https://www.merriam-webster.com/dictionary/shillquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:52 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik lees nu al een paar dagen 'shill'
wat houdt dat nou in? Shillen?
Met google kom ik niet verder dan een foutieve schrijfwijze van chillen.
aah ik snap hetquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:54 schreef Tourniquet het volgende:
TT
[..]
https://www.merriam-webster.com/dictionary/shill
Nog iets meer achtergrond: https://en.wikipedia.org/wiki/Shillquote:
quote:A shill, also called a plant or a stooge, is a person who publicly helps or gives credibility to a person or organization without disclosing that they have a close relationship with the person or organization. Shills can carry out their operations in the areas of media, journalism, marketing, confidence games, or other business areas.
ja I get the picturequote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog iets meer achtergrond: https://en.wikipedia.org/wiki/Shill
[..]
2 weken geleden gekocht, ik blijf ook nog even!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:34 schreef Komakie het volgende:
Ok dus tot morgen lijkt XRP nog wel even te pieken, daarna waarschijnlijk weer omlaag?
Misschien toch nog wel handig om even te houden als er in q3 en q4 nog wat leuke dingen aan zitten te komen.
Sowieso zou 2018 een goed jaar voor Ripple kunnen worden.
Op zich is het netwerk van Ripple en de coin 2 losstaande dingen, maar het zou me niets verbazen dat als Ripple met interessante dingen komt, de coin ook wel omhoog gaat.
Iemand die zich er in kan vinden? (buiten dat het een glazen bol is)
Paar maanden geleden gekocht.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:42 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
2 weken geleden gekocht, ik blijf ook nog even!
Elke dag een paar % omhoog en ik ben een blij manquote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:36 schreef Kale het volgende:
Waves mooi gestaag omhoog sinds gisteren. Netjes
Er moet een groen vinkje bij staan, dan is het een verified coin.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:30 schreef Scrummie het volgende:
Weet iemand zo het juiste ID van de (verified) MobileGo asset in de Waves client?
Ik zie ineens dat ik 2 keer MobileGo heb gekregen, 1 keer (eerder) zo'n 700 drop, maar die bleek fake te zijn. Ik verwacht dat deze ook fake is, maar beter even zeker weten.
Ik zit met hetzelfde dilemma (behalve dan dat ik naast BTC meerdere coins wil holden) en ik vond dit wel een duidelijke uitleg van de verschillende beschikbare opties:quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Het verzenden van crypto direct vanuit Bittrex naar Bitonic bleek eerder vanavond dus geen ideale route. Beter kan er dus sprake zijn van een eigen wallet als soort van 'tussenstation'. Ik heb altijd mijn bescheiden hoeveelheid coins opgeslagen op online exchanges (ook niet ideaal) en heb dus verdraaid weinig verstand van eigen BTC-wallets.
Wat is voor mij de beste en handigste manier om een eigen wallet op te zetten? Er worden geen grote hoeveelheden BTC bewaard en dient eigenlijk alleen als tussenstation om transacties tussen exchanges en Bitonic beter te laten verlopen.
Banken zijn niks verplicht, maar met het gebruik van XRP schijnt er nog zo'n 30% bespaard kunnen worden op transacties. Nogal wat als je als bank miljarden verstuurd.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:34 schreef Komakie het volgende:
Ok dus tot morgen lijkt XRP nog wel even te pieken, daarna waarschijnlijk weer omlaag?
Misschien toch nog wel handig om even te houden als er in q3 en q4 nog wat leuke dingen aan zitten te komen.
Sowieso zou 2018 een goed jaar voor Ripple kunnen worden.
Op zich is het netwerk van Ripple en de coin 2 losstaande dingen, maar het zou me niets verbazen dat als Ripple met interessante dingen komt, de coin ook wel omhoog gaat.
Iemand die zich er in kan vinden? (buiten dat het een glazen bol is)
Ik doelde meer op 2018. Ik heb begrepen dat er meer met de software gewerkt gaat worden door banken (of dat is het doel) en dat zou ook een positieve invloed op de coin kunnen hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:20 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Banken zijn niks verplicht, maar met het gebruik van XRP schijnt er nog zo'n 30% bespaard kunnen worden op transacties. Nogal wat als je als bank miljarden verstuurd.
Waarbij dus de aankondiging die komende maanden moet komen specifiek gaat om het gebruik van XRP, en niet ripple-software.
Heb ik mijn terugkooporder toch iets te laag gezetquote:
Neo nooit opgeven. HODL!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:53 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Op het moment dat ik hem opgegeven heb en in andere altcoins ben gaan zitten
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:34 schreef Sosa het volgende:
[..]
ja I get the picture
zoals Mand voor XRP
of MagNeT voor Waves
Thanks! ga eens bekijken op die bittrex.com ziet er goed uit om te beginnen denk ik. ik koop nog niksquote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:41 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Mijn ervaringen na een week schipperen....
- koop geen bitcoin (BTC) ik betaalde bij litebite.eu eur1,46 transactie kosten (voor de andere coins is dat meestal eur0,42 of 0,46)
- maak een account op een exchange (bittrex.com bijvoorbeeld)
- op de exchange kan je handelen maar ook je gekochte coin ontvangen
- zoek in de wallet van de exchange de coin die je wil kopen en op de exchange wil ontvangen
- klik op het plustekentje voor toevoegen, er verschijnt een pop up scherm waar je op new address moet drukken om je ontvangadres voor die coin op de exchange te ontvangen
- dit adres kopieer je en vul je bij de online coinboer als ontvangadres in en dan kan je de aankooptransactie op de koopsite afronden
- op de site van de exchange, bittrex even als voorbeeld, zie je in je wallet scherm bij deposit op een gegeven ogenblik je gekochte coin van de online coinboer verschijnen
- nu kan je beginnen met handelen door voor je aangekochte coin een sell order te plaatsen
- let op met de sell prijs die je instelt (TEL VOOR DE ZEKERHEID HET AANTAL NULLETJES NA DE KOMMA) voordat je de sell order plaats
De private wallet op je computer kan je vergelijken met een kluisje bij de bank. Je leg er iets in wat je niet snel nodig hebt. Heb je veel succes met traden en haal je veel binnen dan is het verstandig om regelmatig af te romen en dit naar je private wallet sturen.
Ja bij bitonic had ik gisteren bijna gekocht, tot dat ik bij verifieren kwam en wat verder in de bitcoins en andere "currencies" dook, maar je adviseert dus daar toch te kopen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:04 schreef edcetera het volgende:
[..]
Begin met een betrouwbaar en jarenlang actief NL platform/bedrijf als Bitonic om je daar te registreren en verifieren: Eenmaal daar Bitcoins gekocht te hebben (via iDEAL): Registreer op een/meerdere exchanges om je BTC (bitcoins) gedeeltelijk naartoe te sturen om ermee te handelen in ander coins (zie openingpost voor een overzicht van exchanges): Als je daar hulp bij nodig hebt en hoe "coins in een eigen digitale wallet, PC/mobiel/online, te houden voor langere termijn/ eigen veiligheid" kun je hier altijd terecht
Moest lachen. Maar klopt, gaat de goede kant op na het dipje van gisteren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Lekker groen dagje, ben mooi de Blockfolio app aan het swaffelen zo lang het duurt
Watquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:14 schreef Syd het volgende:
Is blockchain ook een goede/betrouwbare wallet?
Wil eens proberen om aantal bitcoins van mn private wallet naar blockchain wallet te verzenden
Bedoel je blockchain.info? Als je maar voor ¤20 aan bitcoin hebt zou ik het niet voor de lol verzenden momenteel gezien de hoge fees, je bent dan gelijk bijna de helft weer kwijt aan de fee.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:14 schreef Syd het volgende:
Is blockchain ook een goede/betrouwbare wallet?
Wil eens proberen om aantal bitcoins van mn private wallet naar blockchain wallet te verzenden
Ja shit zoiets lijkt het, zo noob ben ik dus. 0.8 mBTC zegt die terwijl ik 0.006 wil overmaken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bedoel je blockchain.info? Als je maar voor ¤20 aan bitcoin hebt zou ik het niet voor de lol verzenden momenteel gezien de hoge fees, je bent dan gelijk bijna de helft weer kwijt aan de fee.
Hij is nogal zeker van z'n voorspellingen. Is hij de enige met een écht werkende glazen bol?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:25 schreef DutchieBre het volgende:
Volgen jullie deze gozer al?
Vooralsnog veel geleerd m.b.t. NEO!
Haha, true! Maar vooralsnog heeft hij wel gelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nogal zeker van z'n voorspellingen. Is hij de enige met een écht werkende glazen bol?
Ik zou me eerst een weekje flink inlezen inderdaad. Het is nogal Wild West daarbuiten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja shit zoiets lijkt het, zo noob ben ik dus. 0.8 mBTC zegt die terwijl ik 0.006 wil overmaken.
dan maar direct via blockchain.info, in iedergeval heb die app nu op mijn telefoon.
Wist niet exact hoe dat zat met "fees" eens daarin duiken.
Thanks voor de links! ergens een start tussen het "wilde westen"quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zou me eerst een weekje flink inlezen inderdaad. Het is nogal Wild West daarbuiten.
Dit topic een paar delen teruglezen bijvoorbeeld (vergeet de OP niet) en neem de OP van het topic op Tweakers ook even mee. Verder is Reddit ook handig om een tijdje in de gaten te houden (bijv. https://www.reddit.com/r/Bitcoin/ en https://www.reddit.com/r/BitcoinMarkets/ ). Voor altcoins zijn er weer andere fora.
Om een idee te krijgen wat een cryptocurrency eigenlijk is en hoe het "onder de motorkap" werkt kan ik deze video aanraden:
Hoe lang volg je hem al?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:36 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Haha, true! Maar vooralsnog heeft hij wel gelijk
Eh? Neo dus even x3 tot x5? Lijkt me vrij onrealistisch maar mag van mij, ik hold er 225quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang volg je hem al?
Hij heeft het bij de door hem aangekondigde NEO pump over 300-500 procent profit straks, over een uur of drie. Dat lijkt me vrij bizar.
Ben benieuwd.
Zie ik niet gebeuren. Wanneer zou die pump zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang volg je hem al?
Hij heeft het bij de door hem aangekondigde NEO pump over 300-500 procent profit straks, over een uur of drie. Dat lijkt me vrij bizar.
Ben benieuwd.
https://twitter.com/APACllc/status/900399791229648897quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren. Wanneer zou die pump zijn?
Ik geloof het ook niet, vandaar m'n vragen hierboven, maar ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Eh? Neo dus even x3 tot x5? Lijkt me vrij onrealistisch maar mag van mij, ik hold er 225
Met andere woorden: de adoptie gaat verderquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:37 schreef Kale het volgende:
Leuk ALT nieuws
The cryptocurrency space in India is likely to soon light up as major players enter the market and plan to offer trade in many other cryptocurrencies apart from bitcoin.
Poland-based cryptocurrency exchange, BitBay will soon launch its services in India and enable users to buy and sell 6 altcoins (alternative cryptocurrencies to bitcoin).
http://www.moneycontrol.c(...)n-india-2366787.html
In welke tijdzonde zit die mafklapper?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
https://twitter.com/APACllc/status/900399791229648897
Seoul volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
In welke tijdzonde zit die mafklapper?
Zal rond half 12 vanavond onze tijd moeten gaan gebeuren?
MGO is ook bezig in India, genoeg mensen met smartphones daarquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:37 schreef Kale het volgende:
Leuk ALT nieuws
The cryptocurrency space in India is likely to soon light up as major players enter the market and plan to offer trade in many other cryptocurrencies apart from bitcoin.
Poland-based cryptocurrency exchange, BitBay will soon launch its services in India and enable users to buy and sell 6 altcoins (alternative cryptocurrencies to bitcoin).
http://www.moneycontrol.c(...)n-india-2366787.html
Ik ken niet helemaal de verhouding "rijk"/arm/hoeveel mensen online maar met bijna 1,5 miljard inwoners toch een leuke markt om aan te borenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
MGO is ook bezig in India, genoeg mensen met smartphones daar
https://www.statista.com/(...)enetration-in-india/quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:49 schreef Kale het volgende:
[..]
Ik ken niet helemaal de verhouding "rijk"/arm/hoeveel mensen online maar met bijna 1,5 miljard inwoners toch een leuke markt om aan te boren
Geen idee. Ik volg/ken hem niet, ik reageerde op het linkje van DutchieBre die zei dat ie meestal gelijk heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
In welke tijdzonde zit die mafklapper?
Zal rond half 12 vanavond onze tijd moeten gaan gebeuren?
500 miljoen mensen. Not bad at all hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://www.statista.com/(...)enetration-in-india/
Dan staat ie volgens mij in de handstand, NEO daalt juist redelijk rap nu.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg/ken hem niet, ik reageerde op het linkje van DutchieBre die zei dat ie meestal gelijk heeft.
Ja dat viel me net ook al op.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Dan staat ie volgens mij in de handstand, NEO daalt juist redelijk rap nu.
die knakker wordt door 1 zo'n gast bestempeld als scammer. Ik ben er even ingedoken en die gast lijkt geen zuivere koffie, runt 'korean whale clubjes' en gebruikt oude twitteraccounts om z'n eigen account te getweeten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:25 schreef DutchieBre het volgende:
Verschilt bij diverse cryptos wat de beste/eenvoudigste manier is: Voor BTC is (als je de officiele offline wallet gebruikt je wallet.dat bestand het belangrijkste: bevat je private key, maar daar zit ook een wachtwoord aan gekoppeld): Dus wallet.dat + wachtwoord belangrijk. Sommige wallets kun je i.p.v. een wachtwoord ook een "seed" genereren: Dat is een "master reset" voor je wallet password mocht je het vergeten zijn: Uitprinten, kluis of foto van maken en op je USB stick (meerdere veilige kopieen maken).quote:De private wallet is verstandig toch om je wachtwoord/key elders te bewaren?
En ik las ergens in de topic reeks dat Electrum een goede wallet is, klopt dat?
[..]
Ja bij bitonic had ik gisteren bijna gekocht, tot dat ik bij verifieren kwam en wat verder in de bitcoins en andere "currencies" dook, maar je adviseert dus daar toch te kopen?![]()
Ik ga eerst nog ff het wallet gedeelte induiken tot dat ik dit echt 100% begrijp. Ben bang dat ik of een soort key vergeet of iets dergelijks waardoor ik alles kwijt raak
Helderquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verschilt bij diverse cryptos wat de beste/eenvoudigste manier is: Voor BTC is (als je de officiele offline wallet gebruikt je wallet.dat bestand het belangrijkste: bevat je private key, maar daar zit ook een wachtwoord aan gekoppeld): Dus wallet.dat + wachtwoord belangrijk. Sommige wallets kun je i.p.v. een wachtwoord ook een "seed" genereren: Dat is een "master reset" voor je wallet password mocht je het vergeten zijn: Uitprinten, kluis of foto van maken en op je USB stick (meerdere veilige kopieen maken).
Ah heb toch via lightbit.eu gedaan, zag er makkelijk en betrouwbaar uit naar beetje onderzoek. En geen ID controle, ik zie nu ook dat tot 100euro zonder extra verificatie kan bij Bitonic.quote:Wat de keuze van het kopen van Bitcoin betreft: Verificatie voor het kunnen verhandelen in cryptos is tegenwoordig normaal (tenzij je het risico wil nemen en het op een foute site doet):
Bitonic vraagt verificatie, maar dan heb je wel te maken met het verificatieproces (wat in mijn geval snel ging ) voor een NL Bedrijf, reeds paar jaar actief, iDEAL en goede/snelle support ondersteuning. Uitcashen is super: Dezelfde dag voor een buitenlands account via bl3p.eu, wat ook van hun produkten is voor gebruikers binnen de EU.
Localbitcoins.com: 1x wat van gekocht: 1x gedaan, was ok, maar tijdje geleden: Werken met intermediair, dus als jij je geld hebt overgemaakt en ontvanger bevestigt, dan is de transactie pas bevestigd.
Ander opties als de laatste zonder verificatie, heb ik niet geprobeerd (en moet je voorzichtig mee zijn).
Langzaam na veel lezen, en jouw input begin ik de functie en werking van Cryptocurrency te begrijpen, ik praat/denk nog wel steeds in "bitcoins" maar er zijn veel opkomende varianten wat het leuk maaktquote:Vervolgens kun je een gedeelte overzetten naar een exchange, waar je kunt handelen met andere cryptos (zie OP voor een lijstje, Bittrex heb ik goede ervaringen mee, maar mijn mening).
Haha dus toch 0.006 bitcoins gekocht via litebit en deze naar mijn private "electrum" wallet verzonden.quote:Slim van jou om de markt EERST even te onderzoeken en niet gelijk aan extreme winsten te denken
dit wou ik net vragen :-)quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:53 schreef Afwazig het volgende:
Wat is er met LTC aan de hand? Beste run omhoog.
Iddquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:53 schreef Afwazig het volgende:
Wat is er met LTC aan de hand? Beste run omhoog.
ook uit Estland ---> https://ico.snapup.biz/quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:08 schreef DaRealDeal het volgende:
Heeft Estland het alternatief voor de euro gevonden?
Ik acht de kans 51%quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:26 schreef metallicelmo het volgende:
Ok ik hoor vaak dat Gulden een shitcoin is hier volgens sommigen, maar daar heb ik toch wel een mooi bedragje uitgehaald die ik weer ergens anders in heb gestopt. Hoe groot achten jullie de kans dat deze coin nog eens een grote sprong maakt? Ik heb er nu geen één meer maar het is wel een coin die goed en snel werkt, best gebruiksvriendelijk alleen niet heel erg internationaal als je kijkt naar de naam... Zijn er nog mensen die hier in zitten?
Okay, storten zeker? Ik heb geen iDEAL, dus hoe dat zit weet ik ook niet, maar had een meer effectieve manier nodig om wat geld uit te cashed.quote:Ah heb toch via lightbit.eu gedaan, zag er makkelijk en betrouwbaar uit naar beetje onderzoek. En geen ID controle, ik zie nu ook dat tot 100euro zonder extra verificatie kan bij Bitonic.
Bitcoin is de basis-currency in de crypto-economie als tegenhanger van de US$/Euro/Pound/Yuan/Yen etc. zoals in de fiat wereld (de term "fiat " zul je vaak terugzien, waarmee bedoelt wordt "inflatie-geld gecontroleerd door overheden/ central banks"). Crypto streeft naar iets anders, iets efficienters, iets gebruikersvriendelijker/sneller, iets anders digitaal (met of zonder banken) etc. Zoals email/ internet/TV/ telefoon een revolutie heeft doorgemaakt nu het financiele transactiesysteem:quote:Langzaam na veel lezen, en jouw input begin ik de functie en werking van Cryptocurrency te begrijpen, ik praat/denk nog wel steeds in "bitcoins" maar er zijn veel opkomende varianten wat het leuk maakt
Welkomquote:Haha dus toch 0.006 bitcoins gekocht via litebit en deze naar mijn private "electrum" wallet verzonden.
https://www.reddit.com/r/(...)5/time_for_vertcoin/quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:09 schreef chroestjov het volgende:
Zowel LTC als VTC gaan erg lekker, ik wacht rustig af.
Gewoon goed opletten welke dag van de maand het is voordat je coins stuurt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
Resultaat is dus dat je een coin hebt met een blockchain die (afhankelijk van de prijs en wat de miners dan doen) eerst een dag vrijwel volledig stil ligt en vervolgens 2000 blokken er in twee dagen doorheen jast. Rinse and repeat. Erg handig zo'n fluctuerende bloktijd.
"ja sorry, vandaag is het maandag dus ligt BCH stil"quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten welke dag van de maand het is voordat je coins stuurt.
Ik verwacht eigenlijk niet echt veel prijsactie aangezien het al 2 weken bekend is dat SegWit actief wordt. Maar ik laat me graag (positief) verrassen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:56 schreef metallicelmo het volgende:
nog 32 blokken inderdaad, morgen als de wekker gaat verwacht ik groen met hoofdletters in blockfolio
100 miljoen miljard
nou.... nou ...quote:
Volgens mij is deze update die vannacht geactiveerd wordt voor bitcoin genaamd BIP141 een update waarbij bepaalde data uit de blokken van bitcoin wordt gehaald en apart wordt verstuurd. Er wordt zo meer ruimte gecreëerd waardoor er meer bitcointransacties in één block passen waardoor het sneller zou moeten worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Maar waar is dat SegWit nu ook alweer allemaal goed voor? Waarom hebben we het nodig? Coindesk heeft er vandaag een artikel over gepubliceerd:
50 Blocks to SegWit: Bitcoin's Coming Upgrade Is a Blockchain Game-Changer
Klopt, dat (BIP141) is dus SegWit. De bloksnelheid wordt hierdoor niet sneller, die blijft gewoon gemiddeld 1 blok per 10 minuten. Door de signatures uit de transactie te halen komt er meer ruimte vrij in de blokken voor transacties dus ontstaat er meer capaciteit. Omdat de blokken momenteel vol zitten komt er dus meer ruimte en heb je wel meer kans dat je transactie sneller wordt opgepikt. Het zal waarschijnlijk wel even duren voor we echt de effecten kunnen zien, want voor een SegWit-transactie moeten alle partijen de juiste software hebben draaien en ook de verzendende en ontvangende adressen moeten geschikt zijn voor SegWit.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 00:21 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Volgens mij is deze update die vannacht geactiveerd wordt voor bitcoin genaamd BIP141 een update waarbij bepaalde data uit de blokken van bitcoin wordt gehaald en apart wordt verstuurd. Er wordt zo meer ruimte gecreëerd waardoor er meer bitcointransacties in één block passen waardoor het sneller zou moeten worden.
Dit keer haperde z'n bol toch. Met z'n 300-500 procent.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:36 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Haha, true! Maar vooralsnog heeft hij wel gelijk
Dit kun je niet nu al zeggen. Afgezien van die scam-clown op twitter laat NEO wel allerhande indicatoren zien dat het klaar is voor een nieuwe sprint. Ook dit nieuws zal wel gaan helpen nu Korea wakker wordt. Heb zojuist nog wat bijgekocht.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit keer haperde z'n bol toch. Met z'n 300-500 procent.
Kan de beste bollen overkomen.
Ik doelde ook meer op z'n specifieke tijdsbenoeming. NEO zal vast stijgen maar het feit dat ie kennelijk op andere zakelijke vlakken een enorme oplichter is (wat video's en artikelen over hem bekeken) doet z'n bol sowieso al barsten als zijnde een geloofwaardig type. Al zal hij uiteindelijk vandaag of morgen of over drie dagen of weken vast gelijk krijgen, dat had jij ook kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 01:08 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dit kun je niet nu al zeggen. Afgezien van die scam-clown op twitter laat NEO wel allerhande indicatoren zien dat het klaar is voor een nieuwe sprint. Ook dit nieuws zal wel gaan helpen nu Korea wakker wordt. Heb zojuist nog wat bijgekocht.
Zal wel zoiets worden:quote:Op donderdag 24 augustus 2017 01:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer op z'n specifieke tijdsbenoeming. NEO zal vast stijgen maar het feit dat ie kennelijk op andere zakelijke vlakken een enorme oplichter is (wat video's en artikelen over hem bekeken) doet z'n bol sowieso al barsten als zijnde een geloofwaardig type. Al zal hij uiteindelijk vandaag of morgen of over drie dagen of weken vast gelijk krijgen, dat had jij ook kunnen voorspellen.
Elke coin gaat omhoog en weer omlaag dus ook de shitcoins. Je kunt er wel geld aan verdienen als je er maar genoeg volume in stopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:26 schreef metallicelmo het volgende:
Ok ik hoor vaak dat Gulden een shitcoin is hier volgens sommigen, maar daar heb ik toch wel een mooi bedragje uitgehaald die ik weer ergens anders in heb gestopt. Hoe groot achten jullie de kans dat deze coin nog eens een grote sprong maakt? Ik heb er nu geen één meer maar het is wel een coin die goed en snel werkt, best gebruiksvriendelijk alleen niet heel erg internationaal als je kijkt naar de naam... Zijn er nog mensen die hier in zitten?
https://www.reddit.com/r/(...)eo_and_his_services/quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:25 schreef DutchieBre het volgende:
¿Que?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:51 schreef Geralt het volgende:
Hoe staat er ervoor met dat nieuwe forum wat binnenkort zou komen? Is dat er al bijna? Iemand nog wat meer info over gehoord?
Ow hier op FOK! bedoel ik, daar was sprake van BIT weer te heropenen, maar iteejer gaf aan een breder plan te hebben voor een nieuw forum waar crypto's dan ook prima onder zouden vallen.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:56 schreef Geralt het volgende:
FB / Mag BIT weer open?
Toevallig net omhoog getrapt dat topic
Nouja men was druk doende met voorbereiden. Dat zal hendig even duren. Er moeten eerst mods gezocht worden natuurlijk. Ik heb vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:57 schreef Cyanide- het volgende:
[..]![]()
Levert ongetwijfeld weer gezeik op, maarja, een week geleden was iedereen het eens dat NU het moment was. En toen radiostilte.
Tjah, Danny is een maand op vakantie hé, dan ligt FOK! stil (zie ook R&P mod).quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja men was druk doende met voorbereiden. Dat zal hendig even duren. Er moeten eerst mods gezocht worden natuurlijk. Ik heb vriendelijk bedankt.
Voor elke coin een apart topic?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow hier op FOK! bedoel ik, daar was sprake van BIT weer te heropenen, maar iteejer gaf aan een breder plan te hebben voor een nieuw forum waar crypto's dan ook prima onder zouden vallen.
Dat zou er binnenkort komen. Dus ik vroeg me af of iemand er nog wat van gehoord had.
Nee, echt helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:46 schreef chantalxx het volgende:
Meer mensen last van dat de binance website al dagen zo traag als stront is ?
Neuh maar aparte topics voor btc, alts, TA, mining en SC lijkt me wel fijnquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor elke coin een apart topic?
Ik ben een beetje bang dat het daar nog net te klein voor is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:50 schreef Sosa het volgende:
[..]
Neuh maar aparte topics voor btc, alts, TA, mining en SC lijkt me wel fijn
Ja, vind ze ook netjes. Had een berichtje via Facebook gestuurd dat mijn BCH (BCash) transfer niet in de lijst stond, en alle andere transacties wel. Kreeg dit terug binnen een uurtje:quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:44 schreef I.C.O.N. het volgende:
Die Oceanlab ICO, ik had daar gisteren nog wat van WavesGO in gestopt. Daarna, binnen 2 minuten, was alles zichtbaar in de gravit.ws search engine.Ik was eigenlijk verbaasd dat het zo snel maar ook zo goed werkte. Zeker omdat het slechts een prototype betreft.
Als waves blijft groeien, kan Oceanlab daar enorm van profiteren. Daarnaast maakt Oceanlab waves ook interessanter als platform omdat het vrij complexe data voor leken (veel) makkelijker toegankelijk maakt. Er is dus een mooie synergie tussen die twee.
Ik ga er nog een nachtje over slapen maar ga misschien wel wat meer investeren
quote:We'll launch a rescan of the blocks from the beginning of the month in a few hours, this will fix all the mistakes and errors from the block analysis(mainly due to the fullnode updates issues). Rest assured that we take the information directly from the blockchain for our distribution script, it doesn't depend on the viewer put in place for Gravit. The new infrastructure will allow data checking and automatic errors fixing for the viewer, everything is ready to be deployed.
Thank you for your support and interest 🙂
Ben atm in Rome dus kan het niet checken, maar tot hoelang is die ICO? Klinkt leuk.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, vind ze ook netjes. Had een berichtje via Facebook gestuurd dat mijn BCH (BCash) transfer niet in de lijst stond, en alle andere transacties wel. Kreeg dit terug binnen een uurtje:
[..]
nog 6 DAYS 18 HOURS 15 MINUTESquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben atm in Rome dus kan het niet checken, maar tot hoelang is die ICO? Klinkt leuk.
Top, thanx.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:44 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
nog 6 DAYS 18 HOURS 15 MINUTES
FOK! wordt er ook niet bepaald drukker op, hoe langer men wacht des te minder kans dat er ooit nog iets van komt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:28 schreef Sosa het volgende:
Ja das ook wel weer zo. Mss over een tijdje.
Hoe check je hoeveel OCL je krijgt? Of reken je dat zelf uit? Gevonden, gravit.ws.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:04 schreef Cyanide- het volgende:
Ff wat in die Oceanlab gestopt, wat rommel die ik op m'n Waves wallet kreeg + 1 Waves, toch weer 1200OCL
is dit aantal definitief of veranderd het nog in de laatste dagen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:04 schreef Cyanide- het volgende:
Ff wat in die Oceanlab gestopt, wat rommel die ik op m'n Waves wallet kreeg + 1 Waves, toch weer 1200OCL
Het is een estimation, dus het kan nog veranderen vermoed ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:16 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
is dit aantal definitief of veranderd het nog in de laatste dagen?
We're utterly passionate by the real-world possibilities blockchains have to offer and we want to create the first research and development lab for the blockchain in Europe.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:12 schreef metallicelmo het volgende:
Ok en wat DOET Oceanlab nou precies? Daar ben ik nog steeds niet achter
Een shitcoin op een andere shitcoinplatform.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:12 schreef metallicelmo het volgende:
ah, een beetje zoals:quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Een shitcoin op een andere shitcoinplatform.
Shit + shit = moooooooooooooooooooooon
Jij doet niet meer mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Een shitcoin op een andere shitcoinplatform.
Shit + shit = moooooooooooooooooooooon
De helft onlangs omgezet in btc toen de bcc ineens zo hoog stond en de andere helft hou ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:38 schreef Tourniquet het volgende:
Poll: Wat heb jij gedaan met je Bitcoin Cash?
• Ik zat op 1-8 alleen in alts / fiat
• Nog niets mee gedaan / ik HODL
• Inmiddels verkocht
• Ik handel er nu actief mee
• Bitcoin Cash??
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik had weloverwogen de keuze genomen om mijn BTC op Poloniex uit te lenen. Hierdoor kreeg ik geen BCH.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:38 schreef Tourniquet het volgende:
• Inmiddels verkocht
• Bitcoin Cash??
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het beste kan je even de whitepaper lezen, die is maar een paar pagina's. Duidelijk is dat de coin zelf relatief weinig zal doen maar de organisatie achter de coin een hoop wil gaan doen om blockchain technologie toegankelijker te maken voor veel bedrijven en particulieren. Een manier waarop ze dan nu concreet hebben gemaakt is met gravit.ws . Dit is een search engine die informatie uit de blockchain gebaseerd op het waves platform snel zichtbaar maakt. In de whitepaper staan ook nog wat meer voornemens.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:12 schreef metallicelmo het volgende:
Of het waarde gaat krijgen is altijd moeilijk te voorspellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:12 schreef metallicelmo het volgende:
WavesGO, zien jullie die nog in prijs stijgen of is dat gewoon een kloon van waves, er zijn er momenteel 9 miljoen van volgens mij
Waar te koop? 😊quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:19 schreef metallicelmo het volgende:
Andere vraag, zijn er mensen die Colossuscoin hebben gehad in het verleden? Inmiddels heet dat CV2 ColossuscoinV2 Ze gaan die coin heel nieuw leven inblazen door een nieuwe coin te maken genaamd COLX om zo het totaal aantal coins te reduceren van 22 miljard naar 12 miljard. Gebeurd over een week of 3. Het devteam schijnt de funding hiervoor rond te hebben..
Ik heb deze coin al jaren, hij werkt best goed, is een soort van Dogecoin lijkt het wel en hij kost maar liefst 0.000030 cent per stuk momenteel
Haha wat denk jij van via zelf?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:05 schreef EggsTC het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn zwart
Hier mijn glazenbol werk voor VIA;
[ afbeelding ]
1 miljoen coins voor 30 euro. 😜 Kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:58 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoin-v2/
zie markets
*mompelt iets over roddelenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:05 schreef EggsTC het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn zwart
Hier mijn glazenbol werk voor VIA;
[ afbeelding ]
Ik heb sellorders staan op 35k sat.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:05 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Haha wat denk jij van via zelf?
Enigszins zou het potentie kunnen hebben. Maar het is volgens mij een heel groot deel een clone van bitcoin.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb sellorders staan op 35k sat.
Verder weet ik niet zo goed of het potentie heeft voor later, het is een coin waarmee ik speel.
Het punt is; is dat ik in dollars winst maak maar in BTC helemaal niet. Dus dat is een beetje tweestrijd, verkopen omdat je in dollars winst maakt? Of houden omdat je in BTC verlies maakt. Uiteindelijk gaat het om de BTC, anders had ik ze net zo goed niet kunnen kopen voor 29600 sat een tijdje terug (dat was toen onder de dollar, nu niet meer door BTC fluctuaties).
Ik vraag me af of het potentie heeft, ik zou het liever inruilen 1 op 1 tegen DECENT.
Wat vind jij van VIA?
Ja dat idee heb ik er dus ook bij, beetje een echte BTC kloon wat waarschijnlijk niet gaat winnen van BTC, maar wel nog 5x zou kunnen gaan idd. Als kleingeld-speler.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:10 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Enigszins zou het potentie kunnen hebben. Maar het is volgens mij een heel groot deel een clone van bitcoin.
Lage max coin cap.
Dev is wel serieus ermee bezig.
Twijfel een beetje om er nog wat in te stoppen. Zou zomaar x5 kunnen gaan denk ik, maar ook de andere kant op.
Ja idd, maar toch schijnen er best wat updates te komen. En de dev schijnt aardig bekend te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik er dus ook bij, beetje een echte BTC kloon wat waarschijnlijk niet gaat winnen van BTC, maar wel nog 5x zou kunnen gaan idd. Als kleingeld-speler.
yupquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:27 schreef metallicelmo het volgende:
zijn er trouwens echt zoveel bitcoin transacties? momenteel 60.000 niet bevestigde transacties? dat is 7x meer dan normaal toch?
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Oké, ik was vooral benieuwd hoeveel mensen er hier nog niets met hun BCH/BCC hebben gedaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:38 schreef Tourniquet het volgende:
• Inmiddels verkocht
• Bitcoin Cash??
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dank je. Had geen idee!! Gelukkig volgde ik alleen NEO nieuws van hem en volg ik mijn eigen planquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)eo_and_his_services/
Je hebt gelijk, zie de link hierboven ..quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg/ken hem niet, ik reageerde op het linkje van DutchieBre die zei dat ie meestal gelijk heeft.
Maar er zit een luchtje aan lijkt me. Echte glazen bollen bestaan niet.
Eigenlijk zijn de fees van alle alt-coins heel laag. Alleen bitcoin heeft hoge fees omdat het veel gebruikt wordt en de tranaction capaciteit vol is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:53 schreef chroestjov het volgende:
Klopt het dat de fees die worden verrekend voor het versturen/ontvangen van LTC naar een wallet (Exodus in dit geval) veel lager liggen dan de fees voor BTC?
Er is alleen een hele kleine fee voor withdrawal verrekend door Bittrex en Exodus verrekende 0,0%.
Ripple is ook shit. Bernankequote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ah, een beetje zoals:
Ripple + Stellar Lumens = shit aankondigingen -> moooooooooooon ?
Wanneer zouden die updates gaan komen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:58 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja idd, maar toch schijnen er best wat updates te komen. En de dev schijnt aardig bekend te zijn.
Ja. Top volume is het meest verhandeld in een X periode.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:32 schreef Robert727272 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Top volume precies betekend, ik zie nu op bittrex staan dat Litecoin bijvoorbeeld topvolume is. Betekend dit nou dat hier het meest ingehandeld wordt?
+ 89%quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:24 schreef recursief het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet ontevreden zijn. Deels dankzij Lisk, deels VIA, en nog het een en ander.
Hoe heb je dat gedaan, gebruik je API's van exchanges? Ik zit hier ook naar te kijken namelijk. Wil je eea delen erover?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:42 schreef ssebass het volgende:
Zo algoritme is af
Trade nu automatisch bitcoin op basis van lineaire regressie en laatste transactie. Net nog even volume afhankelijk gemaakt van de balans in mijn portefeuille. Nu wachten op de exponentiele groei van mijn wallet. Test gedraaid met ripple en werkte goed.
Nee dat klopt. Ik heb ook 1 hele BTC bijgekochtquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
+ 89%Dat is niet alleen LISK en VIA
Welke kleur heeft je nieuwe Tesla?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een aankoop gedaan en betaald met een substantieel bedrag in BTC.
Ah, dit is mijn eerste withdrawal van Bittrex en ik was al heel wat tegengekomen over de hoge fees van de verschillende wallets.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de fees van alle alt-coins heel laag. Alleen bitcoin heeft hoge fees omdat het veel gebruikt wordt en de tranaction capaciteit vol is.
Pizza bij Thuisbezorgd?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een aankoop gedaan en betaald met een substantieel bedrag in BTC.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke kleur heeft je nieuwe Tesla?
Ja daaaaaag, ik heb de gegevens nagetrokken tussen 24 juli en 12 aug, de grootste stijging in je portfolio, maar zowel lisk als via (en btc) kunnen onmogelijk het verschil tussen 180k en 295k verklaren. Dus er mist een aanzienlijk deel in je informatievoorziening.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:24 schreef recursief het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet ontevreden zijn. Deels dankzij Lisk, deels VIA, en nog het een en ander.
Dit huis?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit huis?
https://www.businessinsid(...)oop-voor-85-bitcoin/
Dus ze hebben z'n identiteit achterhaald?quote:[..] Amerikaanse Japanner Satoshi Nakamoto
quote:Een man uit Venlo heeft zijn huis te koop gezet in bitcoin. De vraagprijs voor de woning van Didi Taihuttu bedraagt 85 bitcoin, ruim drie ton tegen de koers van de digitale munt op donderdagmiddag.
Taihuttu heeft zijn besluit om zijn huis op deze manier te verkopen weloverwogen genomen : “We hebben er lang over nagedacht, maar het vertrouwen is zo groot dat we er beiden van overtuigd zijn dat het een hele goede stap in ons leven is”, zegt hij tegen omroep L1.
Tegen de krant De Limburger zegt Taihuttu, die zich al jaren bezighoudt met bitcoin, ook rekening te houden met de mogelijkheid van een koersval: "In het ergste geval verkoop ik dan mijn huis voor 100.000 of zelfs 1.000 euro."
Vooruitstrevend
Zijn makelaar Evert Wolters zegt dat de tijden veranderen en dat het vooruitstrevend is om ook te kijken naar andere mogelijkheden om je huis te verkopen.
De bitcoin werd in 2008 geïntroduceerd door de Amerikaanse Japanner Satoshi Nakamoto en er is in Nederland al vaker geprobeerd huizen te verkopen in de digitale munt. Zo zette een stel uit Rotterdam hun huis in 2014 voor 877,5 bitcoin te koop. Toen ook ruim drie ton, maar tegen de huidige koers zou dat meer dan drie miljoen euro zijn.
Maar volgens makelaar Wolters is nog geen enkel huis in bitcoins verkocht. Wel staat nu in navolging van Taihuttu ook een huis in de eveneens in Limburg gelegen gemeente Horst te koop, vertelt hij tegen De Limburger. Wolters verwacht dat het een trend wordt nu de bitcoin almaar aan poulariteit wint.
En voor wie geïnteresseerd is in het huis van Taihuttu, maar aanhikt tegen de vraagprijs van 85 bitcoin: zo'n harde onderhandelaar is hij niet: "Voor 82 gaat hij ook al weg", zegt de Venlonaar tegen L1.
Die man heeft vast nog nooit van diversificatie gehoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:11 schreef Oscar. het volgende:
https://www.businessinsid(...)oop-voor-85-bitcoin/
[..]
Klopt. In die periode ging Waves heel hard. Overigens kun je aan koersdalingen ool goed verdienen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:58 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ja daaaaaag, ik heb de gegevens nagetrokken tussen 24 juli en 12 aug, de grootste stijging in je portfolio, maar zowel lisk als via (en btc) kunnen onmogelijk het verschil tussen 180k en 295k verklaren. Dus er mist een aanzienlijk deel in je informatievoorziening.
Ik denk bijna iedereen in dit topic welquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:06 schreef nils7 het volgende:
Iemand eens aan een Altcoin ICO mee gedaan?
Oh ok ergens, waar ik op moet letten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk bijna iedereen in dit topic wel
Vooral op je glazenbol letten, en nog belangrijker; heb jij vertrouwen in dat project, gaat het wat worden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh ok ergens, waar ik op moet letten.
Ik kwam Bankera tegen waar je binnenkort in kan vesten maar weet niet of het wat is.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vooral op je glazenbol letten, en nog belangrijker; heb jij vertrouwen in dat project, gaat het wat worden?
Google vantevoren ook naar het project en lees wat anderen erover te zeggen hebben, verzamel zoveel mogelijk informatie alvorens je investeert.
Succes.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 02:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die man heeft vast nog nooit van diversificatie gehoord.
Hij zal maar 1 euro waard wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:06 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
1 miljoen coins voor 30 euro. 😜 Kan het altijd proberen.
Want?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:49 schreef smiths het volgende:
Maar even uit het merendeel van mijn alts gestapt, denk dat we morgen een nieuwe bitcoin ATH te zien krijgen, misschien gepaard met een altcoin bloedbad. Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh ok ergens, waar ik op moet letten.
Ik kwam Bankera tegen waar je binnenkort in kan vesten maar weet niet of het wat is.
Protectie ingebouwd dat als er een plotselinge koersdrop in alle altcoins is hij niet je inleg verpest?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:42 schreef ssebass het volgende:
Zo algoritme is af
Trade nu automatisch bitcoin op basis van lineaire regressie en laatste transactie. Net nog even volume afhankelijk gemaakt van de balans in mijn portefeuille. Nu wachten op de exponentiele groei van mijn wallet. Test gedraaid met ripple en werkte goed.
Congratsquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:42 schreef ssebass het volgende:
Zo algoritme is af
quote:Virtuele valuta's zoals bitcoin en ether zouden vanwege de sterke waardeschommelingen ongeschikt zijn als vervanging van reguliere munteenheden zoals de dollar en euro.
Dat stellen onderzoekers van ABN Amro MeesPierson in een vrijdag gepubliceerd onderzoek.
Volgens hen is virtueel geld vooral een risicovolle belegging. Een koersbeweging van 10 procent of meer per dag is geen uitzondering bij de zogenoemde cryptocurrencies. Centrale banken streven juist naar stabiliteit in het financiële systeem.
''Wanneer bijvoorbeeld salarissen worden uitbetaald of er is een schuld aangegaan in bitcoins, dan kan een drastische waardeverandering ongunstig uitpakken", schrijven de onderzoekers in het rapport.
Grote koersbewegingen zorgen ook voor financiële onzekerheid, wat fnuikend kan zijn voor het vertrouwen van consumenten en producenten.
ABN Amro krijgt geregeld vragen over cryptocurrencies. De bank geeft momenteel geen advies over de digitale munten. Ook kunnen ze niet als belegging via de bank worden aangeschaft.
Haha, nu nog wel ja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:32 schreef robbietobbie het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)vanger-van-geld.html
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/dimecoin/quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:52 schreef hmmmz het volgende:
Lisk gaat de laatste dagen wel weer lekker
Met een volume van niks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/dimecoin/
Klopt maar hij doet dit elke week, een piek en na een dag weer terugquote:
Had zo een scenario verwacht:quote:
Een stijging van >10%, over het algemeen zijn altcoins dan tijdelijk in de uitverkoop.twitter:AndrewEmerickJr twitterde op donderdag 24-08-2017 om 21:06:38Look familiar? $BTC #Bitcoin https://t.co/wK5SvbN624 reageer retweet
Ja je weet het nooit he, soms koop ik wel eens coins waarvan het misschien weggegooid geld is. Maar als je voor 10 euro een paar 100.000 coins kan kopen, you never knowquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
1 euro per stuk 😜 Of 1 euro voor 1 miljoen 😂
Dat is niet hoe het werkt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:35 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja je weet het nooit he, soms koop ik wel eens coins waarvan het misschien weggegooid geld is. Maar als je voor 10 euro een paar 100.000 coins kan kopen, you never know
Meestal niet, maar ik heb in het verleden wel eens geluk gehad door de Chinezen die ineens sommige wazige coins gingen pumpen en dan maak je van 50 euro ineens 1000quote:
Natuurlijk, maar dat heeft weinig met 100.000 coins voor een paar euro kopen te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:55 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Meestal niet, maar ik heb in het verleden wel eens geluk gehad door de Chinezen die ineens sommige wazige coins gingen pumpen en dan maak je van 50 euro ineens 1000
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:56 schreef smiths het volgende:
Marketcap en prijs per coin worden nog wel eens door elkaar gehaald hier zie ik.
Een coin met een kleine marketcap heeft weinig $$ nodig om te verdubbelen.
Prijs per coin kijk ik geeneens naar als ik investeer, kijk gewoon naar het aantal coins in omloop en of er nog coins bijkomen wat de prijs kan beinvloeden (max supply).
Ja idd is de moeite waard soms Haha 😀quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:35 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja je weet het nooit he, soms koop ik wel eens coins waarvan het misschien weggegooid geld is. Maar als je voor 10 euro een paar 100.000 coins kan kopen, you never know
Klopt, hebben ze gelijk in. Op dit moment wel. de vraag is hoe de wereld er over een paar jaar uit gaat zien en wat daadwerkelijk de plek wordt van de cryptocurrency in die wereld. Dat is nu nog niet te voorspellen. Het kan meerdere kanten op gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:32 schreef robbietobbie het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)vanger-van-geld.html
[..]
precies, en zolang de kans bestaat dat ik ruzie krijg met mijn vriendin omdat ik een uur te laat een pak melk heb gekocht die ineens 20% duurder was omdat de waarde van crypto veranderde dan zie ik dat wel als een probleemquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt, hebben ze gelijk in. Op dit moment wel. de vraag is hoe de wereld er over een paar jaar uit gaat zien en wat daadwerkelijk de plek wordt van de cryptocurrency in die wereld. Dat is nu nog niet te voorspellen. Het kan meerdere kanten op gaan.
Als daadwerkelijk betaalmiddel moet er nog belachelijk veel gebeuren, wil dat worden ingevoerd. Ze hebben wel gelijk. Zo lang de koers zo sterk schommelt is de mogelijkheid dat het een algemeen geaccepteerd betaalmiddel wordt natuurlijk klein.
Dat kan inderdaad nadelig uitpakken. Aan de andere kant. Als ik een half jaar geleden 10 bitcoin aan salaris had gehad en nu nog steeds, had ik toch een mooie salaris verhoging gehad.
Dat het dus ook heel voordelig uit kan pakken, wordt er niet bij gezegd. Dat zou ook in hun nadeel zijn...
En laten we eerlijk zijn. We waarschuwen zelf ook iedereen dat het een risicovolle investering kan zijn en je er niet meer in moet stoppen dan je kunt missen.
1 euro per stuk natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
1 euro per stuk 😜 Of 1 euro voor 1 miljoen 😂
Haha ja zo is het maar net, de kans is extreem klein. Maar het kan wel. 😉quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
1 euro per stuk natuurlijk
ik snap ook wel dat het in principe niet zo werkt, maar het is wel de droom van elke investering om er een paar euro in te stoppen en er een miljoen voor terug te krijgen. Dan wordt je helemaal gek
Zo heb ik mijn kans een beetje gemist, ik heb voor 100 euro aan Infinitecoins gekocht 4 jaar geleden, en die waren in juni ineens 5000 waard..... en niet verkocht he... nu staan ze weer op 800 ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:15 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Haha ja zo is het maar net, de kans is extreem klein. Maar het kan wel. 😉
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:08 schreef Kale het volgende:
Iemand een idee of de WNET (Wavesnode.NET) tokens (nu nog te koop) voor 1473 SAT een goede koop zijn? MagNeT?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(dit topic nog niet een keer gebruikt en staat niet meer in de OP!)
Oh en:
https://westeroscoin.com/en/
Dat is toch wel jammer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:17 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn kans een beetje gemist, ik heb voor 100 euro aan Infinitecoins gekocht 4 jaar geleden, en die waren in juni ineens 5000 waard..... en niet verkocht he... nu staan ze weer op 800 ofzo
Ik heb nog wel een lading Fok.nl coins op waves die je voor een euro mag hebben per miljoenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:46 schreef EggsTC het volgende:
welke coin koop je er 1 miljoen van voor een euro?
wil ik wel hahaquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lading Fok.nl coins op waves die je voor een euro mag hebben per miljoen
Moh, Waves zit ook in de lift. Best lekkerquote:
Flauw.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:42 schreef metallicelmo het volgende:
http://www.shtcoins.com/ ik moest wel lachen, vooral de video
Yup, the flippening.quote:
Eensch, fuck die shit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Flauw.
Ik vind het een beetje irritant worden. Er zit zo veel onzin tussen zo langzamerhand.
Ze moeten oppassen dat het niet moeilijk wordt om door de bomen het bos niet meer te zien.
Ja ben ik het ook wel mee eens ja, er zijn zoveel coins dat de nieuwkomers gewoon niet meer weten wat serieus is en wat niet. Het feit dat mensen toch geld steken in zulke onzin coins betekent weer een paar euro die niet in een serieuze coin wordt gestopt. Stel je voor dat vandaag de dag alleen Bitcoin zou bestaan en geen andere coin, wat zou de prijs dan zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Flauw.
Ik vind het een beetje irritant worden. Er zit zo veel onzin tussen zo langzamerhand.
Ze moeten oppassen dat het niet moeilijk wordt om door de bomen het bos niet meer te zien.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:42 schreef metallicelmo het volgende:
http://www.shtcoins.com/ ik moest wel lachen, vooral de video
Geen idee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:00 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja ben ik het ook wel mee eens ja, er zijn zoveel coins dat de nieuwkomers gewoon niet meer weten wat serieus is en wat niet. Het feit dat mensen toch geld steken in zulke onzin coins betekent weer een paar euro die niet in een serieuze coin wordt gestopt. Stel je voor dat vandaag de dag alleen Bitcoin zou bestaan en geen andere coin, wat zou de prijs dan zijn
Wanneer het pak melk 25k satoshi kost is er natuurlijk niets aan de hand. Tevens is fiat ook onderhevig aan inflatie waardoor een pak melk duurder wordt. Wanneer de overheid besluit de hoeveelheid geld in een land te verdubbelen halveert de waarde, daarentegen is dat bij crypto niet mogelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:10 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
precies, en zolang de kans bestaat dat ik ruzie krijg met mijn vriendin omdat ik een uur te laat een pak melk heb gekocht die ineens 20% duurder was omdat de waarde van crypto veranderde dan zie ik dat wel als een probleem
Ja, maar de waarde van een pak melk zal niet met 20% toenemen in een uurtje tijd. Bij crypto kan dat wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:05 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Wanneer het pak melk 25k satoshi kost is er natuurlijk niets aan de hand. Tevens is fiat ook onderhevig aan inflatie waardoor een pak melk duurder wordt. Wanneer de overheid besluit de hoeveelheid geld in een land te verdubbelen halveert de waarde, daarentegen is dat bij crypto niet mogelijk.
Op het moment dat je overal betaald met crypto zijn die waarde schommelingen ook wel uitgevlakt.
[ afbeelding ]
Hou op, dit is te pijnlijk om te zien. Zit er pas sinds half april inquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:08 schreef TourOfData het volgende:
[ afbeelding ]
Als je 10.000 euro in gestoken had, was je nu miljonair in 1 januari 2017.
Bizarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:08 schreef TourOfData het volgende:
[ afbeelding ]
Als je 10.000 euro in gestoken had, was je nu miljonair in 1 januari 2017.
Oh koop ik er nu maar snel even 100.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:21 schreef brombeer_ het volgende:
Met 100 bitcoin ben je binnenkort zelfs miljonair
gast, ik pas sinds juni...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hou op, dit is te pijnlijk om te zien. Zit er pas sinds half april in
Ah gast jonge..quote:
Ik nog geen 2 weken met een totale inleg van 200 EUR en het heeft nu al een dagwaarde van circa 350 USD.quote:
Ik pas sinds halverwege augustus. Bizar om het verschil met nu te zien. Misschien ben ik al te laat ingestapt.quote:
Verstandig besluit, want waarom zou je een coin aanhouden waarvan de fundamentals aantoonbaar niet op orde zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:31 schreef einszweiachtung het volgende:
OT: Ik kies overigens na het lezen van diverse artikelen m.b.t. BCH eieren voor mijn geld en lever de waarde van mijn BCH in voor BTCEven onderzoeken hoe ik deze kan claimen met Electrum
quote:Update7! 08/25/2012
The next update is August 30, and from August 31 updates will be posted daily.
To date, there is a process of transferring digital resources to an investment company.
The company is preparing the resource for launch.
As it was announced earlier, at startup users will be able to withdraw 55% of the funds.
We want to notify all users that there is a political background in closing our service and pressure from the US.
Sincerely, BTC-e team
hey babequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:51 schreef Greys het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met onze IOTA fan/spammerd?
Thanks nog voor de tip, heb het overigens zelf zo gedaan:quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verstandig besluit, want waarom zou je een coin aanhouden waarvan de fundamentals aantoonbaar niet op orde zijn.![]()
"Claimen" kan o.a. met de Electron Cash wallet. Zet je BTC voor de zekerheid over naar een nieuwe wallet en gebruik dan Electron Cash om je oude wallet in te lezen waarna je beschikking hebt over je BCH.
Ah ja, er zijn inmiddels meerdere mogelijkheden inderdaad. Blockchain.info is een grote inderdaad maar Coinbase nog veel groter. Alleen duurt het nog wel even voor die BCH's vrijkomen, waarschijnlijk pas in januari 2018.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:48 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Thanks nog voor de tip, heb het overigens zelf zo gedaan:
Blockchain wallet leeggehaald, geheime zin van de Blockchain.info wallet in de BCC wallet van btc.com gezet, nu daar mijn BCC ontvangen die ik, als die bevestigd worden, naar Bittrex versluis om te verhandelen voor BTC.
Blockchain.info wallet gaat trouwens binnen 8 weken ook BCC supporten (https://blog.blockchain.com/2017/08/22/bitcoin-cash-update/), dit is toch een grote wallet die door het gros van de BTC bezitters gebruikt wordt. Het zou mij niets verbazen als er dan massaal gedumpt wordt.
quote:Quick Answer by BTCE
Question - Answer
What is the amount of funds available for withdrawal?
As stated earlier, 55% of funds are currently available.
When will the payments start?
End of August, a more precise timeframe will be known on August 30, we do our best to shorten the deadlines.
What will happen to the fiat in the users' accounts?
The team of lawyers works on fiat, which decide how to return access to it. At the moment, you will be able to deduce 55% in koin.
Will there be a new marketplace and when will it work?
Yes, it will. We plan to launch on September 1st. Now legal issues are being resolved.
What will happen to the rest 45% of the funds in my account?
They will be converted to tokens. Tokens you can sell on the market or wait until we buy them from you at par. Free tokens will be opened.
What will be the verification. Will everyone need to pass verification to withdraw funds?
Verification will consist of 2 levels. Level 1 will be without verification, but with a limit and restriction on some payment systems. Level 2 is with access to all payment systems and with an increased limit.
Will there be access to trade without verification?
Yes, it will.
How fast will verification take place?
Now the investment company is training employees. It is planned that the verification will take place within 24 hours, if there is not an abnormally large influx of volunteers. The possibility of express verification is available.
Will it be possible to verify several accounts that were on the exchange at a time?
Yes, you can.
What happened to the client funds in MT4?
Means from MT4 are credited to users' accounts, closing date of positions on July 25,
2017 Is all the information preserved until the moment of the exchange's fall?
Yes, we have all the necessary information.
Will there be tokens for each coin?
It will be so.
Why does not the amount of payments to users change with the growth rate?
The conversion date has not yet been determined, so everything will depend on the course.
What is the news on the search for an investment company that will help restore the work of the exchange?
The investor is found, the process of information transfer is in progress.
Will the coins that were sent after July 25, 2017 be credited?
All coins that were received before August 1, 2017 will be credited to the account.
What data did the FBI get from the connection with the withdrawal of servers?
All servers were deleted, but they were encrypted.
Login, password, 2fa - will remain the same?
These data will remain the same.
What is the situation for Bitcoin cash?
Bitcoin cash will be credited to all holders of bitcoin 1: 1
FAQ will be replenished as soon as the questions are received.
De waarde van BCH? Er zijn eigenlijk maar 2 mogelijke scenario's vanwege de EDA-ontwerpfout:quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:48 schreef einszweiachtung het volgende:
**= ik wil ofcourse niet 'alwetend' uithangen, dit zijn mijn vermoedens, een andere optie is dat door de bredere acceptatie de waarde omhoog zal gaan! De tijd zal het leren
quote:There has been an increase in fraudulent sites and phishing scams targeting Bittrex users with the intent of obtaining usernames, passwords, and two factor codes.
To protect yourself;
When you want to visit the Bittrex site, type https://www.bittrex.com directly into the browser address bar and then bookmark the site. Only use the bookmark to visit the site.
Be vigilant when using links and check the full URL address before entering your credentials. The only real Bittrex site is at https://www.bittrex.com and our support site located at https://support.bittrex.com.
Do not deposit funds to a wallet address that you receive in email, Slack, or social media. Bittrex will never tell you to do this.
Bittrex actively monitors and takes down fraudulent sites that are maliciously or erroneously using the Bittrex brand. If you see one of these sites, please report it to us via twitter to @BittrexExchange.
jaa hoop gelul maar stijgen nee neequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:24 schreef Stokkie_ het volgende:
September de maand van Waves? Mijn facebook tijdlijn stroomt vol met marketing van Waves. Die heeft potentie om mijn porto weer 200% omhoog te trekkenHet gaat nu al 2 weken zijwaarts maar ondanks de +190% sinds 1 aug niet ontevreden.
10% vandaag bbquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:46 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jaa hoop gelul maar stijgen nee nee
hodl?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:46 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jaa hoop gelul maar stijgen nee nee
Haha, leuk wakker worden zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 06:17 schreef blackmore het volgende:
Lisk gaat lekker! Voorbij aan de prijs van Waves....
Zijn er hier echt meer mensen die het op hun belastingaangifte invullenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, leuk wakker worden zo
Een mooie dag om m'n belastingaangifte eruit te gooien, normaal weet ik altijd precies hoeveel coins ik had op 1 januari van ieder jaar maar kan het hele bestandje niet meer vinden, dus loop nu de FOK! topics langs (van eind 2015) om te zien of ik daar nog wat uit kan halen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:33 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Zijn er hier echt meer mensen die het op belastingaangifte invullen
Ik bedoel met jou aantallen begrijp ik het nog enigszins.
Maar iemand die een paar duizend aan coins bezit ?
Ik zou het sowieso altijd opgeven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:33 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Zijn er hier echt meer mensen die het op hun belastingaangifte invullen
Ik bedoel met jou aantallen begrijp ik het nog enigszins.
Maar iemand die aan een paar duizend aan coins bezit ?,
ja maar hoe komt een belastingdienst erachter wat jij aan coins hebt ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso altijd opgeven.
Stel, je had 6000 Lisk in de ICO voor $0,07 per stuk, dat was toen $420 en nu al ¤ 27.600
Bij grotere bedragen heb je nog meer uit te leggen
Lisk en Waves tellen voor mij pas mee bij de aangifte over 2017 (want die bestonden nog niet op de peildatum voor aangifte 2016).
Omdat ze anders wel benieuwd zijn waar jij jouw hypotheek van hebt afbetaald en de tesla van hebt gekochtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:55 schreef chantalxx het volgende:
[..]
ja maar hoe komt een belastingdienst erachter wat jij aan coins hebt ?
Ik vind het een beetje hetzelfde als het gedeelte waar je in moet vullen hoeveel cash je in huis hebt ik bedoel gaat iemand dat serieus invullen
Als je ze altijd in coins houdt komt niemand erachter...quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:55 schreef chantalxx het volgende:
[..]
ja maar hoe komt een belastingdienst erachter wat jij aan coins hebt ?
Ik vind het een beetje hetzelfde als het gedeelte waar je in moet vullen hoeveel cash je in huis hebt ik bedoel gaat iemand dat serieus invullen
In het buitenland doen ze niet aan vermogensbelasting?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:27 schreef chantalxx het volgende:
Hm ja dat klinkt duidelijk
Maar omdat ik in het buitenland gevestigd ben komt het sowieso niet op mijn Nederlandse rekening terechtmocht ik ooit een keer goed uit cashen
En dat lijkt mij fair ook omdat in het begin mijn 'startgeld' vanuit het buitenland afkomstig was
In ieder geval een stuk lager dan in nlquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In het buitenland doen ze niet aan vermogensbelasting?
Yep, ze gaan lekker de laatste dagen. Gestaag omhoogquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:59 schreef MaGNeT het volgende:
Die kutcoins Waves en Lisk doen het wel erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |