Lol, aangetrouwde oom van Anne-Fleur hè.quote:
Dat bedrag was de belasting die hij niet voldaan heeft. Het uiteindelijke bedrag dat hij moet betalen zal wel fiks hoger zijn, daar komen nog rentes en boetes bij. Dat staat los van de strafrechtelijke uitspraak die nu gedaan is, dat gaat via het belastingrecht. En dat hij nu zijn huis al heeft moeten verkopen etc. zal ook met andere dingen te maken hebben, zijn echtscheiding bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me dat dat er wel zou moeten zijn, maar wrs heeft Van Linschoten zich zelfs bij zijn soortgenoten onmogelijk gemaakt? Potverdorie zeg, is toch niet een hele grote som geld die 100.000 euro?
De moeder van Anne Fleur is toch een zus van Robin?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, aangetrouwde oom van Anne-Fleur hè.
Overigens geeft wel te denken, hoe klein het kringetje is in NL.
Blijft gewoon peanuts, of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat bedrag was de belasting die hij niet voldaan heeft. Het uiteindelijke bedrag dat hij moet betalen zal wel fiks hoger zijn, daar komen nog rentes en boetes bij. Dat staat los van de strafrechtelijke uitspraak die nu gedaan is, dat gaat via het belastingrecht. En dat hij nu zijn huis al heeft moeten verkopen etc. zal ook met andere dingen te maken hebben, zijn echtscheiding bijvoorbeeld.
Wat heeft Robin zijn zus getrouwd dan?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
De moeder van Anne Fleur is toch een zus van Robin?
?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft Robin zijn zus getrouwd dan?
In elk geval te weinig om je in de bak als een baas te gedragen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
Blijft gewoon peanuts, of zie ik dat verkeerd?
Gebrek aan beschaving, dat zou je beter Robin Linschoten kunnen verwijtenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat je gebrek aan beschaving hebt onder meer.
Hoe dan ook las ik dat-ie een aangetrouwde oom was van het mirakel. Maar wrs dan niet een aangetrouwde oom.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
?
Nee, dan zou hij de vader van Anne Fleur zijn.... maar de broers en zussen van je ouders zijn geen aangetrouwde ooms en tantes hè.
De de vrouw van mijn broer is een aangetrouwde tante van mijn kind, mijn broer is geen aangetrouwde oom van mijn kind.
Nee, ik ben niet de moeder van Anne Fleur
Lijkt me idd ook...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
In elk geval te weinig om je in de bak als een baas te gedragen.
Mwaoh, dat weet ik niet, beschaving heb je in verschillende soorten. Het is ook weer niet een seriemoordenaar of zo hè.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:40 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Gebrek aan beschaving, dat zou je beter Robin Linschoten kunnen verwijten
Mee eens, hij had voor mij ook niet in de bak gehoeven schoffelen met z'n geel hesje aan was ook leuk geweestquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, dat weet ik niet, beschaving heb je in verschillende soorten. Het is ook weer niet een seriemoordenaar of zo hè.
Eigenlijk vind ik een beetje dat als je verder een victimless crime pleegt, dat je ook niet de bak in hoeft te draaien. Maar ja, ik ben een linksje, dus daar gaan je al. Overheid zelf gooit miljarden over de balk heen met hun gestuntel overal in bijna, nog nooit iemand voor de bak in gedraaid. Bedoel die twee militairen zijn ook overleden omdat serie mensen hun werk niet deden hè. Niemand draait de bak daarvoor in.
Ja, veel beter voor hem ook wrs. Wat iemand hierboven al zei. Nu zit hij 2 maanden in een studentenkamertje, krijgt zijn etentje en natje en droogje gewoon, mag wrs nog zelf koken, kan lekker op een PS3 spelletjes spelen, even gratis zijn gebit saneren, zijn suikerziekte kan goed behandeld worden en hij is zo weer vrij.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:47 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Mee eens, hij had voor mij ook niet in de bak gehoeven schoffelen met z'n geel hesje aan was ook leuk geweest
Whataboutism gaat je niet redden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:40 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Gebrek aan beschaving, dat zou je beter Robin Linschoten kunnen verwijten
Volgens mij sta je aardig alleen met je mening als ik het topic zo doorlees maar blijf je rechtse vriendje maar beschermen, ga hem opzoeken en knuffelen, ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Whataboutism gaat je niet redden.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat je gebrek aan beschaving hebt onder meer.
Hij heeft toch gewoon een ton gestolen. Dat vind ik toch wel een flinke crime. Van de gemeenschap.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, dat weet ik niet, beschaving heb je in verschillende soorten. Het is ook weer niet een seriemoordenaar of zo hè.
Eigenlijk vind ik een beetje dat als je verder een victimless crime pleegt, dat je ook niet de bak in hoeft te draaien. Maar ja, ik ben een linksje, dus daar gaan je al. Overheid zelf gooit miljarden over de balk heen met hun gestuntel overal in bijna, nog nooit iemand voor de bak in gedraaid. Bedoel die twee militairen zijn ook overleden omdat serie mensen hun werk niet deden hè. Niemand draait de bak daarvoor in.
Dat klopt. VEM is een rasechte oprechte VVD'er. Zij gaan voor elkaar door het vuur. Het motto is: goed of fout: onze partij. En ze zijn meestal fout natuurlijk. Maar zij vinden dat dat de norm moet zijn. En dat wij dat dan goed moeten vinden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:10 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Volgens mij sta je aardig alleen met je mening als ik het topic zo doorlees maar blijf je rechtse vriendje maar beschermen, ga hem opzoeken en knuffelen, ik hou je niet tegen
Ik bescherm niemand. En maak vooral niet de fout om meningen die je in het afvoerputje aantreft tot norm te gaan verheffen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:10 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Volgens mij sta je aardig alleen met je mening als ik het topic zo doorlees maar blijf je rechtse vriendje maar beschermen, ga hem opzoeken en knuffelen, ik hou je niet tegen
Het is zeer klein bier natuurlijk vergeleken met wat Henry K. deed. Maar in principe zijn het allemaal spullenbazen die de gemeenschap graag tillen voor een groot of een klein bedrag. Alles wat je kunt graaien is meegenomen. Het is vooral de nare mentaliteit die "gewoon" wordt als je eenmaal lid wordt van de VVD. Je wordt dan fout na de oorlog. Laag volk, dat quasilegale stelen van de gemeenschap.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een ton gestolen. Dat vind ik toch wel een flinke crime. Van de gemeenschap.
Niet liegen: ik heb duidelijk aangegeven dat hij gewoon staf verdient.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat klopt. VEM is een rasechte oprechte VVD'er. Zij gaan voor elkaar door het vuur. Het motto is: goed of fout: onze partij. En ze zijn meestal fout natuurlijk. Maar zij vinden dat dat de norm moet zijn. En dat wij dat dan goed moeten vinden.
Dat doe je wel. Je staat paraat voor je vrinden.quote:
Maar we zijn en blijven de grootste en meest invloedrijke.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is zeer klein bier natuurlijk vergeleken met wat Henry K. deed. Maar in principe zijn het allemaal spullenbazen die de gemeenschap graag tillen voor een groot of een klein bedrag. Alles wat je kunt graaien is meegenomen. Het is vooral de nare mentaliteit die "gewoon" wordt als je eenmaal lid wordt van de VVD. Je wordt dan fout na de oorlog. Laag volk, dat quasilegale stelen van de gemeenschap.
Dus jij beschermt hem ook?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:22 schreef Bart2002 het volgende:
Dat doe je wel. Je staat paraat voor je vrinden.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:42 schreef Bart2002 het volgende:
Met de rest wel eens. Leedvermaak is laag.
Ik voorspel VEM, dat daar sneller als wij denken en dachten een einde aan komt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar we zijn en blijven de grootste en meest invloedrijke.
Frustrerend voor jou, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |