit. Heb nu de huisbaas gesommeerd er wat aan te doen, ik krijg een wifipunt in m'n kamer dus als het meezit own ik jullie allemaal de moeder over een tijd.
Heb je flash wel geactiveerd staan via dat i knopje naast de adresbalk?quote:Op woensdag 6 september 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
En in Chrome:
[ afbeelding ]![]()
WAT EEN HOERENPROGRAMMA
geen flauw idee.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb je flash wel geactiveerd staan via dat i knopje naast de adresbalk?
Als je op "Get Adobe FLASH PLAYER" klikt krijg je een optie van Chrome om FLASH toe te staan.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
En in Chrome:
[ afbeelding ]![]()
WAT EEN HOERENPROGRAMMA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |