Er heeft bij ons wel eens een client voor het kantoor gestaan toen hij het niet eens was met het vonnisquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:19 schreef Befbekje het volgende:
In Brussel heb ik ook eens 's nachts op straat een schietpartij meegemaakt, toen ben ik gehurkt onder de vensterbank gaan zitten omdat ik bang was dat er kogels mijn woning zouden binnendringen..
løl..quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er heeft bij ons wel eens een client voor het kantoor gestaan toen hij het niet eens was met het vonnis. Hij was veroordeeld voor wapenbezit.
Ben je al Harvey Specter?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er heeft bij ons wel eens een client voor het kantoor gestaan toen hij het niet eens was met het vonnis. Hij was veroordeeld voor wapenbezit.
Ja, want ik oefen ook het beroep uit zonder diploma.quote:
Dat is Mike.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, want ik oefen ook het beroep uit zonder diploma.
Oh. Ja ik volg die serie niet dus geen idee.quote:
GTST?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh. Ja ik volg die serie niet dus geen idee.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GTST?
Even wat Nicki Minaj dan maar.
[ afbeelding ]
Beetje door studeren dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh. Ja ik volg die serie niet dus geen idee.
Zij is echt verschrikkelijk lelijk he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GTST?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zij is echt verschrikkelijk lelijk he.
moh wat heb jij op de bank thuis zitten dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best geil.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GTST?
[ afbeelding ]
Net als je gore dikke moeder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moederquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moh wat heb jij op de bank thuis zitten dan?
Ik weiger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niks, je biedt je excuses maar aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |