Wat jij wil, Ulx.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen. Je gaat het natuurlijk nooit zelf toegeven. Daarom is het misschien niet zo'n slecht idee jou preventief te ruimen.
Vreemd, voor vrijwel iedere islamitische geweldsuiting wordt die strijdkreet geroepen. Overigens is een pistool trekken geen uiting van geweld. Het kan ok ter verdediging, of misschien wil je hem alleen even laten zien of schoonmaken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Een pistool trekken is een uiting van geweld. Allah akhbar roepen niet.
En 99,999999999999999999999% van de tijd volgt er geen gewelduiting. Maar toch zijn die 2 woorden blijkbaar een prima indicator van een op handen zijnde terroristische aanslag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd, voor vrijwel iedere islamitische geweldsuiting wordt die strijdkreet geroepen. Overigens is een pistool trekken geen uiting van geweld. Het kan ok ter verdediging, of misschien wil je hem alleen even laten zien of schoonmaken.
Ja, bij ieder huwelijk, iedere geboorte, of welk moment van emotie dan ook. Euro gevonden? Allahu akbar! Euro verloren? Allahu akbar! Ze zeggen vaker 'allahu akbar' dan de Smurfen 'smurfen' zeggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd, voor vrijwel iedere islamitische geweldsuiting wordt die strijdkreet geroepen. Overigens is een pistool trekken geen uiting van geweld. Het kan ok ter verdediging, of misschien wil je hem alleen even laten zien of schoonmaken.
Is bijstand aanvragen ook verboden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, en elke keer dat een Surinamer bijstand aanvraagt is het een Surinamer, dus om dat te voorkomen gooien we die er ook allemaal preventief uit.
Ja, alleen voor Surinamers dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is bijstand aanvragen ook verboden?
Dat kunnen we natuurlijk zo verbieden. Dan is een Surinamer ook in overtreding.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is bijstand aanvragen ook verboden?
Bij die 99,999999999% wordt dat doorgaans niet op een drukke toeristische trekpleister geroepen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:23 schreef probeer het volgende:
[..]
En 99,999999999999999999999% van de tijd volgt er geen gewelduiting. Maar toch zijn die 2 woorden blijkbaar een prima indicator van een op handen zijnde terroristische aanslag.
Het is goed met je.
Waarom? Zat Moslims die normaal doen. Daarom de focus op extremisten.quote:
Succes. Als je daar de handen voor op elkaar krijgt heb je mijn zegen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, alleen voor Surinamers dus.
En elke keer dat een Surinamer iets illegaals doet is het een Surinamer, dus om dat te voorkomen gooien we die er ook allemaal preventief uit.
Zat moslims die dat roepen en geen extremist zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom? Zat Moslims die normaal doen. Daarom de focus op extremisten.
Precies. Daarom ook m'n eerdere post.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zat moslims die dat roepen en geen extremist zijn.
1+1 = 2quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:25 schreef probeer het volgende:
Maar he, de normalisering van discriminatie kruipt weer gestaag verder.
En bedankt jongens en meisjes.
Kan jij het verschil zien dan? Ik niet. En ze zeggen allemaal wel eens Allahu Akbar. Dus gewoon allemaal neerschieten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom? Zat Moslims die normaal doen. Daarom de focus op extremisten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Kan jij het verschil zien dan? Ik niet. En ze zeggen allemaal wel eens Allahu Akbar. Dus gewoon allemaal neerschieten.
Liever preventief geruimd dan achteraf gezeik.Ben je echt zo simpel of doe je slechts alsof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof iedereen die dat roept direct een kogel krijgt. Snap je echt het verschil niet?Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
De fucking ironie ...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ben je echt zo simpel of doe je slechts alsof?
Alsof iedereen die dat roept direct een kogel krijgt. Snap je echt het verschil niet?
Ik zou het eerder als simpelheid omschrijven.quote:
Ik durf het zelfs discriminerende debiliteit te noemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou het eerder als simpelheid omschrijven.
Wat is dan het verschil?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ben je echt zo simpel of doe je slechts alsof?
Alsof iedereen die dat roept direct een kogel krijgt. Snap je echt het verschil niet?
Niet echtquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:32 schreef Avinus het volgende:
Je kunt niet beweren dat de kreet "Allahu akbar" verdraagzaamheid inhoudt.
Zelfreflectie heb je dus wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik durf het zelfs discriminerende debiliteit te noemen.
De context.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |