MC Rat en DJ Frikandelquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet bij jou steeds aan zulke figuren denken:
[ afbeelding ]
quote:
Niet tof doen tegen mr.smokeyquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet bij jou steeds aan zulke figuren denken:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ken hem en weet dus dat ik er niet ver vanaf zit met die foto.quote:
Hadden jaren geleden een cultstatus op Fok!, niet als users, maar gewoon door die fotoquote:
Je wil geen ruzie met mij.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken hem en weet dus dat ik er niet ver vanaf zit met die foto.
En verder, bakkes.
Grote staat van dienst enzo?quote:
Dat dacht ik al.quote:
out-of-the-box mentaliteit.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grote staat van dienst enzo?
je kent mij niet en weet niksquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken hem en weet dus dat ik er niet ver vanaf zit met die foto.
En verder, bakkes.
Ik doe de eerste CL groepswedstrijd van Ajax.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer staat je verslag op FP?
Door jou piekte VBL.quote:
Ah, ben je gestopt?quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik doe de eerste CL groepswedstrijd van Ajax.
Jij bent een soldaat die door mij is opgeleid.quote:
Ik heb al heel lang geen frikandel meer gegeten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: ONZ / DJ Frikandel en MC kleine rat
2005 is alweer 12 jaar geleden, niet leukquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: ONZ / DJ Frikandel en MC kleine rat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |