quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:05 schreef MaGNeT het volgende:
Blockfolio komt met de ene na de ander ATH
Is het trouwens bij blockfolio mogelijk om een alert te krijgen bij een ath.quote:
Ik zie die optie alleen per coin, zal eens kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Is het trouwens bij blockfolio mogelijk om een alert te krijgen bij een ath.
Het kan een pump zijn maar er zijn ook wel wat aankondigingen, zoals de rebranding (ander logo, wallet gehele make over, etc) en de SDK (Software Development Kit) in Q4 van 2017.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:16 schreef Greys het volgende:
Maar heeft iemand enig idee waar het bv bij Lisk door komt, die opvallende stijging?
Dit staat nu boven in mijn wallet Bitcoin core, is dit iets wat ik op lange termijn zal merken? Ik ben zelf geen miner.quote:Warning: Unknown block versions being mined! It's possible unknown rules are in effect
IK denk dat het weer gaat zakken. Een rebranding is leuk maar er ligt verder niks significants ten grondslag aan deze pump. Aan de andere kant was dat bij NEO ook zo, die is wel weer gezakt maar zit nog steeds op een vrij hoge prijs in vergelijking met voor de rally.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan een pump zijn maar er zijn ook wel wat aankondigingen, zoals de rebranding (ander logo, wallet gehele make over, etc) en de SDK (Software Development Kit) in Q4 van 2017.
Het kan zo doorstoten naar ¤15 maar als het een pump was zakt het ook zo weer terug naar ¤3,50
Heb je wel een recente versie van Bitcoin Core?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:23 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dit staat nu boven in mijn wallet Bitcoin core, is dit iets wat ik op lange termijn zal merken? Ik ben zelf geen miner.
Dank je. Leerzaam. Ik heb ze niet hoor maar vind het leuk het een beetje te begrijpen, voor zover dat überhaupt mogelijk is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan een pump zijn maar er zijn ook wel wat aankondigingen, zoals de rebranding (ander logo, wallet gehele make over, etc) en de SDK (Software Development Kit) in Q4 van 2017.
Het kan zo doorstoten naar ¤15 maar als het een pump was zakt het ook zo weer terug naar ¤3,50
V0.14.1quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je wel een recente versie van Bitcoin Core?
Of een paar wekenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je. Leerzaam. Ik heb ze niet hoor maar vind het leuk het een beetje te begrijpen, voor zover dat überhaupt mogelijk is.
Ik had als newbie bij 'pump' tot nu toe het idee dat dat iets was dat even een half uurtje omhoog werd geramd en daarna net zo hard weer instortte. Probeer altijd beetje de grafieken mee te kijken als jullie het ergens over hebben. Maar dat kan dus soms ook best één of twee dagen duren?
Is niet heel oud, ik draai op 0.14.2 en die geeft die melding (bij mij) niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
V0.14.1
Moet ik een recentere downloaden, dan dat hele gebeuren weer laten synchroniseren en dan de munten van de oude versie naar de nieuwe versie transferen?
Ik ga het eens proberen, thanks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is niet heel oud, ik draai op 0.14.2 en die geeft die melding (bij mij) niet.
Maar je kan de nieuwste downloaden, installeren en starten, hoef je verder niets te doen.
In feite hoef je inderdaad maar 2 dingen te bewaren: het adres waar je de coins op hebt ontvangen en de bijbehorende private key. Eigenlijk is alleen de laatste al voldoende.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
Noobvraagje, ik heb mbitcoins gekocht, staan nu in mijn electrum wallet. Omdat ik het als kleine investering zie wil ik er voorlopig niets mee doen, in de hoop dat over een x aantal jaar de waarde is toegenomen (mocht de waarde afnemen is t helaas maar ik kan t geld best missen).
Nu lees ik dat het niet heel veilig is om dat ze te hebben staan en wil ik het graag naar een paper wallet zetten, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe? Op internet vind ik genoeg uitleg maar toch vat ik het niet helemaal.
Een paper wallet is dus eigenlijk een briefje met daarop twee codes? Ik stuur de btc naar die openbare code, en met die andere code kan ik er dan ooit weer bij? Begrijp ik dit goed of mis ik iets?
Ik wil hier wel even aan toevoegen dat een Electrum wallet met een sterk wachtwoord op je wallet gewoon prima is, vooral als het om een relatief klein bedrag gaat.quote:
Klopt, voor kleine bedragen is deze methode meer dan veilig genoeg en als je het opnieuw naar een ander adres stuurt ben je in verhouding veel kwijt aan fees.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik wil hier wel even aan toevoegen dat een Electrum wallet met een sterk wachtwoord op je wallet gewoon prima is, vooral als het om een relatief klein bedrag gaat.
De uitleg van MaGNeT geeft je een backup van je private keys (of seed) op papier, maar ze staan dan nog steeds in Electrum. Als je het echt superveilig wilt doen moet je offline je eigen private/public key pair genereren. Zie bijv. https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/
Maar voor een paar mbitcoins (ik weet niet wat het totale bedrag is) zou ik dat zelf overkill vinden.
Een paperwallet (zonder digitale backup) zorgt wel weer voor andere uitdagingen. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat deze niet verloren kan gaan door brand of diefstal? Je zult dan al snel moeten gaan denken aan het bewaren van kopieën op verschillende locaties, en hoe veilig is dat?
En andere mogelijkheid is het aanschaffen van een hardware wallet, zoals de Ledger Nano S.
Ik, met minder digitale kennis als de meeste hier, ben blij dat ik het toch op eenzelfde manier doe. Ik heb mijzelf alles moeten aanleren zonder enige hulp van buitenaf.quote:Voor m'n eigen wallet (in Bitcoin Core) volsta ik met een back-up (op meerdere locaties) van m'n wallet.dat en een goed wachtwoord op die wallet.
Ook heb ik alle private keys van alle adressen die BTC bevatten op papier.
Momenteel is de wallet zo goed als leeg dus veel gaat er niet verloren
Mss eerst nog een correctie, mensen die winst pakken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:52 schreef Mattt het volgende:
Zal Waves vandaag de ¤5 barriere doorbreken?
Waves gaat Stratis inhalen in Marketcap zo te zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mss eerst nog een correctie, mensen die winst pakken?
twitter:coremedia_info twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 14:32:22Binance Vote: $WAVES Trading May Come to China https://t.co/xM3ezNfh2Q @wavesplatform @binance_2017 $BNB… https://t.co/pLVTnCjC3t reageer retweet
quote:Binance Vote: WAVES Trading May Come to China
On August 25th, Changpeng Zhao, CEO of the new Chinese cryptocurrency exchange Binance confirmed that WAVES, the native token in the Waves Platform, may soon come to the East, “there has been a lot of requests for Waves, we will put up a vote for it soon”, he stated in slack.
The possibility of entering Binance through the aforemention vote, seems to come at a great time for the cryptocurrency. As it stands, Waves has a lot of room to grow in terms of exchange listing and trading volume. Currently, Waves is listed on only one major exchange, Bittrex. While volume is considerably high by Bittrex standards, it pales in comparison to other cryptocurrencies with similar market caps. Waves has, for a long time, been a sitting duck waiting for an exchange to tap into its potential. The reason behind this could be connected to Waves' own exchange, the DEX. However, not only was it inevitable for other exchanges to take a chunk of volume market share, there is also the potential for the volume to grow with new audiences being introduced to the coin.
Marc Jansen, CEO of WavesGO, a prominent Waves community member, also shared his thoughts about Binance potentially adding Waves on Twitter. He stated:
“Adding Waves is not just adding the crypto, but about getting the infrastructure in place for all interesting ICOs on Waves!”
China presents itself as the perfect market for Waves. China has historically been the key driving force behind the rise of Bitcoin. Not only does China account for over 60% of the Bitcoin mining power, it is also the third biggest country when it comes to Bitcoin trading. Although China once led trading volume with an astounding 90 to 99% share of the market, this percentage has decreased since the People's Bank of China cracked down on exchanges, however, it is clear that China is still a major part of the puzzle.
Changpeng Zhao's comments may be a turning point for Waves and some might say Waves being added to a Chinese exchange was inevitable. Russia and China sit right next to each other geographically and have shared global political goals for quite some time, especially after the sanctions issued by NATO. It is not beyond the pale to suggest that Russia's biggest cryptocurrency startup is likely to make it onto a high volume Chinese exchange. But this is just the beginning. As we have seen, other Asian countries, like South Korea and Japan, follow Chinese trends. A consolidation in China could see a consolidation in Asia.
The Binance exchange has already seen an impressive inflow of trading volume since its opening. Binance is following the business model of other successful Chinese exchanges and is 100% compliant with Chinese authorities. Binance also is unique in the sense that it has issued it own cryptocurrency named BNB. This coin allows users to get discounts on exchange, withdrawal, trading and listing fees (as well as future fees). Furthermore, 20% of the quarterly profits from the exchange will be bought back and destroyed. This will occur until 50% of the supply is destroyed.
While Waves investors wait patiently on the vote, a glimpse on Binance slack shows a great deal of support for the Waves listing. Both the Waves and the Binance community is making their voices heard loud and clear.
http://coremedia.info/blockchain-news/item/894-waves-may-come-to-china
Dat is natuurlijk geweldig nieuws mocht het gebeuren!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]twitter:coremedia_info twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 14:32:22Binance Vote: $WAVES Trading May Come to China https://t.co/xM3ezNfh2Q @wavesplatform @binance_2017 $BNB… https://t.co/pLVTnCjC3t reageer retweet
Dan maar gewoon beide toch 😉quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
en Lisk![]()
Het maakt me niet zoveel uit welk van de 2 moon gaat, zit in beiden ongeveer 55/45%
En PIVX gaat ook lekker 😀quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
en Lisk![]()
Het maakt me niet zoveel uit welk van de 2 moon gaat, zit in beiden ongeveer 55/45%
Op welke blockchain zit MGO?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef MaGNeT het volgende:
MGO staat vanwege de exchange perikelen (listing op Bittrex) nu erg laag.
In oktober wordt de launch van het eSports platform verwacht, dan kan hij zomaar "moon" gaan.
Of niet...
Ethereum én Wavesquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Op welke blockchain zit MGO?
MGO staat juist niet op Bittrex, maar op Cryptopiaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef MaGNeT het volgende:
MGO staat vanwege de exchange perikelen (listing op Bittrex) nu erg laag.
In oktober wordt de launch van het eSports platform verwacht, dan kan hij zomaar "moon" gaan.
Of niet...
http://www.newsbtc.com/20(...)gamecredits-mobilegoquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:01 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Aha. En werkt het ook niet samen met GameCredits? Of zijn dat juist concurrenten?
Dat zeg ik: vanwege de exchange perikelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
MGO staat juist niet op Bittrex, maar op Cryptopia
dat haalde ik er niet uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:05 schreef MaGNeT het volgende:
Dat zeg ik: vanwege de exchange perikelen.
De perikelen zijn dat ze er nog niet gelist zijn.
Ik ben op het hoogtepunt van vandaag met wat winst volledig uit MCO gestapt omdat ik toch te sceptisch ben over het hele gebeuren m.b.t. VISA.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoe denken jullie over DNT en monaco?
Coinexchange kopen de meeste ze.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:12 schreef Skankhunt49 het volgende:
Welke exchange raden jullie aan om bitquence (BQX) te kopen?
Op coinmarketcap zie ik er drie staan maar ben onbekend met alle 3.
Ja, onder andere vanwege de rebrand.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:18 schreef Komakie het volgende:
Damn, Lisk gaat wel heel lekker. Is er een verklaring voor de stijging?
Toch vanavond 5 euro gestegenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:03 schreef hmmmz het volgende:
Is dat Monaco wat? Komt er wat groots op 31 augustus en waarin verschilt het van tenx/pay?
Hmmm. Visa gerucht gebaseerd op een screenshot en een ceo met een twijfelachtig verleden.
Na al die maanden hebben ze nog steeds geen alternatief gevonden voor de Blockswap technologie en ook nog niet voor elkaar gekregen om op bekende exchanges gelist the worden. Ik heb er geen vertrouwen in.quote:
Die Blockswap gaan ze niet zelf doen, dat zou Incent voor ze regelen. Dat moet 100% bugvrij zijn en dat was het nog niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Na al die maanden hebben ze nog steeds geen alternatief gevonden voor de Blockswap technologie en ook nog niet voor elkaar gekregen om op bekende exchanges gelist the worden. Ik heb er geen vertrouwen in.
Explain je analyse...quote:Op zondag 27 augustus 2017 08:03 schreef ZetaOS het volgende:
Lisk kan wel eens doorschieten over de 25 dollar
¤15 lijkt me wel een aardig moment om 2/3e weg te doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 07:27 schreef xaban06 het volgende:
Lisk moet nog even doorstoten, dan doe ik een deel weg.
Wat is jullie target?
Met DEX bedoel je toch die van Waves? Ja dus. Noobme.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:41 schreef MaGNeT het volgende:
Ben benieuwd wat de prijs van Whoppercoin gaat doen op DEX
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb ze gekocht omdat het interessant leek, maar heb nog nergens over een target nagedacht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 07:27 schreef xaban06 het volgende:
Lisk moet nog even doorstoten, dan doe ik een deel weg.
Wat is jullie target?
Jaquote:
Ik acht de kans groter dat het wordt gedumpt vlak na dat rebrand geweest is. Weet iemand code exacte datum dat de rebrand officieel is?quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb ze gekocht omdat het interessant leek, maar heb nog nergens over een target nagedacht.
Moeilijk om te bedenken met de gedachte dat je ook niet weet wat het potentieel is.
Stel je voor dat je Ethereum praktijken krijgt.
Geen datum, de originele melding was "augustus" maar het zou met niet verbazen als het oktober wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat het wordt gedumpt vlak na dat rebrand geweest is. Weet iemand code exacte datum dat de rebrand officieel is?
quote:Lisk to Rebrand its Platform with Design Agency Taikonauten
Today, we are announcing a collaboration with the distinguished design agency Taikonauten, with the goal of rebranding our ecosystem to greatly enhance the user experience and increase user adoption. Alongside the amazingly improved and blazing fast version releases (0.6.0 & 0.7.0) this marks significant progress for the Lisk project.
We believe the corporate identity is as important as the development of the product which is surrounded by it. It’s one of the first steps to get recognized in the blockchain space or the Internet as a whole. We are very aware of the ruckus the original logo caused during inception and we’re finally in the midst of changing it.
This collaboration enables us to employ the creative talents of the team at Taikonauten to entirely redesign crucial aspects of our ecosystem; such as the website, blockchain explorer and client user interface. Taikonauten will also overhaul Lisk’s corporate design, developing a new logo and media kit. This collaboration is part of our resilience phase, which in addition aims to build a more elegant core system, a better Lisk SDK, deploy various useful features, and continue to put a major focus on security.
This collaboration will help the Lisk project more efficiently to communicate the goals of our platform. It will improve the user experience of the Lisk client to a level not seen before in the blockchain space, marking a first step for common user adoption, and unifying our whole ecosystem visually.
Until now, Lisk has been concentrating its resources on the development of the back end. We have released many optimization, stability and security updates to date marking the significant progress the platform is making. Now, our attention moves to making visible changes to our current ecosystem.
Lisk Foundation President Max Kordek said.
With the hiring of Taikonaut, we have an outstanding design agency on board that will help create the next revolutionary branding for the Lisk ecosystem. Their creative genius out guns anyone within the Berlin area, making them an attractive choice for Lisk. After many creative talks with members of their team we are very excited to work with them.
Our vision, together with Lisk, is to increase the visibility of this important platform. We aim to keep user needs at the heart of our approach and to make Lisk even more accessible to regular Internet users.
said Maik Fahldieck, Founder and Managing Director of Taikonauten.
We will be working with the design agency from March to August of 2017. There are several steps that stem from working with them, starting with the strategy section which paves the way on how the Lisk Platform will be moving forward with our identity. Once a corporate identity has been crafted and achieved, the design agency will provide rough design concepts, wireframes, and storyboards to help us visualize how it will all play out. The front end code will be done by lightcurve’s in-house developers when the final design concepts are ready.
Ik heb een streefbedrag (totale waarde alle coins) in gedachten of zodra ik zenuwachtig wordquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:19 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
MaGNeT, wat is jouw exit strategie mbt Lisk/Waves?
Yep same here! Inderdaad ontzettend irritant. Nog niet gekeken overigens hoe ik het weg krijgquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:35 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Meer mensen die hier Bittrex + Lastpass gebruiken om in te loggen? Bij mij Bid en Ask staat elke keer het verrekte icoontje van Lastpass, alsof ik kan inloggen op het Bid en Ask balkje. Is dit te fixen? Ik erger me er mateloos aan.
Ik heb net wat lopen rondpieren, maar niet gelukt. Als het jou wel lukt, kun je me dan inlichten?quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:36 schreef Kale het volgende:
[..]
Yep same here! Inderdaad ontzettend irritant. Nog niet gekeken overigens hoe ik het weg krijg
In Chrome is het me gelukt nu:quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:39 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik heb net wat lopen rondpieren, maar niet gelukt. Als het jou wel lukt, kun je me dan inlichten?
Thanks, nu kan ik mijn sats tenminste weer lezenquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:58 schreef Kale het volgende:
[..]
In Chrome is het me gelukt nu:
1] Instellingen->Geavanceerd->Instellingen voor Automatisch aanvullen->Uit
2] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Algemeen->Formuliervuller->Geen velden overschrijven->Aan
3] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Meldingen->Toon meldingen Formuliervuller->Uit
4] Meer hulpprogramma's->Extensies->Lastpass->Opties->Geavanceerd->Respecteer Autoaanvullen->Uit
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zou je voor die informatie willen betalen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:56 schreef yozd het volgende:
Ik check nu af en toe bepaalde roadmaps van cryptos die ik interessant vind. Dat is op zich niet heel veel werk, maar ik vroeg me af of er ergens een overzichtelijke plek is waar interessante toekomstige activiteiten t.a.v. cryptocurrencies zijn verzameld? Bijv. de rebrands, bepaalde listings bij exchanges en/of uitroldata van producten. Bestaat zo'n verzamelplek / agenda?
Nog niet. Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten in de cryptowereld. Op dit moment heb ik in totaal amper 1 bitcoin op kraken en bittrex. Ik wil dit wel gaan uitbreiden. Wanneer ik er meer geld in ga stoppen, ben ik misschien wel bereid om ervoor te betalen (dan zijn de kosten een kleiner deel van mijn totale "investering").quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:01 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zou je voor die informatie willen betalen?
Wat doen django en python?quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:07 schreef yozd het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten in de cryptowereld. Op dit moment heb ik in totaal amper 1 bitcoin op kraken en bittrex. Ik wil dit wel gaan uitbreiden. Wanneer ik er meer geld in ga stoppen, ben ik misschien wel bereid om ervoor te betalen (dan zijn de kosten een kleiner deel van mijn totale "investering").
Op zich kan ik zelf wel iets in elkaar flansen met django en python, maar ik kom er door mijn echte baan gewoon niet aan toe.
Ongekend inderdaad. Heb mijn stoploss mooi 1 usd onder de huidige koers gezet.quote:
Ik doe niet aan stoploss, gewoon de hele achtbaan uitrijden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Wat doen django en python?
[..]
Ongekend inderdaad. Heb mijn stoploss mooi 1 usd onder de huidige koers gezet.
Meer fiat erin pompenquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Probleem van mij is dat ik overal wel in wil stappen maar het liefst geen enkele zak coins wil verkopen.
Herkenbaar haha. Daarom zit ik er aan te denken om mijn hold strategie een beetje los te laten en meer in te springen op coins waar iets gereleased wordt van hun roadmap, op nieuwe exchanges komt of een rebrand krijgt. Denk dat ik met 10% van mijn portfolio ga inspringen op zulke zaken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Probleem van mij is dat ik overal wel in wil stappen maar het liefst geen enkele zak coins wil verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |