Voor Veltman kwam deze goal uit het niets.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee dat was Veltman die dekte in de ruimte
Dus je mag niet benoemen dat Keizer er tot nu toe een puinhoop van maakt? Terwijl hij een betere basis had dan Bosz vorig jaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, het blijft makkelijk geblaat in de ruimte
Tuurlijk wel maar roeptoeteren dat hij op moet rotten in fucking augustus is wel weer een nieuw dieptepuntquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je mag niet benoemen dat Keizer er tot nu toe een puinhoop van maakt? Terwijl hij een betere basis had dan Bosz vorig jaar.
Het probleem zit toch dieper dan alleen een trainer helaas.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar roeptoeteren dat hij op moet rotten in fucking augustus is wel weer een nieuw dieptepunt
We liggen straks al uit Europa, ik weet niet of je het door hebt? En verloren van Heracles en het spel lijkt nergens opquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar roeptoeteren dat hij op moet rotten in fucking augustus is wel weer een nieuw dieptepunt
Lagen we toen ook uit Europa?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Oh hey precies dezelfde posts als vorig jaar
Toch grappig
Ohja even vergeten dat Ajax een enge sekte is, stond nog op mijn lijstjequote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het probleem zit toch dieper dan alleen een trainer helaas.
Die fucking dwaas heeft ons al meer miljoenen gekost dan jij en ik in een heel leven kunnen opmaken. Optyfen met die faalhaas, en heel snel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komend weekend uit naar VVV, en dan sta je zeventiende ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We liggen straks al uit Europa, ik weet niet of je het door hebt? En verloren van Heracles en het spel lijkt nergens op
Wat mij betreft hoepelt hij in de rust al op en gaat er iemand staan die weet wat hij doet, we zijn toch godverdomme niet ook een opleidingsclub voor trainers of wat
Ziyech gaat wel naar Liverpoolquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:16 schreef Baconbus het volgende:
Onana en Ziyech, ren nu het nog kan. De markt is nog open.
Volgens bepaalde figuren was de negende plek het maximaal haalbare oidquote:
Jawel. En voor directeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We liggen straks al uit Europa, ik weet niet of je het door hebt? En verloren van Heracles en het spel lijkt nergens op
Wat mij betreft hoepelt hij in de rust al op en gaat er iemand staan die weet wat hij doet, we zijn toch godverdomme niet ook een opleidingsclub voor trainers of wat
Nou ja het gaat wel in de koppies zitten en dan speel je weer op dat plastic, ik sluit niks meer uitquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Komend weekend uit naar VVV, en dan sta je zeventiende ofzo.
Dat het spel nergens op lijkt ben ik toch niet helemaal met je eens eigenlijk, wel dat het verdedigend niet goed staat natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Hier valt geen eer te behalen. Kneuzen om hem heen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ziyech gaat wel naar Liverpool
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja even vergeten dat Ajax een enge sekte is, stond nog op mijn lijstje
Als ballenjongen misschien.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ziyech gaat wel naar Liverpool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |