quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:05 schreef MaGNeT het volgende:
Blockfolio komt met de ene na de ander ATH
Is het trouwens bij blockfolio mogelijk om een alert te krijgen bij een ath.quote:
Ik zie die optie alleen per coin, zal eens kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Is het trouwens bij blockfolio mogelijk om een alert te krijgen bij een ath.
Het kan een pump zijn maar er zijn ook wel wat aankondigingen, zoals de rebranding (ander logo, wallet gehele make over, etc) en de SDK (Software Development Kit) in Q4 van 2017.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:16 schreef Greys het volgende:
Maar heeft iemand enig idee waar het bv bij Lisk door komt, die opvallende stijging?
Dit staat nu boven in mijn wallet Bitcoin core, is dit iets wat ik op lange termijn zal merken? Ik ben zelf geen miner.quote:Warning: Unknown block versions being mined! It's possible unknown rules are in effect
IK denk dat het weer gaat zakken. Een rebranding is leuk maar er ligt verder niks significants ten grondslag aan deze pump. Aan de andere kant was dat bij NEO ook zo, die is wel weer gezakt maar zit nog steeds op een vrij hoge prijs in vergelijking met voor de rally.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan een pump zijn maar er zijn ook wel wat aankondigingen, zoals de rebranding (ander logo, wallet gehele make over, etc) en de SDK (Software Development Kit) in Q4 van 2017.
Het kan zo doorstoten naar ¤15 maar als het een pump was zakt het ook zo weer terug naar ¤3,50
Heb je wel een recente versie van Bitcoin Core?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:23 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dit staat nu boven in mijn wallet Bitcoin core, is dit iets wat ik op lange termijn zal merken? Ik ben zelf geen miner.
Dank je. Leerzaam. Ik heb ze niet hoor maar vind het leuk het een beetje te begrijpen, voor zover dat überhaupt mogelijk is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan een pump zijn maar er zijn ook wel wat aankondigingen, zoals de rebranding (ander logo, wallet gehele make over, etc) en de SDK (Software Development Kit) in Q4 van 2017.
Het kan zo doorstoten naar ¤15 maar als het een pump was zakt het ook zo weer terug naar ¤3,50
V0.14.1quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je wel een recente versie van Bitcoin Core?
Of een paar wekenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je. Leerzaam. Ik heb ze niet hoor maar vind het leuk het een beetje te begrijpen, voor zover dat überhaupt mogelijk is.
Ik had als newbie bij 'pump' tot nu toe het idee dat dat iets was dat even een half uurtje omhoog werd geramd en daarna net zo hard weer instortte. Probeer altijd beetje de grafieken mee te kijken als jullie het ergens over hebben. Maar dat kan dus soms ook best één of twee dagen duren?
Is niet heel oud, ik draai op 0.14.2 en die geeft die melding (bij mij) niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
V0.14.1
Moet ik een recentere downloaden, dan dat hele gebeuren weer laten synchroniseren en dan de munten van de oude versie naar de nieuwe versie transferen?
Ik ga het eens proberen, thanks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is niet heel oud, ik draai op 0.14.2 en die geeft die melding (bij mij) niet.
Maar je kan de nieuwste downloaden, installeren en starten, hoef je verder niets te doen.
In feite hoef je inderdaad maar 2 dingen te bewaren: het adres waar je de coins op hebt ontvangen en de bijbehorende private key. Eigenlijk is alleen de laatste al voldoende.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
Noobvraagje, ik heb mbitcoins gekocht, staan nu in mijn electrum wallet. Omdat ik het als kleine investering zie wil ik er voorlopig niets mee doen, in de hoop dat over een x aantal jaar de waarde is toegenomen (mocht de waarde afnemen is t helaas maar ik kan t geld best missen).
Nu lees ik dat het niet heel veilig is om dat ze te hebben staan en wil ik het graag naar een paper wallet zetten, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe? Op internet vind ik genoeg uitleg maar toch vat ik het niet helemaal.
Een paper wallet is dus eigenlijk een briefje met daarop twee codes? Ik stuur de btc naar die openbare code, en met die andere code kan ik er dan ooit weer bij? Begrijp ik dit goed of mis ik iets?
Ik wil hier wel even aan toevoegen dat een Electrum wallet met een sterk wachtwoord op je wallet gewoon prima is, vooral als het om een relatief klein bedrag gaat.quote:
Klopt, voor kleine bedragen is deze methode meer dan veilig genoeg en als je het opnieuw naar een ander adres stuurt ben je in verhouding veel kwijt aan fees.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik wil hier wel even aan toevoegen dat een Electrum wallet met een sterk wachtwoord op je wallet gewoon prima is, vooral als het om een relatief klein bedrag gaat.
De uitleg van MaGNeT geeft je een backup van je private keys (of seed) op papier, maar ze staan dan nog steeds in Electrum. Als je het echt superveilig wilt doen moet je offline je eigen private/public key pair genereren. Zie bijv. https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/
Maar voor een paar mbitcoins (ik weet niet wat het totale bedrag is) zou ik dat zelf overkill vinden.
Een paperwallet (zonder digitale backup) zorgt wel weer voor andere uitdagingen. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat deze niet verloren kan gaan door brand of diefstal? Je zult dan al snel moeten gaan denken aan het bewaren van kopieën op verschillende locaties, en hoe veilig is dat?
En andere mogelijkheid is het aanschaffen van een hardware wallet, zoals de Ledger Nano S.
Ik, met minder digitale kennis als de meeste hier, ben blij dat ik het toch op eenzelfde manier doe. Ik heb mijzelf alles moeten aanleren zonder enige hulp van buitenaf.quote:Voor m'n eigen wallet (in Bitcoin Core) volsta ik met een back-up (op meerdere locaties) van m'n wallet.dat en een goed wachtwoord op die wallet.
Ook heb ik alle private keys van alle adressen die BTC bevatten op papier.
Momenteel is de wallet zo goed als leeg dus veel gaat er niet verloren
Mss eerst nog een correctie, mensen die winst pakken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:52 schreef Mattt het volgende:
Zal Waves vandaag de ¤5 barriere doorbreken?
Waves gaat Stratis inhalen in Marketcap zo te zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mss eerst nog een correctie, mensen die winst pakken?
twitter:coremedia_info twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 14:32:22Binance Vote: $WAVES Trading May Come to China https://t.co/xM3ezNfh2Q @wavesplatform @binance_2017 $BNB… https://t.co/pLVTnCjC3t reageer retweet
quote:Binance Vote: WAVES Trading May Come to China
On August 25th, Changpeng Zhao, CEO of the new Chinese cryptocurrency exchange Binance confirmed that WAVES, the native token in the Waves Platform, may soon come to the East, “there has been a lot of requests for Waves, we will put up a vote for it soon”, he stated in slack.
The possibility of entering Binance through the aforemention vote, seems to come at a great time for the cryptocurrency. As it stands, Waves has a lot of room to grow in terms of exchange listing and trading volume. Currently, Waves is listed on only one major exchange, Bittrex. While volume is considerably high by Bittrex standards, it pales in comparison to other cryptocurrencies with similar market caps. Waves has, for a long time, been a sitting duck waiting for an exchange to tap into its potential. The reason behind this could be connected to Waves' own exchange, the DEX. However, not only was it inevitable for other exchanges to take a chunk of volume market share, there is also the potential for the volume to grow with new audiences being introduced to the coin.
Marc Jansen, CEO of WavesGO, a prominent Waves community member, also shared his thoughts about Binance potentially adding Waves on Twitter. He stated:
“Adding Waves is not just adding the crypto, but about getting the infrastructure in place for all interesting ICOs on Waves!”
China presents itself as the perfect market for Waves. China has historically been the key driving force behind the rise of Bitcoin. Not only does China account for over 60% of the Bitcoin mining power, it is also the third biggest country when it comes to Bitcoin trading. Although China once led trading volume with an astounding 90 to 99% share of the market, this percentage has decreased since the People's Bank of China cracked down on exchanges, however, it is clear that China is still a major part of the puzzle.
Changpeng Zhao's comments may be a turning point for Waves and some might say Waves being added to a Chinese exchange was inevitable. Russia and China sit right next to each other geographically and have shared global political goals for quite some time, especially after the sanctions issued by NATO. It is not beyond the pale to suggest that Russia's biggest cryptocurrency startup is likely to make it onto a high volume Chinese exchange. But this is just the beginning. As we have seen, other Asian countries, like South Korea and Japan, follow Chinese trends. A consolidation in China could see a consolidation in Asia.
The Binance exchange has already seen an impressive inflow of trading volume since its opening. Binance is following the business model of other successful Chinese exchanges and is 100% compliant with Chinese authorities. Binance also is unique in the sense that it has issued it own cryptocurrency named BNB. This coin allows users to get discounts on exchange, withdrawal, trading and listing fees (as well as future fees). Furthermore, 20% of the quarterly profits from the exchange will be bought back and destroyed. This will occur until 50% of the supply is destroyed.
While Waves investors wait patiently on the vote, a glimpse on Binance slack shows a great deal of support for the Waves listing. Both the Waves and the Binance community is making their voices heard loud and clear.
http://coremedia.info/blockchain-news/item/894-waves-may-come-to-china
Dat is natuurlijk geweldig nieuws mocht het gebeuren!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]twitter:coremedia_info twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 14:32:22Binance Vote: $WAVES Trading May Come to China https://t.co/xM3ezNfh2Q @wavesplatform @binance_2017 $BNB… https://t.co/pLVTnCjC3t reageer retweet
Dan maar gewoon beide toch 😉quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
en Lisk![]()
Het maakt me niet zoveel uit welk van de 2 moon gaat, zit in beiden ongeveer 55/45%
En PIVX gaat ook lekker 😀quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
en Lisk![]()
Het maakt me niet zoveel uit welk van de 2 moon gaat, zit in beiden ongeveer 55/45%
Op welke blockchain zit MGO?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef MaGNeT het volgende:
MGO staat vanwege de exchange perikelen (listing op Bittrex) nu erg laag.
In oktober wordt de launch van het eSports platform verwacht, dan kan hij zomaar "moon" gaan.
Of niet...
Ethereum én Wavesquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Op welke blockchain zit MGO?
MGO staat juist niet op Bittrex, maar op Cryptopiaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef MaGNeT het volgende:
MGO staat vanwege de exchange perikelen (listing op Bittrex) nu erg laag.
In oktober wordt de launch van het eSports platform verwacht, dan kan hij zomaar "moon" gaan.
Of niet...
http://www.newsbtc.com/20(...)gamecredits-mobilegoquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:01 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Aha. En werkt het ook niet samen met GameCredits? Of zijn dat juist concurrenten?
Dat zeg ik: vanwege de exchange perikelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
MGO staat juist niet op Bittrex, maar op Cryptopia
dat haalde ik er niet uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:05 schreef MaGNeT het volgende:
Dat zeg ik: vanwege de exchange perikelen.
De perikelen zijn dat ze er nog niet gelist zijn.
Ik ben op het hoogtepunt van vandaag met wat winst volledig uit MCO gestapt omdat ik toch te sceptisch ben over het hele gebeuren m.b.t. VISA.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoe denken jullie over DNT en monaco?
Coinexchange kopen de meeste ze.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:12 schreef Skankhunt49 het volgende:
Welke exchange raden jullie aan om bitquence (BQX) te kopen?
Op coinmarketcap zie ik er drie staan maar ben onbekend met alle 3.
Ja, onder andere vanwege de rebrand.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:18 schreef Komakie het volgende:
Damn, Lisk gaat wel heel lekker. Is er een verklaring voor de stijging?
Toch vanavond 5 euro gestegenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:03 schreef hmmmz het volgende:
Is dat Monaco wat? Komt er wat groots op 31 augustus en waarin verschilt het van tenx/pay?
Hmmm. Visa gerucht gebaseerd op een screenshot en een ceo met een twijfelachtig verleden.
Na al die maanden hebben ze nog steeds geen alternatief gevonden voor de Blockswap technologie en ook nog niet voor elkaar gekregen om op bekende exchanges gelist the worden. Ik heb er geen vertrouwen in.quote:
Die Blockswap gaan ze niet zelf doen, dat zou Incent voor ze regelen. Dat moet 100% bugvrij zijn en dat was het nog niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Na al die maanden hebben ze nog steeds geen alternatief gevonden voor de Blockswap technologie en ook nog niet voor elkaar gekregen om op bekende exchanges gelist the worden. Ik heb er geen vertrouwen in.
Explain je analyse...quote:Op zondag 27 augustus 2017 08:03 schreef ZetaOS het volgende:
Lisk kan wel eens doorschieten over de 25 dollar
¤15 lijkt me wel een aardig moment om 2/3e weg te doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 07:27 schreef xaban06 het volgende:
Lisk moet nog even doorstoten, dan doe ik een deel weg.
Wat is jullie target?
Met DEX bedoel je toch die van Waves? Ja dus. Noobme.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:41 schreef MaGNeT het volgende:
Ben benieuwd wat de prijs van Whoppercoin gaat doen op DEX
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb ze gekocht omdat het interessant leek, maar heb nog nergens over een target nagedacht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 07:27 schreef xaban06 het volgende:
Lisk moet nog even doorstoten, dan doe ik een deel weg.
Wat is jullie target?
Jaquote:
Ik acht de kans groter dat het wordt gedumpt vlak na dat rebrand geweest is. Weet iemand code exacte datum dat de rebrand officieel is?quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb ze gekocht omdat het interessant leek, maar heb nog nergens over een target nagedacht.
Moeilijk om te bedenken met de gedachte dat je ook niet weet wat het potentieel is.
Stel je voor dat je Ethereum praktijken krijgt.
Geen datum, de originele melding was "augustus" maar het zou met niet verbazen als het oktober wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat het wordt gedumpt vlak na dat rebrand geweest is. Weet iemand code exacte datum dat de rebrand officieel is?
quote:Lisk to Rebrand its Platform with Design Agency Taikonauten
Today, we are announcing a collaboration with the distinguished design agency Taikonauten, with the goal of rebranding our ecosystem to greatly enhance the user experience and increase user adoption. Alongside the amazingly improved and blazing fast version releases (0.6.0 & 0.7.0) this marks significant progress for the Lisk project.
We believe the corporate identity is as important as the development of the product which is surrounded by it. It’s one of the first steps to get recognized in the blockchain space or the Internet as a whole. We are very aware of the ruckus the original logo caused during inception and we’re finally in the midst of changing it.
This collaboration enables us to employ the creative talents of the team at Taikonauten to entirely redesign crucial aspects of our ecosystem; such as the website, blockchain explorer and client user interface. Taikonauten will also overhaul Lisk’s corporate design, developing a new logo and media kit. This collaboration is part of our resilience phase, which in addition aims to build a more elegant core system, a better Lisk SDK, deploy various useful features, and continue to put a major focus on security.
This collaboration will help the Lisk project more efficiently to communicate the goals of our platform. It will improve the user experience of the Lisk client to a level not seen before in the blockchain space, marking a first step for common user adoption, and unifying our whole ecosystem visually.
Until now, Lisk has been concentrating its resources on the development of the back end. We have released many optimization, stability and security updates to date marking the significant progress the platform is making. Now, our attention moves to making visible changes to our current ecosystem.
Lisk Foundation President Max Kordek said.
With the hiring of Taikonaut, we have an outstanding design agency on board that will help create the next revolutionary branding for the Lisk ecosystem. Their creative genius out guns anyone within the Berlin area, making them an attractive choice for Lisk. After many creative talks with members of their team we are very excited to work with them.
Our vision, together with Lisk, is to increase the visibility of this important platform. We aim to keep user needs at the heart of our approach and to make Lisk even more accessible to regular Internet users.
said Maik Fahldieck, Founder and Managing Director of Taikonauten.
We will be working with the design agency from March to August of 2017. There are several steps that stem from working with them, starting with the strategy section which paves the way on how the Lisk Platform will be moving forward with our identity. Once a corporate identity has been crafted and achieved, the design agency will provide rough design concepts, wireframes, and storyboards to help us visualize how it will all play out. The front end code will be done by lightcurve’s in-house developers when the final design concepts are ready.
Ik heb een streefbedrag (totale waarde alle coins) in gedachten of zodra ik zenuwachtig wordquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:19 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
MaGNeT, wat is jouw exit strategie mbt Lisk/Waves?
Yep same here! Inderdaad ontzettend irritant. Nog niet gekeken overigens hoe ik het weg krijgquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:35 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Meer mensen die hier Bittrex + Lastpass gebruiken om in te loggen? Bij mij Bid en Ask staat elke keer het verrekte icoontje van Lastpass, alsof ik kan inloggen op het Bid en Ask balkje. Is dit te fixen? Ik erger me er mateloos aan.
Ik heb net wat lopen rondpieren, maar niet gelukt. Als het jou wel lukt, kun je me dan inlichten?quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:36 schreef Kale het volgende:
[..]
Yep same here! Inderdaad ontzettend irritant. Nog niet gekeken overigens hoe ik het weg krijg
In Chrome is het me gelukt nu:quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:39 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik heb net wat lopen rondpieren, maar niet gelukt. Als het jou wel lukt, kun je me dan inlichten?
Thanks, nu kan ik mijn sats tenminste weer lezenquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:58 schreef Kale het volgende:
[..]
In Chrome is het me gelukt nu:
1] Instellingen->Geavanceerd->Instellingen voor Automatisch aanvullen->Uit
2] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Algemeen->Formuliervuller->Geen velden overschrijven->Aan
3] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Meldingen->Toon meldingen Formuliervuller->Uit
4] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Geavanceerd->Respecteer Autoaanvullen->Uit
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zou je voor die informatie willen betalen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:56 schreef yozd het volgende:
Ik check nu af en toe bepaalde roadmaps van cryptos die ik interessant vind. Dat is op zich niet heel veel werk, maar ik vroeg me af of er ergens een overzichtelijke plek is waar interessante toekomstige activiteiten t.a.v. cryptocurrencies zijn verzameld? Bijv. de rebrands, bepaalde listings bij exchanges en/of uitroldata van producten. Bestaat zo'n verzamelplek / agenda?
Nog niet. Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten in de cryptowereld. Op dit moment heb ik in totaal amper 1 bitcoin op kraken en bittrex. Ik wil dit wel gaan uitbreiden. Wanneer ik er meer geld in ga stoppen, ben ik misschien wel bereid om ervoor te betalen (dan zijn de kosten een kleiner deel van mijn totale "investering").quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:01 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zou je voor die informatie willen betalen?
Wat doen django en python?quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:07 schreef yozd het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten in de cryptowereld. Op dit moment heb ik in totaal amper 1 bitcoin op kraken en bittrex. Ik wil dit wel gaan uitbreiden. Wanneer ik er meer geld in ga stoppen, ben ik misschien wel bereid om ervoor te betalen (dan zijn de kosten een kleiner deel van mijn totale "investering").
Op zich kan ik zelf wel iets in elkaar flansen met django en python, maar ik kom er door mijn echte baan gewoon niet aan toe.
Ongekend inderdaad. Heb mijn stoploss mooi 1 usd onder de huidige koers gezet.quote:
Ik doe niet aan stoploss, gewoon de hele achtbaan uitrijden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Wat doen django en python?
[..]
Ongekend inderdaad. Heb mijn stoploss mooi 1 usd onder de huidige koers gezet.
Meer fiat erin pompenquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Probleem van mij is dat ik overal wel in wil stappen maar het liefst geen enkele zak coins wil verkopen.
Herkenbaar haha. Daarom zit ik er aan te denken om mijn hold strategie een beetje los te laten en meer in te springen op coins waar iets gereleased wordt van hun roadmap, op nieuwe exchanges komt of een rebrand krijgt. Denk dat ik met 10% van mijn portfolio ga inspringen op zulke zaken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Probleem van mij is dat ik overal wel in wil stappen maar het liefst geen enkele zak coins wil verkopen.
De regels voor het verzenden van coins verschilt per ICO.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:35 schreef DrSnuggle het volgende:
ik wil eens een keer een 100 euro in een ICO stoppen, maar ik heb totaal geen idee hoe zoiets werkt.
Als voorbeeld zit ik te kijken naar Estcoin, uiteraard een gokje maar wel eentje wat mij wel interessant lijkt.
Maar waar kan ik meer over de ICO vinden, hoe kan ik mij inschrijven en waar kan ik die munten heen sturen? Het zal niet zo makkelijk naar mijn Bittrex of Kraken account kunnen lijkt mij?
Top, thanks voor de info.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De regels voor het verzenden van coins verschilt per ICO.
Soms mag het vanaf een exchange, soms moet het vanuit een wallet (omdat je de tokens ook weer terugkrijgt in die wallet en dat kan niet met een nieuwe coin naar een exchange).
Dus lees altijd de regels voor je op "I agree" of "I understand" klikt.
Bij onduidelijkheden, post ze hier, er is altijd wel iemand wakker
Voor ik in een ICO stap kijk ik meestal naar:
- wie zitten achter de ICO, hebben ze al eerder werk afgeleverd, zijn de mensen traceerbaar
- wat is het doel, is het haalbaar, zou het een succes kunnen worden
Hou er rekening mee dat je het geld 1 tot 2 jaar kwijt bent voor je rendement ziet.
En een project kan ook falen, dan ben je je investering (voor een groot deel) kwijt.
Dat slaat meestal op PoS (Proof of Stake) minting.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat 'minten' is?
Ik heb je stappen gevolgd, maar dat stomme icoontje staat er nog steeds..quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:58 schreef Kale het volgende:
[..]
In Chrome is het me gelukt nu:
1] Instellingen->Geavanceerd->Instellingen voor Automatisch aanvullen->Uit
2] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Algemeen->Formuliervuller->Geen velden overschrijven->Aan
3] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Meldingen->Toon meldingen Formuliervuller->Uit
4] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Geavanceerd->Respecteer Autoaanvullen->Aan
Stap 4 ook op aan? Die heb ik nog ge-edit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Aardige sellwalls op en vlak na 0,0018 - 0,00184 voor Lisk op Bittrex.
[..]
Ik heb je stappen gevolgd, maar dat stomme icoontje staat er nog steeds..![]()
![]()
Hmm ja beiden gedaan. Nouja ik doe het er maar mee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:17 schreef Kale het volgende:
[..]
Stap 4 ook op aan? Die heb ik nog ge-edit.
En browser herstart?
Ik zie het. Wat is het goede nieuws?quote:
All-in?quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:39 schreef brombeer_ het volgende:
Verwacht nog steeds dat we richting de 400-500$ gaan
LTC $400 bij een BTC koers van?quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:39 schreef brombeer_ het volgende:
Mayweather koopt litecoin van zijn gewonnen geld![]()
Nee geen idee of er nieuws is. Maar er is een breakout dus up we go![]()
Verwacht nog steeds dat we richting de 400-500$ gaan
Decent? Wat is dat?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:18 schreef EggsTC het volgende:
VIA verkocht met 20% winst, nu all in op decent met mn playmoney
Content platformquote:
Ik zit net te kijken naar een nieuwe coinquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Content platform
https://decent.ch/
Ik speel met 1 BTC aan geld tussen allerlei 1 euro coins, en verkoop ze steeds met winst. Eerder ARK , VIA en PIVX , en nu op decent, ik houd al die 1euro coins in de gaten, decent staat nu vrij laag. Buy low sell high
Dus de ontwikkelaar van Decred ontvangt de gelden voor de vele Decreds die-ie vroeg al heeft gemined toen er nog weinig interesse voor was.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:38 schreef metallicelmo het volgende:
http://www.huffingtonpost.com/entry/599bb27de4b0521e90cfb4e9
DECRED (DCR) — Decred will soon get the Lightening Network. Which means you can send small transactions for almost no fee, instantly. The Lightening Network is a big thing which many underestimate. Notable about Decred is that they’ve learned and implemented a lot from the success of Dash. But whereas Dash has a lot of outside funding (and is accountable to investors), Decred is self-funded via block subsidy (accountable only to its users) and they are entirely transparent about the allocations. Decred has decentralized voting, Charlie Lee (Litecoin’s lead developer) on their team, and their code looks clean and is beautifully written.
Zou kunnen, maar ik heb de launch van Decred gevolgd midden in de nacht en ben meteen vanaf block 3 ofzo gaan minen, ik weet niet of deze coin een premine heeft gehadquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Dus de ontwikkelaar van Decred ontvangt de gelden voor de vele Decreds die-ie vroeg al heeft gemined toen er nog weinig interesse voor was.
Niks nieuws onder de zon. Doorlopen mensen.
Wat heb je al in bezit?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:49 schreef cb2013 het volgende:
Heb nog 5k aan spaargeld. Hoe zou ik dat kunnen investeren met de kennis van nu. Ik ben al in zit van cryptocurrencies.
Bijna al mn btc verkocht toen ze 1000 usd werdenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:07 schreef ulq het volgende:
Yooooo, ik heb een vraagje. Ik wil een deel van mijn btc gaan cashen via bitonic. Nu heb ik ze momenteel op btc-e staan, en wil ik ze dus eerst naar mijn portomonnee op mn pc verzenden en van daaruit naar bitonic sturen om ze te cashen (direct verzenden is niet mogelijk).
Nu is het zo dat mijn portomonee (bitcoin core) nog suuuuuuper veel blockchain moet bijwerken (2,5 jaar). Moet ik hierop wachten om btc te kunnen ontvangen/verzenden? Of kan ik gewoon de btc ontvangen en verzenden zonder dat ie helemaal is bijgewerkt?
Bij voorbaat dank.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Dus de ontwikkelaar van Decred ontvangt de gelden voor de vele Decreds die-ie vroeg al heeft gemined toen er nog weinig interesse voor was.
Niks nieuws onder de zon. Doorlopen mensen.
Ja, een gare overgebleven vorm van Ethereum. Eruit smijten en opzoek naar de volgende.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:16 schreef TimKuik het volgende:
Wat me opvalt is dat ETC niet mee stijgt met de rest van de crypto's.
Het lijkt een beetje in een hibernation modus te zitten.
Any thoughts?
DGB eruit zodra je breakeven bent, SC hodlen. Investeren in de nieuwe performers van deze bullrun.quote:
Wat hij zegt, DigiBye is meh. Siacoin heb ik zelf, niet zoveel en ik lees steeds vaker dat Siacoin wel eens dood kan bloeden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
DGB eruit zodra je breakeven bent, SC hodlen. Investeren in de nieuwe performers van deze bullrun.
Maar het is wel een coin die op echt super veel exchanges staat. Zou het niet kunnen dat ie binnenkort ontwaakt?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, een gare overgebleven vorm van Ethereum. Eruit smijten en opzoek naar de volgende.
Tja, zal idd vast wel weer eens gepumpt gaan worden. Maar of ie toekomst heeft? 🔮quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:35 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar het is wel een coin die op echt super veel exchanges staat. Zou het niet kunnen dat ie binnenkort ontwaakt?
Ik heb ook nog een klein aantal SC en zou daar ook niet al te veel in investeren idd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:33 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Wat hij zegt, DigiBye is meh. Siacoin heb ik zelf, niet zoveel en ik lees steeds vaker dat Siacoin wel eens dood kan bloeden.
Sta jij ook op de whitelist? Ik ook namelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik de verificatie met ID kaart ook niet heel chill vind. Aan de andere kant, een van de meest populaire ico's ooit, kun je wel mooi zakcentje op verdienen waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:10 schreef Atlantis- het volgende:
Zijn er hier nog mensen die van plan zijn om in de kyber ICO te investeren?
Het hele KYC met ID-kaart en (selfie met ID-kaart?) staat mij een beetje tegen.
Om nou overal maar al deze gegevens heen te sturen gaat mij eigenlijk een beetje te ver.
Als ze hier nou een vertrouwde derde partij voor zouden inschakelen waarbij de gescande documenten na verificatie zouden worden verwijderd zou dit al een flinke stap in de goed richting zijn.
Van fiat? De ECB heeft z'n QE niet bijgesteld.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, hoop gemoved naar BTC. Vermoed een dipje aankomende tijd.
Nee, uit alts. Heb mijn winst in Viacoin, LTC en ETH gepakt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:05 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Van fiat? De ECB heeft z'n QE niet bijgesteld.
Misschien een flash crashje die niet zichtbaar is op de chart omdat het zo kort duurde.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hoe kun mijn limit sell order van Lisk nou getriggerd zijn. Ik had 'm gezet op conditional, verkopen op of onder de koers van 0,00152500. De koers is niet eens zo laag geweest. De sell is getriggerd om 17.36 uur.
Ik begrijp er geen reet van...
1 | First they ignore you |
quote:Bernake in 23/12/2013 when asked: Bitcoin seems very hyped to me, and will be useless in the real world usage.
1 | ... then they laugh at you |
quote:Bernake in 20/11/2014 on report: I think bitcoin itself has some serious problems. The first is that it hasn’t shown to be a stable source of value. Its price has been highly volatile and it hasn’t yet established itself as a widely accepted transactions medium.
1 | .. then they fight you |
quote:Bernake in Quartz interview 19/11/2015: The real serious problem that it has is it’s anonymity, which is a feature, and is also a bug, in that it has become in some cases a vehicle for illicit transactions, drug selling or terrorist financing or whatever. And you know, governments are not happy to let that activity happen, so I suspect that there will be oversight of transactions done in bitcoin or similar currencies and that will reduce the appeal.
1 | .. then you win. |
https://www.bloomberg.com(...)cryptocurrency-eventquote:FED Former Chairman Bernanke Will Be Keynote Speaker At Blockchain Conference
Oke. Verder uiteindelijk gelukkig geen probleem mee omdat de koers uiteindelijk onder mijn stop loss kwam, maar toch.. Hoe doe jij dat dan? Ik was vanaf 5 uur vanmiddag het huis uit en ik kan dan zelf niet achter de knoppen zitten. Stop loss limit zou dit moeten oplossen toch, zodat je echt alleen verkoopt tegen de koers die jij ingesteld hebt. Maar stop loss limit is niet mogelijk op Bittrex zo ver ik weet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:18 schreef thenxero het volgende:
[..]
Misschien een flash crashje die niet zichtbaar is op de chart omdat het zo kort duurde.
Daarom nooit stoplosses gebruiken.
Prachtig. Zelf vind ik de krabbentheorie ook erg mooi. Ik denk dat veel mensen hier die in crypto zitten zelf ook de ervaring hebben voor gek verklaard te zijn hier in te beleggen. Krabbentheorie: https://en.wikipedia.org/wiki/Crab_mentalityquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:21 schreef TourOfData het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
[ code verwijderd ]
[..]
[ code verwijderd ]
[..]
[ code verwijderd ]
[..]
https://www.bloomberg.com(...)cryptocurrency-event
Afgaande op het orderboek van LBC op Bittrex lijkt het wel of ie gepumpt gaat worden, gezien de walls.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:31 schreef SMS303 het volgende:
Via https://www.coinschedule.com/ kwam ik op de ICO van https://detectortoken.com/. Heb de zojuist de detectorToken op telegram geinstalleerd en kreeg deze 2 berichten....
DetectorTokenBot, [27.08.17 21:14]
✅ BUY WALL DETECTED (POSSIBLE PUMP) ✅
🔥 Ticker: BTC-DCR
💰 Buy Price: 0.00901724
💹 Buy volume change in last hours: 33.13%
📊 Exchange: POLONIEX
DetectorTokenBot, [27.08.17 21:21]
✅ BUY WALL DETECTED (POSSIBLE PUMP) ✅
🔥 Ticker: BTC-LBC
💰 Buy Price: 0.00008492
💹 Buy volume change in last hours: 40.49%
📊 Exchange: POLONIEX
De whitepapers --> https://detectortoken.com/docs/DetectorToken_White_Paper.pdf
Ik zag niet wanneer de tokens worden uitgegeven....
Is deze ICO een aanrader of een afrader?
Intressante bot en ICO of niet?quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Afgaande op het orderboek van LBC op Bittrex lijkt het wel of ie gepumpt gaat worden, gezien de walls.
https://ibb.co/cUWGRk
Ik heb er niet naar gekeken eigenlijk. Het is wel nuttig om te zien in welke percentages het handelsvolume zich ontwikkelt, helemaal mee eens. Maar dat kun je zelf ook makkelijk maken in een Excelsheet met live tickers volgens mij. Ik wilde alleen even je cijfers checken en wat betreft LBC zie ik wel flinke buy walls staan. Lijkt op een gecoördineerde pump.quote:
Je bent nog vroeg, don't worry.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik heb er niet naar gekeken eigenlijk. Het is wel nuttig om te zien in welke percentages het handelsvolume zich ontwikkelt, helemaal mee eens. Maar dat kun je zelf ook makkelijk maken in een Excelsheet met live tickers volgens mij. Ik wilde alleen even je cijfers checken en wat betreft LBC zie ik wel flinke buy walls staan. Lijkt op een gecoördineerde pump.
Wat anders: Is het bekend hoeveel % van de wereldbevolking zich nu bezighoudt met Bitcoin/crypto? Als dit nog minder is dan 1%, dan is de toekomst wel zonnig
Dat weet ik eigenlijk wel, maar ben erg benieuwd naar de statistiekenquote:
Nice thanks, ga ik even rustig lezenquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
https://www.quora.com/How(...)-bitcoin-or-ethereum
https://www.quora.com/How(...)-bitcoin-or-ethereumquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:09 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk wel, maar ben erg benieuwd naar de statistieken
Wavesquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:42 schreef chroestjov het volgende:
Ook Stratis lijkt de lift weer te hebben gevonden.
Nu Waves nog.
Wat doen ze?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
En weer een paar mensen op mijn blocklist.
Verwijderen uit Blockfolio en dan toevoegen als "watch only"?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik ben maar van de Lisk trein afgestapt, lijkt nu een flinke duik te maken. Het zit nu onder de koers waar de uptrend begon vanmorgen rond half 10. Gekocht op 58k sats, verkocht op 150k sats. Top was op bijna 180k sats, maar op de top verkopen is vrij lastig natuurlijk.
Tevreden met het resultaat. Eens kijken hoe de situatie morgen is
Gek genoeg vind Blockfolio dat ik nog 0,00098082 Lisk heb, wat niet het geval is. Is er een optie er voor te zorgen dat dit gewoon op 0 komt, invoeren dat je een 'sell all' gedaan hebt?
Maar zijn dan niet al je transacties en je nettowinst/-verlies foetsie? Ik wil wel graag mijn karige vermogen in Blockfolio blijven bijhouden :pquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verwijderen uit Blockfolio en dan toevoegen als "watch only"?
Nahquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:16 schreef Kmbkjb het volgende:
Wie gaat er dinsdag naar de waves bijeenkomst bij RUIG in Ede.
Is dit een officiële Waves bijeenkomst? Volgens mij is het georganiseerd door wavesnode.net en is er ook hun eigen WNET token release party?
Waarom iemand daar ook maar 1 satoshi durft te verhandelen is mij een raadsel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:03 schreef MaGNeT het volgende:
Het PoloniEx topic op Bitcointalk wordt ook met de dag gezelliger:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=420836.2700
Ik trade daar actief en nooit issues mee gehad.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom iemand daar ook maar 1 satoshi durft te verhandelen is mij een raadsel.
Denk dat LISK geen sprongetje meer gaat maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik ben maar van de Lisk trein afgestapt, lijkt nu een flinke duik te maken. Het zit nu onder de koers waar de uptrend begon vanmorgen rond half 10. Gekocht op 58k sats, verkocht op 150k sats. Top was op bijna 180k sats, maar op de top verkopen is vrij lastig natuurlijk.
Tevreden met het resultaat. Eens kijken hoe de situatie morgen is
Gek genoeg vind Blockfolio dat ik nog 0,00098082 Lisk heb, wat niet het geval is. Is er een optie er voor te zorgen dat dit gewoon op 0 komt, invoeren dat je een 'sell all' gedaan hebt?
Hmm altijd gokje, maar ik denk juist van wel. Rebrand zou toch pas in september klaar zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Denk dat LISK geen sprongetje meer gaat maken.
Augustus werd ook genoemd. Maar volgens mij zit dat al in de huidige prijsquote:Op maandag 28 augustus 2017 00:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hmm altijd gokje, maar ik denk juist van wel. Rebrand zou toch pas in september klaar zijn?
Lisk moet nog komen, dus ik blijf erinquote:Op maandag 28 augustus 2017 00:42 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hmm perfect uitgestapt op laagste koe 's van de dag op Lisk haha..
1 coin per Whopper is wat ik heb begrepen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:27 schreef DaRealDeal het volgende:
Jammer dat ik niet in Rusland woon. Dan had ik een berg whoppers gekocht. Voor de whoppercoins en verkocht op de Dex.
Uitgaande van 1 usd/59rub en een burger van minimaal 2 usd krijg je 118 whoppercoin. Als je de dex buy orders bekijkt kan je met de koop van 50 whoppers of 100 usd aan voedsel voor ruim 1000 euro waves terugkopen 😂
Hmm lees net dat je maar 1 coin per Whopper krijgt, maar zag ook ergens 1 per besteedde roebel.
Ja inderdaad, had ergens ook gelezen dat ze er 1 per RUB gaven dan was het interessant Haha. 😉quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1 coin per Whopper is wat ik heb begrepen.
Er zijn er 1 miljard en er zijn er nog maar weinig in roulatie nu, dus prijs is nog makkelijk kunstmatig hoog te houden.
Als je op dit moment een winkel(keten) hebt, is Waves wel een heel bruikbaar platform voor loyalty tokens. Ben wel benieuwd of we het meer gaan zien. Zal de bedrijfsleider / -lijder eens vragen of het wat voor ons is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:51 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja inderdaad, had ergens ook gelezen dat ze er 1 per RUB gaven dan was het interessant Haha. 😉
Ben benieuwd of er meerdere burgerkings gaan volgen.
Het is inderdaad heel simpel en snel om een token aan te maken met waves. Zelfs zonder al te teveel technische know-how.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je op dit moment een winkel(keten) hebt, is Waves wel een heel bruikbaar platform voor loyalty tokens. Ben wel benieuwd of we het meer gaan zien. Zal de bedrijfsleider / -lijder eens vragen of het wat voor ons is.
(als je meeleest, hierbij)
ik ga hem toch nog hodlen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Denk dat LISK geen sprongetje meer gaat maken.
Bron? Ik heb wel eens overwogen een Crown MN op te zetten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:12 schreef Maikuuul het volgende:
Is er iemand trouwens bekend met Crown coin? Schijnen samen te werken met Apple. Voor 20$ voor gekocht zonder al teveel te verdiepen.
Ik ben wel eens benieuwd waar Ethereum over 5 jaar staat.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:34 schreef Komakie het volgende:
Ethereum gaat trouwens al dagen heel netjes rustig omhoog. Elke 24 uur een procentje, of 2. Doen ze best lekker
Nah, net weer iemand toegevoegdquote:Op maandag 28 augustus 2017 10:43 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet helemaal, want je blijft er toch op reageren
Wat houdt dat laatste in?quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben wel eens benieuwd waar Ethereum over 5 jaar staat.
Op het moment is Ethereum eigenlijk te groot voor wat het aankan, bij een grote ICO liggen alle transacties stil. Ook Vitalik erkent dit.
Waves zit met hetzelfde probleem als het een groot succes gaat worden, al zou de Bitcoin-NG implementatie dat moeten oplossen.
http://hackingdistributed.com/2015/10/14/bitcoin-ngquote:
Klinkt leuk, straks eens naar kijken.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://hackingdistributed.com/2015/10/14/bitcoin-ng
https://arxiv.org/abs/1510.02037
Een nieuw protocol voor de blockchain om duizenden transacties per seconde te kunnen verwerken zonder een gigantische blockchain te creëren.
Heb je het nieuws meegekregen over Plasma?quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op het moment is Ethereum eigenlijk te groot voor wat het aankan, bij een grote ICO liggen alle transacties stil. Ook Vitalik erkent dit.
Waves zit met hetzelfde probleem als het een groot succes gaat worden, al zou de Bitcoin-NG implementatie dat moeten oplossen.
Sasha Ivanov:quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klinkt leuk, straks eens naar kijken.
Dit artikel legt het wel aardig uit, moest even zoeken:quote:We also have slightly changed the consensus algorithm, which will be Bitcoin NG. Actually, nobody’s ever done that before neither for PoS nor for PoW even though the system is well-validated, and nobody spoke ill about it. It could be implemented as a soft fork, i.e. there won’t be any need for a hard fork. Such a system enables us to use mining resources more effectively: there’s another miner bentwee two major blocks, so you can effect any number of transactions. We could reach a thousand transactions per second.
Thousand transactions per second klinkt leuk, maar dat is uiteindelijk op grote schaal nog helemaal niets natuurlijk.quote:
Had je mijn DM nog gezien?quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klinkt leuk, straks eens naar kijken.
Tangle wel, en ik weet dat Vitalik aangaf dat ze werken aan wat beters en dat Ethereum in de huidige staat niet zou overleven.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Thousand transactions per second klinkt leuk, maar dat is uiteindelijk op grote schaal nog helemaal niets natuurlijk.
Heb je je al eens verdiept in Plasma (Buterin's + Poon nieuwe scalability oplossing voor Ethereum), of bijvoorbeeld de Tangle van IOTA?
Verdiep jezelf eens in Plasma zou ik zeggen danquote:Op maandag 28 augustus 2017 10:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tangle wel, ik weet dat Vitalik aangaf dat ze werken aan wat beters en dat Ethereum in de huidige staat niet zou overleven.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zit iemand hier in het Telegram channel van Crypto Calls? Die gasten komen met een eigen coin? Iemand enig idee hoe deze heet? En heeft Crypto Calls een website?
Ja, succesquote:Hi,
We are creating an close ended tokenised investment fund for our community.
The idea behind the fund is to have a investment vehicle backed by crypto calls community and managed by our team of experts.
Total no. of coins 100000
Coins Reserved for Promotional Bounty 5000
Coin Reserved for community reward 2500
Coins reserved for Exchange listing expenses 2500
Coins reserved for Crypto calls ADMF 25000
Total no. of coins to be sold 65000
Value of each coin- Each coin will be sold at 22$ (If you buy from exchange)
Each coin will be sold at 20$ if you buy it using our wallet address.
Purpose of coin - Proportionate share in investment fund.
Buy back option- Every 4 months based on the net assets value of the investment fund.
Listing of the coin - Immediate ,You can buy the coin from the exchange.
Risk factor -100% we might change our mind and decide to buy few lambo's for our whole team.
What you can loose - 20$,
What we loose - your love,trust and admiration
What you can earn- May be 1000X in an year. (we have proved what we are capable off)
USP
1 Limited supply of the coin 100000
2 Transparent fund management.
3 The coin will be pre listed.
4 Strong community backed token.
5 Value of token backed by asset portfolio.
Whitepaper if you need it we will mail it to you.
Fine prints We do not assure any kind of returns on your investments and the performance of coin would be dependent on the market factors.
The entire holding of the funds would be updated on the website.
Website would be launched by the last week of August.
Incase you are interested to invest with us then feel free to contact our fb team to assist you further.
Warm Regards,
Johan
Team Crypto Calls
https://twitter.com/DanBilzerian/status/901981910603251712quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik trade daar actief en nooit issues mee gehad.
Ga ik doen!quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Verdiep jezelf eens in Plasma zou ik zeggen dan
Ik heb gisteren nog .45 BTC daar weggekregen zonder problemen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
https://twitter.com/DanBilzerian/status/901981910603251712
Hahahahaa
Yea Plasma is wel interessant. Dat is ook het enige wat ik me nog herinner, want inhoudelijk ben ik het meeste alweer vergeten haha.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Verdiep jezelf eens in Plasma zou ik zeggen dan
Daar zal dan iets aan moeten veranderen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
zozo.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog .45 BTC daar weggekregen zonder problemen.
Dat klinkt eigenlijk als Segwit en/of Lightning. Het offchain behandelen van transacties om de main chain te ontlasten?quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Idee achter Bitcoin-NG is dat je "key blocks" hebt, zoals nu ook het geval is, en "micro blocks".
De micro blocks handelen transacties af, de key blocks verifieren de blockchain en leggen daar weer een hash van vast. Nadeel is dat double spenden met micro blocks makkelijker is. "Poison blocks" kunnen zo'n block dan ongeldig maken, zodra een double spend is waargenomen.
Er zit nog een hele hoop "shit" achter die ik niet begrijp, maar dit is wat ik van het verhaal kan samenvatten
Heb al maanden niet meer op Polo ingelogd.. beter helemaal negeren die toko.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:13 schreef kthxbye het volgende:
[..]
zozo.
Ja, ik zelf ook geen problemen gehad met withdrawals op Poloniex destijds, maar ik durf het nu toch echt niet meer aan.
onder de 2000 euro, dus dat mag gewoon.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog .45 BTC daar weggekregen zonder problemen.
Heb ik ook over zitten twijfelen.quote:
Resistance getest en gebroken, op naar ATH.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb ik ook over zitten twijfelen.
Aan de ene kant interessant. Aan de andere kant weet ik het nog niet zo goed.
is al ATH... ik ben er pas uitgestaptquote:Op maandag 28 augustus 2017 11:48 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Resistance getest en gebroken, op naar ATH.
Inderdaad, ik heb ook echt niets meer staan bij Poloniex. Ik heb op het moment dat ik een trade wou doen en ergens anders coins wou kopen op een goed moment bijna 4 weken moeten wachten tot ze eindelijk aan kwamen. Geen enkele reactie gehad op support tickets, helemaal 0,0quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb sinds een jaar of twee een account bij Polo. Tot een paar maanden geleden liep alles aar op rolletjes. In juni heb ik nog probleemloos flinke withdrawals gedaan (denk aan 5 tot 10BTC per keer). Daarna echter is er zoveel misgegaan dat ik eigenlijk niets meer op Polo doe. Mijn complete saldo daar bestaat al twee maanden uit 1 satoshi BTC, en daar is begin van de maand 1 satoshi BCH bij gekomen. Ik heb diverse keren meegemaakt dat deposits wel aankwamen op het deposit adres, maart niet in mijn account, en met verschillende coins gezien dat withdrawals volgens Polo "completed" waren maar nooit in mijn wallet aankwamen. In de trollbox kon je nog weleens een moderator vragen wat er aan de hand was maar sinds die is afgeschaft kun je alleen maar hopen dat je antwoord krijgt op je support tickets. Ik heb nog nooit een antwoord gekregen. Nog helemaal nooit. Ook niet als je na dagen of weken eens gaat vragen wanneer je antwoord op je ticket kan verwachten. De deposits en withdrawals zijn er op magische wijze uiteindelijk allemaal doorheen gegaan, maar dat heeft soms weken geduurd. Totdat duidelijk is dat ze de boel weer helemaal op orde hebben blijf ik daar even helemaal weg.
als je neo hebt in je wallet maak je gas aan. Je moet sie gas wel claimenquote:Op maandag 28 augustus 2017 11:42 schreef EggsTC het volgende:
Iemand al bekend met dat GAS van NEO? Is dat al te krijgen als je een wallet/node hebt, of hoe werkt dat?
Klopt, ik zie het in mijn NEON wallet ook verschijnen, maar ik snap dat hele claimfenomeen niet zoquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
als je neo hebt in je wallet maak je gas aan. Je moet sie gas wel claimen
En waves?quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Korte termijn lisk, lange termijn ARK. Dat is in ieder geval wat ik doe.
quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Waves shill.
Waves = shitcoin. Zal het altijd blijven.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Een shitcoin op een andere shitcoinplatform.
Shit + shit = moooooooooooooooooooooon
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:41 schreef xminator het volgende:
Maar waves blijft een shitcoin. Dus beter niks met waves doen. Waarom gaan jullie niet in gulden?
quote:Op maandag 14 augustus 2017 16:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Want? Is het onzin wat ik zeg?
Dat jij nou vuistdiep in een shitcoin bent gestapt en nu aan het kringfappen bent met elkander in de hoop dat het moon (:')) gaat.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:38 schreef xminator het volgende:
Waarom maken we geen aparte topic voor waves (shitcoin)? 9 van de 10 posts gaan daarover namelijk...
quote:Op maandag 31 juli 2017 08:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb anders ook geen onderbouwd verhaal gelezen over waarom waves the next big thing is. Tot die tijd blijft het een shitcoin.
quote:Op maandag 10 juli 2017 13:26 schreef xminator het volgende:
[..]
En terecht. Het blijft een shitcoin.
quote:
In januari heb ik er nog 200 verkocht voor een schijntjequote:Op maandag 28 augustus 2017 12:51 schreef brombeer_ het volgende:
Monero gaat ook wel lekker. Laatste keer dat ik keek stond ie nog op 20$![]()
[ afbeelding ]
Blijft de vraag nog steeds: hoezo?quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is ook een prima product, zeker nu er steeds meer darkweb markets door de popo overgenomen worden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:51 schreef brombeer_ het volgende:
[ afbeelding ]
Goede aankoopquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In januari heb ik er nog 200 verkocht voor een schijntje
Heb toevallig een maand geleden ingekocht op ¤41quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:51 schreef brombeer_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm kan beide kanten opgaan (obviouslyquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:57 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik naar de Lisk grafiek kijk, zou ik zeggen dat hij weer uit gaat breken.
Waar is edraket als je hem nodig hebt?
Lol ik heb daar ook steeds last van, ik was gister banned.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kan weer eens niet inloggen op bittrex
Ik zou inloggen met een nieuw IP :s heb ik niet en heb ook nooit aan die whitelist gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lol ik heb daar ook steeds last van, ik was gister banned.
Ja, ik heb dat ook steeds, steeds naar mn mail om weer te accepten. IPv4 versus IPv6 issuequote:Op maandag 28 augustus 2017 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou inloggen met een nieuw IP :s heb ik niet en heb ook nooit aan die whitelist gedaan
Gisteren toen Lisk begon te dalen, heb ik het verkocht voor circa 160k (bij circa 50k ingestapt) om het vandaag tijdens de dip weer terug te kopen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:07 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Hmm kan beide kanten opgaan (obviously):
[ afbeelding ]
Niet een heel verkeerd punt om te verkopen zou ik zeggen. Bij het nogmaals breken van de trendline wel weer instappen natuurlijk
ik krijg geen emailquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook steeds, steeds naar mn mail om weer te accepten. IPv4 versus IPv6 issue
omdat anders 60.000 wallets elk block gas moeten claimen wat niet fijn is voor het netwerk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het in mijn NEON wallet ook verschijnen, maar ik snap dat hele claimfenomeen niet zo
Tuurlijk wil ik best om de zoveel dagen op die knop drukken, maar waarom krijg je dat niet automatisch? Wat is de fun om steeds op die claimknop te moeten drukken?
Krijg je meer GAS als je elke dag drie keer op de claimknop drukt dan wanneer je er eens per jaar op drukt, nee toch?
Ja het lijkt me inderdaad wel een goede ICO dus ik twijfel nog.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Sta jij ook op de whitelist? Ik ook namelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik de verificatie met ID kaart ook niet heel chill vind. Aan de andere kant, een van de meest populaire ico's ooit, kun je wel mooi zakcentje op verdienen waarschijnlijk.
Ga je mee doen of sla je 'm over?
Bij zowel Kraken als Bittrex werd mijn scan gewoon geaccepteerd met een "Exchange Naam" watermerk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:41 schreef harrys66 het volgende:
Bij Kraken en Coinbase moet je beide toch je paspoort opsturen? Mag je ook erop schrijven voor welk doeleinde, of moet het een blanco kopie zijn?
Ik ben nooit zo enthousiast om die documenten zo te overhandigen...
Wel met watermerk erop. Kraken deed lastig, dus heb de verificatieproces daar niet meer afgemaakt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:20 schreef metallicelmo het volgende:
Sturen jullie echt jullie paspoort gegevens door naar die bedrijven?
De waves naar die exchange sturen? Dan verkopen voor BTC.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:28 schreef chantalxx het volgende:
Op het waves lite platform is het toch niet mogelijk om je waves te withdraw
Hoe kan ik dan een aantal waves verkopen voor btc om vervolgens op een andere exchange er lisk voor terug te kopen
?
Er zijn iig wel een paar opties:quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:28 schreef chantalxx het volgende:
Op het waves lite platform is het toch niet mogelijk om je waves te withdraw
Hoe kan ik dan een aantal waves verkopen voor btc om vervolgens op een andere exchange er lisk voor terug te kopen
?
Ja super mooi die technische analyses, kan ook lijnen de andere kant op tekenen:quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:01 schreef brombeer_ het volgende:
Dash ook een breakout:
[ afbeelding ]
Shitcoin wavesblijft nog wel even een maandje doorrommelen denk ik:
Bij een breakout natuulijk all in gaan
[ afbeelding ]
Fantastisch toch die mikado, lekker een beetje lijntjes tekenen wat in je straatje past, wat wauwelen over Fibonacci zus, breakout zo, long-term trend dit, correction dat. Het is zulks gelul allemaal, en wellicht toepasbaar op 'klassiekere' investeringen, maar laat dit nou wat héél anders zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:40 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja super mooi die technische analyses, kan ook lijnen de andere kant op tekenen:
[ afbeelding ]
Nog meer dan bij aandelen is het puur psychologie. Er is geen onderliggende waarde en het is waard wat men vindt dat het waard is. Alleen maar intangibles.
Die onderkant met de knoppen valt bij mij ook steeds buiten beeld zonder scrollmogelijkheid op kleine laptop ja. Irritant.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:51 schreef chantalxx het volgende:
Top bedankt ik had het sell gedeelte niet gezien omdat hij niet naar beneden scrollde
Ja klopt dat is nog wel een verbeterpuntje eigenlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die onderkant met de knoppen valt bij mij ook steeds buiten beeld zonder scrollmogelijkheid op kleine laptop ja. Irritant.
Ik wil mijn Waves van de exchange gaan halen, voor ETH, LTC en DCR gebruik ik Exodus, maar daar kan ik geen Waves naartoe sturen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn iig wel een paar opties:
- verstuur je Waves vanuit je Wave Lite client naar een andere exchange
- verkoop je Waves in je Waves Lite client voor BTC en withdraw die naar een andere exchange
Als je Waves wil versturen moet je niet de "withdraw" knop hebben maar de "send" knop.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:01 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Ja klopt dat is nog wel een verbeterpuntje eigenlijk.
Ook het rechtstreeks waves kopen via de client. is erg duur.
Laatste voor 50 euro extra waves gekocht, via litebit krijg je rond de 10.5 waves maar via de client maar 7.8
Blijft toch een flinke shitcoin als ik zulke zaken lees. Kleine moeite om dit te verhelpen. Bovendien ook frappant dat je via litebit (:')) zelfs meer krijgt dan via waves dex zelf..quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die onderkant met de knoppen valt bij mij ook steeds buiten beeld zonder scrollmogelijkheid op kleine laptop ja. Irritant.
Die adressen zijn van het Waves team, dus wel officiëel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wil mijn Waves van de exchange gaan halen, voor ETH, LTC en DCR gebruik ik Exodus, maar daar kan ik geen Waves naartoe sturen.
Nu heb ik dit gevonden:
https://waveswallet.io/
https://wavesplatform.com/downloads.html
Ik twijfel nu of dit los van elkaar staat of dat het 1 is?
Ach ach ach.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:53 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Fantastisch toch die mikado, lekker een beetje lijntjes tekenen wat in je straatje past, wat wauwelen over Fibonacci zus, breakout zo, long-term trend dit, correction dat. Het is zulks gelul allemaal, en wellicht toepasbaar op 'klassiekere' investeringen, maar laat dit nou wat héél anders zijn.
Ripplequote:Op maandag 28 augustus 2017 15:03 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Blijft toch een flinke shitcoin als ik zulke zaken lees. Kleine moeite om dit te verhelpen. Bovendien ook frappant dat je via litebit (:')) zelfs meer krijgt dan via waves dex zelf..
man man man.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:05 schreef chantalxx het volgende:
Ik hoop nog dat waves naar binance gaat komen, erg gebruiksvriendelijke mobiele site ondanks dat hij soms wat traag is, daar ik bittrex erg tegen vind vallen bij gebruik op bevoordeeld mobiel
Yep, sinds een paar dagen inderdaad is enkel en alleen dit topic niet echt scrollbaar meer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:11 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog andere mensen waarbij dit topic ontzettend langzaam scrolt in je browser? Niet te doen man
Nah, misschien wil MaGNeT die verbeterpunten doorgeven. Vooral dat met die onderkant die wegvalt lijkt me een kleine moeite voor ze om te fixen voor notebooks. Maar mss heeft nog niemand de moeite genomen het aan ze door te geven eerderquote:Op maandag 28 augustus 2017 15:03 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Blijft toch een flinke shitcoin als ik zulke zaken lees. Kleine moeite om dit te verhelpen. Bovendien ook frappant dat je via litebit (:')) zelfs meer krijgt dan via waves dex zelf..
twitter:cryptotim97 twitterde op dinsdag 22-08-2017 om 02:15:31If you think Bitcoin is in a bubble...💰📈🚀$btc $eth $etc $neo $dgb $dash $strat $eos $omg $pay $xrp $xmr $gas $adx… https://t.co/CxAB97VJ36 reageer retweet
Ik gok een soort online internet geld of aandelen ofzo.quote:
Ja het probleem is dat fundamentele analyse niet echt mogelijk is. Wat zijn deze fundamenten anders dan enig vertrouwen in de onderliggende techniek en mensen. In de immature markt met veel mensen die voor het eerst handelen kun je daar inderdaad mooi op inspelen. Anders ding is dat grote spelers makkelijk de markt kunnen beinvloeden, dat zie je ook steeds gebeuren (pump 'n dump, etc). Het is wel interessant en leuk, maar net zoals derivaten meer speculateren dan investeren. Vandaar mijn mooie horse race plaatjequote:Op maandag 28 augustus 2017 15:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ach ach ach.
Het feit dat veel mensen dit toepassen maakt het vaak ook een self fulfilling prophecy he. Daar kun je handig op inspelen. Mijn trades zijn er een stuk beter door geworden en ik ga met veel meer vertrouwen trades aan nu.
TA is slechts een onderdeel. Daarbij moet je ook sentiment en fundamental analyse doen. Maar TA is absoluut geen gelul.
Bedankt, zal het vanavond eens uitproberen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die adressen zijn van het Waves team, dus wel officiëel.
Als je op je PC een Chrome browser gebruikt, kan je daar de Waves Lite client als app installeren. Dat werkt perfect, voordeel is dat hij dan automatisch updates voor je bijhoudt.
Directe link: https://chrome.google.com(...)lnhkjjkcjabogm?hl=nl
quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:53 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Fantastisch toch die mikado, lekker een beetje lijntjes tekenen wat in je straatje past, wat wauwelen over Fibonacci zus, breakout zo, long-term trend dit, correction dat. Het is zulks gelul allemaal, en wellicht toepasbaar op 'klassiekere' investeringen, maar laat dit nou wat héél anders zijn.
Klopt! Je kunt leren herkennen hoe grote spelers de markt beïnvloeden en daar weer op handelenquote:Op maandag 28 augustus 2017 15:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat fundamentele analyse niet echt mogelijk is. Wat zijn deze fundamenten anders dan enig vertrouwen in de onderliggende techniek en mensen. In de immature markt met veel mensen die voor het eerst handelen kun je daar inderdaad mooi op inspelen. Anders ding is dat grote spelers makkelijk de markt kunnen beinvloeden, dat zie je ook steeds gebeuren (pump 'n dump, etc). Het is wel interessant en leuk, maar net zoals derivaten meer speculateren dan investeren. Vandaar mijn mooie horse race plaatje
Heb je toevallig de blogpost gelezen die gelinkt werd in Telegram? Ze leggen daar uit hoe ze te werk gaan met alle gegevens van de klanten. Alles wordt sowieso encrypted opgeslagen en na de verificatie worden gegevens op hun eigen privé servers bewaard. I know, dit hoor je vaker, maar wat kunnen ze meer doen? Ze krijgt hierbij assistance van Cynopsis Solutions (in dit bedrijf moet ik me nog even verdiepen).quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:57 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Ja het lijkt me inderdaad wel een goede ICO dus ik twijfel nog.
Ik ga even kijken wat ze precies allemaal willen weten, 1 sept kan je je aanmelden toch voor de verificatie?
En jij?
jij gaat ook meedoen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:09 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Heb je toevallig de blogpost gelezen die gelinkt werd in Telegram? Ze leggen daar uit hoe ze te werk gaan met alle gegevens van de klanten. Alles wordt sowieso encrypted opgeslagen en na de verificatie worden gegevens op hun eigen privé servers bewaard. I know, dit hoor je vaker, maar wat kunnen ze meer doen? Ze krijgt hierbij assistance van Cynopsis Solutions (in dit bedrijf moet ik me nog even verdiepen).
En inderdaad, per 1 september, tot en met 10 september, kun je je definitief inschrijven met het emailadres waarmee je op de whistelist staat. Vanaf 15 september kun je volgens mij je coins kopen. Iedereen krijgt netjes het recht om een X aantal coins te kopen. Hierdoor ontstaat een flinke spreiding van de coins over vele gebruikers, geen whale praktijken als het goed is.
Verder verwacht ik een flinke pump nadat de coin op exchanges terecht komt. Er zullen een flink aantal mensen in de USA willen kopen
Het ziet er wel professioneel uit. Uitvoerbaar is het ook wel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:52 schreef metallicelmo het volgende:
Wat denken jullie van de ICO van monetha.io ? Zijn ze een beetje doorgeslagen in verwachtingen van hun dienst in combinatie met hun mooie promotiefilmpje?
Ja precies, elk bedrijfje met een idee lanceert zijn eigen coin terwijl bijna alles ook gewoon te regelen is die een bestaande coin. Zo komen er wel heel veel bij.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het ziet er wel professioneel uit. Uitvoerbaar is het ook wel.
Het succes zal afhangen van wat ze voor elkaar krijgen bij bedrijven die dat moeten gaan accepteren.
De vraag is of daar wéér een nieuwe coin voor nodig is.
Volgens twitter is bank of china langsgekomen op hqquote:
Haha toch lachen dat het zo'n invloed heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:32 schreef Dicing het volgende:
[..]
Volgens twitter is bank of china langsgekomen op hqdat kan het verklaren. Veel mensen willen graag dat ripple wat gaat doen. Zag je ook aan de announcement vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |