abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173400521
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:05:58 #2
230491 Zith
pls tip
pi_173400527
Ayy wavies my friend
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173400529
Lapo:

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:05 schreef MaGNeT het volgende:
Blockfolio komt met de ene na de ander ATH :')
pi_173400564
Bitquence en Civic praten om samen te gaan werken. Bitquence: "If Civic delivers their promise for ID verification, we will be very happy customer for them", aldus de oprichter van BQX. Dit heb ik opgepikt in de Telegram channel van Bitquence. Ik lees dat er in de Civic Telegram juist wordt gesproken over BQX. Kan best interessant zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:14:12 #5
230491 Zith
pls tip
pi_173400607
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:06 schreef MaGNeT het volgende:
Lapo:

[..]

Is het trouwens bij blockfolio mogelijk om een alert te krijgen bij een ath.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173400618
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Is het trouwens bij blockfolio mogelijk om een alert te krijgen bij een ath.
Ik zie die optie alleen per coin, zal eens kijken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:16:21 #7
163650 Greys
pi_173400627
Maar heeft iemand enig idee waar het bv bij Lisk door komt, die opvallende stijging?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173400645
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:16 schreef Greys het volgende:
Maar heeft iemand enig idee waar het bv bij Lisk door komt, die opvallende stijging?
Het kan een pump zijn maar er zijn ook wel wat aankondigingen, zoals de rebranding (ander logo, wallet gehele make over, etc) en de SDK (Software Development Kit) in Q4 van 2017.

Het kan zo doorstoten naar ¤15 maar als het een pump was zakt het ook zo weer terug naar ¤3,50
pi_173400701
quote:
Warning: Unknown block versions being mined! It's possible unknown rules are in effect
Dit staat nu boven in mijn wallet Bitcoin core, is dit iets wat ik op lange termijn zal merken? Ik ben zelf geen miner.

In de OP staat een wallet die veel gebruikt wordt, is dat nog steeds het geval? Ik wil namelijk kijken of ik meerdere soorten munten offline kan opslaan.
Edit: Ik zie dat er nu een andere OP is :')
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:24:14 #10
131603 Afwazig
Serious business
pi_173400710
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het kan een pump zijn maar er zijn ook wel wat aankondigingen, zoals de rebranding (ander logo, wallet gehele make over, etc) en de SDK (Software Development Kit) in Q4 van 2017.

Het kan zo doorstoten naar ¤15 maar als het een pump was zakt het ook zo weer terug naar ¤3,50
IK denk dat het weer gaat zakken. Een rebranding is leuk maar er ligt verder niks significants ten grondslag aan deze pump. Aan de andere kant was dat bij NEO ook zo, die is wel weer gezakt maar zit nog steeds op een vrij hoge prijs in vergelijking met voor de rally.
pi_173400712
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dit staat nu boven in mijn wallet Bitcoin core, is dit iets wat ik op lange termijn zal merken? Ik ben zelf geen miner.
Heb je wel een recente versie van Bitcoin Core?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:27:04 #12
163650 Greys
pi_173400730
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dank je. Leerzaam. Ik heb ze niet hoor maar vind het leuk het een beetje te begrijpen, voor zover dat überhaupt mogelijk is.

Ik had als newbie bij 'pump' tot nu toe het idee dat dat iets was dat even een half uurtje omhoog werd geramd en daarna net zo hard weer instortte. Probeer altijd beetje de grafieken mee te kijken als jullie het ergens over hebben. Maar dat kan dus soms ook best één of twee dagen duren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173400737
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je wel een recente versie van Bitcoin Core?
V0.14.1

Moet ik een recentere downloaden, dan dat hele gebeuren weer laten synchroniseren en dan de munten van de oude versie naar de nieuwe versie transferen?
pi_173400759
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Dank je. Leerzaam. Ik heb ze niet hoor maar vind het leuk het een beetje te begrijpen, voor zover dat überhaupt mogelijk is.

Ik had als newbie bij 'pump' tot nu toe het idee dat dat iets was dat even een half uurtje omhoog werd geramd en daarna net zo hard weer instortte. Probeer altijd beetje de grafieken mee te kijken als jullie het ergens over hebben. Maar dat kan dus soms ook best één of twee dagen duren?
Of een paar weken :)

Ligt er soms maar aan of er whales bij zitten die zin hebben grote slagen te maken.
pi_173400766
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:27 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

V0.14.1

Moet ik een recentere downloaden, dan dat hele gebeuren weer laten synchroniseren en dan de munten van de oude versie naar de nieuwe versie transferen?
Is niet heel oud, ik draai op 0.14.2 en die geeft die melding (bij mij) niet.

Maar je kan de nieuwste downloaden, installeren en starten, hoef je verder niets te doen.
pi_173400779
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Is niet heel oud, ik draai op 0.14.2 en die geeft die melding (bij mij) niet.

Maar je kan de nieuwste downloaden, installeren en starten, hoef je verder niets te doen.
Ik ga het eens proberen, thanks. ^O^
pi_173400969
Voor het laatste Waves nieuws hoef je eigenlijk alleen maar de postgeschiedenis van mxxxxxx te volgen:

https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=230178;sa=showPosts

:P
pi_173401333
Ik zit ook op de Lisk trein, gelukkig.

Nu heb ik een conditional sell order geplaatst op Bittrex, dat ie mijn Lisk verkoopt voor 0,0010500 zodra de koers 0,00105001 aantikt (koers nu: 0,00127300). Hier de afbeelding van de sell order: https://ibb.co/mbao45

Nu staat er onder condition: "Your sell order will submit when the next executed trade is Less Than Or Equal To 0,00105001."

Betekent dit als een willekeurig persoon bijv. 1 Lisk verkoopt voor minder dan 0,00105001 dat mijn order gelijk uitgevoerd wordt, ook al ligt de koers van Lisk daar ver boven? Als dat zo is, ga ik de sell order niet laten staan, lijkt me niet bepaald veilig.
pi_173401452
Gratis maanreis? :? Ik zie hier vooral rode getalletjes... :{
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_173401528
Noobvraagje, ik heb mbitcoins gekocht, staan nu in mijn electrum wallet. Omdat ik het als kleine investering zie wil ik er voorlopig niets mee doen, in de hoop dat over een x aantal jaar de waarde is toegenomen (mocht de waarde afnemen is t helaas maar ik kan t geld best missen).

Nu lees ik dat het niet heel veilig is om dat ze te hebben staan en wil ik het graag naar een paper wallet zetten, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe? Op internet vind ik genoeg uitleg maar toch vat ik het niet helemaal.

Een paper wallet is dus eigenlijk een briefje met daarop twee codes? Ik stuur de btc naar die openbare code, en met die andere code kan ik er dan ooit weer bij? Begrijp ik dit goed of mis ik iets?
<hr>
pi_173401649
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 11:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
Noobvraagje, ik heb mbitcoins gekocht, staan nu in mijn electrum wallet. Omdat ik het als kleine investering zie wil ik er voorlopig niets mee doen, in de hoop dat over een x aantal jaar de waarde is toegenomen (mocht de waarde afnemen is t helaas maar ik kan t geld best missen).

Nu lees ik dat het niet heel veilig is om dat ze te hebben staan en wil ik het graag naar een paper wallet zetten, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe? Op internet vind ik genoeg uitleg maar toch vat ik het niet helemaal.

Een paper wallet is dus eigenlijk een briefje met daarop twee codes? Ik stuur de btc naar die openbare code, en met die andere code kan ik er dan ooit weer bij? Begrijp ik dit goed of mis ik iets?
In feite hoef je inderdaad maar 2 dingen te bewaren: het adres waar je de coins op hebt ontvangen en de bijbehorende private key. Eigenlijk is alleen de laatste al voldoende.

Je kan je "seed" en je "private key" eenvoudig exporteren uit Electrum:

-> Start Electrum
-> ga naar "Wallet" en "seed"
-> selecteer de code, kopieer en plak in "notepad"
-> print 'm uit
-> ga naar "Wallet", "Private Keys" en "Export"
-> wacht enkele seconden
-> selecteer alle adressen + private keys, kopieer en plak ook in "notepad"
-> print deze ook uit (vooral de private key die bij het adres hoort waar je de coins naar hebt gestuurd)
-> bewaar dit goed

Met de seed kan je later je account weer importeren in Electrum (op een willekeurige PC).
Met de private key kan je je BTC in andere Bitcoin Clients importeren.

Als je twijfelt of je het goed hebt gedaan:
-> installeer Electrum op een andere PC
-> type je seed in vanaf het geprinte briefje
-> zijn je coins er weer? mooi!
pi_173401774
Super! Dankje voor de uitleg.
<hr>
pi_173401825
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Super! Dankje voor de uitleg.
Ik wil hier wel even aan toevoegen dat een Electrum wallet met een sterk wachtwoord op je wallet gewoon prima is, vooral als het om een relatief klein bedrag gaat.

De uitleg van MaGNeT geeft je een backup van je private keys (of seed) op papier, maar ze staan dan nog steeds in Electrum. Als je het echt superveilig wilt doen moet je offline je eigen private/public key pair genereren. Zie bijv. https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Maar voor een paar mbitcoins (ik weet niet wat het totale bedrag is) zou ik dat zelf overkill vinden.

Een paperwallet (zonder digitale backup) zorgt wel weer voor andere uitdagingen. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat deze niet verloren kan gaan door brand of diefstal? Je zult dan al snel moeten gaan denken aan het bewaren van kopieën op verschillende locaties, en hoe veilig is dat?

En andere mogelijkheid is het aanschaffen van een hardware wallet, zoals de Ledger Nano S.

[ Bericht 22% gewijzigd door Tourniquet op 26-08-2017 12:16:14 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:17:29 #24
163650 Greys
pi_173401995
Tof hoe jullie mijn en andermans beginnersvragen steeds beantwoorden. O+

Als dat nieuwe forum er komt is het misschien handig om een apart topic te maken waar steeds dit soort posts even naartoe gekopieerd kunnen worden zodat jullie het niet volgende week weer hoeven typen. Dan kunnen wij newbies daar alle basisdingen teruglezen en steeds als er van iets nieuws een uitleg is even daarheen kopiëren ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:31:24 #25
131603 Afwazig
Serious business
pi_173402197
Denk dat we in de OP ook maar even wat extra jargon en afkortingen moeten toevoegen gezien de vragen hier. :P Shillen, moon, pump en dump, HODL. etc.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:49:48 #26
131603 Afwazig
Serious business
pi_173402405
Meeschuivende sell walls :'). Zo treurig.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:52:30 #27
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_173402436
Zal Waves vandaag de ¤5 barriere doorbreken? *O*
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_173402531
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik wil hier wel even aan toevoegen dat een Electrum wallet met een sterk wachtwoord op je wallet gewoon prima is, vooral als het om een relatief klein bedrag gaat.

De uitleg van MaGNeT geeft je een backup van je private keys (of seed) op papier, maar ze staan dan nog steeds in Electrum. Als je het echt superveilig wilt doen moet je offline je eigen private/public key pair genereren. Zie bijv. https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Maar voor een paar mbitcoins (ik weet niet wat het totale bedrag is) zou ik dat zelf overkill vinden.

Een paperwallet (zonder digitale backup) zorgt wel weer voor andere uitdagingen. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat deze niet verloren kan gaan door brand of diefstal? Je zult dan al snel moeten gaan denken aan het bewaren van kopieën op verschillende locaties, en hoe veilig is dat?

En andere mogelijkheid is het aanschaffen van een hardware wallet, zoals de Ledger Nano S.
Klopt, voor kleine bedragen is deze methode meer dan veilig genoeg en als je het opnieuw naar een ander adres stuurt ben je in verhouding veel kwijt aan fees.

Als je Bitcoins echt "offline" wil bewaren, zou je een offline wallet moeten genereren (op een PC die niet aan het internet hangt), de wallet gegevens uitprinten en daar je coins heen moeten sturen.

Voor m'n eigen wallet (in Bitcoin Core) volsta ik met een back-up (op meerdere locaties) van m'n wallet.dat en een goed wachtwoord op die wallet.
Ook heb ik alle private keys van alle adressen die BTC bevatten op papier.
Momenteel is de wallet zo goed als leeg dus veel gaat er niet verloren :P
pi_173402614
quote:
Voor m'n eigen wallet (in Bitcoin Core) volsta ik met een back-up (op meerdere locaties) van m'n wallet.dat en een goed wachtwoord op die wallet.
Ook heb ik alle private keys van alle adressen die BTC bevatten op papier.
Momenteel is de wallet zo goed als leeg dus veel gaat er niet verloren :P
Ik, met minder digitale kennis als de meeste hier, ben blij dat ik het toch op eenzelfde manier doe. Ik heb mijzelf alles moeten aanleren zonder enige hulp van buitenaf.
Toch blijf ik het soms nog lastig vinden, maar gelukkig had ik, na twee jaar er niet naar omgekeken te hebben, nog steeds die 0,25 bitcoin in mijn bitcoin core wallet staan. ^^
pi_173402702
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:52 schreef Mattt het volgende:
Zal Waves vandaag de ¤5 barriere doorbreken? *O*
Mss eerst nog een correctie, mensen die winst pakken?
pi_173402873
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Mss eerst nog een correctie, mensen die winst pakken?
Waves gaat Stratis inhalen in Marketcap zo te zien
Edit: Lisk is er zojuist tussen gaan zitten zie ik :-)
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:35:44 #32
230491 Zith
pls tip
pi_173403640
Had in juli een voor een paar btc monero gekocht omdat de politie een paar dark markets had gesloten (en monero veiliger is voor criminelen) maar groeide niet hard genoeg dus in dezelfde maand veer verkocht.
Had ik toch moeten houden, nu 3x gegaan
pi_173404087
quote:
Binance Vote: WAVES Trading May Come to China

On August 25th, Changpeng Zhao, CEO of the new Chinese cryptocurrency exchange Binance confirmed that WAVES, the native token in the Waves Platform, may soon come to the East, “there has been a lot of requests for Waves, we will put up a vote for it soon”, he stated in slack.

The possibility of entering Binance through the aforemention vote, seems to come at a great time for the cryptocurrency. As it stands, Waves has a lot of room to grow in terms of exchange listing and trading volume. Currently, Waves is listed on only one major exchange, Bittrex. While volume is considerably high by Bittrex standards, it pales in comparison to other cryptocurrencies with similar market caps. Waves has, for a long time, been a sitting duck waiting for an exchange to tap into its potential. The reason behind this could be connected to Waves' own exchange, the DEX. However, not only was it inevitable for other exchanges to take a chunk of volume market share, there is also the potential for the volume to grow with new audiences being introduced to the coin.

Marc Jansen, CEO of WavesGO, a prominent Waves community member, also shared his thoughts about Binance potentially adding Waves on Twitter. He stated:

“Adding Waves is not just adding the crypto, but about getting the infrastructure in place for all interesting ICOs on Waves!”

China presents itself as the perfect market for Waves. China has historically been the key driving force behind the rise of Bitcoin. Not only does China account for over 60% of the Bitcoin mining power, it is also the third biggest country when it comes to Bitcoin trading. Although China once led trading volume with an astounding 90 to 99% share of the market, this percentage has decreased since the People's Bank of China cracked down on exchanges, however, it is clear that China is still a major part of the puzzle.

Changpeng Zhao's comments may be a turning point for Waves and some might say Waves being added to a Chinese exchange was inevitable. Russia and China sit right next to each other geographically and have shared global political goals for quite some time, especially after the sanctions issued by NATO. It is not beyond the pale to suggest that Russia's biggest cryptocurrency startup is likely to make it onto a high volume Chinese exchange. But this is just the beginning. As we have seen, other Asian countries, like South Korea and Japan, follow Chinese trends. A consolidation in China could see a consolidation in Asia.

The Binance exchange has already seen an impressive inflow of trading volume since its opening. Binance is following the business model of other successful Chinese exchanges and is 100% compliant with Chinese authorities. Binance also is unique in the sense that it has issued it own cryptocurrency named BNB. This coin allows users to get discounts on exchange, withdrawal, trading and listing fees (as well as future fees). Furthermore, 20% of the quarterly profits from the exchange will be bought back and destroyed. This will occur until 50% of the supply is destroyed.

While Waves investors wait patiently on the vote, a glimpse on Binance slack shows a great deal of support for the Waves listing. Both the Waves and the Binance community is making their voices heard loud and clear.

http://coremedia.info/blockchain-news/item/894-waves-may-come-to-china
pi_173404438
Dat zou wel eens de definitieve doorbraak voor Waves kunnen betekenen, het geopolitieke gehalte m.b.t. Waves is vrij groot.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173404447
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]

Dat is natuurlijk geweldig nieuws mocht het gebeuren!
pi_173405056
Waves :')
Waves! *O*
pi_173405379
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:25 schreef kthxbye het volgende:
Waves! *O*
en Lisk *O*

Het maakt me niet zoveel uit welk van de 2 moon gaat, zit in beiden ongeveer 55/45%
pi_173405472
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

en Lisk *O*

Het maakt me niet zoveel uit welk van de 2 moon gaat, zit in beiden ongeveer 55/45%
Dan maar gewoon beide toch 😉
pi_173405501
Nou Magnet, september kan wel eens jouw maand gaan worden.

Is er op Bitfinex ergens een lijst om te zien welke coins je allemaal kan margin traden? En van andere exchanges?
pi_173405574
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

en Lisk *O*

En PIVX gaat ook lekker 😀
pi_173405697
Al een tijdje niet gepost, in Juni op 'aanraden' van MaGNeT wat Lisk en Waves ingekocht.

Met een portfolio van 40% bitcoin, 20% Lisk, 20% Waves en 20% MAID besloten om lang te holden.

Vooralsnog bedankt voor je calls MaGNeT ;)
pi_173406167
Inderdaad probeer wel te spreiden :) ik zou het zelf niet aandurven om 100% op één coin te zitten
pi_173406428
Mijn glazen bol voorspelt veel goeds voor Decred die tegenwoordig veel samenwerkt met Charlee Lee (Litecoin)
http://www.newsbtc.com/20(...)omic-swaps-litecoin/

Verder is men nog hard bezig met het opzetten van een Bitcoin ETF zodat traditionele investeerders kunnen instappen zonder daadwerkelijk bitcoins te bezitten, die worden dan bijvoorbeeld gekocht door de bestuurders achter de ETF. Als dit door de Amerikaanse SEC wordt goedgekeurd, geen idee wanneer, dan verwacht ik wel een prijsexplosie in cyptoland omdat dan de bankiers en grote bedrijven makkelijk bitcoins (aandelen) kunnen kopen op de beurs..

kortom HODL !
pi_173406446
MGO staat vanwege de exchange perikelen (listing op Bittrex) nu erg laag.
In oktober wordt de launch van het eSports platform verwacht, dan kan hij zomaar "moon" gaan.

Of niet...
pi_173406806
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef MaGNeT het volgende:
In oktober wordt de launch van het eSports platform verwacht, dan kan hij zomaar "moon" gaan.

Of niet...
Op welke blockchain zit MGO?
pi_173406826
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Op welke blockchain zit MGO?
Ethereum én Waves
pi_173406937
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ethereum én Waves
Aha. En werkt het ook niet samen met GameCredits? Of zijn dat juist concurrenten?
  Eindredactie Games zaterdag 26 augustus 2017 @ 19:02:33 #48
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173406955
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef MaGNeT het volgende:

Of niet...
MGO staat juist niet op Bittrex, maar op Cryptopia :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173406969
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:01 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Aha. En werkt het ook niet samen met GameCredits? Of zijn dat juist concurrenten?
http://www.newsbtc.com/20(...)gamecredits-mobilego
pi_173406995
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:02 schreef Oscar. het volgende:

[..]

MGO staat juist niet op Bittrex, maar op Cryptopia :P
Dat zeg ik: vanwege de exchange perikelen.

De perikelen zijn dat ze er nog niet gelist zijn.

Toen MobileGo gelist zou worden bleek dat Bittrex nog niet geschikt was voor ERC223 tokens en konden ze MobileGo niet listen.

Kort geleden is dat gefixt maar op dit moment zit er nog weinig schot in de zaak.
  Eindredactie Games zaterdag 26 augustus 2017 @ 19:06:05 #51
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173407006
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:05 schreef MaGNeT het volgende:

Dat zeg ik: vanwege de exchange perikelen.

De perikelen zijn dat ze er nog niet gelist zijn.

dat haalde ik er niet uit :P
pi_173407013
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:06 schreef Oscar. het volgende:

[..]

dat haalde ik er niet uit :P
Het was ook niet heel duidelijk :P
pi_173407411
Hoe denken jullie over DNT en monaco?
pi_173407896
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoe denken jullie over DNT en monaco?
Ik ben op het hoogtepunt van vandaag met wat winst volledig uit MCO gestapt omdat ik toch te sceptisch ben over het hele gebeuren m.b.t. VISA.
pi_173407900
Welke exchange raden jullie aan om bitquence (BQX) te kopen?

Op coinmarketcap zie ik er drie staan maar ben onbekend met alle 3.
pi_173408096
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 20:12 schreef Skankhunt49 het volgende:
Welke exchange raden jullie aan om bitquence (BQX) te kopen?

Op coinmarketcap zie ik er drie staan maar ben onbekend met alle 3.
Coinexchange kopen de meeste ze.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:03:32 #57
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173410054
Is dat Monaco wat? Komt er wat groots op 31 augustus en waarin verschilt het van tenx/pay?

Hmmm. Visa gerucht gebaseerd op een screenshot en een ceo met een twijfelachtig verleden.

[ Bericht 21% gewijzigd door hmmmz op 26-08-2017 23:10:49 ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 27 augustus 2017 @ 00:18:30 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173412858
Damn, Lisk gaat wel heel lekker. Is er een verklaring voor de stijging?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 27 augustus 2017 @ 00:25:01 #59
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173412963
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 00:18 schreef Komakie het volgende:
Damn, Lisk gaat wel heel lekker. Is er een verklaring voor de stijging?
Ja, onder andere vanwege de rebrand.
  Eindredactie Games zondag 27 augustus 2017 @ 00:49:48 #60
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173413237
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 22:03 schreef hmmmz het volgende:
Is dat Monaco wat? Komt er wat groots op 31 augustus en waarin verschilt het van tenx/pay?

Hmmm. Visa gerucht gebaseerd op een screenshot en een ceo met een twijfelachtig verleden.
Toch vanavond 5 euro gestegen
pi_173413417
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ethereum én Waves
Na al die maanden hebben ze nog steeds geen alternatief gevonden voor de Blockswap technologie en ook nog niet voor elkaar gekregen om op bekende exchanges gelist the worden. Ik heb er geen vertrouwen in.
pi_173414174
Lisk ¤6 :D
pi_173414246
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 01:18 schreef exelletor het volgende:

[..]

Na al die maanden hebben ze nog steeds geen alternatief gevonden voor de Blockswap technologie en ook nog niet voor elkaar gekregen om op bekende exchanges gelist the worden. Ik heb er geen vertrouwen in.
Die Blockswap gaan ze niet zelf doen, dat zou Incent voor ze regelen. Dat moet 100% bugvrij zijn en dat was het nog niet.

En grote exchanges? Bittrex was de planning, ERC223 het probleem.

Ze hebben $53 miljoen opgehaald in de ICO, budget is er wel ;)
pi_173415641
Lisk moet nog even doorstoten, dan doe ik een deel weg.

Wat is jullie target?
pi_173415734
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 04:32 schreef MaGNeT het volgende:
Hoeveel heb je van die dingen ? :')
pi_173415897
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 04:32 schreef MaGNeT het volgende:
Inmiddels al miljonair? :D
pi_173415917
Lisk kan wel eens doorschieten over de 25 dollar
pi_173415919
BLOCKNET :D
pi_173415926
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 08:03 schreef ZetaOS het volgende:
Lisk kan wel eens doorschieten over de 25 dollar
Explain je analyse...
pi_173416511
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 07:46 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Hoeveel heb je van die dingen ? :')
Genoeg O+
pi_173416514
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 07:27 schreef xaban06 het volgende:

Wat is jullie target?
¤15 lijkt me wel een aardig moment om 2/3e weg te doen.

Dit is de eerste altcoin die ik gehold heb die nu bijna x100 gegaan is, als ik het me goed herinner.
Van $0,076 naar $6,82 dus hoeft nog maar $0,78 bij.

In BTC is het rendement wat lager, van 0.00018 BTC naar 0.00155 is ongeveer 8,5x up.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 27-08-2017 09:34:42 ]
pi_173416534
Leuk wakker worden *O*
  zondag 27 augustus 2017 @ 09:35:53 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173416562
Iemand in de FOMOcoin? :')

http://fomocoin.org/

"We've been working on FOMO coin (symbol - FOMO) for at least 2 hours. While other ICO creators were making hundreds of millions of dollars we have been copying and pasting code to make a smart contract from Ethereum.org. Not to mention making this 1 page website!"

"You can now send ether to 0x6042d835ea6f5d4ebffe24b2d4be695350dc3b20 to get your FOMO coins right away. Yep, no waiting period like other ICOs, ain't nobody got time for that."

_O-

[ Bericht 57% gewijzigd door leolinedance op 27-08-2017 09:42:52 ]
pi_173416625
Ben benieuwd wat de prijs van Whoppercoin gaat doen op Waves DEX :D

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 27-08-2017 09:46:58 ]
pi_173416636
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:41 schreef MaGNeT het volgende:
Ben benieuwd wat de prijs van Whoppercoin gaat doen op DEX :D
Met DEX bedoel je toch die van Waves? Ja dus. Noobme.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 09:44:22 ]
  zondag 27 augustus 2017 @ 10:09:00 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173417067
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 07:27 schreef xaban06 het volgende:

Wat is jullie target?
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb ze gekocht omdat het interessant leek, maar heb nog nergens over een target nagedacht.

Moeilijk om te bedenken met de gedachte dat je ook niet weet wat het potentieel is.
Stel je voor dat je Ethereum praktijken krijgt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_173417432
PIVX gaat ook lekker :D
pi_173417590
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:35 schreef xaban06 het volgende:
PIVX gaat ook lekker :D
Ja :D

Zerocoin is al een tijdje actief op testnet, de launch op het mainnet komt dichterbij dus is dit ook een gevalletje "buy the rumour".

PIVX maakt een flinke sprong voorwaarts naar coins als DASH en Monero. Je weet wat die waard geworden zijn ;)
pi_173417599
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee eigenlijk. Heb ze gekocht omdat het interessant leek, maar heb nog nergens over een target nagedacht.

Moeilijk om te bedenken met de gedachte dat je ook niet weet wat het potentieel is.
Stel je voor dat je Ethereum praktijken krijgt.
Ik acht de kans groter dat het wordt gedumpt vlak na dat rebrand geweest is. Weet iemand code exacte datum dat de rebrand officieel is?
pi_173417618
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik acht de kans groter dat het wordt gedumpt vlak na dat rebrand geweest is. Weet iemand code exacte datum dat de rebrand officieel is?
Geen datum, de originele melding was "augustus" maar het zou met niet verbazen als het oktober wordt.

Edit: bron teruggevonden, er wordt tussen maart en augustus aan gewerkt door Taikonauten en Lightcurve.

https://blog.lisk.io/lisk-to-rebrand-its-platform-with-design-agency-taikonauten-617863d1132

quote:
Lisk to Rebrand its Platform with Design Agency Taikonauten

Today, we are announcing a collaboration with the distinguished design agency Taikonauten, with the goal of rebranding our ecosystem to greatly enhance the user experience and increase user adoption. Alongside the amazingly improved and blazing fast version releases (0.6.0 & 0.7.0) this marks significant progress for the Lisk project.

We believe the corporate identity is as important as the development of the product which is surrounded by it. It’s one of the first steps to get recognized in the blockchain space or the Internet as a whole. We are very aware of the ruckus the original logo caused during inception and we’re finally in the midst of changing it.

This collaboration enables us to employ the creative talents of the team at Taikonauten to entirely redesign crucial aspects of our ecosystem; such as the website, blockchain explorer and client user interface. Taikonauten will also overhaul Lisk’s corporate design, developing a new logo and media kit. This collaboration is part of our resilience phase, which in addition aims to build a more elegant core system, a better Lisk SDK, deploy various useful features, and continue to put a major focus on security.

This collaboration will help the Lisk project more efficiently to communicate the goals of our platform. It will improve the user experience of the Lisk client to a level not seen before in the blockchain space, marking a first step for common user adoption, and unifying our whole ecosystem visually.

Until now, Lisk has been concentrating its resources on the development of the back end. We have released many optimization, stability and security updates to date marking the significant progress the platform is making. Now, our attention moves to making visible changes to our current ecosystem.
Lisk Foundation President Max Kordek said.

With the hiring of Taikonaut, we have an outstanding design agency on board that will help create the next revolutionary branding for the Lisk ecosystem. Their creative genius out guns anyone within the Berlin area, making them an attractive choice for Lisk. After many creative talks with members of their team we are very excited to work with them.

Our vision, together with Lisk, is to increase the visibility of this important platform. We aim to keep user needs at the heart of our approach and to make Lisk even more accessible to regular Internet users.
said Maik Fahldieck, Founder and Managing Director of Taikonauten.

We will be working with the design agency from March to August of 2017. There are several steps that stem from working with them, starting with the strategy section which paves the way on how the Lisk Platform will be moving forward with our identity. Once a corporate identity has been crafted and achieved, the design agency will provide rough design concepts, wireframes, and storyboards to help us visualize how it will all play out. The front end code will be done by lightcurve’s in-house developers when the final design concepts are ready.
  zondag 27 augustus 2017 @ 11:01:14 #81
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_173417817
lekker dit, slapend rijk worden
pi_173418157
MaGNeT, wat is jouw exit strategie mbt Lisk/Waves?
pi_173418232
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:19 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
MaGNeT, wat is jouw exit strategie mbt Lisk/Waves?
Ik heb een streefbedrag (totale waarde alle coins) in gedachten of zodra ik zenuwachtig word ;)

Ik zit nu bijna op 2/3e van dat streefbedrag, als het zo doorgaat moet ik er nog echt over gaan nadenken ook.

Ik denk aan verschillende scenario's. Uiteindelijk wil ik zo'n 50 BTC houden, de rest in Euro's.
pi_173418375
650k dus haha. Het is je gegund!

Wel tricky dat er niet een echt einddatum voor rebrand van Lisk staat. Dat maakt een exit toch wat moeilijker. Bij mij gaat het alleen om een minuscuul bedrag vergeleken bij sommige whales hier :'(
pi_173418456
Meer mensen die hier Bittrex + Lastpass gebruiken om in te loggen? Bij mij Bid en Ask staat elke keer het verrekte icoontje van Lastpass, alsof ik kan inloggen op het Bid en Ask balkje. Is dit te fixen? Ik erger me er mateloos aan.
pi_173418467
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:35 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Meer mensen die hier Bittrex + Lastpass gebruiken om in te loggen? Bij mij Bid en Ask staat elke keer het verrekte icoontje van Lastpass, alsof ik kan inloggen op het Bid en Ask balkje. Is dit te fixen? Ik erger me er mateloos aan.
Yep same here! Inderdaad ontzettend irritant. Nog niet gekeken overigens hoe ik het weg krijg
pi_173418491
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:36 schreef Kale het volgende:

[..]

Yep same here! Inderdaad ontzettend irritant. Nog niet gekeken overigens hoe ik het weg krijg
Ik heb net wat lopen rondpieren, maar niet gelukt. Als het jou wel lukt, kun je me dan inlichten? :D
  zondag 27 augustus 2017 @ 11:56:28 #88
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_173418748
Ik check nu af en toe bepaalde roadmaps van cryptos die ik interessant vind. Dat is op zich niet heel veel werk, maar ik vroeg me af of er ergens een overzichtelijke plek is waar interessante toekomstige activiteiten t.a.v. cryptocurrencies zijn verzameld? Bijv. de rebrands, bepaalde listings bij exchanges en/of uitroldata van producten. Bestaat zo'n verzamelplek / agenda?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_173418778
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:39 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik heb net wat lopen rondpieren, maar niet gelukt. Als het jou wel lukt, kun je me dan inlichten? :D
In Chrome is het me gelukt nu:
1] Instellingen->Geavanceerd->Instellingen voor Automatisch aanvullen->Uit
2] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Algemeen->Formuliervuller->Geen velden overschrijven->Aan
3] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Meldingen->Toon meldingen Formuliervuller->Uit
4] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Geavanceerd->Respecteer Autoaanvullen->Aan
pi_173418815
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:58 schreef Kale het volgende:

[..]

2] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Algemeen->Formuliervuller->Geen velden overschrijven->Aan
3] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Meldingen->Toon meldingen Formuliervuller->Uit
4] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Geavanceerd->Respecteer Autoaanvullen->Uit
Thanks, nu kan ik mijn sats tenminste weer lezen :)

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:56 schreef yozd het volgende:
Ik check nu af en toe bepaalde roadmaps van cryptos die ik interessant vind. Dat is op zich niet heel veel werk, maar ik vroeg me af of er ergens een overzichtelijke plek is waar interessante toekomstige activiteiten t.a.v. cryptocurrencies zijn verzameld? Bijv. de rebrands, bepaalde listings bij exchanges en/of uitroldata van producten. Bestaat zo'n verzamelplek / agenda?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zou je voor die informatie willen betalen?
  zondag 27 augustus 2017 @ 12:07:05 #91
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_173418912
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:01 schreef fckdedeurkruk het volgende:

Gewoon uit nieuwsgierigheid, zou je voor die informatie willen betalen?
Nog niet. Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten in de cryptowereld. Op dit moment heb ik in totaal amper 1 bitcoin op kraken en bittrex. Ik wil dit wel gaan uitbreiden. Wanneer ik er meer geld in ga stoppen, ben ik misschien wel bereid om ervoor te betalen (dan zijn de kosten een kleiner deel van mijn totale "investering").
Op zich kan ik zelf wel iets in elkaar flansen met django en python, maar ik kom er door mijn echte baan gewoon niet aan toe.
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_173418985
Lisk klimt weer
pi_173419323
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:07 schreef yozd het volgende:

[..]

Nog niet. Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten in de cryptowereld. Op dit moment heb ik in totaal amper 1 bitcoin op kraken en bittrex. Ik wil dit wel gaan uitbreiden. Wanneer ik er meer geld in ga stoppen, ben ik misschien wel bereid om ervoor te betalen (dan zijn de kosten een kleiner deel van mijn totale "investering").
Op zich kan ik zelf wel iets in elkaar flansen met django en python, maar ik kom er door mijn echte baan gewoon niet aan toe.
Wat doen django en python?

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:12 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk klimt weer
Ongekend inderdaad. Heb mijn stoploss mooi 1 usd onder de huidige koers gezet.
pi_173419366
ik wil eens een keer een 100 euro in een ICO stoppen, maar ik heb totaal geen idee hoe zoiets werkt.

Als voorbeeld zit ik te kijken naar Estcoin, uiteraard een gokje maar wel eentje wat mij wel interessant lijkt.
Maar waar kan ik meer over de ICO vinden, hoe kan ik mij inschrijven en waar kan ik die munten heen sturen? Het zal niet zo makkelijk naar mijn Bittrex of Kraken account kunnen lijkt mij?
pi_173419371
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Wat doen django en python?

[..]

Ongekend inderdaad. Heb mijn stoploss mooi 1 usd onder de huidige koers gezet.
Ik doe niet aan stoploss, gewoon de hele achtbaan uitrijden.
pi_173419374
Lisk :o

Spijt dat ik er maar 500 heb gekocht, maarja dat heb je altijd :{
  zondag 27 augustus 2017 @ 12:37:51 #97
131603 Afwazig
Serious business
pi_173419411
Heeft iemand een idee of bat de komende tijd nog wat grote dingen heeft die eraan komen? Na een kleine pump lijkt het nu weer een beetje stil te liggen. Zit eraan te denken om dat geld misschien in VIA te stoppen. Heb wel een zwak voor die dev.
  zondag 27 augustus 2017 @ 12:38:26 #98
131603 Afwazig
Serious business
pi_173419420
Probleem van mij is dat ik overal wel in wil stappen maar het liefst geen enkele zak coins wil verkopen :D.
pi_173419433
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Probleem van mij is dat ik overal wel in wil stappen maar het liefst geen enkele zak coins wil verkopen :D.
Meer fiat erin pompen :)
pi_173419447
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Herkenbaar haha. Daarom zit ik er aan te denken om mijn hold strategie een beetje los te laten en meer in te springen op coins waar iets gereleased wordt van hun roadmap, op nieuwe exchanges komt of een rebrand krijgt. Denk dat ik met 10% van mijn portfolio ga inspringen op zulke zaken.
pi_173419458
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:35 schreef DrSnuggle het volgende:
ik wil eens een keer een 100 euro in een ICO stoppen, maar ik heb totaal geen idee hoe zoiets werkt.

Als voorbeeld zit ik te kijken naar Estcoin, uiteraard een gokje maar wel eentje wat mij wel interessant lijkt.
Maar waar kan ik meer over de ICO vinden, hoe kan ik mij inschrijven en waar kan ik die munten heen sturen? Het zal niet zo makkelijk naar mijn Bittrex of Kraken account kunnen lijkt mij?
De regels voor het verzenden van coins verschilt per ICO.
Soms mag het vanaf een exchange, soms moet het vanuit een wallet (omdat je de tokens soms ook weer terugkrijgt in die wallet en dat kan niet met een nieuwe coin naar een exchange).

Dus lees altijd de regels voor je op "I agree" of "I understand" klikt.
Bij onduidelijkheden, post ze hier, er is altijd wel iemand wakker ;)

Voor ik in een ICO stap kijk ik meestal naar:
- wie zitten achter de ICO, hebben ze al eerder werk afgeleverd, zijn de mensen traceerbaar
- wat is het doel, is het haalbaar, zou het een succes kunnen worden

Hou er rekening mee dat je het geld 1 tot 2 jaar kwijt bent voor je rendement ziet.
En een project kan ook falen, dan ben je je investering (voor een groot deel) kwijt.
pi_173419553
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De regels voor het verzenden van coins verschilt per ICO.
Soms mag het vanaf een exchange, soms moet het vanuit een wallet (omdat je de tokens ook weer terugkrijgt in die wallet en dat kan niet met een nieuwe coin naar een exchange).

Dus lees altijd de regels voor je op "I agree" of "I understand" klikt.
Bij onduidelijkheden, post ze hier, er is altijd wel iemand wakker ;)

Voor ik in een ICO stap kijk ik meestal naar:
- wie zitten achter de ICO, hebben ze al eerder werk afgeleverd, zijn de mensen traceerbaar
- wat is het doel, is het haalbaar, zou het een succes kunnen worden

Hou er rekening mee dat je het geld 1 tot 2 jaar kwijt bent voor je rendement ziet.
En een project kan ook falen, dan ben je je investering (voor een groot deel) kwijt.
Top, thanks voor de info.

Estcoin heb ik vertrouwen in omdat Vitalik Buterin mee zou helpen, en hij is oprichter(?) van Ethereum. Dat lijkt mij al een positief teken, al ga ik natuurlijk niet alleen daarvan uit.

Ik ga het in ieder geval in de gaten houden. :)
pi_173419674
Kan iemand mij vertellen wat 'minten' is?
pi_173419857
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat 'minten' is?
Dat slaat meestal op PoS (Proof of Stake) minting.

Dan laat je de wallet van een coin draaien en vindt deze af een toe een block waar je een fee voor ontvangt, op die manier blijft de blockchain gaande. Het is energiezuiniger dan minen.

Naarmate je meer coins in je wallet hebt, vind je vaker blokken en krijg je meer fees.
pi_173420056
Aardige sellwalls op en vlak na 0,0018 - 0,00184 voor Lisk op Bittrex.

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:58 schreef Kale het volgende:

[..]

4] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Geavanceerd->Respecteer Autoaanvullen->Aan
Ik heb je stappen gevolgd, maar dat stomme icoontje staat er nog steeds.. :'( :{
pi_173420166
Bezoekje gebracht aan Binance slack ik dacht ff dat ik in de verkeerde slack groep zat. een hoop geouwehoer over Waves in bijna elk kanaal.

Zou wel mooi zijn als Waves op BNB komt support is in ieder geval groot voor Waves onder BNB members daar.
pi_173420177
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Aardige sellwalls op en vlak na 0,0018 - 0,00184 voor Lisk op Bittrex.

[..]

Ik heb je stappen gevolgd, maar dat stomme icoontje staat er nog steeds.. :'( :{
Stap 4 ook op aan? Die heb ik nog ge-edit.
En browser herstart?
pi_173420504
Litecoin is een buy
pi_173421035
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:17 schreef Kale het volgende:

[..]

Stap 4 ook op aan? Die heb ik nog ge-edit.
En browser herstart?
Hmm ja beiden gedaan. Nouja ik doe het er maar mee.

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:33 schreef brombeer_ het volgende:
Litecoin is een buy
Ik zie het. Wat is het goede nieuws?

[ Bericht 30% gewijzigd door fckdedeurkruk op 27-08-2017 14:26:36 ]
pi_173421869
Litecoin en Decred werken goed samen om iets te ontwikkelen waarmee ze direct coins kunnen wisselen van Decred naar Litecoin zonder tussenkomst van een exchange geloof ik
pi_173422169
Mayweather koopt litecoin van zijn gewonnen geld ;)

Nee geen idee of er nieuws is. Maar er is een breakout dus up we go :)

Verwacht nog steeds dat we richting de 400-500$ gaan 8-)
pi_173422723
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:39 schreef brombeer_ het volgende:
All-in?
pi_173422778
LISK ziek hoor.
Lambo of Rekt
pi_173423406
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:39 schreef brombeer_ het volgende:
Mayweather koopt litecoin van zijn gewonnen geld ;)

Nee geen idee of er nieuws is. Maar er is een breakout dus up we go :)

LTC $400 bij een BTC koers van?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173423479
VIA verkocht met 20% winst, nu all in op decent met mn playmoney :9
Lambo of Rekt
pi_173423558
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:18 schreef EggsTC het volgende:
VIA verkocht met 20% winst, nu all in op decent met mn playmoney :9
Decent? Wat is dat?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173423560
ik heb toch niet genoeg HODL gedaan blijkt. 1200 litecoins verkocht in 2014 ofzo. Thats the way it goes
pi_173423585
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Decent? Wat is dat?
Content platform

https://decent.ch/

Ik speel met 1 BTC aan geld tussen allerlei 1 euro coins, en verkoop ze steeds met winst. Eerder ARK , VIA en PIVX , en nu op decent, ik houd al die 1euro coins in de gaten, decent staat nu vrij laag. Buy low sell high :P

[ Bericht 11% gewijzigd door EggsTC op 27-08-2017 15:33:29 ]
Lambo of Rekt
pi_173423989
http://www.huffingtonpost.com/entry/599bb27de4b0521e90cfb4e9

DECRED (DCR) — Decred will soon get the Lightening Network. Which means you can send small transactions for almost no fee, instantly. The Lightening Network is a big thing which many underestimate. Notable about Decred is that they’ve learned and implemented a lot from the success of Dash. But whereas Dash has a lot of outside funding (and is accountable to investors), Decred is self-funded via block subsidy (accountable only to its users) and they are entirely transparent about the allocations. Decred has decentralized voting, Charlie Lee (Litecoin’s lead developer) on their team, and their code looks clean and is beautifully written.
pi_173424050
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Content platform

https://decent.ch/

Ik speel met 1 BTC aan geld tussen allerlei 1 euro coins, en verkoop ze steeds met winst. Eerder ARK , VIA en PIVX , en nu op decent, ik houd al die 1euro coins in de gaten, decent staat nu vrij laag. Buy low sell high :P
Ik zit net te kijken naar een nieuwe coin :P. Had net VIA verkocht met +38%, beetje hetzelfde idee wat jij doet, maar dan met 5 dollar :'). Nu VIA dus weg en DCT gekocht.
pi_173424267
Hmm hoezo staat OMG nog niet op Binance?

Ik ben me wat meer over OMG aan het inlezen en wat ze willen doen is allerlei assets digitaal maken, vooral in Azië. Van valuta tot als het ware coupons van welke retailer dan ook. Ik ben zoiets in de cryptowereld nog niet tegengekomen. Is er een Amerikaans of Europees vergelijkbare coin?

[ Bericht 79% gewijzigd door fckdedeurkruk op 27-08-2017 15:53:53 ]
pi_173424562
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:38 schreef metallicelmo het volgende:
http://www.huffingtonpost.com/entry/599bb27de4b0521e90cfb4e9

DECRED (DCR) — Decred will soon get the Lightening Network. Which means you can send small transactions for almost no fee, instantly. The Lightening Network is a big thing which many underestimate. Notable about Decred is that they’ve learned and implemented a lot from the success of Dash. But whereas Dash has a lot of outside funding (and is accountable to investors), Decred is self-funded via block subsidy (accountable only to its users) and they are entirely transparent about the allocations. Decred has decentralized voting, Charlie Lee (Litecoin’s lead developer) on their team, and their code looks clean and is beautifully written.
Dus de ontwikkelaar van Decred ontvangt de gelden voor de vele Decreds die-ie vroeg al heeft gemined toen er nog weinig interesse voor was.

Niks nieuws onder de zon. Doorlopen mensen.
pi_173424759
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Dus de ontwikkelaar van Decred ontvangt de gelden voor de vele Decreds die-ie vroeg al heeft gemined toen er nog weinig interesse voor was.

Zou kunnen, maar ik heb de launch van Decred gevolgd midden in de nacht en ben meteen vanaf block 3 ofzo gaan minen, ik weet niet of deze coin een premine heeft gehad
pi_173424885
Waves, pussy! -O-
pi_173425514
Heb nog 5k aan spaargeld. Hoe zou ik dat kunnen investeren met de kennis van nu. Ik ben al in zit van cryptocurrencies.
pi_173425549
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:49 schreef cb2013 het volgende:
Heb nog 5k aan spaargeld. Hoe zou ik dat kunnen investeren met de kennis van nu. Ik ben al in zit van cryptocurrencies.
Wat heb je al in bezit?
pi_173425571
Sowieso eerst een glazen bol aanschaffen.
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:57:44 #128
131603 Afwazig
Serious business
pi_173425691
Ripple gaat ook weer lekker door het putje.
pi_173425706
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 23:07 schreef ulq het volgende:
Yooooo, ik heb een vraagje. Ik wil een deel van mijn btc gaan cashen via bitonic. Nu heb ik ze momenteel op btc-e staan, en wil ik ze dus eerst naar mijn portomonnee op mn pc verzenden en van daaruit naar bitonic sturen om ze te cashen (direct verzenden is niet mogelijk).

Nu is het zo dat mijn portomonee (bitcoin core) nog suuuuuuper veel blockchain moet bijwerken (2,5 jaar). Moet ik hierop wachten om btc te kunnen ontvangen/verzenden? Of kan ik gewoon de btc ontvangen en verzenden zonder dat ie helemaal is bijgewerkt?

Bij voorbaat dank.
Bijna al mn btc verkocht toen ze 1000 usd werden :'(
pi_173425746
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:51 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Wat heb je al in bezit?
ETH, BTC, DGB, SC
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:16:39 #131
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173426103
Wat me opvalt is dat ETC niet mee stijgt met de rest van de crypto's.

Het lijkt een beetje in een hibernation modus te zitten.

Any thoughts?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173426129
Je kunt bitcoins vanaf een exchange wel vast versturen naar een wallet op je pc ook al is deze nog niet gesynct. Je zult pas je coins zien als hij volledig bijgesynct is. Je kunt echter de coins ook pas weer uitgeven als de wallet gesynct is voordat je ze kunt verder sturen.
pi_173426334
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef TourOfData het volgende:

[..]

_O- Decred heeft een van de beste teams van ontwikkelaars man. Helaas heb ik er te weinig ingeslagen tijdens de dip en is de trein al weer grotendeels vertrokken, maar hier had ik wel wat meer in willen steken.
pi_173426357
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:16 schreef TimKuik het volgende:
Wat me opvalt is dat ETC niet mee stijgt met de rest van de crypto's.

Het lijkt een beetje in een hibernation modus te zitten.

Any thoughts?
Ja, een gare overgebleven vorm van Ethereum. Eruit smijten en opzoek naar de volgende.
pi_173426364
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:00 schreef cb2013 het volgende:

[..]

ETH, BTC, DGB, SC
DGB eruit zodra je breakeven bent, SC hodlen. Investeren in de nieuwe performers van deze bullrun.
pi_173426430
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

DGB eruit zodra je breakeven bent, SC hodlen. Investeren in de nieuwe performers van deze bullrun.
Wat hij zegt, DigiBye is meh. Siacoin heb ik zelf, niet zoveel en ik lees steeds vaker dat Siacoin wel eens dood kan bloeden.
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:35:07 #137
236839 TimKuik
pi_173426470
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:28 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja, een gare overgebleven vorm van Ethereum. Eruit smijten en opzoek naar de volgende.
Maar het is wel een coin die op echt super veel exchanges staat. Zou het niet kunnen dat ie binnenkort ontwaakt?
pi_173426567
Ahem Ripple shills waar waren jullie met de geweldige aankondigingen?
pi_173426578
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:35 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Maar het is wel een coin die op echt super veel exchanges staat. Zou het niet kunnen dat ie binnenkort ontwaakt?
Tja, zal idd vast wel weer eens gepumpt gaan worden. Maar of ie toekomst heeft? 🔮
pi_173426604
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:33 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Wat hij zegt, DigiBye is meh. Siacoin heb ik zelf, niet zoveel en ik lees steeds vaker dat Siacoin wel eens dood kan bloeden.
Ik heb ook nog een klein aantal SC en zou daar ook niet al te veel in investeren idd.
pi_173428497
Zijn er hier nog mensen die van plan zijn om in de kyber ICO te investeren?
Het hele KYC met ID-kaart en (selfie met ID-kaart?) staat mij een beetje tegen.

Om nou overal maar al deze gegevens heen te sturen gaat mij eigenlijk een beetje te ver.
Als ze hier nou een vertrouwde derde partij voor zouden inschakelen waarbij de gescande documenten na verificatie zouden worden verwijderd zou dit al een flinke stap in de goed richting zijn.
pi_173431270
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:10 schreef Atlantis- het volgende:
Zijn er hier nog mensen die van plan zijn om in de kyber ICO te investeren?
Het hele KYC met ID-kaart en (selfie met ID-kaart?) staat mij een beetje tegen.

Om nou overal maar al deze gegevens heen te sturen gaat mij eigenlijk een beetje te ver.
Als ze hier nou een vertrouwde derde partij voor zouden inschakelen waarbij de gescande documenten na verificatie zouden worden verwijderd zou dit al een flinke stap in de goed richting zijn.
Sta jij ook op de whitelist? Ik ook namelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik de verificatie met ID kaart ook niet heel chill vind. Aan de andere kant, een van de meest populaire ico's ooit, kun je wel mooi zakcentje op verdienen waarschijnlijk.

Ga je mee doen of sla je 'm over?
pi_173431290
Zo, hoop gemoved naar BTC. Vermoed een dipje aankomende tijd.
pi_173431313
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, hoop gemoved naar BTC. Vermoed een dipje aankomende tijd.
Van fiat? De ECB heeft z'n QE niet bijgesteld.
pi_173431339
Hoe kun mijn limit sell order van Lisk nou getriggerd zijn. Ik had 'm gezet op conditional, verkopen op of onder de koers van 0,00152500. De koers is niet eens zo laag geweest. De sell is getriggerd om 17.36 uur.

Ik begrijp er geen reet van...
pi_173431399
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:05 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Van fiat? De ECB heeft z'n QE niet bijgesteld.
Nee, uit alts. Heb mijn winst in Viacoin, LTC en ETH gepakt.
pi_173431653
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hoe kun mijn limit sell order van Lisk nou getriggerd zijn. Ik had 'm gezet op conditional, verkopen op of onder de koers van 0,00152500. De koers is niet eens zo laag geweest. De sell is getriggerd om 17.36 uur.

Ik begrijp er geen reet van...
Misschien een flash crashje die niet zichtbaar is op de chart omdat het zo kort duurde.

Daarom nooit stoplosses gebruiken.
pi_173431731
1First they ignore you
quote:
Bernake in 23/12/2013 when asked: Bitcoin seems very hyped to me, and will be useless in the real world usage.
1... then they laugh at you
quote:
Bernake in 20/11/2014 on report: I think bitcoin itself has some serious problems. The first is that it hasn’t shown to be a stable source of value. Its price has been highly volatile and it hasn’t yet established itself as a widely accepted transactions medium.
1.. then they fight you
quote:
Bernake in Quartz interview 19/11/2015: The real serious problem that it has is it’s anonymity, which is a feature, and is also a bug, in that it has become in some cases a vehicle for illicit transactions, drug selling or terrorist financing or whatever. And you know, governments are not happy to let that activity happen, so I suspect that there will be oversight of transactions done in bitcoin or similar currencies and that will reduce the appeal.
1.. then you win. 
quote:
FED Former Chairman Bernanke Will Be Keynote Speaker At Blockchain Conference
https://www.bloomberg.com(...)cryptocurrency-event
pi_173431781
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:18 schreef thenxero het volgende:

[..]

Misschien een flash crashje die niet zichtbaar is op de chart omdat het zo kort duurde.

Daarom nooit stoplosses gebruiken.
Oke. Verder uiteindelijk gelukkig geen probleem mee omdat de koers uiteindelijk onder mijn stop loss kwam, maar toch.. Hoe doe jij dat dan? Ik was vanaf 5 uur vanmiddag het huis uit en ik kan dan zelf niet achter de knoppen zitten. Stop loss limit zou dit moeten oplossen toch, zodat je echt alleen verkoopt tegen de koers die jij ingesteld hebt. Maar stop loss limit is niet mogelijk op Bittrex zo ver ik weet.
pi_173431840
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:21 schreef TourOfData het volgende:

[ code verwijderd ]

[..]
[ code verwijderd ]

[..]
[ code verwijderd ]

[..]
[ code verwijderd ]

[..]

https://www.bloomberg.com(...)cryptocurrency-event
Prachtig. Zelf vind ik de krabbentheorie ook erg mooi. Ik denk dat veel mensen hier die in crypto zitten zelf ook de ervaring hebben voor gek verklaard te zijn hier in te beleggen. Krabbentheorie: https://en.wikipedia.org/wiki/Crab_mentality

Lisk heeft het trouwens even zwaar.
pi_173432052
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:51 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Wat heb je al in bezit?
Investeer nooit meer dat je kan missen, daar lijkt het nu wel op?
pi_173432087
Via https://www.coinschedule.com/ kwam ik op de ICO van https://detectortoken.com/. Heb de zojuist de detectorToken op telegram geinstalleerd en kreeg deze 2 berichten....

DetectorTokenBot, [27.08.17 21:14]
✅ BUY WALL DETECTED (POSSIBLE PUMP) ✅
🔥 Ticker: BTC-DCR
💰 Buy Price: 0.00901724
💹 Buy volume change in last hours: 33.13%
📊 Exchange: POLONIEX

DetectorTokenBot, [27.08.17 21:21]
🔥 Ticker: BTC-LBC
💰 Buy Price: 0.00008492
💹 Buy volume change in last hours: 40.49%

De whitepapers --> https://detectortoken.com/docs/DetectorToken_White_Paper.pdf
Ik zag niet wanneer de tokens worden uitgegeven....
Is deze ICO een aanrader of een afrader?
pi_173432325
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:31 schreef SMS303 het volgende:
Via https://www.coinschedule.com/ kwam ik op de ICO van https://detectortoken.com/. Heb de zojuist de detectorToken op telegram geinstalleerd en kreeg deze 2 berichten....

DetectorTokenBot, [27.08.17 21:14]
🔥 Ticker: BTC-DCR
💰 Buy Price: 0.00901724
💹 Buy volume change in last hours: 33.13%

DetectorTokenBot, [27.08.17 21:21]
🔥 Ticker: BTC-LBC
💰 Buy Price: 0.00008492
💹 Buy volume change in last hours: 40.49%

De whitepapers --> https://detectortoken.com/docs/DetectorToken_White_Paper.pdf
Ik zag niet wanneer de tokens worden uitgegeven....
Is deze ICO een aanrader of een afrader?
Afgaande op het orderboek van LBC op Bittrex lijkt het wel of ie gepumpt gaat worden, gezien de walls.

https://ibb.co/cUWGRk
pi_173432567
Ben mij erg aan het verdiepen in de cryptocurrencie, ik vind alleen vaak de tip je geld niet op de sites te laten.

Alleen lijkt het mij wel leuk om een beetje te jagen op de pump en dump, zetten jullie die altcoins dan ook de hele tijd weg?

Of omdat je vaak wisselt niet?
pi_173433007
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Afgaande op het orderboek van LBC op Bittrex lijkt het wel of ie gepumpt gaat worden, gezien de walls.

https://ibb.co/cUWGRk
Intressante bot en ICO of niet?
pi_173433234
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:00 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Intressante bot en ICO of niet?
Ik heb er niet naar gekeken eigenlijk. Het is wel nuttig om te zien in welke percentages het handelsvolume zich ontwikkelt, helemaal mee eens. Maar dat kun je zelf ook makkelijk maken in een Excelsheet met live tickers volgens mij. Ik wilde alleen even je cijfers checken en wat betreft LBC zie ik wel flinke buy walls staan. Lijkt op een gecoördineerde pump.

Wat anders: Is het bekend hoeveel % van de wereldbevolking zich nu bezighoudt met Bitcoin/crypto? Als dit nog minder is dan 1%, dan is de toekomst wel zonnig :)
pi_173433312
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik heb er niet naar gekeken eigenlijk. Het is wel nuttig om te zien in welke percentages het handelsvolume zich ontwikkelt, helemaal mee eens. Maar dat kun je zelf ook makkelijk maken in een Excelsheet met live tickers volgens mij. Ik wilde alleen even je cijfers checken en wat betreft LBC zie ik wel flinke buy walls staan. Lijkt op een gecoördineerde pump.

Wat anders: Is het bekend hoeveel % van de wereldbevolking zich nu bezighoudt met Bitcoin/crypto? Als dit nog minder is dan 1%, dan is de toekomst wel zonnig :)
Je bent nog vroeg, don't worry.
Lambo of Rekt
pi_173433351
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk wel, maar ben erg benieuwd naar de statistieken :)

quote:
Nice thanks, ga ik even rustig lezen :) (Y)
pi_173433393
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:09 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk wel, maar ben erg benieuwd naar de statistieken :)
https://www.quora.com/How(...)-bitcoin-or-ethereum
Lambo of Rekt
pi_173433675
Deze epic clusterfuck of an AMA is geweldig om te lezen
.
https://www.reddit.com/r/(...)y_august_27_1pm_est/

Conclusie: ParagonCoin (PRG) is een cashgrab scam. Steer clear.
pi_173433781
Mensen hier die ubiq bezitten? Lijkt me wel een mooi project om in te investeren
pi_173433972
Zijn er mensen hier die in onecoin zitten (je weet wel die fake cryptocurrency zonder blockchain)?
pi_173434242
Ook Stratis lijkt de lift weer te hebben gevonden.
Nu Waves nog.
  zondag 27 augustus 2017 @ 22:48:12 #164
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173434400
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:42 schreef chroestjov het volgende:
Ook Stratis lijkt de lift weer te hebben gevonden.
Nu Waves nog.
pi_173434511
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

No more mod?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173434519
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:48 schreef hmmmz het volgende:

[..]

aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173434586
En weer een paar mensen op mijn blocklist.
pi_173434644
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
En weer een paar mensen op mijn blocklist.
Wat doen ze? :o
pi_173434707
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:57 schreef Queller het volgende:

[..]

Wat doen ze? :o
Weinig toevoegen ;)
pi_173434721
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:59 schreef MaGNeT het volgende:
Weinig toevoegen ;)
Ow :D :'( :D

* popcorn weer teruglegt...
pi_173434756
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:00 schreef Queller het volgende:

[..]

Ow :D :'( :D

* popcorn weer teruglegt...
Nu heb ik zin in popcorn.
pi_173434792
Ik ben maar van de Lisk trein afgestapt, lijkt nu een flinke duik te maken. Het zit nu onder de koers waar de uptrend begon vanmorgen rond half 10. Gekocht op 58k sats, verkocht op 150k sats. Top was op bijna 180k sats, maar op de top verkopen is vrij lastig natuurlijk.

Tevreden met het resultaat. Eens kijken hoe de situatie morgen is :)

Gek genoeg vind Blockfolio dat ik nog 0,00098082 Lisk heb, wat niet het geval is. Is er een optie er voor te zorgen dat dit gewoon op 0 komt, invoeren dat je een 'sell all' gedaan hebt?
pi_173434806
Het PoloniEx topic op Bitcointalk wordt ook met de dag gezelliger:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=420836.2700
pi_173434883
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik ben maar van de Lisk trein afgestapt, lijkt nu een flinke duik te maken. Het zit nu onder de koers waar de uptrend begon vanmorgen rond half 10. Gekocht op 58k sats, verkocht op 150k sats. Top was op bijna 180k sats, maar op de top verkopen is vrij lastig natuurlijk.

Gek genoeg vind Blockfolio dat ik nog 0,00098082 Lisk heb, wat niet het geval is. Is er een optie er voor te zorgen dat dit gewoon op 0 komt, invoeren dat je een 'sell all' gedaan hebt?
Verwijderen uit Blockfolio en dan toevoegen als "watch only"? :)
pi_173435000
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Verwijderen uit Blockfolio en dan toevoegen als "watch only"? :)
Maar zijn dan niet al je transacties en je nettowinst/-verlies foetsie? Ik wil wel graag mijn karige vermogen in Blockfolio blijven bijhouden :p
pi_173435047
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:48 schreef hmmmz het volgende:

[..]

pi_173435054
Wie gaat er dinsdag naar de waves bijeenkomst bij RUIG in Ede.
Is dit een officiële Waves bijeenkomst? Volgens mij is het georganiseerd door wavesnode.net en is er ook hun eigen WNET token release party?
pi_173435137
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:16 schreef Kmbkjb het volgende:
Wie gaat er dinsdag naar de waves bijeenkomst bij RUIG in Ede.
Is dit een officiële Waves bijeenkomst? Volgens mij is het georganiseerd door wavesnode.net en is er ook hun eigen WNET token release party?
Nah
pi_173435220
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:03 schreef MaGNeT het volgende:
Het PoloniEx topic op Bitcointalk wordt ook met de dag gezelliger:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=420836.2700
Waarom iemand daar ook maar 1 satoshi durft te verhandelen is mij een raadsel.
pi_173435368
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Waarom iemand daar ook maar 1 satoshi durft te verhandelen is mij een raadsel.
Ik trade daar actief en nooit issues mee gehad.
pi_173435391
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

Denk dat LISK geen sprongetje meer gaat maken.
pi_173435410
Nog mensen hier die meedoen met Oceanlab ico op het Waves platform?

Vandaag ook nog ff Black Moon Capital ico meegepakt
pi_173435611
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:16 schreef smiths het volgende:

[..]

LTC $400 bij een BTC koers van?
10-20k ofzo. Hoog iig

Aankomende week weer flink wat nieuwe ATH's in aantocht :9~
pi_173435944
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hmm altijd gokje, maar ik denk juist van wel. Rebrand zou toch pas in september klaar zijn?
pi_173436005
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 00:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Hmm altijd gokje, maar ik denk juist van wel. Rebrand zou toch pas in september klaar zijn?
Augustus werd ook genoemd. Maar volgens mij zit dat al in de huidige prijs
pi_173436336
Hmm perfect uitgestapt op laagste koe 's van de dag op Lisk haha..
  maandag 28 augustus 2017 @ 08:12:23 #187
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173437661
Verge gaat wel lekker nu 40+%.

Er schijnt een marketing team van 35 mensen te werken.

Is er iemand trouwens bekend met Crown coin? Schijnen samen te werken met Apple. Voor 20$ voor gekocht zonder al teveel te verdiepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maikuuul op 28-08-2017 08:40:18 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173438038
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 00:42 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hmm perfect uitgestapt op laagste koe 's van de dag op Lisk haha..
Lisk moet nog komen, dus ik blijf erin :)
Lambo of Rekt
pi_173438255
Jammer dat ik niet in Rusland woon. Dan had ik een berg whoppers gekocht. Voor de whoppercoins en verkocht op de Dex.

Uitgaande van 1 usd/59rub en een burger van minimaal 2 usd krijg je 118 whoppercoin. Als je de dex buy orders bekijkt kan je met de koop van 50 whoppers of 100 usd aan voedsel voor ruim 1000 euro waves terugkopen 😂

Hmm lees net dat je maar 1 coin per Whopper krijgt, maar zag ook ergens 1 per besteedde roebel.

[ Bericht 13% gewijzigd door DaRealDeal op 28-08-2017 09:38:34 ]
pi_173438456
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:27 schreef DaRealDeal het volgende:
Jammer dat ik niet in Rusland woon. Dan had ik een berg whoppers gekocht. Voor de whoppercoins en verkocht op de Dex.

Uitgaande van 1 usd/59rub en een burger van minimaal 2 usd krijg je 118 whoppercoin. Als je de dex buy orders bekijkt kan je met de koop van 50 whoppers of 100 usd aan voedsel voor ruim 1000 euro waves terugkopen 😂

Hmm lees net dat je maar 1 coin per Whopper krijgt, maar zag ook ergens 1 per besteedde roebel.
1 coin per Whopper is wat ik heb begrepen.
Er zijn er 1 miljard en er zijn er nog maar weinig in roulatie nu, dus prijs is nog makkelijk kunstmatig hoog te houden.
pi_173438565
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

1 coin per Whopper is wat ik heb begrepen.
Er zijn er 1 miljard en er zijn er nog maar weinig in roulatie nu, dus prijs is nog makkelijk kunstmatig hoog te houden.
Ja inderdaad, had ergens ook gelezen dat ze er 1 per RUB gaven dan was het interessant Haha. 😉

Ben benieuwd of er meerdere burgerkings gaan volgen.
pi_173438655
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:51 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Ja inderdaad, had ergens ook gelezen dat ze er 1 per RUB gaven dan was het interessant Haha. 😉

Ben benieuwd of er meerdere burgerkings gaan volgen.
Als je op dit moment een winkel(keten) hebt, is Waves wel een heel bruikbaar platform voor loyalty tokens. Ben wel benieuwd of we het meer gaan zien. Zal de bedrijfsleider / -lijder eens vragen of het wat voor ons is.

(als je meeleest, hierbij)
pi_173438782
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je op dit moment een winkel(keten) hebt, is Waves wel een heel bruikbaar platform voor loyalty tokens. Ben wel benieuwd of we het meer gaan zien. Zal de bedrijfsleider / -lijder eens vragen of het wat voor ons is.

(als je meeleest, hierbij)
Het is inderdaad heel simpel en snel om een token aan te maken met waves. Zelfs zonder al te teveel technische know-how.

Dat is natuurlijk best interessant voor winkels/bedrijven.

Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor waves 😀
  maandag 28 augustus 2017 @ 10:20:36 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173438964
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ik ga hem toch nog hodlen.
Met de hoeveelheid die ik heb zal ik mij er geen buil aan vallen.

Ik hoop nog een keer op een echt grote sprong.
pi_173439044
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 08:12 schreef Maikuuul het volgende:
Is er iemand trouwens bekend met Crown coin? Schijnen samen te werken met Apple. Voor 20$ voor gekocht zonder al teveel te verdiepen.
Bron? Ik heb wel eens overwogen een Crown MN op te zetten.
pi_173439082
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Weinig toevoegen ;)
Waves shill.

Waves = shitcoin. Zal het altijd blijven.
  maandag 28 augustus 2017 @ 10:34:24 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173439101
Ethereum gaat trouwens al dagen heel netjes rustig omhoog. Elke 24 uur een procentje, of 2. Doen ze best lekker :)
pi_173439202
Toch een mooie feature, die blocklist :D
pi_173439204
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:42 schreef MaGNeT het volgende:
Toch een mooie feature, die blocklist :D
Niet helemaal, want je blijft er toch op reageren :')
pi_173439238
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:34 schreef Komakie het volgende:
Ethereum gaat trouwens al dagen heel netjes rustig omhoog. Elke 24 uur een procentje, of 2. Doen ze best lekker :)
Ik ben wel eens benieuwd waar Ethereum over 5 jaar staat.
Op het moment is Ethereum eigenlijk te groot voor wat het aankan, bij een grote ICO liggen alle transacties stil. Ook Vitalik erkent dit.

Waves zit met hetzelfde probleem als het een groot succes gaat worden, al zou de Bitcoin-NG implementatie dat moeten oplossen.
pi_173439244
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Niet helemaal, want je blijft er toch op reageren :')
Nah, net weer iemand toegevoegd ;)
pi_173439251
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Op het moment is Ethereum eigenlijk te groot voor wat het aankan, bij een grote ICO liggen alle transacties stil. Ook Vitalik erkent dit.

Waves zit met hetzelfde probleem als het een groot succes gaat worden, al zou de Bitcoin-NG implementatie dat moeten oplossen.
Wat houdt dat laatste in?
pi_173439294
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat houdt dat laatste in?
http://hackingdistributed.com/2015/10/14/bitcoin-ng

https://arxiv.org/abs/1510.02037

Een nieuw protocol voor de blockchain om duizenden transacties per seconde te kunnen verwerken zonder een gigantische blockchain te creëren.

Tot nu toe alleen een theoretische oplossing, Waves heeft op GitHub al wat code staan en zou de eerste (?) kunnen zijn die het daadwerkelijk implementeert.
pi_173439307
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

http://hackingdistributed.com/2015/10/14/bitcoin-ng

https://arxiv.org/abs/1510.02037

Een nieuw protocol voor de blockchain om duizenden transacties per seconde te kunnen verwerken zonder een gigantische blockchain te creëren.
Klinkt leuk, straks eens naar kijken.
pi_173439313
quote:

[..]

Heb je het nieuws meegekregen over Plasma?
pi_173439348
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sasha Ivanov:

quote:
We also have slightly changed the consensus algorithm, which will be Bitcoin NG. Actually, nobody’s ever done that before neither for PoS nor for PoW even though the system is well-validated, and nobody spoke ill about it. It could be implemented as a soft fork, i.e. there won’t be any need for a hard fork. Such a system enables us to use mining resources more effectively: there’s another miner bentwee two major blocks, so you can effect any number of transactions. We could reach a thousand transactions per second.
Dit artikel legt het wel aardig uit, moest even zoeken:

https://bitcoinmagazine.com/articles/bitcoin-ng-or-how-cornell-researchers-think-a-radical-redesign-can-solve-bitcoin-s-scaling-issues-1447108649/
pi_173439358
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sasha Ivanov:

[..]

Thousand transactions per second klinkt leuk, maar dat is uiteindelijk op grote schaal nog helemaal niets natuurlijk.

Heb je je al eens verdiept in Plasma (Buterin's + Poon nieuwe scalability oplossing voor Ethereum), of bijvoorbeeld de Tangle van IOTA?
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 10:56:36 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173439367
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Had je mijn DM nog gezien? :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173439391
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Thousand transactions per second klinkt leuk, maar dat is uiteindelijk op grote schaal nog helemaal niets natuurlijk.

Heb je je al eens verdiept in Plasma (Buterin's + Poon nieuwe scalability oplossing voor Ethereum), of bijvoorbeeld de Tangle van IOTA?
Tangle wel, en ik weet dat Vitalik aangaf dat ze werken aan wat beters en dat Ethereum in de huidige staat niet zou overleven.

Maar uiteindelijk wil je natuurlijk verschillende ontwikkelingen zien (VHS, Betamax, Video 8) en mag de markt bepalen wat het best is ;)
pi_173439405
Zit iemand hier in het Telegram channel van Crypto Calls? Die gasten komen met een eigen coin? Iemand enig idee hoe deze heet? En heeft Crypto Calls een website?
pi_173439444
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tangle wel, ik weet dat Vitalik aangaf dat ze werken aan wat beters en dat Ethereum in de huidige staat niet zou overleven.
Verdiep jezelf eens in Plasma zou ik zeggen dan :)
pi_173439452
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zit iemand hier in het Telegram channel van Crypto Calls? Die gasten komen met een eigen coin? Iemand enig idee hoe deze heet? En heeft Crypto Calls een website?
quote:
Hi,
We are creating an close ended tokenised investment fund for our community.
The idea behind the fund is to have a investment vehicle backed by crypto calls community and managed by our team of experts.
Total no. of coins 100000
Coins Reserved for Promotional Bounty 5000
Coin Reserved for community reward 2500
Coins reserved for Exchange listing expenses 2500
Coins reserved for Crypto calls ADMF 25000
Total no. of coins to be sold 65000
Value of each coin- Each coin will be sold at 22$ (If you buy from exchange)
Each coin will be sold at 20$ if you buy it using our wallet address.
Purpose of coin - Proportionate share in investment fund.
Buy back option- Every 4 months based on the net assets value of the investment fund.
Listing of the coin - Immediate ,You can buy the coin from the exchange.
Risk factor -100% we might change our mind and decide to buy few lambo's for our whole team.
What you can loose - 20$,
What we loose - your love,trust and admiration
What you can earn- May be 1000X in an year. (we have proved what we are capable off)
USP

1 Limited supply of the coin 100000
2 Transparent fund management.
3 The coin will be pre listed.
4 Strong community backed token.
5 Value of token backed by asset portfolio.
Whitepaper if you need it we will mail it to you.
Fine prints We do not assure any kind of returns on your investments and the performance of coin would be dependent on the market factors.
The entire holding of the funds would be updated on the website.
Website would be launched by the last week of August.
Incase you are interested to invest with us then feel free to contact our fb team to assist you further.
Warm Regards,
Johan
Team Crypto Calls
Ja, succes :')
pi_173439482
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik trade daar actief en nooit issues mee gehad.
https://twitter.com/DanBilzerian/status/901981910603251712

Hahahahaa
pi_173439490
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ga ik doen!

Idee achter Bitcoin-NG is dat je "key blocks" hebt, zoals nu ook het geval is, en "micro blocks".
De micro blocks handelen transacties af, de key blocks verifieren de blockchain en leggen daar weer een hash van vast. Nadeel is dat double spenden met micro blocks makkelijker is. "Poison blocks" kunnen zo'n block dan ongeldig maken, zodra een double spend is waargenomen.

Er zit nog een hele hoop "shit" achter die ik niet begrijp, maar dit is wat ik van het verhaal kan samenvatten :P
pi_173439499
quote:
Ik heb gisteren nog .45 BTC daar weggekregen zonder problemen.
pi_173439511
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Yea Plasma is wel interessant. Dat is ook het enige wat ik me nog herinner, want inhoudelijk ben ik het meeste alweer vergeten haha.

OmiseGO is toch de eerste die op de Plasma blockchain terecht komt eind van dit jaar?
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:11:26 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173439560
quote:

[..]

Daar zal dan iets aan moeten veranderen.
Je doelt er op dat als er niets verandert Ethereum over 5 jaar niets meer waard is? Of in ieder geval een flinke val gaat krijgen?

Ik ben sowieso bij alles wel benieuwd hoe het er over 5 jaar voor staat. Wat op de lange termijn de meest slimme investering is. Ik denk dat ik toch op termijn toch iets meer in Bitcoin ga zetten. Ik denk dat het uiteindelijk toch de meest stabiele coin is.
pi_173439578
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

zozo.

Ja, ik zelf ook geen problemen gehad met withdrawals op Poloniex destijds, maar ik durf het nu toch echt niet meer aan.
pi_173439585
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ga ik doen!

Idee achter Bitcoin-NG is dat je "key blocks" hebt, zoals nu ook het geval is, en "micro blocks".
De micro blocks handelen transacties af, de key blocks verifieren de blockchain en leggen daar weer een hash van vast. Nadeel is dat double spenden met micro blocks makkelijker is. "Poison blocks" kunnen zo'n block dan ongeldig maken, zodra een double spend is waargenomen.

Er zit nog een hele hoop "shit" achter die ik niet begrijp, maar dit is wat ik van het verhaal kan samenvatten :P
Dat klinkt eigenlijk als Segwit en/of Lightning. Het offchain behandelen van transacties om de main chain te ontlasten?
pi_173439655
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:13 schreef kthxbye het volgende:

[..]

zozo.

Ja, ik zelf ook geen problemen gehad met withdrawals op Poloniex destijds, maar ik durf het nu toch echt niet meer aan.
Heb al maanden niet meer op Polo ingelogd.. beter helemaal negeren die toko.
  Eindredactie Games maandag 28 augustus 2017 @ 11:26:26 #221
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173439740
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

onder de 2000 euro, dus dat mag gewoon.
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:37:07 #222
131603 Afwazig
Serious business
pi_173439864
Nooit bij Polo gezeten en blijf er ook ver vandaan.
pi_173439879
In ARK gestapt.
pi_173439931
Iemand al bekend met dat GAS van NEO? Is dat al te krijgen als je een wallet/node hebt, of hoe werkt dat?
Lambo of Rekt
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:46:51 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173439985
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:38 schreef kthxbye het volgende:
In ARK gestapt.
Heb ik ook over zitten twijfelen.
Aan de ene kant interessant. Aan de andere kant weet ik het nog niet zo goed.
pi_173440001
Ik heb sinds een jaar of twee een account bij Polo. Tot een paar maanden geleden liep alles aar op rolletjes. In juni heb ik nog probleemloos flinke withdrawals gedaan (denk aan 5 tot 10BTC per keer). Daarna echter is er zoveel misgegaan dat ik eigenlijk niets meer op Polo doe. Mijn complete saldo daar bestaat al twee maanden uit 1 satoshi BTC, en daar is begin van de maand 1 satoshi BCH bij gekomen. Ik heb diverse keren meegemaakt dat deposits wel aankwamen op het deposit adres, maart niet in mijn account, en met verschillende coins gezien dat withdrawals volgens Polo "completed" waren maar nooit in mijn wallet aankwamen. In de trollbox kon je nog weleens een moderator vragen wat er aan de hand was maar sinds die is afgeschaft kun je alleen maar hopen dat je antwoord krijgt op je support tickets. Ik heb nog nooit een antwoord gekregen. Nog helemaal nooit. Ook niet als je na dagen of weken eens gaat vragen wanneer je antwoord op je ticket kan verwachten. De deposits en withdrawals zijn er op magische wijze uiteindelijk allemaal doorheen gegaan, maar dat heeft soms weken geduurd. Totdat duidelijk is dat ze de boel weer helemaal op orde hebben blijf ik daar even helemaal weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2017 11:48:14 ]
pi_173440014
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heb ik ook over zitten twijfelen.
Aan de ene kant interessant. Aan de andere kant weet ik het nog niet zo goed.
Resistance getest en gebroken, op naar ATH.
pi_173440041
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:48 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Resistance getest en gebroken, op naar ATH.
is al ATH... ik ben er pas uitgestapt
Lambo of Rekt
pi_173440154
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb sinds een jaar of twee een account bij Polo. Tot een paar maanden geleden liep alles aar op rolletjes. In juni heb ik nog probleemloos flinke withdrawals gedaan (denk aan 5 tot 10BTC per keer). Daarna echter is er zoveel misgegaan dat ik eigenlijk niets meer op Polo doe. Mijn complete saldo daar bestaat al twee maanden uit 1 satoshi BTC, en daar is begin van de maand 1 satoshi BCH bij gekomen. Ik heb diverse keren meegemaakt dat deposits wel aankwamen op het deposit adres, maart niet in mijn account, en met verschillende coins gezien dat withdrawals volgens Polo "completed" waren maar nooit in mijn wallet aankwamen. In de trollbox kon je nog weleens een moderator vragen wat er aan de hand was maar sinds die is afgeschaft kun je alleen maar hopen dat je antwoord krijgt op je support tickets. Ik heb nog nooit een antwoord gekregen. Nog helemaal nooit. Ook niet als je na dagen of weken eens gaat vragen wanneer je antwoord op je ticket kan verwachten. De deposits en withdrawals zijn er op magische wijze uiteindelijk allemaal doorheen gegaan, maar dat heeft soms weken geduurd. Totdat duidelijk is dat ze de boel weer helemaal op orde hebben blijf ik daar even helemaal weg.
Inderdaad, ik heb ook echt niets meer staan bij Poloniex. Ik heb op het moment dat ik een trade wou doen en ergens anders coins wou kopen op een goed moment bijna 4 weken moeten wachten tot ze eindelijk aan kwamen. Geen enkele reactie gehad op support tickets, helemaal 0,0
Zolang je je coins op poloniex hebt staan gaat het vaak goed totdat je grotere bedragen eraf wil halen, dan bestaat er een kans dat je hangt. Ik lees reacties van mensen die al twee maanden wachten. Ik zie grote rode vlaggen, wegblijven dus tenzij je het risico wil lopen om je funds deels kwijt te raken
pi_173440441
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:42 schreef EggsTC het volgende:
Iemand al bekend met dat GAS van NEO? Is dat al te krijgen als je een wallet/node hebt, of hoe werkt dat?
als je neo hebt in je wallet maak je gas aan. Je moet sie gas wel claimen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 augustus 2017 @ 12:41:06 #231
163650 Greys
pi_173440609
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:26 schreef totalvamp het volgende:

[..]

als je neo hebt in je wallet maak je gas aan. Je moet sie gas wel claimen
Klopt, ik zie het in mijn NEON wallet ook verschijnen, maar ik snap dat hele claimfenomeen niet zo :@
Tuurlijk wil ik best om de zoveel dagen op die knop drukken, maar waarom krijg je dat niet automatisch? Wat is de fun om steeds op die claimknop te moeten drukken?

Krijg je meer GAS als je elke dag drie keer op de claimknop drukt dan wanneer je er eens per jaar op drukt, nee toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173440630
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:38 schreef kthxbye het volgende:
In ARK gestapt.
Korte termijn lisk, lange termijn ARK. Dat is in ieder geval wat ik doe.
pi_173440637
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Korte termijn lisk, lange termijn ARK. Dat is in ieder geval wat ik doe.
En waves?
Lambo of Rekt
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 12:46:30 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173440659
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En waves?
shitcoin.
4045
onlogisch
pi_173440669
quote:
6s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

shitcoin.
Hoezo?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 augustus 2017 @ 12:51:40 #236
163650 Greys
pi_173440723
WAVES *;

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 12:51:52 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173440725
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:47 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Hoezo?
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Waves shill.

Waves = shitcoin. Zal het altijd blijven.
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:29 schreef xminator het volgende:

[..]

Een shitcoin op een andere shitcoinplatform.

Shit + shit = moooooooooooooooooooooon
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:34 schreef xminator het volgende:
Ripple _O_

Waves :'), shitcoin.
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:41 schreef xminator het volgende:
Maar waves blijft een shitcoin. Dus beter niks met waves doen. Waarom gaan jullie niet in gulden?
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Want? Is het onzin wat ik zeg?

Dat jij nou vuistdiep in een shitcoin bent gestapt en nu aan het kringfappen bent met elkander in de hoop dat het moon (:')) gaat.
quote:
3s.gif Op zondag 13 augustus 2017 15:38 schreef xminator het volgende:
Waarom maken we geen aparte topic voor waves (shitcoin)? 9 van de 10 posts gaan daarover namelijk...
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 08:11 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik heb anders ook geen onderbouwd verhaal gelezen over waarom waves the next big thing is. Tot die tijd blijft het een shitcoin.
quote:
14s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:26 schreef xminator het volgende:

[..]

En terecht. Het blijft een shitcoin.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:21 schreef xminator het volgende:
Waves blijft een shitcoin.
:Y)
4045
onlogisch
pi_173440727
Monero gaat ook wel lekker. Laatste keer dat ik keek stond ie nog op 20$ :P

pi_173440800
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:51 schreef brombeer_ het volgende:

[ afbeelding ]
In januari heb ik er nog 200 verkocht voor een schijntje :')
pi_173440804
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:Y)
Blijft de vraag nog steeds: hoezo?
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2017 @ 12:57:36 #241
230491 Zith
pls tip
pi_173440809
quote:

[ afbeelding ]
Is ook een prima product, zeker nu er steeds meer darkweb markets door de popo overgenomen worden.
pi_173440812
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In januari heb ik er nog 200 verkocht voor een schijntje :')
Goede aankoop ;)
pi_173440814
Als ik naar de Lisk grafiek kijk, zou ik zeggen dat hij weer uit gaat breken.
Waar is edraket als je hem nodig hebt?
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:58:38 #244
236839 TimKuik
pi_173440821
quote:

[ afbeelding ]
Heb toevallig een maand geleden ingekocht op ¤41 :P
pi_173440854
Dash ook een breakout:

Shitcoin waves :9 blijft nog wel even een maandje doorrommelen denk ik:
Bij een breakout natuulijk all in gaan

maandag 28 augustus 2017 @ 13:03:32 #246
236839 TimKuik
pi_173440872
FYI: OP Bithumb is 1 Monero nu $167 tegenover $147 op de reguliere markets.

Gok dat we komende dagen nog wel even omhoog blijven gaan :D
pi_173440925
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:57 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik naar de Lisk grafiek kijk, zou ik zeggen dat hij weer uit gaat breken.
Waar is edraket als je hem nodig hebt?
Hmm kan beide kanten opgaan (obviously :') ):

Niet een heel verkeerd punt om te verkopen zou ik zeggen. Bij het nogmaals breken van de trendline wel weer instappen natuurlijk :)
pi_173441058
Kan weer eens niet inloggen op bittrex
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_173441108
quote:
13s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kan weer eens niet inloggen op bittrex
Lol ik heb daar ook steeds last van, ik was gister banned.
Lambo of Rekt
pi_173441127
ARK doet elke paar dagen weer een stapje omhoog, gaat lekker *O*
pi_173441131
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol ik heb daar ook steeds last van, ik was gister banned.
Ik zou inloggen met een nieuw IP :s heb ik niet en heb ook nooit aan die whitelist gedaan
Jij bent het zonnetje!!!
pi_173441163
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik zou inloggen met een nieuw IP :s heb ik niet en heb ook nooit aan die whitelist gedaan
Ja, ik heb dat ook steeds, steeds naar mn mail om weer te accepten. IPv4 versus IPv6 issue
Lambo of Rekt
pi_173441237
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:07 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Hmm kan beide kanten opgaan (obviously :') ):

[ afbeelding ]

Niet een heel verkeerd punt om te verkopen zou ik zeggen. Bij het nogmaals breken van de trendline wel weer instappen natuurlijk :)
Gisteren toen Lisk begon te dalen, heb ik het verkocht voor circa 160k (bij circa 50k ingestapt) om het vandaag tijdens de dip weer terug te kopen.
Dus ik hoop maar dat die dip er nog wel van komt.
pi_173441282
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, ik heb dat ook steeds, steeds naar mn mail om weer te accepten. IPv4 versus IPv6 issue
ik krijg geen email
Jij bent het zonnetje!!!
pi_173441340
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Klopt, ik zie het in mijn NEON wallet ook verschijnen, maar ik snap dat hele claimfenomeen niet zo :@
Tuurlijk wil ik best om de zoveel dagen op die knop drukken, maar waarom krijg je dat niet automatisch? Wat is de fun om steeds op die claimknop te moeten drukken?

Krijg je meer GAS als je elke dag drie keer op de claimknop drukt dan wanneer je er eens per jaar op drukt, nee toch?
omdat anders 60.000 wallets elk block gas moeten claimen wat niet fijn is voor het netwerk.

gas blijft altijd op dezelfde snelheid verzamelen.
pi_173441405
Bij Kraken en Coinbase moet je beide toch je paspoort opsturen? Mag je ook erop schrijven voor welk doeleinde, of moet het een blanco kopie zijn?
Ik ben nooit zo enthousiast om die documenten zo te overhandigen... -O-
pi_173441523
Interessant artikel voor degene die wat meer willen weten over het project MaidSafe:

https://metaquestions.me/2017/08/12/the-impossible-network/

''We will do for data what bitcoin is doing for money”
pi_173441661
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Sta jij ook op de whitelist? Ik ook namelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik de verificatie met ID kaart ook niet heel chill vind. Aan de andere kant, een van de meest populaire ico's ooit, kun je wel mooi zakcentje op verdienen waarschijnlijk.

Ga je mee doen of sla je 'm over?
Ja het lijkt me inderdaad wel een goede ICO dus ik twijfel nog.
Ik ga even kijken wat ze precies allemaal willen weten, 1 sept kan je je aanmelden toch voor de verificatie?

En jij?
pi_173441694
quote:
11s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:41 schreef harrys66 het volgende:
Bij Kraken en Coinbase moet je beide toch je paspoort opsturen? Mag je ook erop schrijven voor welk doeleinde, of moet het een blanco kopie zijn?
Ik ben nooit zo enthousiast om die documenten zo te overhandigen... -O-
Bij zowel Kraken als Bittrex werd mijn scan gewoon geaccepteerd met een "Exchange Naam" watermerk.

Poloniex wacht al 6 maanden op verificatie... geen idee of die er nu doorheen is... daar blijf ik voorlopen even weg.
pi_173442042
Sturen jullie echt jullie paspoort gegevens door naar die bedrijven?
pi_173442066
litecoin :9~
pi_173442086
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:20 schreef metallicelmo het volgende:
Sturen jullie echt jullie paspoort gegevens door naar die bedrijven?
Wel met watermerk erop. Kraken deed lastig, dus heb de verificatieproces daar niet meer afgemaakt.
pi_173442203
Op het waves lite platform is het toch niet mogelijk om je waves te withdraw
Hoe kan ik een aantal waves verkopen voor btc om vervolgens op een andere exchange er lisk voor terug te kopen
?

[ Bericht 0% gewijzigd door chantalxx op 28-08-2017 14:47:50 ]
pi_173442237
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:28 schreef chantalxx het volgende:
Hoe kan ik dan een aantal waves verkopen voor btc om vervolgens op een andere exchange er lisk voor terug te kopen
?
De waves naar die exchange sturen? Dan verkopen voor BTC.
Of via de DEX Waves omruilen naar BTC en dan de BTC naar de exchange naar keuze sturen.
pi_173442254
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:28 schreef chantalxx het volgende:
Hoe kan ik dan een aantal waves verkopen voor btc om vervolgens op een andere exchange er lisk voor terug te kopen
?
Er zijn iig wel een paar opties:

- verstuur je Waves vanuit je Wave Lite client naar een andere exchange
- verkoop je Waves in je Waves Lite client voor BTC en withdraw die naar een andere exchange

Als je Waves wil versturen moet je niet de "withdraw" knop hebben maar de "send" knop.
pi_173442406
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:01 schreef brombeer_ het volgende:
Dash ook een breakout:

[ afbeelding ]

Shitcoin waves :9 blijft nog wel even een maandje doorrommelen denk ik:
Bij een breakout natuulijk all in gaan

[ afbeelding ]
Ja super mooi die technische analyses, kan ook lijnen de andere kant op tekenen:

Nog meer dan bij aandelen is het puur psychologie. Er is geen onderliggende waarde en het is waard wat men vindt dat het waard is. Alleen maar intangibles.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_173442571
Top bedankt ik had het sell gedeelte niet gezien omdat hij niet naar beneden scrollde
pi_173442606
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:40 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja super mooi die technische analyses, kan ook lijnen de andere kant op tekenen:

[ afbeelding ]

Nog meer dan bij aandelen is het puur psychologie. Er is geen onderliggende waarde en het is waard wat men vindt dat het waard is. Alleen maar intangibles.
Fantastisch toch die mikado, lekker een beetje lijntjes tekenen wat in je straatje past, wat wauwelen over Fibonacci zus, breakout zo, long-term trend dit, correction dat. Het is zulks gelul allemaal, en wellicht toepasbaar op 'klassiekere' investeringen, maar laat dit nou wat héél anders zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 augustus 2017 @ 14:54:05 #269
163650 Greys
pi_173442616
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:51 schreef chantalxx het volgende:
Top bedankt ik had het sell gedeelte niet gezien omdat hij niet naar beneden scrollde
Die onderkant met de knoppen valt bij mij ook steeds buiten beeld zonder scrollmogelijkheid op kleine laptop ja. Irritant.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173442675
Lisk inmiddels toch alweer richting ¤5,80 gekropen.
Zouden we de ¤10 nog gaan zien deze week?
pi_173442715
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Die onderkant met de knoppen valt bij mij ook steeds buiten beeld zonder scrollmogelijkheid op kleine laptop ja. Irritant.
Ja klopt dat is nog wel een verbeterpuntje eigenlijk.
Ook het rechtstreeks waves kopen via de client. is erg duur.
Laatste voor 50 euro extra waves gekocht, via litebit krijg je rond de 10.5 waves maar via de client maar 7.8
pi_173442733
Ik heb mijn paint skills even aangehaald voor een artistieke impressie van de crypto market gekte :')

pi_173442741
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er zijn iig wel een paar opties:

- verstuur je Waves vanuit je Wave Lite client naar een andere exchange
- verkoop je Waves in je Waves Lite client voor BTC en withdraw die naar een andere exchange

Als je Waves wil versturen moet je niet de "withdraw" knop hebben maar de "send" knop.
Ik wil mijn Waves van de exchange gaan halen, voor ETH, LTC en DCR gebruik ik Exodus, maar daar kan ik geen Waves naartoe sturen.

Nu heb ik dit gevonden:

https://waveswallet.io/
https://wavesplatform.com/downloads.html

Ik twijfel nu of dit los van elkaar staat of dat het 1 is?
pi_173442757
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:01 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Ja klopt dat is nog wel een verbeterpuntje eigenlijk.
Ook het rechtstreeks waves kopen via de client. is erg duur.
Laatste voor 50 euro extra waves gekocht, via litebit krijg je rond de 10.5 waves maar via de client maar 7.8
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Blijft toch een flinke shitcoin als ik zulke zaken lees. Kleine moeite om dit te verhelpen. Bovendien ook frappant dat je via litebit (:')) zelfs meer krijgt dan via waves dex zelf.. _O-
pi_173442785
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:02 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik wil mijn Waves van de exchange gaan halen, voor ETH, LTC en DCR gebruik ik Exodus, maar daar kan ik geen Waves naartoe sturen.

Nu heb ik dit gevonden:

https://waveswallet.io/
https://wavesplatform.com/downloads.html

Ik twijfel nu of dit los van elkaar staat of dat het 1 is?
Die adressen zijn van het Waves team, dus wel officiëel.

Als je op je PC een Chrome browser gebruikt, kan je daar de Waves Lite client als app installeren. Dat werkt perfect, voordeel is dat hij dan automatisch updates voor je bijhoudt.

Directe link: https://chrome.google.com(...)lnhkjjkcjabogm?hl=nl
pi_173442795
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:53 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Fantastisch toch die mikado, lekker een beetje lijntjes tekenen wat in je straatje past, wat wauwelen over Fibonacci zus, breakout zo, long-term trend dit, correction dat. Het is zulks gelul allemaal, en wellicht toepasbaar op 'klassiekere' investeringen, maar laat dit nou wat héél anders zijn.
Ach ach ach.

Het feit dat veel mensen dit toepassen maakt het vaak ook een self fulfilling prophecy he. Daar kun je handig op inspelen. Mijn trades zijn er een stuk beter door geworden en ik ga met veel meer vertrouwen trades aan nu.

TA is slechts een onderdeel. Daarbij moet je ook sentiment en fundamental analyse doen. Maar TA is absoluut geen gelul.
pi_173442800
Ik hoop nog dat waves naar binance gaat komen, erg gebruiksvriendelijke mobiele site ondanks dat hij soms wat traag is, daar ik bittrex erg tegen vind vallen bij gebruik op bevoordeeld mobiel
pi_173442820
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:03 schreef xminator het volgende:

[..]

[..]

Blijft toch een flinke shitcoin als ik zulke zaken lees. Kleine moeite om dit te verhelpen. Bovendien ook frappant dat je via litebit (:')) zelfs meer krijgt dan via waves dex zelf.. _O-
Ripple :')
pi_173442835
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:05 schreef chantalxx het volgende:
Ik hoop nog dat waves naar binance gaat komen, erg gebruiksvriendelijke mobiele site ondanks dat hij soms wat traag is, daar ik bittrex erg tegen vind vallen bij gebruik op bevoordeeld mobiel
man man man.

Binance is idd wel een chille site ja.
pi_173442872
Zijn er nog andere mensen waarbij dit topic ontzettend langzaam scrolt in je browser? Niet te doen man
pi_173442893
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:07 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ripple :')
Ripple is ook een shitcoin. Meteen verkopen.
pi_173442909
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:11 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog andere mensen waarbij dit topic ontzettend langzaam scrolt in je browser? Niet te doen man
Yep, sinds een paar dagen inderdaad is enkel en alleen dit topic niet echt scrollbaar meer.
pi_173443010
Die rant over shitcoins kennen we zo langzamerhand wel. Het maakt deze reeks er niet leuker of leesbaarder op als dat in ieder topic weer vijf keer gezegd wordt. Kap daar eens mee.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 augustus 2017 @ 15:25:02 #284
163650 Greys
pi_173443066
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:03 schreef xminator het volgende:

[..]

[..]

Nah, misschien wil MaGNeT die verbeterpunten doorgeven. Vooral dat met die onderkant die wegvalt lijkt me een kleine moeite voor ze om te fixen voor notebooks. Maar mss heeft nog niemand de moeite genomen het aan ze door te geven eerder :P Ik zag het ook al eerder en dacht 'kijk later wel ff, ligt mss aan instellingen' en vergat het daarna. Zo zullen er wel meer zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 28-08-2017 16:02:59 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173443073
cryptotim97 twitterde op dinsdag 22-08-2017 om 02:15:31 If you think Bitcoin is in a bubble...💰📈🚀$btc $eth $etc $neo $dgb $dash $strat $eos $omg $pay $xrp $xmr $gas $adx… https://t.co/CxAB97VJ36 reageer retweet

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2017 15:26:25 ]
pi_173443150
Wat is HSHARE nou weer :o
Lambo of Rekt
  maandag 28 augustus 2017 @ 15:35:25 #287
236839 TimKuik
pi_173443194
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:32 schreef EggsTC het volgende:
Wat is HSHARE nou weer :o
Ik gok een soort online internet geld of aandelen ofzo.
pi_173443226
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:05 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ach ach ach.

Het feit dat veel mensen dit toepassen maakt het vaak ook een self fulfilling prophecy he. Daar kun je handig op inspelen. Mijn trades zijn er een stuk beter door geworden en ik ga met veel meer vertrouwen trades aan nu.

TA is slechts een onderdeel. Daarbij moet je ook sentiment en fundamental analyse doen. Maar TA is absoluut geen gelul.
Ja het probleem is dat fundamentele analyse niet echt mogelijk is. Wat zijn deze fundamenten anders dan enig vertrouwen in de onderliggende techniek en mensen. In de immature markt met veel mensen die voor het eerst handelen kun je daar inderdaad mooi op inspelen. Anders ding is dat grote spelers makkelijk de markt kunnen beinvloeden, dat zie je ook steeds gebeuren (pump 'n dump, etc). Het is wel interessant en leuk, maar net zoals derivaten meer speculateren dan investeren. Vandaar mijn mooie horse race plaatje :P
pi_173443310
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die adressen zijn van het Waves team, dus wel officiëel.

Als je op je PC een Chrome browser gebruikt, kan je daar de Waves Lite client als app installeren. Dat werkt perfect, voordeel is dat hij dan automatisch updates voor je bijhoudt.

Directe link: https://chrome.google.com(...)lnhkjjkcjabogm?hl=nl
Bedankt, zal het vanavond eens uitproberen.
pi_173443575
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:53 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

:') Noem het maar gelul ja

Zo denkt mijn account er niet over.

Snap wel dat edje geen charts meer post. Jemig hee
pi_173443607
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:37 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja het probleem is dat fundamentele analyse niet echt mogelijk is. Wat zijn deze fundamenten anders dan enig vertrouwen in de onderliggende techniek en mensen. In de immature markt met veel mensen die voor het eerst handelen kun je daar inderdaad mooi op inspelen. Anders ding is dat grote spelers makkelijk de markt kunnen beinvloeden, dat zie je ook steeds gebeuren (pump 'n dump, etc). Het is wel interessant en leuk, maar net zoals derivaten meer speculateren dan investeren. Vandaar mijn mooie horse race plaatje :P
Klopt! Je kunt leren herkennen hoe grote spelers de markt beïnvloeden en daar weer op handelen :)
pi_173443708
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:57 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Ja het lijkt me inderdaad wel een goede ICO dus ik twijfel nog.
Ik ga even kijken wat ze precies allemaal willen weten, 1 sept kan je je aanmelden toch voor de verificatie?

En jij?
Heb je toevallig de blogpost gelezen die gelinkt werd in Telegram? Ze leggen daar uit hoe ze te werk gaan met alle gegevens van de klanten. Alles wordt sowieso encrypted opgeslagen en na de verificatie worden gegevens op hun eigen privé servers bewaard. I know, dit hoor je vaker, maar wat kunnen ze meer doen? Ze krijgt hierbij assistance van Cynopsis Solutions (in dit bedrijf moet ik me nog even verdiepen).

En inderdaad, per 1 september, tot en met 10 september, kun je je definitief inschrijven met het emailadres waarmee je op de whistelist staat. Vanaf 15 september kun je volgens mij je coins kopen. Iedereen krijgt netjes het recht om een X aantal coins te kopen. Hierdoor ontstaat een flinke spreiding van de coins over vele gebruikers, geen whale praktijken als het goed is.

Verder verwacht ik een flinke pump nadat de coin op exchanges terecht komt. Er zullen een flink aantal mensen in de USA willen kopen :)
  maandag 28 augustus 2017 @ 16:38:04 #293
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173444298
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:09 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Heb je toevallig de blogpost gelezen die gelinkt werd in Telegram? Ze leggen daar uit hoe ze te werk gaan met alle gegevens van de klanten. Alles wordt sowieso encrypted opgeslagen en na de verificatie worden gegevens op hun eigen privé servers bewaard. I know, dit hoor je vaker, maar wat kunnen ze meer doen? Ze krijgt hierbij assistance van Cynopsis Solutions (in dit bedrijf moet ik me nog even verdiepen).

En inderdaad, per 1 september, tot en met 10 september, kun je je definitief inschrijven met het emailadres waarmee je op de whistelist staat. Vanaf 15 september kun je volgens mij je coins kopen. Iedereen krijgt netjes het recht om een X aantal coins te kopen. Hierdoor ontstaat een flinke spreiding van de coins over vele gebruikers, geen whale praktijken als het goed is.

Verder verwacht ik een flinke pump nadat de coin op exchanges terecht komt. Er zullen een flink aantal mensen in de USA willen kopen :)
jij gaat ook meedoen?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173444535
Wat denken jullie van de ICO van monetha.io ? Zijn ze een beetje doorgeslagen in verwachtingen van hun dienst in combinatie met hun mooie promotiefilmpje?
pi_173445147
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:52 schreef metallicelmo het volgende:
Wat denken jullie van de ICO van monetha.io ? Zijn ze een beetje doorgeslagen in verwachtingen van hun dienst in combinatie met hun mooie promotiefilmpje?
Het ziet er wel professioneel uit. Uitvoerbaar is het ook wel.

Het succes zal afhangen van wat ze voor elkaar krijgen bij bedrijven die dat moeten gaan accepteren.

De vraag is of daar wéér een nieuwe coin voor nodig is.
pi_173445180
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het ziet er wel professioneel uit. Uitvoerbaar is het ook wel.

Het succes zal afhangen van wat ze voor elkaar krijgen bij bedrijven die dat moeten gaan accepteren.

De vraag is of daar wéér een nieuwe coin voor nodig is.
Ja precies, elk bedrijfje met een idee lanceert zijn eigen coin terwijl bijna alles ook gewoon te regelen is die een bestaande coin. Zo komen er wel heel veel bij.
En waarom hebben al die ICO's een vestigingsadres in Zwitserland of ergens anders heel ver weg waar men wat minder streng is of geen uitleveringsverdrag hebben met andere landen? Wel slim, mocht het niet lukken dan zijn ze moeilijker te achterhalen lijkt mij. Deze ICO wil namelijk ook al je gegevens hebben om mee te doen, naam achternaam, email, ETH adres
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:11:25 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173447036
Ripple ineens in een uur 10% omhoog :?
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:22:25 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173447286
Wat vinden jullie van Verge?
Schijnt de crypto van de onderwereld te zijn/worden?

Onderwereld gaat best veel geld in om dus wie weet. ...?
pi_173447494
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:38 schreef Sosa het volgende:

[..]

jij gaat ook meedoen?
Yes denk het wel. Hoop wel dat ik watermerkje door mijn rijbewijs mag halen.

Jij dus ook?
pi_173447557
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:11 schreef Komakie het volgende:
Ripple ineens in een uur 10% omhoog :?
Volgens twitter is bank of china langsgekomen op hq :) dat kan het verklaren. Veel mensen willen graag dat ripple wat gaat doen. Zag je ook aan de announcement vorige week.
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:34:52 #301
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173447620
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:32 schreef Dicing het volgende:

[..]

Volgens twitter is bank of china langsgekomen op hq :) dat kan het verklaren. Veel mensen willen graag dat ripple wat gaat doen. Zag je ook aan de announcement vorige week.
Haha toch lachen dat het zo'n invloed heeft.

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als dat rond komt. Zou best wel eens mooi kunnen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')