Er heeft bij ons wel eens een client voor het kantoor gestaan toen hij het niet eens was met het vonnisquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:19 schreef Befbekje het volgende:
In Brussel heb ik ook eens 's nachts op straat een schietpartij meegemaakt, toen ben ik gehurkt onder de vensterbank gaan zitten omdat ik bang was dat er kogels mijn woning zouden binnendringen..
løl..quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er heeft bij ons wel eens een client voor het kantoor gestaan toen hij het niet eens was met het vonnis. Hij was veroordeeld voor wapenbezit.
Ben je al Harvey Specter?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er heeft bij ons wel eens een client voor het kantoor gestaan toen hij het niet eens was met het vonnis. Hij was veroordeeld voor wapenbezit.
Ja, want ik oefen ook het beroep uit zonder diploma.quote:
Dat is Mike.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, want ik oefen ook het beroep uit zonder diploma.
Oh. Ja ik volg die serie niet dus geen idee.quote:
GTST?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh. Ja ik volg die serie niet dus geen idee.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GTST?
Even wat Nicki Minaj dan maar.
[ afbeelding ]
Beetje door studeren dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh. Ja ik volg die serie niet dus geen idee.
Zij is echt verschrikkelijk lelijk he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GTST?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zij is echt verschrikkelijk lelijk he.
moh wat heb jij op de bank thuis zitten dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best geil.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GTST?
[ afbeelding ]
Net als je gore dikke moeder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moederquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moh wat heb jij op de bank thuis zitten dan?
Ik weiger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niks, je biedt je excuses maar aan.
Enorm maar dan ook enorm gay dit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
In een Game of Thrones beker.
En dit soort opmerkingen is waarom ik mijn 2e toilet heb laten verwijderen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enorm maar dan ook enorm gay dit.
Nerd, nerd GGMM is afgekeurd
Zeker een bekertje van de Starbucks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
In een Game of Thrones beker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat is wel gaaf GGMM. Gekocht bij galaxyshop.nl ?quote:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik hier een shirt heb liggen met mijn eigen gemaakte Targaryen logoquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enorm maar dan ook enorm gay dit.
Nerd, nerd GGMM is afgekeurd
Uiteraard! Ik koop al mijn mokken bij galaxyshop.nl!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf GGMM. Gekocht bij galaxyshop.nl ?
Het loopt er sinds die beker toch wel voortijdig uit? (lol)quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen is waarom ik mijn 2e toilet heb laten verwijderen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker een bekertje van de Starbucks.Ik snapte het niet, maar toen je hem uitlegde moest ik niet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook niet zo grappig, dus dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snapte het niet, maar toen je hem uitlegde moest ik niet lachen.
Nog de meest waardeloze verhaallijn ook, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik hier een shirt heb liggen met mijn eigen gemaakte Targaryen logo
ik drink hier mijn koffie uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
niet dit shirt hebben lol paupers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |