Voor Veltman kwam deze goal uit het niets.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee dat was Veltman die dekte in de ruimte

Dus je mag niet benoemen dat Keizer er tot nu toe een puinhoop van maakt? Terwijl hij een betere basis had dan Bosz vorig jaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, het blijft makkelijk geblaat in de ruimte

Tuurlijk wel maar roeptoeteren dat hij op moet rotten in fucking augustus is wel weer een nieuw dieptepuntquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je mag niet benoemen dat Keizer er tot nu toe een puinhoop van maakt? Terwijl hij een betere basis had dan Bosz vorig jaar.

Het probleem zit toch dieper dan alleen een trainer helaas.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar roeptoeteren dat hij op moet rotten in fucking augustus is wel weer een nieuw dieptepunt

We liggen straks al uit Europa, ik weet niet of je het door hebt? En verloren van Heracles en het spel lijkt nergens opquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar roeptoeteren dat hij op moet rotten in fucking augustus is wel weer een nieuw dieptepunt

Lagen we toen ook uit Europa?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Oh hey precies dezelfde posts als vorig jaar
Toch grappig

Ohja even vergeten dat Ajax een enge sekte is, stond nog op mijn lijstjequote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het probleem zit toch dieper dan alleen een trainer helaas.

Die fucking dwaas heeft ons al meer miljoenen gekost dan jij en ik in een heel leven kunnen opmaken. Optyfen met die faalhaas, en heel snel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]

Komend weekend uit naar VVV, en dan sta je zeventiende ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We liggen straks al uit Europa, ik weet niet of je het door hebt? En verloren van Heracles en het spel lijkt nergens op
Wat mij betreft hoepelt hij in de rust al op en gaat er iemand staan die weet wat hij doet, we zijn toch godverdomme niet ook een opleidingsclub voor trainers of wat

Ziyech gaat wel naar Liverpoolquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef Baconbus het volgende:
Onana en Ziyech, ren nu het nog kan. De markt is nog open.

Volgens bepaalde figuren was de negende plek het maximaal haalbare oidquote:

Jawel. En voor directeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We liggen straks al uit Europa, ik weet niet of je het door hebt? En verloren van Heracles en het spel lijkt nergens op
Wat mij betreft hoepelt hij in de rust al op en gaat er iemand staan die weet wat hij doet, we zijn toch godverdomme niet ook een opleidingsclub voor trainers of wat

Nou ja het gaat wel in de koppies zitten en dan speel je weer op dat plastic, ik sluit niks meer uitquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Komend weekend uit naar VVV, en dan sta je zeventiende ofzo.

Dat het spel nergens op lijkt ben ik toch niet helemaal met je eens eigenlijk, wel dat het verdedigend niet goed staat natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]

Ik hoop het voor hem. Hier valt geen eer te behalen. Kneuzen om hem heen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ziyech gaat wel naar Liverpool

Dat is ook zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja even vergeten dat Ajax een enge sekte is, stond nog op mijn lijstje

Als ballenjongen misschien.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ziyech gaat wel naar Liverpool

Ja maar je mag niet om het hoofd van de trainer roepen, pas als je degradeert ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Komend weekend uit naar VVV, en dan sta je zeventiende ofzo.

Heerlijk hoe je toch altijd alles weet te verdraaienquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja maar je mag niet om het hoofd van de trainer roepen, pas als je degradeert ofzo.

Sowieso traditioneel een lastige pot.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja het gaat wel in de koppies zitten en dan speel je weer op dat plastic, ik sluit niks meer uit

Ahaquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens bepaalde figuren was de negende plek het maximaal haalbare oid

De eerste paar minuten was het oké maar het lijkt alsof het dan allemaal doorzien wordt en Rosenborg weet hoe ze zich moeten weren, dan blijft er helemaal niks over met spelers als Veltman Dijks Younes en Kluivert op de flankenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat het spel nergens op lijkt ben ik toch niet helemaal met je eens eigenlijk, wel dat het verdedigend niet goed staat natuurlijk

Ajax hoort in Europa en we moeten winnenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:19 schreef Ooku het volgende:
[..]
ja die heeft Ajax met een duidelijk plan de wedstrijd ingestuurd

Dit zeg ik sinds 2012. Bedankt voor de support.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Veltman is een alibiverdediger.

Tuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha
Dat is onzin natuurlijk, maar met dit Ajax is veel mis.

En VVV heeft nu natuurlijk kruit in hun kont na twee overwinningen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja het gaat wel in de koppies zitten en dan speel je weer op dat plastic, ik sluit niks meer uit

Het is een patroon wat ik eigenlijk iedere wedstrijd wel zie, prima begin, goed voetbal maar te kwetsbaar achterin. En valt die goal dan lijkt het vaak klaarquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De eerste paar minuten was het oké maar het lijkt alsof het dan allemaal doorzien wordt en Rosenborg weet hoe ze zich moeten weren, dan blijft er helemaal niks over met spelers als Veltman Dijks Younes en Kluivert op de flanken

Naief als je denkt dat keizer de touwtjes in handen heeft.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:20 schreef GGMM het volgende:
Maar als hij nu niet Huntelaar erin brengt dan mag hij optyfen.

Waar niemand van Rosenborg stond.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:19 schreef BobW het volgende:
De Ligt stond ook niet lekker, daarom moest Veltman naar binnen stappen

Je wil Huntelaar of Dolberg aan de zijkant hebben staan?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:20 schreef GGMM het volgende:

Mwah, je moet nog steeds twee keer scoren om te winnen, wat dat betreft heeft de 1-0 niet zo veel veranderdquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:20 schreef GGMM het volgende:

ik wil vooral younes eruit, die man is een schande in een ajax shirt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je wil Huntelaar of Dolberg aan de zijkant hebben staan?

Mwa ja weet niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk
Of je dat aan de trainer kan verwijten en of het zin heeft om iemand in fucking augustus weg te sturen en een soort Palermo te worden is een ander verhaal

Blinde haatgenotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik wil vooral younes eruit, die man is een schande in een ajax shirt.

Zodat hij op de bank kan aanzien hoe tragisch het is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:21 schreef KingRadler het volgende:
waarom hebben ze Huntelaar gehaald?
waarde van Dolberg gaat echt niet stijgen hoor,

Wat zie jij nu voor goeds gebeuren? Doelloos in het rond tikken, fout op fout, nauwelijks beweging en spelers die bij lange na hun niveau niet halenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een patroon wat ik eigenlijk iedere wedstrijd wel zie, prima begin, goed voetbal maar te kwetsbaar achterin. En valt die goal dan lijkt het vaak klaar
Maar dat het helemaal nergens naar lijkt vind ik ook weer overdreven

Je hebt Cerny toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:20 schreef skysherrif het volgende:
Het fucking amateurisme dat je neres nu op de tribune hebt.

Eerste kwartier zag ik dan weer prima voetbal. En tegen Heracles was het eerste halfuur/eerste helft prima, Rosenborg zelfde verhaalquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat zie jij nu voor goeds gebeuren? Doelloos in het rond tikken, fout op fout, nauwelijks beweging en spelers die bij lange na hun niveau niet halen

Hij wilde zelf eerst assistent worden met een ervaren man als eerste trainer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa ja weet niet.
Snap eerlijk gezegd niet hoe hij überhaupt aangesteld kon worden. 0,0 ervaring.

Als Bosz er nog gewoon was had dit Ajax echt niet zo gespeeld.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:22 schreef hafcfan het volgende:
Wat zal Bosz blij zijn dat hij van deze aids verlost is. Wat een elftal

verdedigers van een G elftal zijn zelfs beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
4 domme verdedigers, heerlijk seizoen dit.

Opvallend succesquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
En Dijks..
Ik blijf dat ongelooflijk vinden.

Ze hadden dat bod van fucking 50 miljoen voor die jongen gewoon moeten accepteren. Een kutseizoen en hij brengt nog niet een vierde van dat bedrag op.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:21 schreef KingRadler het volgende:
waarom hebben ze Huntelaar gehaald?
waarde van Dolberg gaat echt niet stijgen hoor,

Hij kan gewoon niet verdedigen...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opvallend succes
- Mike Verweij

die had schijt aan spijkerman. Nu weer dit gezever en gekut zonder ideequote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Bosz er nog gewoon was had dit Ajax echt niet zo gespeeld.

Als Bosz er was hadden we niet van dit kanjer voetbal gespeeld.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:22 schreef hafcfan het volgende:
Wat zal Bosz blij zijn dat hij van deze aids verlost is. Wat een elftal

quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:25 schreef Baconbus het volgende:
Ik kan niet wachten op dat interview met Keizer waarin hij een theoretische goal van Ajax aan haalt en om zich heen kijkt alsof hij één van zijn oppaskinderen kwijt is.

Dan zijn de mensen hier zwakzinnig.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij kan ook niet voetballen.
"Prima om erbij te hebben"- aldus mensen hier

Ik vind het ook niks, prima voor de middenmoot van de eredivisie, maar niet voor ons.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij kan ook niet voetballen.
"Prima om erbij te hebben"- aldus mensen hier

Willen ze Younes als mascotte in Barcelona?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:26 schreef KingRadler het volgende:
Liverpool en Dortmund gaan zeker nog zaken doen in Amsterdam, misschien zelfs Barca ook nog.

Toen hij besloot zijn eigen visie door te voeren ging het ineens draaien.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die had schijt aan spijkerman. Nu weer dit gezever en gekut zonder idee

Begin van het einde van het begin die avondquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:26 schreef Heeinz het volgende:
Waar zitten we toch weer naar te kijken jongens
3 maanden geleden stond ik op het Museumplein

En aan de subtop van Europa.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:26 schreef Heeinz het volgende:
Waar zitten we toch weer naar te kijken jongens
3 maanden geleden stond ik op het Museumplein

Heb je hem als tweede linksback erbij en laat je hem eens opdraven tegen Excelsior thuis kan het allemaal wel, als basisklant moet je dit niet willen natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zijn de mensen hier zwakzinnig.
Dit kan gewoon niet.

Klopt, maar in twee jaar tijd geen betere linksback gevonden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zijn de mensen hier zwakzinnig.
Dit kan gewoon niet.
Gelukkig is de verdediging rond volgens Marcquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, prima voor de middenmoot van de eredivisie, maar niet voor ons.

Overmars is optimistisch dat Sinkgraven binnenkort weer fit is. Dan kan de strijd losbarsten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je hem als tweede linksback erbij en laat je hem eens opdraven tegen Excelsior thuis kan het allemaal wel, als basisklant moet je dit niet willen natuurlijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |