abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 augustus 2017 @ 14:22:15 #101
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_173421611
Heeft meer te maken dat de documentaire niet voldoet aan de regelgeving denk ik. Check de brief van FvD maar.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  zondag 27 augustus 2017 @ 14:26:55 #102
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_173421779
"Ons gaat het niet om de journalistieke kwaliteiten, maar om de regels voor sponsoring en de financiën.

Wij vermoeden dat zonder deze bijdrage van GroenLinks deze documentaire niet tot stand had kunnen komen aangezien in zijn algemeenheid geldt dat de prijs die omroepen voor dergelijke producties betalen lager is dan de kosten die de producent moet maken. Veelal wordt voor het ontbrekende bedrag dan subsidie gezocht. Zulks lijkt hier niet te zijn gebeurd".
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_173421809
Dan is 't een ander verhaal.

Hoop dat FvD ook zo scherp blijft op bv Unilever die voedingsprogramma's betaalt.
  zondag 27 augustus 2017 @ 15:32:58 #104
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_173423831
De VARA heeft zojuist besloten om de "intieme documentaire" over Jesse Klaver toch maar niet uit te zenden. Hierdoor is er nog meer noodzaak voor het Commissariaat voor de Media ontstaan om een diepgaand onderzoek in te stellen naar de financiële gang van zaken rondom de totstandkoming van deze - door GroenLinks geproduceerde en gesponsorde - documentaire. Is hier sprake van ontoelaatbare sponsoring door GroenLinks in strijd met de Mediawet? Aangezien het Commissariaat gisteren aangaf pas achteraf te kunnen gaan onderzoeken, kan dit onderzoek dus meteen beginnen nu de VARA vandaag besloten heeft niet tot uitzending over te gaan.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_173424698
Hoe kan het eigenlijk dat een met libertarisme flirtende politicus in spé, te weten Yernaz Ramautarsing, zo’n fervent supporter is van een autoritair politicus als Donald Trump? Daar kan ik maar moeilijk bij. :N
pi_173426410
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:01 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet. Het sleutelwoord was propaganda. Dat wordt niet getolereerd (zou je toch moeten erkennen). Linkse propaganda dus ook niet. De enige discussie die je dus nog zou kunnen voeren w.b. deze documentaire, is dat het geen propaganda is. M.i. is dat niet vol te houden, maar goed.
Aha, jij loopt nu dus weer stellig te roeptoeteren dat een film die je niet hebt gezien propaganda is, je leert het ook nooit hè?
pi_173426476
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:32 schreef Gohf046 het volgende:
De VARA heeft zojuist besloten om de "intieme documentaire" over Jesse Klaver toch maar niet uit te zenden. Hierdoor is er nog meer noodzaak voor het Commissariaat voor de Media ontstaan om een diepgaand onderzoek in te stellen naar de financiële gang van zaken rondom de totstandkoming van deze - door GroenLinks geproduceerde en gesponsorde - documentaire. Is hier sprake van ontoelaatbare sponsoring door GroenLinks in strijd met de Mediawet? Aangezien het Commissariaat gisteren aangaf pas achteraf te kunnen gaan onderzoeken, kan dit onderzoek dus meteen beginnen nu de VARA vandaag besloten heeft niet tot uitzending over te gaan.
Van wie is de uitspraak dat de film door GroenLinks geproduceerd zou zijn? Naar ik heb begrepen is die stelling aantoonbaar onjuist.
pi_173426847
radiobakker twitterde op zondag 27-08-2017 om 12:35:33 Je exploiteert als omroep @Joop_nl en dan zeg je: "Wij menen dat er over de onafhankelijkheid van @BNNVARA geen enkele twijfel mag bestaan" reageer retweet
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:49:49 #109
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_173426859
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Van wie is de uitspraak dat de film door GroenLinks geproduceerd zou zijn? Naar ik heb begrepen is die stelling aantoonbaar onjuist.
Klopt inderdaad niet. Facebook FvD.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_173427082
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad niet. Facebook FvD.
Is dat daarmee een officieel statement van FvD of een reactie van een willekeurige bezoeker?

edit: een bericht van FvD zelf dus, ik mag toch hopen dat ze die onzin snel weghalen EN RECTIFICEREN, want het is nogal sneu als ze zich moeten verlagen tot dit soort leugens.
pi_173427156
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Aha, jij loopt nu dus weer stellig te roeptoeteren dat een film die je niet hebt gezien propaganda is, je leert het ook nooit hè?
:')

Die vent van vara/Bnn zei bij Jinek: je ziet je ideeën bevestigd, want je kan Duyvendak ook zien zitten. Ja dan moet je wel weten wie het is. Ze vragen namelijk niet goh duyvendak, jij ook hier? Vind je dat niet wat vreemd gezien je verleden? Wat denk je nou zelf. Dit had zo'n zie je nou wel moment geworden dat ik het bijna jammer begin te vinden dat we er niet gezamenlijk naar kunnen kijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Major op 27-08-2017 18:11:18 ]
pi_173427826
Waarom wordt je eigenlijk op de loonlijst gezet om beeldmateriaal te maken, als je daar niks mee gaat doen? Hier we betalen je om dit te filmen, maar geen documentaire maken hoor dat is ethisch niet acceptabel (totdat we je geen salaris meer geven schijnbaar?)
pi_173427988
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef Mr.Major het volgende:
Waarom wordt je eigenlijk op de loonlijst gezet om beeldmateriaal te maken, als je daar niks mee gaat doen? Hier we betalen je om dit te filmen, maar geen documentaire maken hoor dat is ethisch niet acceptabel (totdat we je geen salaris meer geven schijnbaar?)
Je loopt hier dus al dagen te roeptoeteren over iets waarvan je niet eens de details kent, wat laat jij je weer kennen...

GroenLinks heeft tijdens de campagne een beeldvoerder ingehuurd, iemand die de partij met de camera filmde en daarvan videomateriaal heeft gemaakt dat via de diverse kanalen van de partij kon worden verspreid.
Na afloop van de campagne zat zijn werk erop en heeft is van het ruwe beeldmateriaal dat hij tijdens zijn werkzaamheden heeft opgenomen een documentaire gemaakt.
pi_173428529
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
radiobakker twitterde op zondag 27-08-2017 om 12:35:33 Je exploiteert als omroep @Joop_nl en dan zeg je: "Wij menen dat er over de onafhankelijkheid van @BNNVARA geen enkele twijfel mag bestaan" reageer retweet
Onafhankelijk zijn houdt gelukkig wel in dat je een mening mag hebben.
pi_173428798
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je loopt hier dus al dagen te roeptoeteren over iets waarvan je niet eens de details kent, wat laat jij je weer kennen...

GroenLinks heeft tijdens de campagne een beeldvoerder ingehuurd, iemand die de partij met de camera filmde en daarvan videomateriaal heeft gemaakt dat via de diverse kanalen van de partij kon worden verspreid.
Na afloop van de campagne zat zijn werk erop en heeft is van het ruwe beeldmateriaal dat hij tijdens zijn werkzaamheden heeft opgenomen een documentaire gemaakt.
Is BNNVARA volgens jou een van de "diverse kanalen van groenlinks"? Denkt de omroep daar ook zo over?

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Major op 27-08-2017 19:35:58 ]
pi_173429080
Je zag bijtijds in dat je eerste reactie kant noch wal raakte en hebt hem daarom radicaal aangepast?
Helaas is de gewijzigde reactie al niet veel meer soeps...
Lees je nu eerst eens in, denk dan 10 tellen na, tik daarna een reactie en dan staat er wellicht een keer iets dat net wat minder onnozel overkomt dan al die bagger die je tot nu toe hebt uitgestort.
pi_173429145
En dan verweet Mr.Major onlangs anderen niet constructief te posten...
pi_173429357
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:37 schreef Kansenjongere het volgende:
Je zag bijtijds in dat je eerste reactie kant noch wal raakte en hebt hem daarom radicaal aangepast?
Helaas is de gewijzigde reactie al niet veel meer soeps...
Lees je nu eerst eens in, denk dan 10 tellen na, tik daarna een reactie en dan staat er wellicht een keer iets dat net wat minder onnozel overkomt dan al die bagger die je tot nu toe hebt uitgestort.
Ja precies. Had weinig nut om dat te laten staan toch.

Waar het om gaat is dat die vent tijdens het maken van die beelden betaald werd. Van die beelden daarna een onafhankelijke docu maken is, zelfs als hij het zou willen niet meer mogelijk, tenzij hij echt alles gefilmd heeft.

Theoretisch zou het wel kunnen, maar ik geloof daar geen snars van. Ook vraag ik me af of die vent uberhaupt nog objectief is, ook al wordt hij niet betaald.

Wat ik met die andere reactie wilde aantonen, is de kromme redenering dat omdat hij nú geen geld meer krijgt, hij opeens weer objectief/neutraal is geworden. Objectiviteit/neutraliteit is wat anders dan financiele onafhankelijkheid.
pi_173429398
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:40 schreef Kansenjongere het volgende:
En dan verweet Mr.Major onlangs anderen niet constructief te posten...
[ afbeelding ]
Leuk plaatje, kan me nog herinneren dat ik dat niet mocht doen. Ik zou even opzoeken wat constructief betekent als ik jou was
pi_173429586
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:49 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ja precies. Had weinig nut om dat te laten staan toch.

Waar het om gaat is dat die vent tijdens het maken van die beelden betaald werd. Van die beelden daarna een onafhankelijke docu maken is, zelfs als hij het zou willen niet meer mogelijk, tenzij hij echt alles gefilmd heeft.

Theoretisch zou het wel kunnen, maar ik geloof daar geen snars van. Ook vraag ik me af of die vent uberhaupt nog objectief is, ook al wordt hij niet betaald.

Wat ik met die andere reactie wilde aantonen, is de kromme redenering dat omdat hij nú geen geld meer krijgt, hij opeens weer objectief/neutraal is geworden. Objectiviteit/neutraliteit is wat anders dan financiele onafhankelijkheid.
Bij mijn weten heeft hij de film niet gemonteerd, maar alleen het ruwe materiaal aangeboden.
Sterker nog, hij mocht geen beperkingen opleggen bij de montage, de omroep had de volledige eindredactionele verantwoordelijkheid.
Maar ik vraag me af waarom ik de moeite nog doe om je dit uit te leggen, want als je daadwerkelijk geïnteresseerd was geweest in de feiten had je je allang ingelezen voordat je hier je ongefundeerde stellingen kwam spuien.
pi_173430628


Constant Kusters wordt bedreigd door iemand (vermoedelijk) van het FvD.
pi_173430710
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:40 schreef Mutiilation het volgende:
[ afbeelding ]

Constant Kusters wordt bedreigd door iemand (vermoedelijk) van het FvD.
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:55:40 #123
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_173431074
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:40 schreef Mutiilation het volgende:
[ afbeelding ]

Constant Kusters wordt bedreigd door iemand (vermoedelijk) van het FvD.
Lis van FVD misschien, maar het lijkt me sterk dat hij in naam van FVD spreekt. Die zijn doorgaans wat eloquenter.
pi_173433031
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Bij mijn weten heeft hij de film niet gemonteerd, maar alleen het ruwe materiaal aangeboden.
Sterker nog, hij mocht geen beperkingen opleggen bij de montage, de omroep had de volledige eindredactionele verantwoordelijkheid.
Maar ik vraag me af waarom ik de moeite nog doe om je dit uit te leggen, want als je daadwerkelijk geïnteresseerd was geweest in de feiten had je je allang ingelezen voordat je hier je ongefundeerde stellingen kwam spuien.
Zoals ik het begreep was hij er wel bij betrokken. Hij monteerde dus onder supervisie van bnn. Dacht ik hoor.
Je doet net alsof ik er niks van snap. Dat is echt pure onzin, misschien dat ik iets niet helemaal juist formuleerde; doe niet zo dramatisch
pi_173433121
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:40 schreef Mutiilation het volgende:
[ afbeelding ]

Constant Kusters wordt bedreigd door iemand (vermoedelijk) van het FvD.
Een FvD stemmer, niet meer dan dat.
Waar heeft Holleeder op gestemd? Zullen we die partij ook verbieden? En waar stemde Volkert ook alweer op? Dat zal dan ook wel een heel foute partij zijn. Ook maar verbieden?
pi_173433461
Zouden er ook nog fatsoenlijke FvD leden of stemmers zijn?
pi_173433601
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:12 schreef 99.999 het volgende:
Zouden er ook nog fatsoenlijke FvD leden of stemmers zijn?
waarom zou je dan FvD stemmen, als je fatsoenlijk bent. Toch?
pi_173433860
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:17 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

waarom zou je dan FvD stemmen, als je fatsoenlijk bent. Toch?
Goede vraag. Dan kies je eerder voor een serieuze partij, normaal gesproken.
pi_173433929
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Goede vraag. Dan kies je eerder voor een serieuze partij, normaal gesproken.
Ja, het FvD is natuurlijk geen serieuze partij, want dan zouden er wel fatsoenlijke mensen op stemmen, en die stemmen niet op een onfatsoenlijke partij.

Hoe komt dat eigenlijk, dat het FvD geen serieuze partij is?
pi_173434000
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je loopt hier dus al dagen te roeptoeteren over iets waarvan je niet eens de details kent, wat laat jij je weer kennen...

GroenLinks heeft tijdens de campagne een beeldvoerder ingehuurd, iemand die de partij met de camera filmde en daarvan videomateriaal heeft gemaakt dat via de diverse kanalen van de partij kon worden verspreid.
Na afloop van de campagne zat zijn werk erop en heeft is van het ruwe beeldmateriaal dat hij tijdens zijn werkzaamheden heeft opgenomen een documentaire gemaakt.
Ook wist Jesse Klaver ervan dat hij documentairemaker was. Dan denk ik dat hij ook wel wist dat hij een documentaire ging maken, of in ieder geval dat er een kans bestond.
pi_173434013
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:28 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ja, het FvD is natuurlijk geen serieuze partij, want dan zouden er wel fatsoenlijke mensen op stemmen, en die stemmen niet op een onfatsoenlijke partij.

Hoe komt dat eigenlijk, dat het FvD geen serieuze partij is?
De keuze voor de electorale vijver die ze gemaakt hebben helpt natuurlijk niet echt mee. Net als de halfslachtige omgang met extreemrechtse elementen.
pi_173434034
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:31 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ook wist Jesse Klaver ervan dat hij documentairemaker was. Dan denk ik dat hij ook wel wist dat hij een documentaire ging maken, of in ieder geval dat er een kans bestond.
Ja, wat lafjes dat dit niet uitgezonden wordt. Zijn wel interessante dingen om te volgen.
pi_173434050
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De keuze voor de electorale vijver die ze gemaakt hebben helpt natuurlijk niet echt mee. Net als de halfslachtige omgang met extreemrechtse elementen.
Snap ik, want de electorale vijver bestaat natuurlijk uit onfatsoenlijke mensen, omdat het een onfatsoenlijke partij is, want er stemmen onfatsoenlijke mensen op.
pi_173434070
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, wat lafjes dat dit niet uitgezonden wordt. Zijn wel interessante dingen om te volgen.
Interessant is het zeker
pi_173434120
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:34 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Snap ik, want de electorale vijver bestaat natuurlijk uit onfatsoenlijke mensen, omdat het een onfatsoenlijke partij is, want er stemmen onfatsoenlijke mensen op.
Nee, eerder dat de vijver vrij donkerbruin gekleurd is. Dan jaag je fatsoenlijke mensen wel rap weg.
pi_173434126
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:31 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ook wist Jesse Klaver ervan dat hij documentairemaker was. Dan denk ik dat hij ook wel wist dat hij een documentaire ging maken, of in ieder geval dat er een kans bestond.
Ik mag hopen dat Jesse Klaver dat wist. Deze regisseur die door jou, zonder enige kennis van zaken als GroenLinks-propagandafilmer wordt afgedaan (dat hij in het verleden ook filmpjes voor de VVD heeft gemaakt zal je vast niet weten, want dan zou je je moeten inlezen en jij roeptoetert liever zonder enige kennis van zaken) is geen onbekend filmmaker. Zo was hij eerder genomineerd voor een gouden kalf.
pi_173434226
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Jesse Klaver dat wist. Deze regisseur die door jou, zonder enige kennis van zaken als GroenLinks-propagandafilmer wordt afgedaan (dat hij in het verleden ook filmpjes voor de VVD heeft gemaakt zal je vast niet weten, want dan zou je je moeten inlezen en jij roeptoetert liever zonder enige kennis van zaken) is geen onbekend filmmaker. Zo was hij eerder genomineerd voor een gouden kalf.
Jawel staat in de volkskrant die ik heb gelezen. Wel leuk dat je pretendeert te weten wat ik wel en niet weet en dat ik slechts wat roep. Dat ik met dezelfde informatie als jij alsnog tot een andere conclusie kom is nog niet in je opgekomen he? Neeehee dat kan niet. Dan zou hij wel niet zo'n domme mening hebben toch.
pi_173434279
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:41 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Jawel staat in de volkskrant die ik heb gelezen. Wel leuk dat je pretendeert dat ik slecht wat roep. Dat ik met dezelfde informatie als jij alsnog tot een andere conclusie kom is nog niet in je opgekomen he? Neeehee dat kan niet. Dan zou hij wel niet zo'n domme mening hebben toch.
Je hebt zo ontzettend veel onzin beweerd, wat je er echter niet van weerhield die onzin met de grootst mogelijke stelligheid te beweren, dat mij meer dan duidelijk is geworden dat jij feiten maar niets vindt.
pi_173434288
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je hebt zo ontzettend veel onzin beweerd, wat je er echter niet van weerhield die onzin met de grootst mogelijke stelligheid te beweren, dat mij meer dan duidelijk is geworden dat jij feiten maar niets vindt.
Kan ik over jou ook zeggen, slaat kant nog wal dit soort gedrag
pi_173434321
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:44 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Kan ik over jou ook zeggen
Ik was niet degene die insinueerde dat de regisseur werd betaald voor het filmen van materiaal dat hij niet mocht uitzenden, je weet wel die debiele post van je die gelukkig voor jou inmiddels is aangepast.
pi_173434382
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik was niet degene die insinueerde dat de regisseur werd betaald voor het filmen van materiaal dat hij niet mocht uitzenden, je weet wel die debiele post van je die gelukkig voor jou inmiddels is aangepast.
Dat stond daar niet. Dat stond in de post daarboven, en die staat daar gewoon nog hoor. Volgens mij werd hij ook gewoon betaald voor dat filmen dus waar heb je het over. Hij werd niet betaald voor het monteren.
Verder vind ik het nogal een detail, maar goed als jij dit kan uitsmeren over elke politieke discussie die er hier tot nu toe gevoerd is vind ik dat knap.
pi_173434409
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:47 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat stond daar niet. Dat stond in de post daarboven, en die staat daar gewoon nog hoor. Verder vind ik het nogal een detail, maar goed als jij dit kan uitsmeren over elke politieke discussie die er hier tot nu toe gevoerd is vind ik dat knap.
Ik verwacht van mensen die zich dermate stellig uiten als jij doet, dat ze hun feiten op orde hebben. Jij bewijst keer op keer van toeten noch blazen te weten, maar door net iets harder te schreeuwen te hopen dat mensen denken dat het dan wel zal kloppen.
pi_173434436
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:48 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik verwacht van mensen die zich dermate stellig uiten als jij doet, dat ze hun feiten op orde hebben. Jij bewijst keer op keer van toeten noch blazen te weten, maar door net iets harder te schreeuwen te hopen dat mensen denken dat het dan wel zal kloppen.
Jij zegt hier dus dat hij niet betaald kreeg voor het filmen? Wie heeft er dan zijn feiten niet op orde?

Ik "insinueerde namelijk dat hij betaald kreeg voor het filmen". En dat is schijnbaar niet zo?

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik was niet degene die insinueerde dat de regisseur werd betaald voor het filmen van materiaal dat hij niet mocht uitzenden, je weet wel die debiele post van je die gelukkig voor jou inmiddels is aangepast.
pi_173434530
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:49 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Jij zegt hier dus dat hij niet betaald kreeg voor het filmen? Wie heeft er dan zijn feiten niet op orde?

Ik "insinueerde namelijk dat hij betaald kreeg voor het filmen". En dat is schijnbaar niet zo?

[..]

Nee, lieverd, ik heb helemaal nooit beweerd dat hij niet betaald kreeg voor het filmen. Ik was juist degene die jou moest uitleggen dat hij door GroenLinks was ingehuurd als beeldvoerder.
Echt, denk een keer na voor je iets post, dan hoef je misschien ook wat minder vaak je berichten aan te passen.
pi_173434587
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, lieverd, ik heb helemaal nooit beweerd dat hij niet betaald kreeg voor het filmen. Ik was juist degene die jou moest uitleggen dat hij door GroenLinks was ingehuurd als beeldvoerder.
Echt, denk een keer na voor je iets post, dan hoef je misschien ook wat minder vaak je berichten aan te passen.
Je zegt: ik ben niet degene die "insinueert dat de documentairemaker betaald wordt voor het filmen" dat was ik namelijk

Schijnbaar is dat dus een onjuiste insinuatie? Want dat is niet zo? Wat is er anders verkeerd (idioot noem jij het zelfs) aan die insinuatie?

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik was niet degene die insinueerde dat de regisseur werd betaald voor het filmen van materiaal dat hij niet mocht uitzenden, je weet wel die debiele post van je die gelukkig voor jou inmiddels is aangepast.
Oooh zo bedoel je :) ik bewijs je punt weer even
pi_173434646
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:55 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je zegt: ik ben niet degene die "insinueert dat de documentairemaker betaald wordt voor het filmen"

Schijnbaar is dat dus een onjuiste insinuatie? Want dat is niet zo? Wat is er anders verkeerd aan die insinuatie?
O, nu ga je zinnen halverwege afkappen om me dingen in de mond te leggen die ik niet heb gezegd, dat is zelfs voor jou buitengewoon laag.
pi_173434694
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:57 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

O, nu ga je zinnen halverwege afkappen om me dingen in de mond te leggen die ik niet heb gezegd, dat is zelfs voor jou buitengewoon laag.
Ja ik zat fout (nu voel ik me wel stom :') ) het woord regisseur zorgde voor de verwarring. Producent is duidelijker.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Major op 27-08-2017 23:04:00 ]
pi_173434926
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:58 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ja ik zat fout (nu voel ik me wel stom :') ) het woord regisseur zorgde voor de verwarring. Producent is duidelijker.
In welk opzicht is producent duidelijker? De producenten van deze film zijn bij mijn weten Doxy en BNNVARA, Joey Boink is geen producent maar filmer/regisseur.
pi_173435159
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

In welk opzicht is producent duidelijker? De producenten van deze film zijn bij mijn weten Doxy en BNNVARA, Joey Boink is geen producent maar filmer/regisseur.
Ja daarom. Dat is hij inderdaad. Maar een regisseur is vaak tijdens het filmen aanwezig, en dirigeert wat er moet gebeuren. Daarvoor kreeg hij betaald: hij filmde. Regisseren deed hij niet echt heel nadrukkelijk, want het idee is juist om Klaver zo veel mogelijk te filmen zoals hij normaal zou doen. Dit filmen+regisseren was waarvoor hij op de loonlijst van GL stond.
De regisseur kreeg dus wel betaald voor het filmen.

Maar hij kreeg niet betaald voor het monteren van die beelden tot een documentaire.
pi_173435179
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:21 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ja daarom. Dat is hij inderdaad. Maar een regisseur is vaak tijdens het filmen aanwezig, en dirigeert wat er moet gebeuren. Daarvoor kreeg hij betaald: hij filmde. Regisseren deed hij niet echt heel nadrukkelijk, want het idee is juist om Klaver zo veel mogelijk te filmen zoals hij normaal zou doen. Maar hij kreeg niet betaald voor het monteren van die beelden tot een documentaire.
En dat heeft hij dus ook niet gedaan volgens mij.
pi_173435240
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:22 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En dat heeft hij dus ook niet gedaan volgens mij.
Wat bedoel je precies? Hij filmde toch tijdens de campagne? En stond toch op de loonlijst? Daarom vind ik de term regisseur wat verwarrend, dat insinueert een sturende rol.

Toen jij zei:

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik was niet degene die insinueerde dat de regisseur werd betaald voor het filmen van materiaal dat hij niet mocht uitzenden, je weet wel die debiele post van je die gelukkig voor jou inmiddels is aangepast.
Vond ik dat verwarrend.
pi_173435290
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:25 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Hij filmde toch tijdens de campagne? En stond toch op de loonlijst? Daarom vind ik de term regisseur wat verwarrend, dat insinueert een sturende rol.
Dat hij die documentaire niet gemonteerd heeft. BNNVARA heeft nadrukkelijk verklaard dat zij de redactionele eindverantwoordelijkheid hadden en dat Joey Boink geen beperkingen mocht opleggen bij de montage.

Aanvuling: hij filmde overigens niet alleen bij de campagne, ook bij de mislukte formatiegesprekken. Alleen dat lijkt me al een interessant kijkje in de keuken dat ons helaas nu ontzegd is door een paar mensen die bij voorbaat al op basis van halve waarheden en hele leugens schande gingen roepen.
pi_173435322
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat hij die documentaire niet gemonteerd heeft. BNNVARA heeft nadrukkelijk verklaard dat zij de redactionele eindverantwoordelijkheid hadden en dat Joey Boink geen beperkingen mocht opleggen bij de montage.
Dat was bij mij bekend. Maar het ging je dus om het stukje: "dat hij niet mocht uitzenden?" Wat mocht hij niet uitzenden dan? Of doel je daarmee op de docu (volgens mij niet)?

Reactie aanvulling: dat lijkt mij inderdaad ook heel interessant
pi_173435385
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:30 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat was bij mij bekend. Maar het ging je dus om het stukje: "dat hij niet mocht uitzenden?" Wat mocht hij niet uitzenden dan? Of doel je daarmee op de docu (volgens mij niet)?
Jouw reactie die je inmiddels hebt verwijderd, dus die ik er helaas niet meer bij kan pakken, was volgens mij van het kaliber "Deze documentaire moet wel een GroenLinks-film zijn, want het kan toch niet zo zijn dat ze hem hebben betaald voor het filmen van materiaal dat hij vervolgens niet zou mogen uitzenden."
Wat natuurlijk onzin is, want GroenLinks heeft hem betaald voor zijn bijdragen als beeldvoerder.
pi_173435471
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jouw reactie die je inmiddels hebt verwijderd, dus die ik er helaas niet meer bij kan pakken, was volgens mij van het kaliber "Deze documentaire moet wel een GroenLinks-film zijn, want het kan toch niet zo zijn dat ze hem hebben betaald voor het filmen van materiaal dat hij vervolgens niet zou mogen uitzenden."
Wat natuurlijk onzin is, want GroenLinks heeft hem betaald voor zijn bijdragen als beeldvoerder.
Ah zo. Dat was inderdaad ongeveer de strekking.
-groenlinks neemt een documentairemaker in dienst als beeldvoerder (filmer).
- groenlinks weet dat ze een documentairemaker in dienst nemen
- dan houden ze er rekening mee dat er een documentaire komt, of kan komen.
- waarom zou je iemand betalen anders

Met wat ik dus even vergat: dat die beelden ook tijdens de campagne al werden vrijgegeven. Dan is betalen wel logisch. Als hij niks zou delen tijdens de campagne, waarom zou je dan filmen.

Zijn er dan eigenlijk al fragmenten waarvan bekent is dat ze in de docu zouden komen?

Dit was het volgens mij
pi_173435495
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:39 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ah zo. Dat was inderdaad ongeveer de strekking.
-groenlinks neemt een documentairemaker in dienst als beeldvoerder (filmer).
- groenlinks weet dat ze een documentairemaker in dienst nemen
- dan houden ze er rekening mee dat er een documentaire komt, of kan komen.

Dit was het volgens mij
En blijkbaar hadden ze daar geen problemen mee, zolang hij maar ook gewoon datgene deed waarvoor hij door ze was ingehuurd en gaven ze hem zelfs de volledige vrijheid om dat materiaal te gebruiken op de manier zoals hij of de producent van de documentaire wilde.
Dat lijkt me van lef getuigen.
pi_173435544
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En blijkbaar hadden ze daar geen problemen mee, zolang hij maar ook gewoon datgene deed waarvoor hij door ze was ingehuurd en gaven ze hem zelfs de volledige vrijheid om dat materiaal te gebruiken op de manier zoals hij of de producent van de documentaire wilde.
Dat lijkt me van lef getuigen.
Maar waarom weigerde ze dan onafhankelijke documentairemakers van de npo (was dat misschien een lange tijd geleden dat weet ik niet)?Om er vervolgens zelf een in dienst te nemen, niet om een docu te maken, maar om beelden te maken. Zodat klaver er niet de hele tijd mee bezig was? Maar tegelijktijd wist hij het wel, want juist dat getuigd zeg je ook van de lef. Dus dat lijkt me dan ook niet de reden want ik kan me voorstellen dat Jesse nu alsnog dacht oh misschien komt er wel een docu

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Major op 27-08-2017 23:53:21 ]
pi_173435762
Of en zo ja wanneer en welke documentairemakers van de NPO zijn geweigerd door GroenLinks is mij niet bekend, dat lijkt me meer een vraag die je aan hen zou moeten stellen (alleen dan wel wat concreter geformuleerd want het klinkt nu als een schot hagel). Dat hij zich bij de campagne liet inspireren door Amerika is volgens mij vrij duidelijk, dus daar zal hij ook wel het idee van een beeldvoerder vandaan hebben gehaald.
Wat ik zeg dat van lef getuigt is dat hij de filmer carte blanche gaf voor een documentaire.
pi_173435815
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:
Of en zo ja wanneer en welke documentairemakers van de NPO zijn geweigerd door GroenLinks is mij niet bekend, dat lijkt me meer een vraag die je aan hen zou moeten stellen (alleen dan wel wat concreter geformuleerd want het klinkt nu als een schot hagel). Dat hij zich bij de campagne liet inspireren door Amerika is volgens mij vrij duidelijk, dus daar zal hij ook wel het idee van een beeldvoerder vandaan hebben gehaald.
Wat ik zeg dat van lef getuigt is dat hij de filmer carte blanche gaf voor een documentaire.
Dat werd in ieder geval gezegd op tv (bij jinek meen ik me te herinneren) Is wel een belangrijk punt vond ik.

Ah zo. Ja opzich wel.
pi_173443289
quote:
Geerten Waling altijd +1
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173443952
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Geerten Waling altijd +1
Moet dat dan de grote intellectueel zijn op bozig rechts? Is toch altijd wel erg dungezasid in die hoek..
pi_173444083
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Moet dat dan de grote intellectueel zijn op bozig rechts? Is toch altijd wel erg dungezasid in die hoek..
Je vind het altijd heel belangrijk om opmerkingen te maken die niet over de inhoud gaan he?
pi_173444281
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:26 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je vind het altijd heel belangrijk om opmerkingen te maken die niet over de inhoud gaan he?
Heb wat moeite met daadwerkelijk door het kinderachtige huilverhaal heen te komen. Hij leest niet zo prettig weg.

Maar zo te zien is het het zoveelste "maar hullie doen het ook :'( :'( :'( " -stukje. Snap wel dat het resoneert onder de figuren die gevoelig zijn voor het alt-rechtse verhaal. Ik heb daar zelf wat minder mee.
Sowieso heb ik een broertje dood aan die nieuwe politieke correctheid. Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend en er uitziet zal het ook wel een eend zijn. Waarom als dat het onderwerp is dwangmatig steeds over eekhoorns beginnen? Tenzij je je er natuurlijk erg voor schaamt dat je een eend bent..
pi_173444648
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Moet dat dan de grote intellectueel zijn op bozig rechts? Is toch altijd wel erg dungezasid in die hoek..
Wie heeft het over dé grote intellectueel op rechts? Gewoon één van de velen... maar wel eentje die naar mijn mening vaak vrij helder, nuancerend en verstandig over komt. Prettig luisteren naar die man al zal hij voor veel mensen te saai zijn.

En bozig? Ik ken maar weinig "bozige" mensen uit de FvD hoek. Die zitten toch echt meer bij de PVV.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173444649
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:37 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heb wat moeite met daadwerkelijk door het kinderachtige huilverhaal heen te komen. Hij leest niet zo prettig weg.

Maar zo te zien is het het zoveelste "maar hullie doen het ook :'( :'( :'( " -stukje. Snap wel dat het resoneert onder de figuren die gevoelig zijn voor het alt-rechtse verhaal. Ik heb daar zelf wat minder mee.
Sowieso heb ik een broertje dood aan die nieuwe politieke correctheid. Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend en er uitziet zal het ook wel een eend zijn. Waarom als dat het onderwerp is dwangmatig steeds over eekhoorns beginnen? Tenzij je je er natuurlijk erg voor schaamt dat je een eend bent..
Vervelend.

Die vergelijking negeer ik maar even :') Het is geen hullie doen het ook, het is: kijk zij doen iets gevaarlijks. Dat doet alt-right ook, maar dat wordt op geen enkele manier ontkent behalve door die idioten zelf. Alsof je een kant móét kiezen. Het zijn allebei rasidioten en van jou mag dat van één kant niet gezegd worden. Of in ieder geval vind je dat het allemaal wel meevalt.
pi_173444759
quote:
Antifa moet gewoon als een terroristische organisatie bestempelt worden. Die club is een gevaar voor de democratische rechtsstaat door de manier waarop ze mensen met 'de verkeerde mening' bestrijden.
pi_173444903
https://www.facebook.com/MIAntifa/posts/964220720385104

Ik denk dat hier wel meer mensen tegen zijn dan alleen neonazi's en fascisten, zoals ze willen doen geloven. Wegens hun bekrompen en naieve wereldbeeld zullen ze het zich vast niet kunnen realiseren

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Major op 28-08-2017 17:30:02 ]
pi_173445099
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:37 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heb wat moeite met daadwerkelijk door het kinderachtige huilverhaal heen te komen. Hij leest niet zo prettig weg.

Maar zo te zien is het het zoveelste "maar hullie doen het ook :'( :'( :'( " -stukje. Snap wel dat het resoneert onder de figuren die gevoelig zijn voor het alt-rechtse verhaal. Ik heb daar zelf wat minder mee.
Sowieso heb ik een broertje dood aan die nieuwe politieke correctheid. Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend en er uitziet zal het ook wel een eend zijn. Waarom als dat het onderwerp is dwangmatig steeds over eekhoorns beginnen? Tenzij je je er natuurlijk erg voor schaamt dat je een eend bent..
Zoveelste huillie stukje? FvD mensen lopen als extreem-rechts, kwaken als extreem-rechts en zien er uit als extreem-rechts? Ik begrijp echt niets van de manier waarop jij dingen ziet, leest en interpreteert.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173446361
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Zoveelste huillie stukje? FvD mensen lopen als extreem-rechts, kwaken als extreem-rechts en zien er uit als extreem-rechts? Ik begrijp echt niets van de manier waarop jij dingen ziet, leest en interpreteert.
De enige aanname die je hoeft te maken is dat jij gelijk hebt en rechts enkel bestaat uit tokkies die soms doen alsof ze fatsoen hebben.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 augustus 2017 @ 23:00:50 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173453550
http://politiek.tpo.nl/co(...)elijk-laten-krijgen/

Mooi stuk weer over de baantjes machine die onze overheid heet. Ze zitten er enkel en alleen voor zichzelf, het 'volk'-deel van volksvertegenwoordiger komt helemaal niet aan de orde. En zodra er een ander baantje beschikbaar is, kan datzelfde volk de tering krijgen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173453579
http://www.nvu.nu/persverklaring90.html

Persverklaring van de NVU die zojuist op de site van de NVU en op de Facebookpagina van de NVU is gezet. Ik sta volledig achter de NVU in deze, vind hun argumenten overtuigender. Het begon al (zoals Kusters zei) op 9 februari eerder dit jaar toen Kusters met 2 kameraden aanwezig was bij een speech van FvD. Stond zelfs een artikel in het partijblad van de NVU. Maar het FvD doet alsof ze van niks wisten. Vind dit echt zwak van het FvD. Nogmaals, kwa denkbeelden liggen de partijen dicht bij elkaar, dit moddergooien had nergens voor nodig geweest.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 augustus 2017 @ 23:08:07 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173453693
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:02 schreef Mutiilation het volgende:
http://www.nvu.nu/persverklaring90.html

Persverklaring van de NVU die zojuist op de site van de NVU en op de Facebookpagina van de NVU is gezet. Ik sta volledig achter de NVU in deze, vind hun argumenten overtuigender. Het begon al (zoals Kusters zei) op 9 februari eerder dit jaar toen Kusters met 2 kameraden aanwezig was bij een speech van FvD. Stond zelfs een artikel in het partijblad van de NVU. Maar het FvD doet alsof ze van niks wisten. Vind dit echt zwak van het FvD. Nogmaals, kwa denkbeelden liggen de partijen dicht bij elkaar, dit moddergooien had nergens voor nodig geweest.
Volgens mij heeft het bestuur van het FvD nooit echt stilgestaan bij wat het nou precies voor beweging is en waar ze voor staan. In de verkiezingstijd is alle samenwerking natuurlijk welkom en is het één grote chaos, dan glipt zoiets er makkelijk doorheen.

Dat haatblogje op Joop (haha, pleonasme) is de katalysator geweest voor dit alles. Het FvD had geen keus, dit had de partij gigantisch kunnen beschadigen. Zonder joop was dit op een veel respectvollere manier opgelost als het uitgekomen was.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173453740
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:02 schreef Mutiilation het volgende:
http://www.nvu.nu/persverklaring90.html

Persverklaring van de NVU die zojuist op de site van de NVU en op de Facebookpagina van de NVU is gezet. Ik sta volledig achter de NVU in deze, vind hun argumenten overtuigender. Het begon al (zoals Kusters zei) op 9 februari eerder dit jaar toen Kusters met 2 kameraden aanwezig was bij een speech van FvD. Stond zelfs een artikel in het partijblad van de NVU. Maar het FvD doet alsof ze van niks wisten. Vind dit echt zwak van het FvD. Nogmaals, kwa denkbeelden liggen de partijen dicht bij elkaar, dit moddergooien had nergens voor nodig geweest.
De partijen liggen qua denkbeelden helemaal niet dicht bij elkaar.
Ondanks wat alt-left je hier probeert aan te praten.
FvD heeft duidelijk gemaakt dat ze niets met de NVU te maken wil hebben.

Volgens mij heb jij wel symphatie voor de NVU, gezien je eerdere uitspraken over joden pas je daar ook beter bij.
Waarom start je niet je eigen NVU topic in plaats van dat je hier de boel loopt op te naaien.
pi_173453823
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:02 schreef Mutiilation het volgende:
http://www.nvu.nu/persverklaring90.html

Persverklaring van de NVU die zojuist op de site van de NVU en op de Facebookpagina van de NVU is gezet. Ik sta volledig achter de NVU in deze, vind hun argumenten overtuigender. Het begon al (zoals Kusters zei) op 9 februari eerder dit jaar toen Kusters met 2 kameraden aanwezig was bij een speech van FvD. Stond zelfs een artikel in het partijblad van de NVU. Maar het FvD doet alsof ze van niks wisten. Vind dit echt zwak van het FvD. Nogmaals, kwa denkbeelden liggen de partijen dicht bij elkaar, dit moddergooien had nergens voor nodig geweest.
Als dit al waar zou zijn, is het moddergooien begonnen toen de NVU dat verklapte, wat als het waar is politieke zelfmoord zou betekenen. Het NVU weet dat ook dus waarom zou je dat doen als je wil samenwerken. Natuurlijk ga je dat als FvD niet accepteren.
pi_173453826
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

De partijen liggen qua denkbeelden helemaal niet dicht bij elkaar.
Ondanks wat alt-left je hier probeert aan te praten.
FvD heeft duidelijk gemaakt dat ze niets met de NVU te maken wil hebben.

Volgens mij heb jij wel symphatie voor de NVU, gezien je eerdere uitspraken over joden pas je daar ook beter bij.
Waarom start je niet je eigen NVU topic in plaats van dat je hier de boel loopt op te naaien.
NVU topic hier maken heeft geen zin, zijn hier 0 medestanders. Heb wel mijn contacten op Facebook dus zal het daar bij houden. Ik vroeg enkele dagen geleden niet voor niks of iemand zich stoorde aan mijn berichten over de NVU.

Maar goed, duidelijk. Ik zal niks meer over de NVU posten maar sta niet verbaasd als de beerput de komende dagen verder opengetrokken wordt.
pi_173453899
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:14 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

NVU topic hier maken heeft geen zin, zijn hier 0 medestanders. Heb wel mijn contacten op Facebook dus zal het daar bij houden. Ik vroeg enkele dagen geleden niet voor niks of iemand zich stoorde aan mijn berichten over de NVU.

Maar goed, duidelijk. Ik zal niks meer over de NVU posten maar sta niet verbaasd als de beerput de komende dagen verder opengetrokken wordt.
Ach van mij mag je wel blijven posten zolang het direct een FvD affaire is. Als het klaar is zie ik berichten over de NVU niet echt meer als relevant. Maar dit is gewoon een update dus laat maar komen. Zeg ik als niet-mod dan
pi_173453906
En natuurlijk is het allemaal weer de schuld van Joop, want die hadden nooit zo gemeen mogen zijn om een feitelijk correct artikel met bronvermelding en toepassing van hoor en wederhoor te plaatsen. :')
pi_173453954
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:18 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ach van mij mag je wel blijven posten zolang het direct een FvD affaire is. Als het klaar is zie ik berichten over de NVU niet echt meer als relevant. Maar dit is gewoon een update dus laat maar komen. Zeg ik als niet-mod dan
Het punt is dat ik het FvD niks slechts toewens. Maar ik kan je met vrij grote zekerheid zeggen dat het FvD nog meer stront over zich heen gaat krijgen van de NVU. Serieus, check volgende dagen hun Facebookpagina maar.

Ik zeg niet dat ik het leuk vind en eigenlijk vind ik politiek in zijn geheel niet leuk. Maar het gebeurd wel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 augustus 2017 @ 23:23:07 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173453993
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:18 schreef Kansenjongere het volgende:
En natuurlijk is het allemaal weer de schuld van Joop, want die hadden nooit zo gemeen mogen zijn om een feitelijk correct artikel met bronvermelding en toepassing van hoor en wederhoor te plaatsen. :')
Ehhhh... ja. Ondanks dat ze zowaar eens een feitelijk correct (haat)blogje (met tig belachelijke aannames) hebben gepubliceerd, zijn ze toch de katalysator geweest. Je punt?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173454034
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:21 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Het punt is dat ik het FvD niks slechts toewens. Maar ik kan je met vrij grote zekerheid zeggen dat het FvD nog meer stront over zich heen gaat krijgen van de NVU. Serieus, check volgende dagen hun Facebookpagina maar.

Ik zeg niet dat ik het leuk vind en eigenlijk vind ik politiek in zijn geheel niet leuk. Maar het gebeurd wel.
Tsja, zo gaat het nou eenmaal.

Ik denk dat de maatschappij en partij de stront van de NVU als een lekkere douche beschouwen. Het was voor het FvD vervelender dat de NVU ze leuk vond, dan dat ze nu de haat van het NVU krijgen.

Het FvD kan nu gerust zeggen: wij moeten niets hebben van het NVU.
pi_173454042
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ehhhh... ja. Ondanks dat ze zowaar eens een feitelijk correct (haat)blogje (met tig belachelijke aannames) hebben gepubliceerd, zijn ze toch de katalysator geweest. Je punt?
Je maakt jezelf alleen maar belachelijker met dit soort reacties, al zal Joop het vast waarderen dat je ze zoveel impact toedicht.
pi_173454078
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ehhhh... ja. Ondanks dat ze zowaar eens een feitelijk correct (haat)blogje (met tig belachelijke aannames) hebben gepubliceerd, zijn ze toch de katalysator geweest. Je punt?
Ach, als dit eindigt met een officiele scheiding tussen NVU en FvD mogen we ze enkel dankbaar zijn. Het FvD heeft niets aan die samenwerking, ook niet als deze slechts gesuggereerd wordt.

Zoals ze zelf weleens zeggen:
Zullen we stoppen aandacht te geven aan deze eikel, we maken hem alleen maar sterker.

Dat doen ze zeker. Ze falen dan ook in alles.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 augustus 2017 @ 23:27:21 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173454084
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je maakt jezelf alleen maar belachelijker met dit soort reacties, al zal Joop het vast waarderen dat je ze zoveel impact toedicht.
Gaan we nog toelichting geven of enkel met belachelijke drogredenen strooien?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173454140
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je maakt jezelf alleen maar belachelijker met dit soort reacties, al zal Joop het vast waarderen dat je ze zoveel impact toedicht.
En met die impact doel je op het opstoken van het vuur tussen FvD en NVU zodat zij allebei een hekel aan elkaar krijgen en elke verdere insinuatie van cooperatie nu voorgoed wordt weggelachen?
pi_173454144
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gaan we nog toelichting geven of enkel met belachelijke drogredenen strooien?
Apart dat ik wel met toelichting moet komen, terwijl je dat zelf niet nodig vindt.
Denk je zelf niet ook dat een site als TPO die eerder en vaker over deze kwestie berichtte een grotere impact heeft op de betrokken partijen dan Joop?

Maar ergens snap ik jullie ook wel hoor, als velen van jullie eerst met de Trump-achtige stuiptrekking kwamen om maar zo hard mogelijk te roepen dat het een nepbericht was, is het natuurlijk eenvoudiger om nu een boodschapper aan te vallen dan je eigen ongelijk te erkennen.
pi_173454160
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:21 schreef Mutiilation het volgende: Het punt is dat ik het FvD niks slechts toewens. Maar ik kan je met vrij grote zekerheid zeggen dat het FvD nog meer stront over zich heen gaat krijgen van de NVU. Serieus, check volgende dagen hun Facebookpagina maar.

Ik zeg niet dat ik het leuk vind en eigenlijk vind ik politiek in zijn geheel niet leuk. Maar het gebeurd wel.
Maar wat wil de NVU daar eigenlijk mee bereiken dan ?
Is die Kusters niet gewoon een vervelend mannetje die al langer geleden af gewezen is door FvD/Baudet en daarna probeert om ze zwart te maken door te infiltreren en net doet alsof er een samenwerking is door een keer op een open bijeenkomst te komen en een keertje op de foto gaan met Baudet ?

Draai het eens om, waarom zou FvD in zee gaan met de NVU ? Amper leden, marginale achterban en als het uitkomt dat er echt een officiele samenwerking is dan ben je gelijk afgeserveerd in de politiek. o|O
pi_173454161
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gaan we nog toelichting geven of enkel met belachelijke drogredenen strooien?
Ik denk dat joop nu denkt: kut dit heeft niet gewerkt.

De enige mensen die willen dat het FvD samenwerkt met het NVU zijn zuurlinkse mensen...
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 augustus 2017 @ 23:31:07 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173454162
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Apart dat ik wel met toelichting moet komen, terwijl je dat zelf niet nodig vindt.
Denk je zelf niet ook dat een site als TPO die eerder en vaker over deze kwestie berichtte een grotere impact heeft op de betrokken partijen dan Joop?

Maar ergens snap ik jullie ook wel hoor, als velen van jullie eerst met de Trump-achtige stuiptrekking kwamen om maar zo hard mogelijk te roepen dat het een nepbericht was, is het natuurlijk eenvoudiger om nu een boodschapper aan te vallen dan je eigen ongelijk te erkennen.
En jij ook een fijne avond :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173454180
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:30 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

En met die impact doel je op het opstoken van het vuur tussen FvD en NVU zodat zij allebei een hekel aan elkaar krijgen en elke verdere insinuatie van cooperatie nu voorgoed wordt weggelachen?
Het vuur was al opgestookt, toen Baudet, nog voor Joop volgens mij ook maar 1 letter aan deze kwestie had vuilgemaakt, ging ontkennen te weten wie Custers is. Dat was voor hem aanleiding om de beerput open te gooien en met die mails en chats te komen.
Ik snap dat ook jij liever de schuld geeft aan "links", want dat is nou eenmaal je natuurlijke reactie als het even niet meezit, maar ook jij moet inmiddels toch beter weten.
pi_173454181
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:31 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Maar wat wil de NVU daar eigenlijk mee bereiken dan ?
Is die Kusters niet gewoon een vervelend mannetje die al langer geleden af gewezen is door FvD/Baudet en daarna probeert om ze zwart te maken door te infiltreren en net doet alsof er een samenwerking is door een keer op een open bijeenkomst te komen en een keertje op de foto gaan met Baudet ?

Draai het eens om, waarom zou FvD in zee gaan met de NVU ? Amper leden, marginale achterban en als het uitkomt dat er echt een officiele samenwerking is dan ben je gelijk afgeserveerd in de politiek. o|O
Ach ik geloof best dat die vent (goossens) dacht: ik ga het fvd helpen. Hij zei ik geloof wel in een zionistisch complot. Baudet was opportunistisch en dacht boeien ik wil spreken in dat zaaltje dus laat die vent dat maar lekker vinden, ik heb wel wat beters te doen tijdens campagnetijd.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 augustus 2017 @ 23:32:42 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173454186
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:31 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik denk dat joop nu denkt: kut dit heeft niet gewerkt.

De enige mensen die willen dat het FvD samenwerkt met het NVU zijn zuurlinkse mensen...
Lijkt me zeer waarschijnlijk ja.

En ze willen niet alleen dat ze samen werken, ze zouden het logisch vinden omdat ze precies hetzelfde gedachtegoed zouden hebben.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173454193
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het vuur was al opgestookt, toen Baudet, nog voor Joop volgens mij ook maar 1 letter aan deze kwestie had vuilgemaakt, ging ontkennen te weten wie Custers is. Dat was voor hem aanleiding om de beerput open te gooien en met die mails en chats te komen.
Ik snap dat ook jij liever de schuld geeft aan "links", want dat is nou eenmaal je natuurlijke reactie als het even niet meezit, maar ook jij moet inmiddels toch beter weten.
Jij herinnert je iedereen nog waar je ooit mee gesproken hebt?
  maandag 28 augustus 2017 @ 23:33:23 #194
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173454197
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:02 schreef Mutiilation het volgende:
http://www.nvu.nu/persverklaring90.html

Persverklaring van de NVU die zojuist op de site van de NVU en op de Facebookpagina van de NVU is gezet. Ik sta volledig achter de NVU in deze, vind hun argumenten overtuigender. Het begon al (zoals Kusters zei) op 9 februari eerder dit jaar toen Kusters met 2 kameraden aanwezig was bij een speech van FvD. Stond zelfs een artikel in het partijblad van de NVU. Maar het FvD doet alsof ze van niks wisten. Vind dit echt zwak van het FvD. Nogmaals, kwa denkbeelden liggen de partijen dicht bij elkaar, dit moddergooien had nergens voor nodig geweest.
Tja, het gaat nog aardig vind ik, totdat de zionisten er weer bij worden gehaald, maar goed.

Mocht dit allemaal waar zijn, (en er zal ongetwijfeld een kern van waar zijn) is dit natuurlijk verschrikkelijk dom en naïef van het FvD. Ik beschouw het maar als een leermoment en hoop dat er beter op gelet gaat worden, maar dat kan bijna niet anders.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173454217
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Lijkt me zeer waarschijnlijk ja.

En ze willen niet alleen dat ze samen werken, ze zouden het logisch vinden omdat ze precies hetzelfde gedachtegoed zouden hebben.
En nu blijkt dat allemaal toch fantasie. Houdt dat ze tegen om volgende week weer iets achterlijks te schrijven? Kleine kans, ik zie joopers nou niet per se als mensen die iets leren van maatschappelijke gebeurtenissen
pi_173454226
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:33 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Jij herinnert je iedereen nog waar je ooit mee gesproken hebt?
Nee, maar als ik ergens minder zeker van ben, spreek ik me doorgaans ook wat minder stellig uit.
pi_173454243
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Tja, het gaat nog aardig vind ik, totdat de zionisten er weer bij worden gehaald, maar goed.

Mocht dit allemaal waar zijn, (en er zal ongetwijfeld een kern van waar zijn) is dit natuurlijk verschrikkelijk dom en naïef van het FvD. Ik beschouw het maar als een leermoment en hoop dat er beter op gelet gaat worden, maar dat kan bijna niet anders.
Ja inderdaad waar komt dat opeens vandaan. Eerst wil je met ze samenwerken en direct daarna zijn het ook joden. Was je zelf wel even mooi in het zionistisch complot getuimeld. Die joden zijn wel heel sluw hoor dat ze dit kunnen plannen...
pi_173454268
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:34 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, maar als ik ergens minder zeker van ben, spreek ik me doorgaans ook wat minder stellig uit.
Want als Baudet had gezegd, ach misschien ben ik m weleens tegengekomen, had er natuurlijk geen tsunami aan guilt by association gekomen.

Zie je nou wel hij weet wie het is.

Een beetje alsof je iemand martelt, en dan nog denken dat hij de waarheid gaat vertellen.
pi_173454372
Om trouwens nog even een ironisch berichtje van Mr.Major erbij te halen toen hij nog in de volste overtuiging was, dat het om een nepbericht zou gaan:

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 22:18 schreef Mr.Major het volgende:
Gaan we nu ook horen dat bepaalde mensen hier te snel een conclusie hebben getrokken?
pi_173454383
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:32 schreef Mr.Major het volgende:Ach ik geloof best dat die vent (goossens) dacht: ik ga het fvd helpen. Hij zei ik geloof wel in een zionistisch complot. Baudet was opportunistisch en dacht boeien ik wil spreken in dat zaaltje dus laat die vent dat maar lekker vinden, ik heb wel wat beters te doen tijdens campagnetijd.
Die Goossens is ook niet helemaal goed snik natuurlijk
Uit die reactie van het NVU:
quote:
Nooit heb ik de intentie gehad om te infiltreren. Mijn intentie was om samen te werken, net zoals jullie nu doen met Leefbaar Rotterdam.
_O- Ja tuurlijk, net alsof samenwerken met de paria van de Nederlandse politiek hetzelfde is als samenwerken met Leefbaar Rotterdam, wat de grootste (gemeentelijke) partij in Rotterdam is en wethouders levert.
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
Om trouwens nog even een ironisch berichtje van Mr.Major erbij te halen toen hij nog in de volste overtuiging was, dat het om een nepbericht zou gaan:
Dat ligt er maar net aan wat je nepbericht noemt.
Die Facebook gesprekken waren misschien echt.
Maar voor een officiele samenwerking heb ik nog steeds geen bewijs gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')