Niet. Daarom was deze hut betaalbaar.quote:
De gastheer gaat speciaal voor u koken, blieft u een berenklauw?quote:
Dat is dan spijtig, maar het lijken voor de kijkers wel sympathieke figuren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De locatie is niet echt geweldig. Net iets te ver van de leuke dingen.
Precies, niets hoeft op tijd of afspraak. Heerlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:35 schreef Cee het volgende:
Maar ze is gelukkig wel uit die Nederlandse rat race.
psies!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:35 schreef Yaku het volgende:
Waarom nodig je überhaupt gasten uit? Je bent al 2 jaar bezig. Wat is een paar maanden extra?
Die ze zichzelf ook heeft aangepraat natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:35 schreef Cee het volgende:
Maar ze is gelukkig wel uit die Nederlandse rat race.
Ik zou wel zo'n auto willen hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:36 schreef OProg het volgende:
Kit begint waar vakmanschap ten einde komt.
Past het sjit .....quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:36 schreef OProg het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:36 schreef OProg het volgende:
Estherquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zap net in,...maar heet zij nou Muis?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Ah de vrouw krijgt last van emoosjionele incontinentie.
Zwanger!!!!quote:
Koosnaampje voor dr poes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hont heet Mozes,quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Mwah, die bestaat wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die ze zichzelf ook heeft aangepraat natuurlijk.
zij heeft een dikker gezicht gekregenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:38 schreef Tem het volgende:
Hij is wel een paar honderd kilo afgevallen.
Medicijnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
zij heeft een dikker gezicht gekregen
Dat kleed dan aardig af waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
zij heeft een dikker gezicht gekregen
Burgermeester trok die via de sociale dienst meequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:39 schreef Yaku het volgende:
Oh verrekt, ze kennen wel mensen uit de buurt. Kreeg de indruk dat ze alleen maar in het huis te vinden waren.
Maar daar kan je ook mee leren omgaan zonder te emigreren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, die bestaat wel.
Maar ze hebben zich vooral aangepraat dat emigratie één lange vakantie zou zijn.
Die fout maken meer mensen.
ZO noemt hij haar ook, als koosnaampje. Maar haar echte naam is Estherquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Als hij haar roept, hoor ik "Muis?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |