abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173298283
Ik heb al mijn troep coins van de Waves Lite Wallet in die Oceanlab ICO gedumpt. Geen idee wat het is, maar ik denk dat het meer oplevert dan die gare flutcoins die een stille dood sterven.

Ff snel door die Oceanlab site geskipped, staat bol van de spel-, stjil-, en grammatica fouten :')

Wat ik nog steeds jammer vind aan die Waves Mobile App is dat als je saldo "0" is, die coins nog steeds blijven staan.. ik kan ze niet hiden ofzo. Lekker overzichtelijk :')
pi_173298385
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:34 schreef kthxbye het volgende:
Ik heb al mijn troep coins van de Waves Lite Wallet in die Oceanlab ICO gedumpt. Geen idee wat het is, maar ik denk dat het meer oplevert dan die gare flutcoins die een stille dood sterven.

Wat ik nog steeds jammer vind aan die Waves Mobile App is dat als je saldo "0" is, die coins nog steeds blijven staan.. ik kan ze niet hiden ofzo. Lekker overzichtelijk :')
Dat komt nog. Quality of life updates staan nog niet echt hoog op de lijst bij Waves geloof ik. :+

Overigens kan een ieder een betere wallet app maken voor Waves.

Er zijn ook wallets waar je bijv wel nog die niggercoin e.d. kunt zien. :')

Heb je een link naar die ICO? Misschien mijn shitcoins ook daar dumpen..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 12:40:42 ]
pi_173298561
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat komt nog. Quality of life updates staan nog niet echt hoog op de lijst bij Waves geloof ik. :+

Overigens kan een ieder een betere wallet app maken voor Waves.

Er zijn ook wallets waar je bijv wel nog die niggercoin e.d. kunt zien. :')

Heb je een link naar die ICO? Misschien mijn shitcoins ook daar dumpen..
https://oceanlab.eu/#about
pi_173298573
Hey MaGNeT:

bij Leasing staat er bij mij:

Regular (xxx mijn echte aantal waves) WAVES
Effective 61.16587728 WAVES
Generating 60.63570177 WAVES

Klopt het dat ik dan nu maar 61 WAVES gebruik om te leasen? Ik zie wel de transacties staan dat ik mijn hele aantal WAVES heb geleased... unleasen en opnieuw leasen misschien?
pi_173298611
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:50 schreef kthxbye het volgende:
Hey MaGNeT:

Klopt het dat ik dan nu maar 61 WAVES gebruik om te leasen? Ik zie wel de transacties staan dat ik mijn hele aantal WAVES heb geleased... unleasen en opnieuw leasen misschien?
Hoeveel waves heb je als je er gedurende je leaseperiode maar liefst 60 gegenerated hebt? Tienduizenden?
pi_173299095
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:53 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Hoeveel waves heb je als je er gedurende je leaseperiode maar liefst 60 gegenerated hebt? Tienduizenden?
Dat staat er niet.
pi_173299114
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:50 schreef kthxbye het volgende:
Hey MaGNeT:

Ik weet niet hoe groot het verschil is? Hoe lang staan die Waves al in je wallet? Heb je nog ergens orders staan in DEX?
pi_173299265
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe groot het verschil is? Hoe lang staan die Waves al in je wallet? Heb je nog ergens orders staan in DEX?
Best groot. Ah, na even gechecked te hebben in Blockfolio zou het kunnen dat die 60 ongeveer het aantal "nieuwe" Waves is wat ik in stapjes gekocht heb om mijn totale aantal mooi af te ronden... Nadat ik mijn eerste grotere aantal dus geleased had.

Dus de effective / generating zijn dan ws. de Waves die ik NIET gebruik om te leasen?
pi_173299345
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Best groot. Ah, na even gechecked te hebben in Blockfolio zou het kunnen dat die 60 ongeveer het aantal "nieuwe" Waves is wat ik in stapjes gekocht heb om mijn totale aantal mooi af te ronden... Nadat ik mijn eerste grotere aantal dus geleased had.

Dus de effective / generating zijn dan ws. de Waves die ik NIET gebruik om te leasen?
Ik vind het ook altijd wat verwarrende termen maar dat lijkt me een logische verklaring.

Edit:

quote:
On the left, you’ll see your Balance Details. There are three numbers here.

Regular is your personal WAVES balance
Effective is your Regular balance, plus any received leases, minus any WAVES you have leased to another node
Generating is the amount actually used for mining, which equals your Effective balance, with received and cancelled leases confirmed after 1,000 blocks
pi_173299577
Wat zijn de zwakke punten in mijn portfolio ?
Burst
Btc uiteraard
Dgb
Emc2
Flo
Lsk
Sc
Sjcx
Via
Zrx
Waves
Bnb
Neo
Eth
Iota

Zitten er tussen waarvan jullie denken dat wordt niks op de langere termijn ?
En raden jullie Monaco en geocoin aan ?
pi_173299620
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:40 schreef chantalxx het volgende:
Burst
Btc uiteraard
Dgb
Emc2
Flo
Lsk
Sc
Sjcx
Via
Zrx
Waves
Bnb
Neo
Eth
Iota

Zitten er tussen waarvan jullie denken
Wat moet je ermee die Ik beter weg doe ?
Je kunt beter jezelf vragen waarom je coins hebt. Als het geen fundamenteel andere coins zijn dan die er al zijn kun je imo beter je winst pakken en richting BTC gaan bijvoorbeeld.

Waarom in godsnaam DGB bijvoorbeeld?
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:50:29 #62
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173299785
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:40 schreef chantalxx het volgende:
Burst
Btc uiteraard
Dgb
Emc2
Flo
Lsk
Sc
Sjcx
Via
Zrx
Waves
Bnb
Neo
Eth
Iota

Zitten er tussen waarvan jullie denken dat wordt niks op de langere termijn ?
En raden jullie Monaco en geocoin aan ?
Waves
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_173299920
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:50 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Waves
Shitcoin inderdaad!
pi_173300174
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:34 schreef kthxbye het volgende:

Ff snel door die Oceanlab site geskipped, staat bol van de spel-, stjil-, en grammatica fouten :')

komen die oceanlab tokens ook in je ios waves app ? weet je dat ? of alleen in je lite , die gebruik niet namelijk
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173300209
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kunt beter jezelf vragen waarom je coins hebt. Als het geen fundamenteel andere coins zijn dan die er al zijn kun je imo beter je winst pakken en richting BTC gaan bijvoorbeeld.

Waarom in godsnaam DGB bijvoorbeeld?
heeft wel mooi nieuw log0 , upgrade
pi_173300213
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:50 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Waves
shitcoin
pi_173300232
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:09 schreef Thezappa het volgende:

[..]

komen die oceanlab tokens ook in je ios waves app ? weet je dat ? of alleen in je lite , die gebruik niet namelijk
Is hetzelfde adres. Althans, je kunt met dezelfde gegevens bij beide inloggen. Dus ja.
pi_173300295
Straks mijn Lisk maar weer terugkopen.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173300345
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is hetzelfde adres. Althans, je kunt met dezelfde gegevens bij beide inloggen. Dus ja.
thanx had het gezien , jammer dat je krosscou en aal die andere meuk niet kan inlereveren
pi_173300360
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:16 schreef Thezappa het volgende:

[..]

thanx had het gezien , jammer dat je krosscoin en al die andere meuk niet kan inleveren ,
ff nederlands van gemaakt
pi_173300368
Zit ik m'n troepcoins te verkopen op de DEX, kom ik erachter dat bij sommigen de Waves fee voor de DEX trade hoger is dan wat ik voor die gare kutcoins krijg :') :') :')
pi_173300438
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:17 schreef kthxbye het volgende:
Zit ik m'n troepcoins te verkopen op de DEX, kom ik erachter dat bij sommigen de Waves fee voor de DEX trade hoger is dan wat ik voor die gare kutcoins krijg :') :') :')
bewaren voor sentimentele waarde
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:15:14 #73
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173301429
Tijd voor die nieuwe DEX gui waar al maanden 'nog 2 weken' over gezegd wordt }:|
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173301440
ETH kan wel weer eens een ATH gaan opzoeken. Hopelijk rallyen de andere alts ook weer mee.
pi_173301533
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:15 schreef Sosa het volgende:
Tijd voor die nieuwe DEX gui waar al maanden 'nog 2 weken' over gezegd wordt }:|
Als ik de berichten zo lees kan dat nog wel eens november worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')