Ik vind jou echt zo grappig, soms geef je een beetje doordenkertjes maar vaak zit er toch echt een goede grap in je reactiesquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Respectloos als je het mij vraagt. Zeker in deze woelige tijden.
Het feit dat er mensen zijn die vinden dat je er met zo'n naam om vraagt geeft precies weer hoe de situatie verslechterd is.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Allah-las dan vraag je er ook wel om natuurlijk.
Echt he.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ken de band al jaren en echt nooit bij stilgestaan dat de naam Allah erin zit
Dus niet, kijk maar wat er gebeurd.quote:
Echte muziekliefhebbers denken daar ook niet verder over naquote:
Alsof mensen alleen op basis van de naam van de band naar een concert gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dus niet, kijk maar wat er gebeurd.
Had ook nog nooit van deze gasten gehoord. Misschien wilden de moslims eens een concert bezoeken en blijken het deze lolbroeken te zijn. Dan zou ik ook pissig zijn.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:01 schreef SeLang het volgende:
Beetje naief zijn die gasten trouwens wel. In Californië kan zoiets wel maar in kalifaat Nederland kun je worden onthoofd voor minder dan een slecht gekozen bandnaam.
En is dat door de naam, of is het doordat er een stel idioten zo gevoelig zijn dat ze hier niet tegen kunnen? En wat ga je dan aanpakken, die naam of die idioten ?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Dus niet, kijk maar wat er gebeurd.
Echte muziekanten denken daar wél over na.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:10 schreef MaJo het volgende:
Echte muziekliefhebbers denken daar ook niet verder over na
Alsof mensen alleen op basis van de naam van de band naar een concert gaan
Is er iets heel concreets dan? Of pakken ze groot uit om te late zien hoe scherp ze wel niet zijn. (zodat ze nog meer budget kunnen krijgen, en persoonlijke vrijheden nog meer ingeperkt kunnen worden)quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:58 schreef Eenskijken het volgende:
ben benieuwd hoe de aivd hierachter is gekomen.
quote:
Altijd toch bij dreiging?quote:
nou dat vroeg ik me ook wel af hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ruim 60 posts en de eerste BNW aluhoedje post is er ook. Chapeau
Jup, en blasfemie moet ook prima kunnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Echte muziekanten denken daar wél over na.
De rest was een grapje.
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ruim 60 posts en de eerste BNW aluhoedje post is er ook. Chapeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |