http://www.hln.be/hln/nl/(...)-The-Lion-King.dhtmlquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst was dat Befbekje nog volgens jou.
Dat heet geen ontwikkeling, dat heet toegeven. Ik zal NOOIT mezelf veranderen om JULLIE een plezier te doen. Ik ben zoals ik ben en ik ben TROTS.quote:
In het wild zijn juist de mannetjes met het donkere haar het sterkste qua genen, dus dat hadden ze dan ook fout.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-The-Lion-King.dhtml
was, ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst was dat Befbekje nog volgens jou.
hoe oud ben jijquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat heet geen ontwikkeling, dat heet toegeven. Ik zal NOOIT mezelf veranderen om JULLIE een plezier te doen. Ik ben zoals ik ben en ik ben TROTS.
Gefrustreerd?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Vasion het volgende:
De elite-trolls Typisch GGMM en Caland zo gefrustreerd te zien, heerlijk
Ik heb zwart haar.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het wild zijn juist de mannetjes met het donkere haar het sterkste qua genen, dus dat hadden ze dan ook fout.
Ik accepteer dit niet als canon!
Jij denkt serieus dat iemand gefrustreerd is over jou? Ze trollen en jij hapt...quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Vasion het volgende:
begin jij ook al met de fatshaming hier?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe ver zitten de weeën uit elkaar?
Misschien omdat je zo dik bent.quote:
Ha Haquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Vasion het volgende:
Makkelijk scoren weer? Als ik nog de touwtjes op de FP in handen had, had je er echt van langs gegeven.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat iemand gefrustreerd is over jou? Ze trollen en jij hapt...
Zoek professionele hulp.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Makkelijk scoren weer? Als ik nog de touwtjes op de FP in handen had, had je er echt van langs gegeven.
Ik ben iedereen de baas, dat is duidelijk. Zelf de elite-trolls worden onderdanig bij mij en moeten uit frustratie schelden en bedreigen. Ik heb medelijden met jullie.
Niemand, NIEMAND zal mij vertellen hoe ik mij moet gedragen.
Niet jij, jij, jij, jij, jij, jij, jij en jij.
Waar heb je het over?quote:
Tyfuswezels.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er was een wezel langs gekomen. Allemaal doodgebeten.
Ga je ze opeten?quote:
zo is natoerquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oale zoeperd.quote:
awhquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, heb ze begraven. Ze waren ook nog wat klein om op de BBQ te gooienquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je ze opeten?
Kijk mij, denk meteen weer aan eten.
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je ze opeten?
Kijk mij, denk meteen weer aan eten.
Wezels in Tilburg?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet als ze allemaal dood zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Konijnen neuken er toch op los, volgende week heb je weer 20 stuks
Van 0 naar 20quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Konijnen neuken er toch op los, volgende week heb je weer 20 stuks
quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-The-Lion-King.dhtml
Rustig doorlopen, niks aan de handtwitter:RobMinkoff twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 05:16:33@zipadeedoblog @DonHahn Fake news. Scar and Mufasa are brothers. reageer retweet
dommequote:Op maandag 21 augustus 2017 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als ze allemaal dood zijn.
Ongelooflijk domme hengst.
ben 3 kilo kwijtquote:
Als er 1 is zijn er meer, gewoon goed zoeken. Hoef je niet meteen te beledigenquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als ze allemaal dood zijn.
Ongelooflijk domme hengst.
wel veel toeristenquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ben 3 kilo kwijt
wel onder normale prijs maarja zomertijden veel concurrente dan helaas
Pff zware tijdenquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ben 3 kilo kwijt
Ik moet bij jou steeds aan zulke figuren denken:quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ben 3 kilo kwijt
oke stoerquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet bij jou steeds aan zulke figuren denken:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |