http://www.hln.be/hln/nl/(...)-The-Lion-King.dhtmlquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst was dat Befbekje nog volgens jou.
Dat heet geen ontwikkeling, dat heet toegeven. Ik zal NOOIT mezelf veranderen om JULLIE een plezier te doen. Ik ben zoals ik ben en ik ben TROTS.quote:
In het wild zijn juist de mannetjes met het donkere haar het sterkste qua genen, dus dat hadden ze dan ook fout.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-The-Lion-King.dhtml
was, ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst was dat Befbekje nog volgens jou.
hoe oud ben jijquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat heet geen ontwikkeling, dat heet toegeven. Ik zal NOOIT mezelf veranderen om JULLIE een plezier te doen. Ik ben zoals ik ben en ik ben TROTS.
Gefrustreerd?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Vasion het volgende:
De elite-trolls Typisch GGMM en Caland zo gefrustreerd te zien, heerlijk
Ik heb zwart haar.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het wild zijn juist de mannetjes met het donkere haar het sterkste qua genen, dus dat hadden ze dan ook fout.
Ik accepteer dit niet als canon!
Jij denkt serieus dat iemand gefrustreerd is over jou? Ze trollen en jij hapt...quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Vasion het volgende:
begin jij ook al met de fatshaming hier?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe ver zitten de weeën uit elkaar?
Misschien omdat je zo dik bent.quote:
Ha Haquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Vasion het volgende:
Makkelijk scoren weer? Als ik nog de touwtjes op de FP in handen had, had je er echt van langs gegeven.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat iemand gefrustreerd is over jou? Ze trollen en jij hapt...
Zoek professionele hulp.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Makkelijk scoren weer? Als ik nog de touwtjes op de FP in handen had, had je er echt van langs gegeven.
Ik ben iedereen de baas, dat is duidelijk. Zelf de elite-trolls worden onderdanig bij mij en moeten uit frustratie schelden en bedreigen. Ik heb medelijden met jullie.
Niemand, NIEMAND zal mij vertellen hoe ik mij moet gedragen.
Niet jij, jij, jij, jij, jij, jij, jij en jij.
Waar heb je het over?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |