abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173328284
quote:
TIJDENS RAMADAN 2017

AMSTERDAM - Voor het centraal station van Amsterdam heeft zich zaterdagavond volgens de politie „een incident” voorgedaan met een auto. Het plein voor het station is ruim afgezet met linten. Er zijn ambulances ter plaatse. Er zou zeker een persoon gewond zijn geraakt. Er is veel politie op de been.

Volgens de politie is een auto tegen een muur gereden. Op een foto is een zwarte auto te zien met een gebarsten voorruit.

Volgens een woordvoerster van het vervoersbedrijf GVB wordt op last van de politie het Centraal Station ontruimd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)t_na_incident__.html

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 19:52:58 ]
pi_173328288
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

ok
Alleen maar huilen dus? Wat denk je nou zelf dat zou zijn gebeurd in Israël. Schat het eens in.
I´m back.
pi_173328294
en/of*
pi_173328298
Kan iemand me een stuk naar een artikel over de nieuwe ontdekking linken? Dan zet ik 't in de OP.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:52:01 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173328302
kan er een tijdsindicatie in de OP?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173328306
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer.
Sorry man, ik heb geen inzage in het dossier.
pi_173328307
oh en in moet bij of op zijn.
pi_173328312
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:51 schreef LelijKnap het volgende:
Kan iemand me een stuk naar een artikel over de nieuwe ontdekking linken? Dan zet ik 't in de OP.
Volgens mij is er een apart topic over. Snap niet waarom, maar goed.
I´m back.
pi_173328320
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alleen maar huilen dus? Wat denk je nou zelf dat zou zijn gebeurd in Israël. Schat het eens in.
Israël is dan ook gidsland in de aanpak van moslimterreur.
pi_173328325
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:52 schreef Re het volgende:
kan er een tijdsindicatie in de OP?
Done
pi_173328333
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alleen maar huilen dus? Wat denk je nou zelf dat zou zijn gebeurd in Israël. Schat het eens in.
Ik denk dat-ie in Israël überhaupt geen rijbewijs zou kunnen halen.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:53:09 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173328338
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Done
moet ik weten wanneer dat was of zo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:53:42 #13
186611 Haags
pi_173328353
Aanslag natuurlijk
Zonder wrijving geen glans
pi_173328378
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij is er een apart topic over. Snap niet waarom, maar goed.
Weird. Moeten de mods maar ff uitvogelen.
pi_173328385
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat-ie in Israël überhaupt geen rijbewijs zou kunnen halen.
Jawel, wonen miljoenen Arabieren in Israël die gewoon een rijbewijs kunnen halen. Maar als dit was gebeurd in Israël, 8 mensen overhoop gereden en er stonden militairen of politie-agenten in de buurt, wat bij een station mogelijk wel het geval is dan is het meteen schieten en daarna pas vragen. Eventueel, want meestal zijn die mensen dan dood en dan kun je weinig meer vragen. Hun familie krijgt dan wel een levenslange uitkering van Abbas, dat wel.
I´m back.
pi_173328414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, wonen miljoenen Arabieren in Israël die gewoon een rijbewijs kunnen halen. Maar als dit was gebeurd in Israël, 8 mensen overhoop gereden en er stonden militairen of politie-agenten in de buurt, wat bij een station mogelijk wel is dan is het meteen schieten en daarna pas vragen. Eventueel, want meestal zijn die mensen dan dood en dan kun je weinig meer vragen. Hun familie krijgt dan wel een levenslange uitkering van Abbas, dat wel.
Israël is dan ook een derdewereldland.
pi_173328439
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Israël is dan ook een derdewereldland.
Nou ja, dat denk ik niet, maar ze zijn wel een stukje verhard in ieder geval. Wat wel of niet terecht is, dat weet ik niet. Ik zou er niet graag willen wonen in ieder geval, maar dat is wat anders.
I´m back.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:08:18 #18
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173328687
Snap echt niet dat mensen nu heilig geloven of vermoeden dat het toch opzet was. Beseft men wel hoe ver dat gaat, dat de autoriteiten dan een terrorist hebben laten lopen?

En als de lekker werkelijk info had die vertelde dat er toch aanwijzingen waren voor opzet, waarom dat dan niet als groot nieuws brengen? Want dat is groot nieuws, enorm nieuws zelfs. Zou een wereldwijde scoop zijn zelfs.
Maar nee, enkel zijn naam en gegevens zijn naar buiten gebracht. Wat die man in enorme problemen kan brengen...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173328915
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Snap echt niet dat mensen nu heilig geloven of vermoeden dat het toch opzet was. Beseft men wel hoe ver dat gaat, dat de autoriteiten dan een terrorist hebben laten lopen?
Ik zie niemand heilig geloven in ieder geval. Ook niet zo zeer vermoeden. Ik zie wel scpesis. En wrs had de politie ook scepsis. Wrs kun je de intentie van een aanslag ook niet bestraffen of juridisch waarmaken in dit geval, als ook bewezen kan worden dat de man idd een hypo had.
quote:
En als de lekker werkelijk info had die vertelde dat er toch aanwijzingen waren voor opzet, waarom dat dan niet als groot nieuws brengen? Want dat is groot nieuws, enorm nieuws zelfs. Zou een wereldwijde scoop zijn zelfs.
Maar nee, enkel zijn naam en gegevens zijn naar buiten gebracht. Wat die man in enorme problemen kan brengen...
Misschien komt er nog meer naar buiten, je weet het niet.
Mensen dachten toen in ieder geval wel aan een aanslag. Wat bijna à la minute werd weersproken. De politie wilde de identiteit echter niet vrijgeven, want een onschuldig ongeluk veroorzaakt door een hypo. Mensen dachten toen het hunne ervan.
En nu blijkt de identiteit gelekt en is het een Marokkaan en dus ja, dan krijg je wel weer een discussie natuurlijk. Lijkt me logisch.
I´m back.
pi_173329411
IS wordt dus door de overheid gesteund?

#NukeHolland
#landverraderRutte
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:53:08 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173330076
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie niemand heilig geloven in ieder geval. Ook niet zo zeer vermoeden. Ik zie wel scpesis. En wrs had de politie ook scepsis. Wrs kun je de intentie van een aanslag ook niet bestraffen of juridisch waarmaken in dit geval, als ook bewezen kan worden dat de man idd een hypo had.

[..]

Misschien komt er nog meer naar buiten, je weet het niet.
Mensen dachten toen in ieder geval wel aan een aanslag. Wat bijna à la minute werd weersproken. De politie wilde de identiteit echter niet vrijgeven, want een onschuldig ongeluk veroorzaakt door een hypo. Mensen dachten toen het hunne ervan.
En nu blijkt de identiteit gelekt en is het een Marokkaan en dus ja, dan krijg je wel weer een discussie natuurlijk. Lijkt me logisch.
Dan moet je wat beter kijken denk ik.
Heb toch al verschillende mensen zien zeggen dat het toch opzet was. Zelfs zien schrijven dat deze man misschien wel vast zit nu en zijn hele vrijspraak enkel bedoeld was om de boel te sussen.

De politie heeft alles bekeken inderdaad. Scepsis is echt niet verkeerd.
Nergens zeg ik dat het fout was dat deze man 4 dagen in voorarrest heeft gezeten en politie het grondig heeft onderzocht. Vind ik prima, goed zelfs.
Maar daar is uitgekomen dat er geen opzet was en dat geloof ik.
Dat de naam niet vrijgegeven is snap ik, zeker met de sfeer die er tegenwoordig is.

Hoop echt dat deze man nu geen last gaat ondervinden van het feit dat zijn gegevens op straat zijn beland.

En nog meer naar buiten? Media die een enorme scoop heeft en dat nu nog maar niet naar buiten brengt? In 1 moment wereld wijde aandacht maar het nu nog niet naar buiten brengen? Geloof je dat echt?

En dat hele iemand met een 'buitenlandse' naam moet wel een terrorist zijn, roept natuurlijk discussie op, hoe ziek is dat?
4 dagen in voorarrest, ruim onderzoek. Dat door situatie in combi met afkomst, is het niet genoeg?

[ Bericht 10% gewijzigd door Cause_Mayhem op 22-08-2017 21:00:04 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:58:29 #22
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_173330237
Het zijn vooral de getuigenverklaringen direct na het geval, de snelle mededeling dat er geen beelden waren. Vervolgens de NS die meldt dat er wel beelden zijn, die daar vervolgens weer op terug komt, dat voor het wantrouwen zorgt.

Maar wat mij betreft is het echte onderzoek naar de politiemensen die de man staande hielden en iemand vrolijk door laten rijden die seconden later onwel wordt en een stevig ongeluk met letsel veroorzaakt.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_173330344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Klopt, vandaar dat ze ook een huiszoeking gedaan hebben. Het kan zijn dat hij echt onwel geworden was, kan ook zijn dat er wel degelijk opzet in het spel zat, kan ook een echt ongeluk zijn geweest, gefrustreerd wegrijden zoals bevestigd door getuigen, en uit de bocht gevlogen. En zelf gooit hij het dan op "onwel geworden" omdat er toch geen bewijzen van opzet zijn.

Wat ik mis is het verhaal dat een dokter deze man na afloop onderzocht heeft en heeft geconstateerd dat deze man onwel geworden was. Nu is het zijn verhaal tegen dat van de rest, en de politie die geen camera beelden heeft en af moet gaan op de verslagen.
Vlak na het incident mat ambulancepersoneel een extreem lage bloedsuikerspiegel bij hem.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)tm_campaign=related2

Dus ofwel een man met lage suikerspiegel, ofwel een aanslagpleger die geen muurtje kan ontwijken en ambulanciers en politie die samenzweren om een aanslag te verzwijgen.

Het is weer eens iets anders dan de marathon van Boston. Toen was het zogenaamd ook een samenzwering van hulpdiensten en politie, om een aanslag te faken met "simvics"(?) en fake bloed...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:12:33 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173330673
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Vlak na het incident mat ambulancepersoneel een extreem lage bloedsuikerspiegel bij hem.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)tm_campaign=related2

Dus ofwel een man met lage suikerspiegel, ofwel een aanslagpleger die geen muurtje kan ontwijken en ambulanciers en politie die samenzweren om een aanslag te verzwijgen.

Het is weer eens iets anders dan de marathon van Boston. Toen was het zogenaamd ook een samenzwering van hulpdiensten en politie, om een aanslag te faken met "simvics"(?) en fake bloed...
Idd dit. Niet alleen politie (wat al ontzettend breed is), maar ook hulpdiensten en artsen die bij het verdere onderzoek betrokken zijn.

Allemaal liegen ze blijkbaar, de naam die afkomst en religie doet vermoeden verteld de 'waarheid'.
Tientallen mensen zijn hierbij betrokken, maar een idioot die de persoonsgegevens lekt wijst op wel een opzet ipv een naar ongeluk... Want he, het is een 'moslim' naam...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173330748
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Israël is dan ook gidsland in de aanpak van moslimterreur.
Gaat daar wel beter dan hier inderdaad he?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:14:57 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173330752
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Idd dit. Niet alleen politie (wat al ontzettend breed is), maar ook hulpdiensten en artsen die bij het verdere onderzoek betrokken zijn.

Allemaal liegen ze blijkbaar, de naam die afkomst en religie doet vermoeden verteld de 'waarheid'.
Tientallen mensen zijn hierbij betrokken, maar een idioot die de persoonsgegevens lekt wijst op wel een opzet ipv een naar ongeluk... Want he, het is een 'moslim' naam...
Nee, er speelt wel meer mee dan alleen dat. Daarnaast wordt er niet gezegd dat iedereen in "het complot" zit, dat hoeft verder ook helemaal niet. Een lage bloedsuikerspiegel hoeft dat niet uit te sluiten.

Nogmaals, ik ga niet per definitie uit van een aanslag. Ik vind alleen dat de officiële lezing met alle gebeurtenissen nogal gammel overkomt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173330967
En wat de betrouwbaarheid van getuigen betreft,
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Israël is dan ook gidsland in de aanpak van moslimterreur.
Omdat ze sharia law erkennen?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173331333
Van een ernstige hypo kun je agressief worden en in de war raken. Dat lijkt overeen te komen met het beschreven gedrag. Voor wie het niet herkent (getuigen) is vaak niet te zien of er bewuste/kwaadaardige opzet in het spel is of dat iemand de controle over zichzelf kwijt is. Eerlijk gezegd lijkt het me dat alles wat ik er over gelezen heb aardig verklaard kan worden door een ernstige hypo. Bovendien zou dat door een arts makkelijk gemeten moeten kunnen worden. Aangezien er medische onderzoeken zijn geweest neem ik aan dat dat ook gebeurd is.

Dat lijkt me veel waarschijnlijker dan dat er een kleine samenzwering zou zijn om een terroristische aanslag te verhullen en de aanslagpleger vrij te laten. Ik kan me niet voorstellen wie daar iets aan heeft.
pi_173331360
Dit soort dingen houden ze het liefste uit het nieuws anders wordt Geertje nog eens heel erg groot.

Wie weet hoeveel aanslagen er al zijn gepleegd door moslims met laag bloedsuiker, misschien moeten ze dat Ramadan eens afschaffen als ze er niet tegen kunnen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_173331489
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Van een ernstige hypo kun je agressief worden en in de war raken
Had die tegen die agenten zo gedaan en die laten hem zelf doorrijden, petje af voor meneer/mevrouw agent dan.
pi_173333126
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Van een ernstige hypo kun je agressief worden en in de war raken. Dat lijkt overeen te komen met het beschreven gedrag. Voor wie het niet herkent (getuigen) is vaak niet te zien of er bewuste/kwaadaardige opzet in het spel is of dat iemand de controle over zichzelf kwijt is. Eerlijk gezegd lijkt het me dat alles wat ik er over gelezen heb aardig verklaard kan worden door een ernstige hypo. Bovendien zou dat door een arts makkelijk gemeten moeten kunnen worden. Aangezien er medische onderzoeken zijn geweest neem ik aan dat dat ook gebeurd is.

Dat lijkt me veel waarschijnlijker dan dat er een kleine samenzwering zou zijn om een terroristische aanslag te verhullen en de aanslagpleger vrij te laten. Ik kan me niet voorstellen wie daar iets aan heeft.
:')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:42:41 #32
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173333165
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

:')
Goede reactie wel. Inhoudelijk nog iets te melden?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173333208
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef epicbeardman het volgende:
Dit soort dingen houden ze het liefste uit het nieuws anders wordt Geertje nog eens heel erg groot.

Wie weet hoeveel aanslagen er al zijn gepleegd door moslims met laag bloedsuiker, misschien moeten ze dat Ramadan eens afschaffen als ze er niet tegen kunnen.
Wat is je punt?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_173333227
Dus als ik een hypo heb mag ik gratis moslims vermoorden? Is dat wat jullie zeggen?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_173333230
Typisch geval weer van de linkse doofpot. Vroeger kwam men daar gemakkelijk mee weg, maar tegenwoordig is dat iets lastiger.
pi_173333252
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:42 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Goede reactie wel. Inhoudelijk nog iets te melden?
Inhoudelijk meldt ik het volgende: 'de linkse ziel wilt blijven geloven in de onschuld van de arme, minder bedeelde allochtoon.'
pi_173333281
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:45 schreef DoubleUU het volgende:
Dus als ik een hypo heb mag ik gratis moslims vermoorden? Is dat wat jullie zeggen?
Correct, sterker, zodra je merkt dat de spiegel enigzins laag is kun je compleet debiel gedrag vertonen waaronder agressie en het omver rijden van mensen. Dat is namelijk normaal tijdens een hypo.
pi_173333342
Dat er joodse toeristen gewond waren kwam afaik niet van ooggetuigen, maar van het CIDI (via de Israelische ambassade neem ik aan). Als omstaanders niet zagen dat het joden waren zou hij het ook niet geweten hebben.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:10:53 #39
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173333763
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Inhoudelijk meldt ik het volgende: 'de linkse ziel wilt blijven geloven in de onschuld van de arme, minder bedeelde allochtoon.'
Oké.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  woensdag 23 augustus 2017 @ 06:53:09 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173335830
Ik kan alleen de huiszoeking in het verhaal niet helemaal plaatsen. Blijkbaar wisten ze het zelf dus ook niet zeker, terwijl ze dezelfde avond al spraken van een ongeluk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 23-08-2017 06:59:43 ]
pi_173335873
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 06:53 schreef Twiitch het volgende:
Ik kan alleen de huiszoeking in het verhaal niet helemaal plaatsen. Blijkbaar wisten ze het zelf dus ook niet zeker, terwijl ze dezelfde avond al spraken van een ongeluk.
Als het dan echt een ongeluk was, waarom zijn er dan geen maatregelen genomen tegen ramadannende diabetische bestuurders? Onbegrijpelijk dat hiertegen geen grote publiekscampagnes zijn.
pi_174180798
Politie blijft bij ongeval:

quote:
Onderzoek aanrijding Amsterdam CS afgerond

Er was geen opzet in het spel bij de veelbesproken aanrijding in juni waarbij een 45-jarige man zeven voetgangers aanreed op het Stationsplein bij Amsterdam Centraal. De politie betreurt dat er zo veel achterdocht en twijfel is ontstaan na het incident. „Veel mensen zijn geschrokken van dit incident. De gebeurtenissen riepen in eerste instantie vergelijkingen op met recente aanslagen in Europa”, schrijft de gemeente in een brief.

Toch was er sprake van een noodlottig ongeval, de man was onwel geworden door een te lage bloedsuikerspiegel, zo stelt Amsterdam.

Een deel van de achterdocht ontstond omdat al snel bekend werd dat de man van Marokkaanse komaf is. Eind augustus lekte via Geenstijl de precieze identiteit van de bestuurder uit.

De politie weigerde de etniciteit van de verdachte naar buiten te brengen. De korpsleiding staat nog steeds achter die beslissing want bij verkeersongelukken gebeurt dat nooit.

https://www.telegraaf.nl/(...)msterdam-cs-afgerond
De lange voorlopige hechtenis, de huiszoeking, de camera's die toevallig uitstonden, de verklaringen van getuigen,.... en dan de conclusie ongeval. Het kan, maar het blijft opmerkelijk.
pi_174180960
Terroristische aanslag die onder het tapijt wordt geschoven, wat ik je brom
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 01:25:08 #44
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174180974
Zeer waarschijnlijk was het een aanslag, ja. Maar een rechtszaak zou té politiek gevoelig zijn geweest. Eigenlijk wel triest dat het zo moet.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174180980
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 01:25 schreef Morendo het volgende:
Zeer waarschijnlijk was het een aanslag, ja. Maar een rechtszaak zou té politiek gevoelig zijn geweest. Eigenlijk wel triest dat het zo moet.
Waarom zou het te politiek gevoelig zijn geweest?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 01:28:15 #46
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174180991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 01:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waarom zou het te politiek gevoelig zijn geweest?
Ja, hallo. Marokkaanse dader. Islam was toch een religie van vrede?!

Alleen maar koren op de molen van mensen die kritisch zijn jegens de islam.....
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174180998
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 01:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, hallo. Marokkaanse dader. Islam was toch een religie van vrede?!

Alleen maar koren op de molen van mensen die kritisch zijn jegens de islam.....
Dus dan maar het beestje niet bij de naam noemen? Volgens mij is alle kritiek die er de laatste tijd op de islam is volkomen gerechtvaardigd, dat gaat een mislukte aanslag van de zoveelste moslimpsychopaat echt niet verhullen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174181991
Goed voor het vertrouwen in de rechtstaat :X

Ze hadden gewoon een onschuldige man moeten slachtofferen, zeggen dat hij een terrorist was, per ongeluk doodschieten, en het er verder niet meer over hebben.
Dan hadden we onze schouders op kunnen halen 'dat was dus de Nederlandse aanslag, gelukkig maar een paar gewonden en meer niet', en weer door met het leven.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_174182109
Ik blijf er bij, zelfs als dit geen terroristische aanslag was is dit niet gewoon een ongeluk.

Met suikerziekte tegen elk doktersadvies in meedoen aan de ramadan en dan in een auto stappen is simpelweg ernstig verwijtbaar gedrag.

Daarnaast blijft het bijzonder opmerkelijk dat er geen camerabeelden zijn. Wie naar het programma 'de meldkamer' kijkt, ziet dat elk op elk hoekje en steegje van onze binnensteden een camera gericht is. Elke stap van een verdachte kan nauwkeurig door de controller worden gevolgd.

En dan zou er op 1 van de drukste stukjes Amsterdam geen beeld camera zijn? Ook niet van de NS of van private bedrijven? De politie maakt zichzelf belachelijk.

En ja, ik geloof best dat hier géén sprake is van een opzettelijke aanslag. Als je dat op die plek doet, kun je makkelijk vele mensen doden. Tijdens de aanslag op Koninginnedag in Apeldoorn in 2009 waren er door een gare Suzuki Swift 7 omstanders dood. En daar was het doel niet eens het publiek, maar de koninklijke bus.
pi_174182140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 07:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik blijf er bij, zelfs als dit geen terroristische aanslag was is dit niet gewoon een ongeluk.

Met suikerziekte tegen elk doktersadvies in meedoen aan de ramadan en dan in een auto stappen is simpelweg ernstig verwijtbaar gedrag.

Daarnaast blijft het bijzonder opmerkelijk dat er geen camerabeelden zijn. Wie naar het programma 'de meldkamer' kijkt, ziet dat elk op elk hoekje en steegje van onze binnensteden een camera gericht is. Elke stap van een verdachte kan nauwkeurig door de controller worden gevolgd.

En dan zou er op 1 van de drukste stukjes Amsterdam geen beeld camera zijn? Ook niet van de NS of van private bedrijven? De politie maakt zichzelf belachelijk.
dit dus. Zeer nalatig gedrag van weer een moslim
pi_174182455
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 01:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, hallo. Marokkaanse dader. Islam was toch een religie van vrede?!

Alleen maar koren op de molen van mensen die kritisch zijn jegens de islam.....
Ja, inderdaad, de politie stopt een terroristische aanslag onder het tapijt omdat anders de PVV, die ze meer geld wil geven, wel eens electoraal gewin kan halen.

Dit is plausibel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174186268
Mooi, kunnen we dit topic ook weer naar BNW schoppen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_174186275
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 07:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik blijf er bij, zelfs als dit geen terroristische aanslag was is dit niet gewoon een ongeluk.

Met suikerziekte tegen elk doktersadvies in meedoen aan de ramadan en dan in een auto stappen is simpelweg ernstig verwijtbaar gedrag.

Daarnaast blijft het bijzonder opmerkelijk dat er geen camerabeelden zijn. Wie naar het programma 'de meldkamer' kijkt, ziet dat elk op elk hoekje en steegje van onze binnensteden een camera gericht is. Elke stap van een verdachte kan nauwkeurig door de controller worden gevolgd.

En dan zou er op 1 van de drukste stukjes Amsterdam geen beeld camera zijn? Ook niet van de NS of van private bedrijven? De politie maakt zichzelf belachelijk.

En ja, ik geloof best dat hier géén sprake is van een opzettelijke aanslag. Als je dat op die plek doet, kun je makkelijk vele mensen doden. Tijdens de aanslag op Koninginnedag in Apeldoorn in 2009 waren er door een gare Suzuki Swift 7 omstanders dood. En daar was het doel niet eens het publiek, maar de koninklijke bus.
1.Niet gewoon een ongeluk
2.Geen aanslag
____________________
wat dan wel?

'Een opwellingsdaad'?
Dus zonder 'duidelijk (religieus/politiek) motief'?
En de politie/A'dam politiek is bang dat men het onderscheid niet zal erkennen/geloven?
pi_174186287
Is er een PDF'je van het onderzoek beschikbaar? Ben wel benieuwd adhv van welke feiten ze tot de gegeven conclusie zijn gekomen.
pi_174186327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

1.Niet gewoon een ongeluk
2.Geen aanslag
____________________
wat dan wel?

'Een opwellingsdaad'?
Dus zonder 'duidelijk (religieus/politiek) motief'?
En de politie/A'dam politiek is bang dat men het onderscheid niet zal erkennen/geloven?
Diabetes. Onwelwoording, zoals er zo vaak ongelukken worden veroorzaakt door onwelwordingen achter het stuur.
Allah Al Watan Al Malik
pi_174186351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Diabetes. Onwelwoording, zoals er zo vaak ongelukken worden veroorzaakt door onwelwordingen achter het stuur.
Was een vraag aan die user omdat hij 1 (geen 'gewoon' ongeluk) en 2 beweerde.
pi_174194278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

1.Niet gewoon een ongeluk
2.Geen aanslag
____________________
wat dan wel?

'Een opwellingsdaad'?
Dus zonder 'duidelijk (religieus/politiek) motief'?
En de politie/A'dam politiek is bang dat men het onderscheid niet zal erkennen/geloven?
Zoals ik al schreef: Ernstig verwijtbaar gedrag, aanzienlijk langer dan slechts een moment van onachtzaamheid, wat tot het aanrijden van personen heeft geleid.

Ongelukken ontstaan uiteraard ook door verwijtbaar gedrag, namelijk eventjes niet goed opletten, of even snel nog er voor etc. Hier is een weloverwogen beslissing genomen om met de auto op pad te gaan terwijl er een gevaarlijk hoog risico op onwelwording was.
pi_174216541
AT5 twitterde op donderdag 05-10-2017 om 17:17:15 Toch nog aanvullend onderzoek naar incident Stationsplein CS https://t.co/aV769Ln4nC https://t.co/rxygBpzRNl reageer retweet
Toch raar, agressieve bestuurder die na aanhouding wegrijd, alle camera's die uitstonden, losstaande getuigen die hetzelfde verklaarden maar een verklaring aflegden wat haaks stond op die van de politie, enkele dagen vasthouden en een huiszoeking. Een politie apparaat wat blijft volhouden dat afkomst geen informatie is die ze vrijgeven na een ongeluk, behalve als je Pool bent, en een lekkende agent die de gegevens het internet opslingerde.

Maar het was toch echt een lage suikerspiegel hoor!!

Althans, nu gaat een deskundige voor het OM dit onderzoeken. ;)

quote:
Het OM heeft gevraagd om een medisch deskundige die inmiddels een onderzoek is gestart. Deze onderzoekt of dat wat er op het Stationsplein is gebeurd, past bij een laag bloedsuikerspiegel.
pi_174216746
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
AT5 twitterde op donderdag 05-10-2017 om 17:17:15 Toch nog aanvullend onderzoek naar incident Stationsplein CS https://t.co/aV769Ln4nC https://t.co/rxygBpzRNl reageer retweet
Toch raar, agressieve bestuurder die na aanhouding wegrijd, alle camera's die uitstonden, losstaande getuigen die hetzelfde verklaarden maar een verklaring aflegden wat haaks stond op die van de politie, enkele dagen vasthouden en een huiszoeking. Een politie apparaat wat blijft volhouden dat afkomst geen informatie is die ze vrijgeven na een ongeluk, behalve als je Pool bent, en een lekkende agent die de gegevens het internet opslingerde.

Maar het was toch echt een lage suikerspiegel hoor!!

Althans, nu gaat een deskundige voor het OM dit onderzoeken. ;)

[..]

Het verhaal is gewoon vreemd.
pi_174216814
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het verhaal is gewoon vreemd.
Klopt, en daarom gaan mensen twijfelen. Maar laten we het onderzoek van deze expert maar eens afwachten, mits wij de uitslag krijgen te horen.

Interessante reactie van iemand op een andere site:

Wat mij opvalt is de vaagheid over de bloedsuikerspiegel. Als iemand dronken achter het stuur heeft gezeten vermeldt de politie doorgaans wat het alcoholpromillage in zijn bloed was. Waarom wordt in dit geval volstaan met de mededeling dat zijn bloedsuikerspiegel te laag was maar wordt niet vermeld wat de exacte bloedglucosewaarde was? Het maakt nogal verschil of de waarde bijvoorbeeld 4,5 of 3 was. Medisch specialisten kunnen hieruit het nodige afleiden wat betreft eventueel gedrag. Wat mij verder essentieel lijkt: is de oorzaak van de lage bloedsuikerspiegel terug te voeren op verwijtbaar gedrag? Een moslim die tijdens de ramadan het vasten belangrijker vindt dan zijn bloedsuikerspiegel is in mijn opzicht net zo schuldig als een bestuurder die dronken een auto bestuurt.
pi_174216864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Klopt, en daarom gaan mensen twijfelen. Maar laten we het onderzoek van deze expert maar eens afwachten, mits wij de uitslag krijgen te horen.

Interessante reactie van iemand op een andere site:

Wat mij opvalt is de vaagheid over de bloedsuikerspiegel. Als iemand dronken achter het stuur heeft gezeten vermeldt de politie doorgaans wat het alcoholpromillage in zijn bloed was. Waarom wordt in dit geval volstaan met de mededeling dat zijn bloedsuikerspiegel te laag was maar wordt niet vermeld wat de exacte bloedglucosewaarde was? Het maakt nogal verschil of de waarde bijvoorbeeld 4,5 of 3 was. Medisch specialisten kunnen hieruit het nodige afleiden wat betreft eventueel gedrag. Wat mij verder essentieel lijkt: is de oorzaak van de lage bloedsuikerspiegel terug te voeren op verwijtbaar gedrag? Een moslim die tijdens de ramadan het vasten belangrijker vindt dan zijn bloedsuikerspiegel is in mijn opzicht net zo schuldig als een bestuurder die dronken een auto bestuurt.
Dat moeten we ook afwachten.
pi_174216902
De politie reageerde ook te snel.
pi_174218066
quote:
OM laat suikerspiegeldeskundige extra onderzoek doen naar suikerspiegel Suikerspiegelchauffeur

GATVERDAMME OM. STELLETJE COMPLOTDENKERS. ZIJN JULLIE NOU NOG NIET KLAAR MET KHALID DE SUIKERSPIEGELCHAUFFEUR? HET WAS ZIJN SUIKERSPIEGEL! EN! DAAR! MEE! BASTA!

Hee kijk nou eens waar nog eens even wat extra onderzoek naar gedaan moet worden. Terwijl de politie het politie-onderzoek naar Khalid de Suikerspiegelcoureur echt super okee hartstikke goed vond, zijn ze daar bij het OM niet zo zeker van. Die vragen zich (een beetje laat) of dat eigenlijk wel normaal is. Dat je, terwijl je last hebt van je suikerdinges, vrolijk achter het stuur kruipt, te hard over het Rembrandtplein crosst, je voiture naar een plekkie op het Stationsplein manoeuvreert waar helegaar geen auto's mogen komen en dan na ongetwijfeld goed gesprekkie met de popo vol gas geeft om alle vrienden van Leon de Winter van hun sokken te rijden. Ja OM. Hele normale vraag dunkt ons. Dat vraagt het internet zich al sinds 10 juni af. Mag niet van het NRC, Erik Akerboom en de rest van vingerwapperend Nederland. Maar nu wil het OM het ook weten. Hup onderzoek! Hup waarheid! Boe doofpot!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:59:53 #64
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_174218270
Goh...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 20:06:27 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174218424
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Klopt, en daarom gaan mensen twijfelen. Maar laten we het onderzoek van deze expert maar eens afwachten, mits wij de uitslag krijgen te horen.

Interessante reactie van iemand op een andere site:

Wat mij opvalt is de vaagheid over de bloedsuikerspiegel. Als iemand dronken achter het stuur heeft gezeten vermeldt de politie doorgaans wat het alcoholpromillage in zijn bloed was. Waarom wordt in dit geval volstaan met de mededeling dat zijn bloedsuikerspiegel te laag was maar wordt niet vermeld wat de exacte bloedglucosewaarde was? Het maakt nogal verschil of de waarde bijvoorbeeld 4,5 of 3 was. Medisch specialisten kunnen hieruit het nodige afleiden wat betreft eventueel gedrag. Wat mij verder essentieel lijkt: is de oorzaak van de lage bloedsuikerspiegel terug te voeren op verwijtbaar gedrag? Een moslim die tijdens de ramadan het vasten belangrijker vindt dan zijn bloedsuikerspiegel is in mijn opzicht net zo schuldig als een bestuurder die dronken een auto bestuurt.
HbA1c fluctueert nogal, zit je in een hypoglycemie dan krijg je bepaalde verschijnselen, suikerklontje nemen en je waardes zijn weer normaal. Verder is een hypoglycemie niet strafbaar natuurlijk.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174218623
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:06 schreef Re het volgende:

[..]

HbA1c fluctueert nogal, zit je in een hypoglycemie dan krijg je bepaalde verschijnselen, suikerklontje nemen en je waardes zijn weer normaal. Verder is een hypoglycemie niet strafbaar natuurlijk.
Heb er geen verstand van, wel interessant om te weten. Maar mag zo'n persoon dan wel autorijden? Ik heb gelezen dat mensen met suikerziekte dit moeten aangeven bij het CBR? En als je weet dat je suikerziekte hebt, en tegelijkertijd ramadan volgt dan weet je toch dat je gevaarlijk bezig bent?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 20:16:16 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174218680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Heb er geen verstand van, wel interessant om te weten. Maar mag zo'n persoon dan wel autorijden? Ik heb gelezen dat mensen met suikerziekte dit moeten aangeven bij het CBR? En als je weet dat je suikerziekte hebt, en tegelijkertijd ramadan volgt dan weet je toch dat je gevaarlijk bezig bent?
meestal heb je medicatie die je waardes stabiliseren (kort en lang werkende insuline), verder wel met je eens hoor al is een hypoglycemie niet te voorspellen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174218925
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:16 schreef Re het volgende:

[..]

meestal heb je medicatie die je waardes stabiliseren (kort en lang werkende insuline), verder wel met je eens hoor al is een hypoglycemie niet te voorspellen
Even opgezocht wat de symptomen zijn van hypoglycemie, en kom ik uit op onderstaande:

• zweten
• beven
• plotse hevige honger
• geeuwen
• troebel zicht
• hoofdpijn
• hartkloppingen
• Wisselend humeur
• Bleekheid
• Concentratiestoornissen
• Niet adequaat reageren

Als dit de symptomen zijn dan lijkt het mij dat de agent(en) die hem staande hebben gehouden enkele ogenblikken voor het ongeluk dit toch ook hadden moeten merken, aangezien hij al als een idioot wegreed bij de politie, eerste berichten op twitter van de politie waren ook dat een bestuurder ervandoor was gegaan na een "aanhouding" dus ik ga er even vanuit dat hij op dat moment er al last van had?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:24:25 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174222970
Het kan geinduceerd zijn door die aanhouding, adrenaline, veel energie verbruiken en dat kan leiden tot een hypoglycemie. Komt meestal wel plotseling maar zal het eens verder onderzoeken :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174227632
Dit is net zoiets als 25 jaar geleden tijdens de Bijlmerramp. Toen waren er "mannen in witte pakken" gesignaleerd. Ook zo'n bericht dat op een gegeven moment een eigen leven gaat leiden.
En hoe zat het onlangs bij die Brabantse jongen die een aanslag voorzag op de Maassilo? Feit is dat het nu al zo'n 13 jaar geleden de laatste moslim-aanslag hadden (Theo van Gogh) en de Moslimhaters worden een beetje ongeduldig en kijken jaloers naar het buitenland waar wel af en toe wat gebeurt. Al is het daar ook nog ver beneden "keukentrapjesniveau".
Hier zien we een overzicht van het "terrorisme in Nederland", en het moslimterrorisme is nauwelijks hierin terug te vinden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Terrorisme_in_Nederland

Voor zover ik weet had deze bloedsuikerspiegel-meneer eerder op de dag ook al een aantal onhandige manouvres gemaakt tegen een stoeprand of zo iets. Was dat ook een terreuraanslag?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_174279051
kan weg
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:59:32 #72
461397 Jip141
I can show you the world
pi_174279124
Goed dat het OM ernaar kijkt. Ik hoop dat hiermee alle twijfel weg zal zijn. En mocht het toch opzet zijn, dan weten we het dan ook. :)
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_174279147
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 08:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, de politie stopt een terroristische aanslag onder het tapijt omdat anders de PVV, die ze meer geld wil geven, wel eens electoraal gewin kan halen.

Dit is plausibel.
Willen of doen?
pi_174279184
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Even opgezocht wat de symptomen zijn van hypoglycemie, en kom ik uit op onderstaande:

• zweten
• beven
• plotse hevige honger
• geeuwen
• troebel zicht
• hoofdpijn
• hartkloppingen
• Wisselend humeur
• Bleekheid
• Concentratiestoornissen
• Niet adequaat reageren

Als dit de symptomen zijn dan lijkt het mij dat de agent(en) die hem staande hebben gehouden enkele ogenblikken voor het ongeluk dit toch ook hadden moeten merken, aangezien hij al als een idioot wegreed bij de politie, eerste berichten op twitter van de politie waren ook dat een bestuurder ervandoor was gegaan na een "aanhouding" dus ik ga er even vanuit dat hij op dat moment er al last van had?
Dat slaat van de ene op de ander seconde om hoor, echter dan is er iets nodig om ze eruit te krijgen of tewel suiker of insuline.
pi_174279203
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:59 schreef Jip141 het volgende:
Goed dat het OM ernaar kijkt. Ik hoop dat hiermee alle twijfel weg zal zijn. En mocht het toch opzet zijn, dan weten we het dan ook. :)
Lijkt me toch dat dat moeilijk is vast te stellen. Ook een deskundige kan dat moeilijk vaststellen. Ja, je kunt vaststellen of hij idd suikerziekte heeft, je kunt vaststellen wat mogelijk gevolgen kunnen zijn van een hypo, maar je kunt niet vaststellen wat er in zijn hoofd omging.
I´m back.
pi_174279398
Wat doet dit in NWS ipv BNW? :')
  zondag 8 oktober 2017 @ 14:14:09 #77
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174279416
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 14:13 schreef viceversa het volgende:
Wat doet dit in NWS ipv BNW? :')
Daar heeft ook niemand er wat aan.
wooblabalurg
pi_174279424
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 14:13 schreef viceversa het volgende:
Wat doet dit in NWS ipv BNW? :')
Onder welk account zou het OM in BNW zitten?
pi_174320961
Wanneer komt het OM met de uitslag over Bloedsuikerspiegel-gate?
Wordt het net zoiets als dat gedonder over de Maassilo. Waar ik iets over Allah las?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 12:24:35 #80
8781 crew  Frutsel
pi_176836404
quote:
Automobilist niet vervolgd voor aanrijding Stationsplein Amsterdam

Het Openbaar Ministerie (OM) heeft besloten de man die vorig jaar juni inreed op een groep mensen op het Stationsplein in Amsterdam, niet te vervolgen. Uit onderzoek is gebleken dat de man onwel was geworden en dat er geen opzet in het spel is.
"Er kan hem geen verwijt worden gemaakt", meldt het OM dinsdag. De zaak is daarom geseponeerd.

Zeven mensen, voornamelijk toeristen, raakten gewond bij het incident dat op 10 juni plaatsvond. De automobilist stond geparkeerd op een plek waar dat niet mocht. Toen agenten hem aanspraken, gaf hij plotseling gas.

Hierbij raakte de man meerdere voetgangers, voordat hij met zijn auto tegen een muur tot stilstand kwam.

Bloedsuikerspiegel
Na het ongeluk werd door sommigen getwijfeld aan de toedracht. "De gebeurtenissen riepen in eerste instantie vergelijkingen op met recente aanslagen in Europa", liet de gemeente Amsterdam weten. De politie concludeerde eerder al dat de destijds 45-jarige man onwel werd vanwege een te lage bloedsuikerspiegel.

Toch vroeg het OM voor de zekerheid nog een aanvullend onderzoek, om alle scenario's uit te sluiten. De man kon bijvoorbeeld nog vervolgd worden voor het overtreden van de wegenverkeerswet.

De betrokkenen zijn geïnformeerd over deze beslissing, laat het OM weten.
Hier maar verder
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:28:54 #81
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_176836476
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

In de wet staat dan ook dat je niet met drank op achter het stuur mag. In de wet staat niet dat je maximaal 2 uur geleden wat moet hebben gegeten voor je achter het stuur mag.

Is ook iets lastiger te handhaven.
Artikel 5 lijkt me niet raar.

Ik had liever een onafhankelijk onderzoek gezien naar deze zaak met een écht rapport waarin de vele vragen uit de maatschappij worden beantwoord. Dit roept alleen maar meer vragen op.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_176836531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

1.Niet gewoon een ongeluk
2.Geen aanslag
____________________
wat dan wel?

'Een opwellingsdaad'?
Dus zonder 'duidelijk (religieus/politiek) motief'?
En de politie/A'dam politiek is bang dat men het onderscheid niet zal erkennen/geloven?
4. Een actie van iemand die gewoon te stom is om zich te realiseren dat ie dom bezig is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176836574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik had liever een onafhankelijk onderzoek gezien naar deze zaak met een écht rapport waarin de vele vragen uit de maatschappij worden beantwoord. Dit roept alleen maar meer vragen op.
Door wie dan door het buitenland?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:34:37 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176836584
Het verhaal rammelt wel. Dat van die camera's vind ik echt raar. Ik denk niet dat het een islamitische terreuraanslag was. Maar dat hij uit boosheid/frustratie een aantal mensen heeft omgereden zou best kunnen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176836607
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:34 schreef LXIV het volgende:
Het verhaal rammelt wel. Dat van die camera's vind ik echt raar. Ik denk niet dat het een islamitische terreuraanslag was. Maar dat hij uit boosheid/frustratie een aantal mensen heeft omgereden zou best kunnen.
Zelfs zo een bestuurder hoort niet achter het stuur.
pi_176836621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:34 schreef LXIV het volgende:
Het verhaal rammelt wel. Dat van die camera's vind ik echt raar. Ik denk niet dat het een islamitische terreuraanslag was. Maar dat hij uit boosheid/frustratie een aantal mensen heeft omgereden zou best kunnen.
Als de camera's "toevallig" uit waren tijdens een terroristische aanslag dan was het dus geen terroristische aanslag, want de politie gaat die dingen niet bewust uitzetten als ze een aanslag verwachten.

Of! Wacht! Het was natuurlijk een inside job! BUSTED!11!1one! :')

Ik vermoed eerder dat het OM die beelden om privacy-redenen niet vrij gaat geven.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:38:36 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176836628
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:37 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als de camera's "toevallig" uit waren tijdens een terroristische aanslag dan was het dus geen terroristische aanslag, want de politie gaat die dingen niet bewust uitzetten als ze een aanslag verwachten.

Of! Wacht! Het was natuurlijk een inside job! BUSTED!11!1one! :')

Ik vermoed eerder dat het OM die beelden om privacy-redenen niet vrij gaat geven.
Ze ZEGGEN dat alle camera's toevallig uitstonden. Dan liegen ze dus.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176836642
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze ZEGGEN dat alle camera's toevallig uitstonden. Dan liegen ze dus.
Nou zeg misschien staan ze wel altijd uit?
Zijn ze leeg, daar anders teveel werk?
pi_176836692
Raar dat Julia H wel 2 jaar de cel in moet. Zij heeft weliswaar 2 mensen doodgereden maar toch, had in ieder geval wel vervolging verwacht.
pi_176836958
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:43 schreef MadameMossel het volgende:
Raar dat Julia H wel 2 jaar de cel in moet. Zij heeft weliswaar 2 mensen doodgereden maar toch, had in ieder geval wel vervolging verwacht.
Wel niet de eerste keer toch?
pi_176837061
Ok, het OM geeft ook geen duidelijkheid mee. Schijnonderzoek dus. Blijft over: (vermoedelijk) moslim reed, volgens meerdere getuigen met plankgas, in op Joden in periode van auto-aanslagen met (toevallig) niet werkende camera's van Adam centraal, in een periode van.. aanslagen. De resterende informatie komt uit de mond pvda-onderdanen.
pi_176837181
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wel niet de eerste keer toch?
Dat klopt en zij had geloof ik ook epilepsie. Als deze meneer last had van suikerziekte, wat ik overigens nog steeds niet geloof, is hij net zo een gevaar op de weg en hoort hij op z'n minst een rijverbod te krijgen.
pi_176837192
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:07 schreef LelijKnap het volgende:
Ok, het OM geeft ook geen duidelijkheid mee. Schijnonderzoek dus. Blijft over: (vermoedelijk) moslim reed, volgens meerdere getuigen met plankgas, in op Joden in periode van auto-aanslagen met (toevallig) niet werkende camera's van Adam centraal, in een periode van.. aanslagen. De resterende informatie komt uit de mond pvda-onderdanen.
Nogmaals, op die plek rijden normaal gesproken geen auto's. Het is notabene een wandelgebied.

Dus het is echt een kulargument wat men hier aanvoert.
pi_176837197
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:07 schreef LelijKnap het volgende:
Ok, het OM geeft ook geen duidelijkheid mee. Schijnonderzoek dus. Blijft over: (vermoedelijk) moslim reed, volgens meerdere getuigen met plankgas, in op Joden in periode van auto-aanslagen met (toevallig) niet werkende camera's van Adam centraal, in een periode van.. aanslagen. De resterende informatie komt uit de mond pvda-onderdanen.
En dat dit een daadwerkelijke aanslag zou zijn en door iedereen stil gehouden wordt vind je echt een realistisch scenario?
pi_176837204
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:13 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Dat klopt en zij had geloof ik ook epilepsie. Als deze meneer last had van suikerziekte, wat ik overigens nog steeds niet geloof, is hij net zo een gevaar op de weg en hoort hij op z'n minst een rijverbod te krijgen.
Naar de zevende keer of nu al?
pi_176837219
7X houdt toch op erover, mijn vertrouwen word alleen maar minder.
pi_176837237
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En dat dit een daadwerkelijke aanslag zou zijn en door iedereen stil gehouden wordt vind je echt een realistisch scenario?
De onbeantwoorde vraag blijft waarom deze automobilist besloot plankgas te gaan rijden in een gebied waar geen auto's mogen rijden.

Als dit nu op een normale regionale weg was gebeurd. Maar daar is helemaal geen sprake van.
pi_176837256
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, op die plek rijden normaal gesproken geen auto's. Het is notabene een wandelgebied.

Dus het is echt een kulargument wat men hier aanvoert.
Luister dat youtube ding van die conductrice eens komt vaker voor dat men zich daar verrijden doet!
Dat over normaal gesproken niet.
pi_176837281
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Naar de zevende keer of nu al?
Nee nu.
pi_176837289
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En dat dit een daadwerkelijke aanslag zou zijn en door iedereen stil gehouden wordt vind je echt een realistisch scenario?
In het A'dam van de PvdA? Ultra-realistisch.
pi_176837300
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:18 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Nee nu.
Waarom kon die vrouw dan wel 7X (discriminatie)?
pi_176837322
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En dat dit een daadwerkelijke aanslag zou zijn en door iedereen stil gehouden wordt vind je echt een realistisch scenario?
Om hun eigen falen te verdoezelen? Zeker!
pi_176837332
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom kon die vrouw dan wel 7X (discriminatie)?
En waar zeg ik dat ik dat okay vind? Daarbij had mevrouw wel degelijk een rijverbod maar is ze gewoon in de auto gestapt.
pi_176837340
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:20 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

En waar zeg ik dat ik dat okay vind? Daarbij had mevrouw wel degelijk een rijverbod maar is ze gewoon in de auto gestapt.
Bij de zesde keer toch pas, zie hoe de overheid alles snel doorheeft.
pi_176837371
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Luister dat youtube ding van die conductrice eens komt vaker voor dat men zich daar verrijden doet!
Dat over normaal gesproken niet.
:?
pi_176837480
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

:?

https://www.geenstijl.nl/(...)vrouw_gezeik_krijgt/

Ik verwarde dit topic even met dit, sorry.
NWS / Islamiet die op Joden inreed te Amsterdam vrijuit.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 13:47:23 ]
pi_176837888
quote:
Helder verhaal. Ik ben Amsterdammer. Daar rijden normaal gesproken geen auto's. Dus het was een bewuste keuze daar te willen staan op een voetgangersgebied met de wetenschap dat je zou worden aangesproken. Dat rijmt niet met een te lage bloedspiegel.
pi_176837920
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Helder verhaal. Ik ben Amsterdammer. Daar rijden normaal gesproken geen auto's. Dus het was een bewuste keuze daar te willen staan op een voetgangersgebied met de wetenschap dat je zou worden aangesproken. Dat rijmt niet met een te lage bloedspiegel.
Was/is die persoon ook een Amsterdammer die van de verkeerssituatie op de hoogte is.
pi_176838397
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

Was/is die persoon ook een Amsterdammer die van de verkeerssituatie op de hoogte is.
Nogmaals, er is geen directe weg naar dat desbetreffende voetgangers gebied. Je kunt er alleen maar omheen. Dus is het een bewuste keuze geweest daar met je auto op te gaan rijden.

Dat rijmt niet met het gegeven van een te lage bloedsuiker. Dan ga je niet eerst rustig rijden op een gebied waar je als automobilist niet mag zijn, stil te gaan staan om vervolgens vol het gaspedaal in te drukken richting de mensenmassa als je door agenten wordt aangesproken.

Dus is het te lage bloedsuikerargument een kulargument. Het gegeven dat de camerabeelden foetsie zijn en belangrijke getuigen zoals deze Mw. worden genegeerd zegt voldoende.

Toegeven dat dit mogelijkerwijs een mislukte aanslag was geweest (ook nog eens op het Centraal Station) zou potentiële toeristen kunnen afschrikken dus heeft men het in de doofpot gestopt. Dat is mijn eigen overtuiging.
pi_176838823
Het is een duidelijke aanslag! Dat het in de doofpot gaat, verbaast mij niks, islam is heilig en nederlanders moeten hun bek houden!

Als hij echt een appelflauwte had door te laag bloedsuiker, had hij het gaspedaal niet zo hard kunnen intrappen, daar is spierkracht voor nodig, en spieren werken op suiker!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_176839306
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

In het A'dam van de PvdA? Ultra-realistisch.
Dus alle medewerkers van de betrokken organisaties houden angstvallig hun mond dicht? Right.
pi_176839643
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:29 schreef ietjefietje het volgende:
Het is een duidelijke aanslag! Dat het in de doofpot gaat, verbaast mij niks, islam is heilig en nederlanders moeten hun bek houden!

Als hij echt een appelflauwte had door te laag bloedsuiker, had hij het gaspedaal niet zo hard kunnen intrappen, daar is spierkracht voor nodig, en spieren werken op suiker!
Ben jij een arts dan?
pi_176839673
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:29 schreef ietjefietje het volgende:
Het is een duidelijke aanslag! Dat het in de doofpot gaat, verbaast mij niks, islam is heilig en nederlanders moeten hun bek houden!

Als hij echt een appelflauwte had door te laag bloedsuiker, had hij het gaspedaal niet zo hard kunnen intrappen, daar is spierkracht voor nodig, en spieren werken op suiker!
Aldus onze huis-, tuin-, en keukenarts.
pi_176840069
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, er is geen directe weg naar dat desbetreffende voetgangers gebied. Je kunt er alleen maar omheen. Dus is het een bewuste keuze geweest daar met je auto op te gaan rijden.

Dat rijmt niet met het gegeven van een te lage bloedsuiker. Dan ga je niet eerst rustig rijden op een gebied waar je als automobilist niet mag zijn, stil te gaan staan om vervolgens vol het gaspedaal in te drukken richting de mensenmassa als je door agenten wordt aangesproken.

Dus is het te lage bloedsuikerargument een kulargument. Het gegeven dat de camerabeelden foetsie zijn en belangrijke getuigen zoals deze Mw. worden genegeerd zegt voldoende.

Toegeven dat dit mogelijkerwijs een mislukte aanslag was geweest (ook nog eens op het Centraal Station) zou potentiële toeristen kunnen afschrikken dus heeft men het in de doofpot gestopt. Dat is mijn eigen overtuiging.
Vanaf het damrak is het een rechte weg naar het stationsplein! Directer kan niet.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:47:05 #115
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176840533
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Vanaf het damrak is het een rechte weg naar het stationsplein! Directer kan niet.
Ja, als je de enorme horde aan manouvrerende trams even wegdenkt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:49:39 #116
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_176840580
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:29 schreef ietjefietje het volgende:
Het is een duidelijke aanslag! Dat het in de doofpot gaat, verbaast mij niks, islam is heilig en nederlanders moeten hun bek houden!
Ben jij ook weleens te zien op SBS?
wooblabalurg
pi_176840827
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ja, als je de enorme horde aan manouvrerende trams even wegdenkt.
Als je op at5 kijkt zie je tientalle meldingen van mensen die rustig recht door rijden.
speak only if it improves the silence.
pi_176841544
Zo moeilijk is het er niet om te komen, je moet alleen twee gigantische verbodsborden negeren.
.
pi_176841561
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:48 schreef Fer het volgende:
Zo moeilijk is het er niet om te komen, je moet alleen twee gigantische verbodsborden negeren.
Als men het eerste overziet is er dan nog een kans om te keren? Of bestaat er dan de kans dat er een tram aan kan komen als men zijn voertuig stilzet?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 16:50:40 ]
pi_176841952
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:49 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ben jij ook weleens te zien op SBS?
k hep hem op feesboek gezien
pi_176842597
Wel zwaar debiel dat hij vrijuit gaat :') Gewoon de cel in hup
Edit: Zoals https://www.rtlnieuws.nl/(...)nsen-dood-2-jaar-cel
Bijvoorbeeld
pi_176842730
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Edit: Zoals https://www.rtlnieuws.nl/(...)nsen-dood-2-jaar-cel
Bijvoorbeeld
Deze had al 6X eerder een fout gemaakt.
pi_176845235
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wel zwaar debiel dat hij vrijuit gaat :') Gewoon de cel in hup
Edit: Zoals https://www.rtlnieuws.nl/(...)nsen-dood-2-jaar-cel
Bijvoorbeeld
Op wat voor manier is dit te vergelijken?
pi_176845256
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:59 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Op wat voor manier is dit te vergelijken?
Een handicap die mogelijk een belemmering kan zijn en invloed kan hebben op je rijkunsten?
pi_176845865
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als men het eerste overziet is er dan nog een kans om te keren? Of bestaat er dan de kans dat er een tram aan kan komen als men zijn voertuig stilzet?
Nee de kans om te keren is nul je hebt meteen een tramfile voor je neus.
speak only if it improves the silence.
pi_176851479
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:17 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Nee de kans om te keren is nul je hebt meteen een tramfile voor je neus.
Wist ik al wou het alleen bevestigd hebben.

In welke stad nog meer, lopen/rollen nog trams?
In Nederland dan he.

Ik ben 1X Amsterdam ingereden normaal altijd met trein gegaan, naar Computer stunter, of hoe noemde men die toko, mij brak het zweet goed uit zeg met die trams.
Heel niet gewend dus, echter als men in die stad wonen doet weet men niet beter.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 23:37:35 ]
pi_176853569
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus alle medewerkers van de betrokken organisaties houden angstvallig hun mond dicht? Right.
De paar relevante (dus die met info). Sowieso een nee, gezien het lekken van zn gegevens. Dat was mi een tip/clue vanuit de inside.
pi_176853572
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De paar relevante (dus die met info). Sowieso een nee, gezien het lekken van zn gegevens. Dat was mi een tip/clue vanuit de inside.
De NAW-gegevens van diegene is een clue dat er meer aan de hand was? Dus iemand heeft inzicht in het onderzoek maar klikt per ongeluk op het tabje 'gegevens' en maakt daar een screenshot van i.p.v. het onderzoek zelf waaruit zou blijken dat er meer aan de hand was. Lekker onhandig allemaal dan.
pi_176853586
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De NAW-gegevens van diegene is een clue dat er meer aan de hand was? Dus iemand heeft inzicht in het onderzoek maar klikt per ongeluk op het tabje 'gegevens' en maakt daar een screenshot van i.p.v. het onderzoek zelf waaruit zou blijken dat er meer aan de hand was. Lekker onhandig allemaal dan.
Zegt wie? Inzicht in het onderzoek? Per ongeluk? Kan het niet zijn dat ie wat opving, en niet meer info kan inzien, of delen zonder zichzelf te impliceren?
pi_176853600
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zegt wie? Inzicht in het onderzoek? Per ongeluk? Kan het niet zijn dat ie wat opving, en niet meer info kan inzien, of delen zonder zichzelf te impliceren?
Dus iemand heeft meer info maar geeft alleen een screenshot van NAW-gegevens? :')
pi_176853613
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus iemand heeft meer info maar geeft alleen een screenshot van NAW-gegevens? :')
Heeft....

Opgevangen... (wandelgangen)?
Meegemaakt (mond houden...)?
(Had) Acces tot... (deel van...)?
pi_176853619
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Heeft....

Opgevangen... (wandelgangen)?
Meegemaakt (mond houden...)?
(Had) Acces tot... (deel van...)?
Iemand heeft opgevangen dat er sprake was van een aanslag en deelt dan gegevens die totaal niet relevant zijn of ook maar enigszins bewijzen dat er sprake was van een aanslag. Goed verhaal.
pi_176853624
Inside was dom gekozen. De lekkende is niet een ingewijde insider, dat bedoel ik niet. Maar iig een medewerker (waar je het over had) die ruikt/weet dat...
pi_176853625
Ik moet wel zeggen dat Ramadan-rijders zo erg zijn als beschonken bestuurders, ik ken het fenomeen vooral van islamitische landen. Vasten is een prima actie, maar als men vervolgens hard werkt en s'avonds met mega-honger geirriteerd aan het stuur naar huis zit dan rijdt men soms nog weleens a-relaxed en kunnen er slachtoffers vallen.

Kunnen ze daar geen Nederlandse Bob's inhuren?
pi_176853628
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Iemand heeft opgevangen dat er sprake was van een aanslag en deelt dan gegevens die totaal niet relevant zijn of ook maar enigszins bewijzen dat er sprake was van een aanslag. Goed verhaal.
Wie weet. Een van de tal mogelijke scenario's

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 03:13:32 ]
pi_176853636
Al die keren dat men hier hoopte op een aanslag en al die keren dat men teleurgesteld het topic weer verliet.
pi_176855072
maar er komt helemaal geen boete of straf? dus je kan beter 7 mensen aanrijden op een plek waar je niet eens mag komen dan dat je op de snelweg 6km te hard rijdt....
There are only 151 Pokémon.
pi_176855853
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Vanaf het damrak is het een rechte weg naar het stationsplein! Directer kan niet.
Het is helemaal geen rechte weg. Het gaat er met een bocht omheen.
pi_176855890
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is helemaal geen rechte weg. Het gaat er met een bocht omheen.
Jawel vanaf het damrak kun je gewoon recht door rijden en via de middentoegangsbrug het stationsplein bereiken met je auto.
speak only if it improves the silence.
pi_176856021
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:24 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Jawel vanaf het damrak kun je gewoon recht door rijden en via de middentoegangsbrug het stationsplein bereiken met je auto.
Is dat niet een trambaan?
pi_176856072
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:24 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Jawel vanaf het damrak kun je gewoon recht door rijden en via de middentoegangsbrug het stationsplein bereiken met je auto.
Niet waar, dan rijdt je bewust een voetgangers gebied op. Er zijn zelfs stoplichten geplaatst waar afwisselend voetgangers van het voetgangersgebied oversteken richting de Dam. De weg met weggebruikers komt nog niet eens in de buurt van het station. Die rijdt er omheen.
pi_176856214
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Is dat niet een trambaan?
Ja een geasfalteerde trambaan, verboden om te rijden. Echter is het voor iemand die het starionsplein wilt oprijden een koud kunstje.
speak only if it improves the silence.
pi_176856223
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet waar, dan rijdt je bewust een voetgangers gebied op. Er zijn zelfs stoplichten geplaatst waar afwisselend voetgangers van het voetgangersgebied oversteken richting de Dam. De weg met weggebruikers komt nog niet eens in de buurt van het station. Die rijdt er omheen.
Je rijdt de trambaan op, illegaal maar praktisch gewoon mogelijk!
speak only if it improves the silence.
pi_176856416
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:52 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Je rijdt de trambaan op, illegaal maar praktisch gewoon mogelijk!
Een trambaan op een overduidelijk voetgangersgebied omdat de weg daar simpelweg niet komt.

Daar ga je echt niet per ongeluk oprijden hoor.

Die chauffeur wist precies wat hij deed.
pi_176856617
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een trambaan op een overduidelijk voetgangersgebied omdat de weg daar simpelweg niet komt.

Daar ga je echt niet per ongeluk oprijden hoor.

Die chauffeur wist precies wat hij deed.
Kijk eens op at5 er tientalle mensen die rustig recht door rijden en zich dan pas beseffen dat ze op het stationseiland zitten!
speak only if it improves the silence.
pi_176856671
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Kijk eens op at5 er tientalle mensen die rustig recht door rijden en zich dan pas beseffen dat ze op het stationseiland zitten!
Woon er al mijn hele leven en ik heb nog nooit iemand die fout zien maken.
pi_176858916
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 03:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wie weet. Een van de tal mogelijke scenario's
:')
  woensdag 31 januari 2018 @ 12:39:11 #148
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176858972
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus iemand heeft meer info maar geeft alleen een screenshot van NAW-gegevens? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_176860377
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:02 schreef Eenskijken het volgende:
maar er komt helemaal geen boete of straf? dus je kan beter 7 mensen aanrijden op een plek waar je niet eens mag komen dan dat je op de snelweg 6km te hard rijdt....
Tja. Moet men maar niet te snel/hard rijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 13:48:32 ]
pi_176861192
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
(even off topic)

_O_

Echt een fantastisch fragment, omdat dat ''interview'' uitstekend toont hoe men (lees, in dit geval; de deugmedia) antwoorden probeert aan te nemen zoals zij dat het liefste willen.

In de spoiler het filmpje voor de liefhebber.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176861848
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Idd _O- . Kwam er helaas zelf niet op.
pi_176861880
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Idd _O- . Kwam er helaas zelf niet op.
Vele handen maken het werk licht, zo ook hoofden, mensen verenigd U.
pi_176862038
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vele handen maken het werk licht, zo ook hoofden, mensen verenigd U.
Over vele handen gesproken, hoe zat het met zn passagier cq maatje en de handrem?
pi_176862055
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ja een geasfalteerde trambaan, verboden om te rijden. Echter is het voor iemand die het starionsplein wilt oprijden een koud kunstje.
Ja als je zonder twijfel een plan volgt. Daar was hier iig geen spraken van, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 15:24:29 ]
pi_176862058
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Over vele handen gesproken, hoe zat het met zn passagier cq maatje en de handrem?
Weet ik niet eens trok die aan die handrem dan?
Met een handrem krijgt men het voertuig niet stil hoor hoogstens in de slip.
pi_176862099
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

Weet ik niet eens trok die aan die handrem dan?
Met een handrem krijgt men het voertuig niet stil hoor hoogstens in de slip.
Mmm...Wat zou jouw reactie zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 15:27:01 ]
pi_176862118
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat zou jouw reactie zijn?
Die wagen naast mij aantikken bij de achterkant, en van de straat pleuren, bij het eerste schot zou ik misschien nog denken steentje, tweede of derde keer?
pi_176865721
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als men het eerste overziet is er dan nog een kans om te keren? Of bestaat er dan de kans dat er een tram aan kan komen als men zijn voertuig stilzet?
Alleen de eerste meters, daarna rij je echt de tramhalte op. Maar die eerste meters zien er nog uit als normale weg, hooguit met tramrails erop. Pas als je ziet dat je de tramhaltes bent opgereden, kun je ook niet meer keren.
.
pi_176865743
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:55 schreef Fer het volgende:

[..]

Alleen de eerste meters, daarna rij je echt de tramhalte op. Maar die eerste meters zien er nog uit als normale weg, hooguit met tramrails erop. Pas als je ziet dat je de tramhaltes bent opgereden, kun je ook niet meer keren.
Ik wist het wel hoor, kan mij ook voorstellen hoe men daar komt dan. En niet meer terug kan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 17:56:29 ]
pi_177027838
Kugh

:r

Ik zeg niks meer want links media polco dramt door want hun ongelijk zal gelijk worden hoe dan ook!!

:r :r :r :r :r
pi_177028017
Toch nog iets,

Hoe groot is de kans dat een islamiet Joden aanrijdt te Amsterdam?

Reken het uit is mijn opdracht aan jullie en discussieer.
  donderdag 8 februari 2018 @ 03:15:42 #163
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_177028052
quote:
18s.gif Op donderdag 8 februari 2018 02:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Toch nog iets,

Hoe groot is de kans dat een islamiet Joden aanrijdt te Amsterdam?

Reken het uit is mijn opdracht aan jullie en discussieer.
450%
Ik ben geil
pi_177028056
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 03:15 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

450%
:X PostalJood :X :X
pi_177157985
Vanavond kunnen wij nog eens terugkijken op de zaak: www.human.nl/medialogica/kijk/afleveringen/2018/aflevering-4.html
pi_177158371
Vandaag is bekend geworden dat hij niet aan de ramadan deed, maar dat mag hier vast niet gezegd worden.
speak only if it improves the silence.
pi_181596979
Agent die lekte over aanrijding Stationsplein Amsterdam ontslagen

quote:
De agent die informatie doorspeelde aan GeenStijl over de aanrijding op het Stationsplein in Amsterdam in 2017, is ontslagen. Dat meldt de politie aan AT5.

In juni vorig jaar reed een man met zijn auto op een aantal voetgangers in. Meerdere mensen raakten gewond. Meteen ging het gerucht dat het ging om een terreurdaad.

Na onderzoek bleek de man suikerziekte te hebben. Hij was onwel geworden achter het stuur. Hoewel het ongeval tijdens de ramadan gebeurde, had de man wel gegeten die dag. Toen de politie vrijwel direct na de aanrijding bekendmaakte dat de automobilist onwel was geworden en dus geen terrorist was, gingen er geruchten over een doofpot.


Schenden ambtsgeheim

GeenStijl publiceerde een foto van een politiecomputer, met informatie over de bestuurder. Het bleek om een Amsterdammer van Marokkaanse afkomst te gaan. Alleen een politiemedewerker kon die foto genomen hebben, dus werd intern een onderzoek gestart.

Vorig jaar augustus werd de agent - die werkte bij politie-eenheid Noord-Holland - aangehouden op verdenking van het schenden van het ambtsgeheim. Binnen enkele weken besluit het Openbaar Ministerie of de medewerker vervolgd wordt, schrijft NH Nieuws.
Hopen dat deze lekkende agent vervolgd wordt, dit hele voorval heeft voor genoeg conspiracies gezorgd en wordt nog steeds bijna wekelijks aangedragen door mensen die ermee hun verknipte wereldbeeld denken te valideren.
pi_181597000
Net een steekpartij, zijn broeder?
pi_181597049
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:03 schreef Stranger het volgende:
Agent die lekte over aanrijding Stationsplein Amsterdam ontslagen

[..]

Hopen dat deze lekkende agent vervolgd wordt, dit hele voorval heeft voor genoeg conspiracies gezorgd en wordt nog steeds bijna wekelijks aangedragen door mensen die ermee hun verknipte wereldbeeld denken te valideren.
An inconvenient truth :O

Zegt al genoeg dat een agent niet meer mee wou doen met de doofpotaffaire, jammer dat het zijn baan heeft gekost.
pi_181597274
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

An inconvenient truth :O

Zegt al genoeg dat een agent niet meer mee wou doen met de doofpotaffaire, jammer dat het zijn baan heeft gekost.
:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181597613
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:41 schreef TjjWester het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat hij niet aan de ramadan deed, maar dat mag hier vast niet gezegd worden.
Laat me raden ....hij heeft iedere dag om die tijd een laag bloedsuikergehalte!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_184561663
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:03 schreef Stranger het volgende:
Agent die lekte over aanrijding Stationsplein Amsterdam ontslagen

[..]

Hopen dat deze lekkende agent vervolgd wordt, dit hele voorval heeft voor genoeg conspiracies gezorgd en wordt nog steeds bijna wekelijks aangedragen door mensen die ermee hun verknipte wereldbeeld denken te valideren.
Nou, het OM laat jouw wens in vervulling gaan:

quote:
OM vervolgt lekkende politieagent aanrijding Stationsplein

De politiemedewerker die vertrouwelijke informatie zou hebben gelekt over de automobilist die in de zomer van 2017 een groep mensen aanreed op het Stationsplein wordt strafrechtelijk vervolgd.

Dat bevestigt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie aan AT5. 'De man zal zich voor de politierechter moeten verantwoorden. Hij wordt verdacht van het schenden van zijn ambtsgeheim.'

Eerder al ontslagen
De politiemedewerker van de eenheid Noord-Holland werd in augustus vorig jaar aangehouden. Hij heeft volgens justitie informatie over de bestuurder uit een intern politiesysteem naar Geenstijl gelekt. De politie besloot hem eerder al te ontslaan. Geenstijl publiceerde een foto van een politiecomputer met daarop informatie over de automobilist.

Onwel
De aanrijding voor het station op 10 juni 2017, waarbij in totaal acht personen gewond raakten, veroorzaakte commotie. Mede vanwege de onduidelijke communicatie direct na het incident. Zo twitterde de politie vrijwel meteen dat het om een ongeluk ging, maar werd een paar dagen later alsnog het huis van de bestuurder doorzocht.

Na uitvoerig onderzoek concludeerden politie en OM dat de automobilist achter het stuur onwel was geworden vanwege een te lage suikerspiegel. De bestuurder lijdt aan diabetes.

Volgens de woordvoerder is er nog geen zittingsdatum bekend.

Bron: https://www.at5.nl/artike(...)jding-stationsplein-
Los van het feit of die agent wel of niet terecht wordt vervolgt, was vooral de slechte communicatie vanuit de politie-organisatie een voedingsbodem voor complottheorieën (en geen conspiracies, dat is iEngels).

En dan heb ik ook nog een of ander vaag bericht gehoord vanuit de politie dat ze nooit nationaliteiten communiceren, dus ook in het geval van deze Marronkaan niet. Maar wat schets mijn verbazing als ik op de website van politie naar een nieuwsbericht van gisteren kijk (https://www.politie.nl/ni(...)-agressieve-man.html): eerste regel gelijk nationaliteit.

Van mij hoeven ze de nationaliteit niet te vermelden, maar door het selectief niet te doen creëer je een voedingsbodem voor onrust.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')