Haha wat een Fucking baas. Jachtseizoen is geopend boys, Lets hunt down some terroristsquote:
Hej, ik deed gewoon leuk met de groep mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zelfreflectie heb je dus wel.
Geen causaal verband, wel een correlatie. Mits geroepen op een plek die doorgaans niet geassocieerd wordt met gebed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Hej, ik deed gewoon leuk met de groep mee.
Want er zit immers een causaal verband tussen Allahu Akbar en een aanslag. Nietwaar?
Waarin het geroepen wordt.quote:
En in een fatsoenlijke rechtsstaat is correlatie genoeg om iemand direct door zijn kop te schieten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geen causaal verband, wel een correlatie. Mits geroepen op een plek die doorgaans niet geassocieerd wordt met gebed.
Kijk, dat is de oude bait-and-switch. Eerst allemaal populistische spierballentaal over hoe je wel even orde op zaken gaat stellen, en dan, als je erop gewezen wordt dat het onhaalbaar en/of onwenselijk is, snel allemaal nuances erin te gooien waardoor de hele stelling compleet triviaal wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat de burgemeester bij de toehoorder enige helderheid van geest veronderstelt. Hij heeft in het dagelijks leven niet met fokkers te maken.
En in welke context word je doodgeschoten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarin het geroepen wordt.
Als rechtstaat wil je toch niet op 1 lijn komen met terroristen. Ik dacht dat we er boven stonden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:30 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
En de slachtoffers van de aanslagen die gepleegd zijn door moslims en waarbij Allah Akbar werd geschreeuwd, hadden die geen rechten ?
Nee, een correlatie alleen is niet genoeg. Zoals al meerdere malen is uitgelegd, niet alleen door mij, maar ook door anderen gaat het om de context.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:43 schreef probeer het volgende:
[..]
En in een fatsoenlijke rechtsstaat is correlatie genoeg om iemand direct door zijn kop te schieten.
Zo rollen we hier inderdaad.
In de context dat de overheidsdiensten volgens hun inschatting menen dat je een gevaar bent voor anderen. Als je dus in de moskee allahu akbar roept zal die kans kleiner zijn dan wanneer je op schiphol op de wachtrij afstormt en het schreeuwtquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En in welke context word je doodgeschoten?
Dude, stop met je zelfbedachte metaforen of zet er meteen een betekenis bij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als (vochtige) rechtstaat wil je toch niet op 1 lijn komen met terroristen. Ik dacht dat we er boven stonden.²
Het is toch de bedoeling dat we er boven staan. "Ja, maar zij doen het ook." Wat een drogreden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dude, stop met je zelfbedachte metaforen of zet er meteen een betekenis bij.
Aaahh ... Dus als A gebeurt (Allahu Akbar roepen op een drukke toeristische plek) volgt automatisch en in 100% van de gevallen dus ook B (een aanslag)? Dan is er wel een causaal verband?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, een correlatie alleen is niet genoeg. Zoals al meerdere malen is uitgelegd, niet alleen door mij, maar ook door anderen gaat het om de context.
Jij doet net alsof je dat niet begrijpt. Is je begrijpertje onderontwikkeld of doe je maar alsof?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
In de context dat de overheidsdiensten volgens hun inschatting menen dat je een gevaar bent voor anderen. Als je dus in de moskee allahu akbar roept zal die kans kleiner zijn dan wanneer je op schiphol op de wachtrij afstormt en het schreeuwt
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kijk, dat is de oude bait-and-switch. Eerst allemaal populistische spierballentaal over hoe je wel even orde op zaken gaat stellen, en dan, als je erop gewezen wordt dat het onhaalbaar en/of onwenselijk is, snel allemaal nuances erin te gooien waardoor de hele stelling compleet triviaal wordt.
Want echt helemaal niemand, inclusief de terroristen zelf, zal er problemen mee hebben dat mensen die een aanslag proberen te plegen doodgeschoten worden.
Je zult je veel veiliger voelen als de mensen om je heen hun mond houden. Ik denk dat er maar enkele doden hoeven te valen voor het zover is. Als je het tenminste volautomatisch regelt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:43 schreef probeer het volgende:
[..]
En in een fatsoenlijke rechtsstaat is correlatie genoeg om iemand direct door zijn kop te schieten.
Oo je snapt het echt niet. Sorry, ik dacht dat je deed alsof maar ik heb je dus te hoog ingeschat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Aaahh ... Dus als A gebeurt (Allahu Akbar roepen op een drukke toeristische plek) volgt automatisch B (een aanslag)? Dan is er wel een causaal verband?
Goh, wist ik niet. Fijn die context.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Oo je snapt het echt niet. Sorry, ik dacht dat je deed alsof maar ik heb je dus te hoog ingeschat.
Nee er is geen causaal verband. Er is een correlatie. Dat betekent dat er niet automatisch een aanslag volgt, maar dat die kans wel groter is dan wanneer íemand bijvoorbeeld op een drukke plaats "smeerkaas" roept.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Zo rollen we hier inderdaad.
Nogmaals, zelfs als je de context meeneemt is het geen zekerheid dat een aanslag volgt.quote:
Die kans is aanwezig. Wij moslims roepen Allahu Akbar ook bij happiness. Vrouw aan de telefoon:"Je wordt vader van een (dorstige) tweeling!"quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:54 schreef DustPuppy het volgende:
Laten we wel even realistisch blijven.
Hoe groot is de kans dat iemand die random hard Allahu Akbar roept midden op een plein vol met toeristen goede bedoelingen heeft?
Tja, als jij meerdere malen er op wordt gewezen dat correlatie alleen niet voldoende is en je blijft het gewoon herhalen kan ik er niets anders van maken helaas. Wat voor reden kun je anders hebben? Of wil je zeggen dat je bewust iemands woorden verdraait? Dat is nog kwalijker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:57 schreef probeer het volgende:
[..]
En nu beginnen we op deze toon?
Ja, ik ben overduidelijk de onderontwikkelde hier ja.
Voortaan dat soort oproepen dus niet opnemen op een druk plein in Venetië..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Wij moslims roepen Allahu Akbar ook bij happiness. Vrouw aan de telefoon:"Je word vader van een tweeling!"
"Allahu Akbar!!!"²
Even niet doen als je midden in Venetië staat dan, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Wij moslims roepen Allahu Akbar ook bij happiness. Vrouw aan de telefoon:"Je word vader van een tweeling!"
"Allahu Akbar!!!"²
Blijft een raar geloof.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Wij moslims roepen Allahu Akbar ook bij happiness. Vrouw aan de telefoon:"Je wordt vader van een (dorstige) tweeling!"
"Allahu Akbar!!!"²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |