Geloof je toch nietquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:41 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd verkeerde link.
DEZE:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)in-spaans-ziekenhuis
Oepsiequote:Op maandag 21 augustus 2017 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-aan-met-ziekenhuis
WTF
Ik was onvervangbaar op de FP. Als ik de cijfers er nu bij zou pakken zie je een dalende lijn op productie. Door mij kwam er licht, ik was de zon van het nieuws. Maarja, hun verliesquote:
Stop maar weer met deze act, het begint nu wel erg vermoei0nd te worden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was onvervangbaar op de FP. Als ik de cijfers er nu bij zou pakken zie je een dalende lijn op productie. Door mij kwam er licht, ik was de zon van het nieuws. Maarja, hun verlies
Act?quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stop maar weer met deze act, het begint nu wel erg vermoei0nd te worden.
Wie heeft er ruzie dan?quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:56 schreef Vasion het volgende:
Dit is dus waarom er steeds ruzie is, laten we op een normale manier met mekaar omgaan.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
80/80 en glasvezel is echt traag.
Klopt maar Lans is niet zo pienterquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het traag is voor glasvezel.
Hoge bomen vangen veel windquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:03 schreef Vasion het volgende:
Straks zit ik weer op blaren. Ik piep hem ffALTIJD gaat het over mij, pff
Dat wil je ook graag blijkbaar. Geniet er van.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:03 schreef Vasion het volgende:
Over grootheden zal altijd gesproken worden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:03 schreef Vasion het volgende:
Niets mis mee.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het traag is voor glasvezel.
Wat is dit nu weer?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt maar Lans is niet zo pienter
Befbekje heeft zich ontwikkeldquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst was dat Befbekje nog volgens jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |