MC Rat en DJ Frikandelquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet bij jou steeds aan zulke figuren denken:
[ afbeelding ]
quote:
Niet tof doen tegen mr.smokeyquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet bij jou steeds aan zulke figuren denken:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ken hem en weet dus dat ik er niet ver vanaf zit met die foto.quote:
Hadden jaren geleden een cultstatus op Fok!, niet als users, maar gewoon door die fotoquote:
Je wil geen ruzie met mij.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken hem en weet dus dat ik er niet ver vanaf zit met die foto.
En verder, bakkes.
Grote staat van dienst enzo?quote:
Dat dacht ik al.quote:
out-of-the-box mentaliteit.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grote staat van dienst enzo?
je kent mij niet en weet niksquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken hem en weet dus dat ik er niet ver vanaf zit met die foto.
En verder, bakkes.
Ik doe de eerste CL groepswedstrijd van Ajax.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer staat je verslag op FP?
Door jou piekte VBL.quote:
Ah, ben je gestopt?quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik doe de eerste CL groepswedstrijd van Ajax.
Jij bent een soldaat die door mij is opgeleid.quote:
Ik heb al heel lang geen frikandel meer gegeten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: ONZ / DJ Frikandel en MC kleine rat
2005 is alweer 12 jaar geleden, niet leukquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: ONZ / DJ Frikandel en MC kleine rat
Het is een obsessie geworden (van mijn kant).quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent een soldaat die door mij is opgeleid.
Werkt die weer niet? Just a sec.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:10 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
nono als jij mij dm fixt kunne we keer meeten
quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jouw DM werkt gewoon blijkbaar, sterker nog... je gebruikt het ook gewoon.
Zijn DM werkt gewoon, ik laat het aan jou om hier conclusies aan te verbinden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:16 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht al, waarom stuurt Smokey mij nooit dms
Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jouw DM werkt gewoon blijkbaar, sterker nog... je gebruikt het ook gewoon.
Eens.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. GGMM is eigenlijk voor VBL wat Vasion voor de FP was.
Ik check het even, teringwigger.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:19 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.
wat is dit dan gekke jood
Sterf.quote:
Mij met Vasion vergelijken is positief?quote:
ze blokkeren alles bij mij en jij blijft maar kkbiggie doenquote:
Niet jou met Vasion, maar de waarde van jou voor VBL ten opzichte van de waarde van Vasion voor de FP.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij met Vasion vergelijken is positief?
STERF
Je leest de post niet goed, jouw invloed hier wordt vergeleken met de invloed van Vasion op de FP. Je wordt niet vergeleken met Vasion zelf. Althans niet door mij.quote:
Heb je bij 1 van de FA's wat grammetjes niet bezorgd ofzo?quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ze blokkeren alles bij mij en jij blijft maar kkbiggie doen
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Dat dacht ik.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet jou met Vasion, maar de waarde van jou voor VBL ten opzichte van de waarde van Vasion voor de FP.
Ik bedoelde het niet negatief in elk geval. Wil geen ruzie met je.
is lang geleden ma swz iets met die badderharing donpajaquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je bij 1 van de FA's wat grammetjes niet bezorgd ofzo?
Het zou zo geregeld moeten zijn, de betreffende FA was aan het multitasken.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:27 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
is lang geleden ma swz iets met die badderharing donpaja
oke thanks ik ga zienquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou zo geregeld moeten zijn, de betreffende FA was aan het multitasken.
Opa.bakkebaard zekerquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou zo geregeld moeten zijn, de betreffende FA was aan het multitasken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |