Je kunt beter jezelf vragen waarom je coins hebt. Als het geen fundamenteel andere coins zijn dan die er al zijn kun je imo beter je winst pakken en richting BTC gaan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:40 schreef chantalxx het volgende:
Wat zijn de zwakke punten in mijn portfolio ?
Burst
Btc uiteraard
Dgb
Emc2
Flo
Lsk
Sc
Sjcx
Via
Zrx
Waves
Bnb
Neo
Eth
Iota
Zitten er tussen waarvan jullie denken
Wat moet je ermee die Ik beter weg doe ?
Wavesquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:40 schreef chantalxx het volgende:
Wat zijn de zwakke punten in mijn portfolio ?
Burst
Btc uiteraard
Dgb
Emc2
Flo
Lsk
Sc
Sjcx
Via
Zrx
Waves
Bnb
Neo
Eth
Iota
Zitten er tussen waarvan jullie denken dat wordt niks op de langere termijn ?
En raden jullie Monaco en geocoin aan ?
komen die oceanlab tokens ook in je ios waves app ? weet je dat ? of alleen in je lite , die gebruik niet namelijkquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:34 schreef kthxbye het volgende:
Ik heb al mijn troep coins van de Waves Lite Wallet in die Oceanlab ICO gedumpt. Geen idee wat het is, maar ik denk dat het meer oplevert dan die gare flutcoins die een stille dood sterven.
Ff snel door die Oceanlab site geskipped, staat bol van de spel-, stjil-, en grammatica fouten
Wat ik nog steeds jammer vind aan die Waves Mobile App is dat als je saldo "0" is, die coins nog steeds blijven staan.. ik kan ze niet hiden ofzo. Lekker overzichtelijk
heeft wel mooi nieuw log0 , upgradequote:Op maandag 21 augustus 2017 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt beter jezelf vragen waarom je coins hebt. Als het geen fundamenteel andere coins zijn dan die er al zijn kun je imo beter je winst pakken en richting BTC gaan bijvoorbeeld.
Waarom in godsnaam DGB bijvoorbeeld?
Is hetzelfde adres. Althans, je kunt met dezelfde gegevens bij beide inloggen. Dus ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
komen die oceanlab tokens ook in je ios waves app ? weet je dat ? of alleen in je lite , die gebruik niet namelijk
thanx had het gezien , jammer dat je krosscou en aal die andere meuk niet kan inlereverenquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is hetzelfde adres. Althans, je kunt met dezelfde gegevens bij beide inloggen. Dus ja.
ff nederlands van gemaaktquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
thanx had het gezien , jammer dat je krosscoin en al die andere meuk niet kan inleveren ,
bewaren voor sentimentele waardequote:Op maandag 21 augustus 2017 14:17 schreef kthxbye het volgende:
Zit ik m'n troepcoins te verkopen op de DEX, kom ik erachter dat bij sommigen de Waves fee voor de DEX trade hoger is dan wat ik voor die gare kutcoins krijg![]()
![]()
Als ik de berichten zo lees kan dat nog wel eens november worden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:15 schreef Sosa het volgende:
Tijd voor die nieuwe DEX gui waar al maanden 'nog 2 weken' over gezegd wordt
quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:24 schreef xminator het volgende:
Waves gaat weer heerlijk.
Best coin ever. Number 1 marketcap.
Ja niet verrassend. Als het maar goed en overzichtelijk wordt, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik de berichten zo lees kan dat nog wel eens november worden.
waarom kan dat niet met btc? of iedere ander flutcoin?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:27 schreef metallicelmo het volgende:
ik kwam op een zo'n ICO calender een coin tegen die is gemaakt voor de 18+ onder ons. Een coin waarmee personen via een portal kunnen betalen met een XXX crypto. Kijkers van fimpjes en makers van content kunnen dan beiden anoniem zaken met elkaar delen en betaald worden. Vaag of een goed idee?
Klopt, het is een ontwerp van Etherdesign die betrokken is bij de front-end van DEX.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:41 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja niet verrassend. Als het maar goed en overzichtelijk wordt, ik ben benieuwd.
Ook vraag ik mij af in hoeverre die visual van een nieuwe Dex wel echt een screenshot oid is. Volgens mij was het maar een idee of voorstel, niks concreets.
Dus de Dex kan er ook nog heel anders uitkomen te zien.
Ik vraag me af of het handelsvolume op de DEX ineens zo veel groter zal gaan worden hoor. Ook vind ik em niet gebruiksvriendelijk (werkt niet fijn) en, (ik val in herhaling), die BTC en ETH "tokens" zijn totaal niet gebruiksvriendelijk en buggy.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:41 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja niet verrassend. Als het maar goed en overzichtelijk wordt, ik ben benieuwd.
Ook vraag ik mij af in hoeverre die visual van een nieuwe Dex wel echt een screenshot oid is. Volgens mij was het maar een idee of voorstel, niks concreets.
Dus de Dex kan er ook nog heel anders uitkomen te zien.
Mag ik je seed?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waves kan me eigenlijk gestolen worden.
Totdat je je erin verdiept. Er is geen garantie dat de wave token 'm00n' gaat, maar de potentie is groot.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:57 schreef VeX- het volgende:
Waves is een hoax man. Een grote fok inside joke. Leuk om newbies mee te trollen.
Tenminste, dat zou je bijna gaan denken.
Ik klaag verder ook niet hoor. Dankzij jouw call sta ik nog steeds op 600% winst en daarmee is het de best presterende coin van mn portfolio. Er mag alleen wel wat meer prijsactie komen. Dat gepruttel tussen de $3 en $6 steeds...quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mag ik je seed?
DEX is nog verre van perfect, de gateways zijn ook verre van ideaal maar de huidige opzet is dan ook meer een "proof of concept" om te kijken hoe "matcher" functioneert dan het uiteindelijke product.
Ik bedoel, noem 1 ander project met meerdere tokens op 1 blockchain, een complete exchange in z'n wallet, waar tokens in je wallet blijven tot er een trade plaatsvindt, waar het traden bijna real-time is, waar gewerkt wordt aan een oplossing voor duizenden transacties per seconde, met een eigen script taal voor smart contracts en wat een volwaardig ICO en private equity platform gaat worden, inclusief regulatie en real world business deals?
Het is allemaal volop in ontwikkeling, updates worden wekelijks uitgespuugd, het is nog niet eerder gedaan en we zijn nog niet bij versie 1.0.
ja idd, die ja. Nouja, het kan alleen maar beter. Hoop ik.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, het is een ontwerp van Etherdesign die betrokken is bij de front-end van DEX.
http://etherdesign.io/project/dex
De uiteindelijke release zal er anders uitzien maar dit is wel wat je ongeveer kan verwachten.
Ja, maar als het allemaal beter functioneert zou het de dex nog wel een impuls kunnen geven. Ik vind het vervelend dat de orderhistorie/aankopen na een paar dagen verdwijnen. Ook zou een overzicht van openstaande buy/sell orders wel zo makkelijk zijn. Heb laatst een kwartier zitten zoeken waar 100 waves in order stondenquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het handelsvolume op de DEX ineens zo veel groter zal gaan worden hoor. Ook vind ik em niet gebruiksvriendelijk (werkt niet fijn) en, (ik val in herhaling), die BTC en ETH "tokens" zijn totaal niet gebruiksvriendelijk en buggy.
Ik wacht op Russische overheidsadoptie, de rest mbt. Waves kan me eigenlijk gestolen worden.
Potentie is een luchtkasteel. Rendement telt. Bovendien sluit het een de ander niet uit.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat je je erin verdiept. Er is geen garantie dat de wave token 'm00n' gaat, maar de potentie is groot.
Jup. Als je ziet hoe nieuwe coins makkelijk door de $5 heen breken en een enorm volume opbouwen, dan stroomt Waves daar treurig weer van terugquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:37 schreef VeX- het volgende:
[..]
Potentie is een luchtkasteel. Rendement telt. Bovendien sluit het een de ander niet uit.
Tesla, om maar wat te noemen, wordt ook gehyped vanwege potentie, alleen daar is de prijs er ook naar. Dichter bij huis, bij eth was het ook duidelijk dat het erg veel potentie had, vandaar dat de prijs steeds maar flinke stappen omhoog deed.
Waves daarentegen, waardeloos. Er is iets fundamenteel mis waardoor men er geen vertrouwen in heeft en het consistent, zelfs bij goed nieuws, steeds gedumpt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |