Wel publiekelijk, alles!quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerst er overheen pissen.
ff pissen
[ afbeelding ]
Laatste nieuws. Dat ze hem waarschijnlijk te pakken hebben en verwijzing naar wat gebeurt is in Barcelona.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:58 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap 't niet want ik spreek geen Spaans;twitter:V_of_Europe twitterde op maandag 21-08-2017 om 16:53:46BREAKING: Live blog of Spanish paper El Pais says Barcelona attacker wearing explosive belt 'shot and killed'… https://t.co/Df70t5in9w reageer retweet
Atentado en Barcelona y Cambrils, últimas noticias en directo
Un hombre "con los rasgos de Younes Abouyaaqoub" ha sido abatido en Subirats. La policía le considera el autor material del atropello de La Rambla. En la localidad turística de Tarragona, cinco terroristas fueron abatidos
https://elpais.com/ccaa/2(...)03241502_271795.html
Klinkt nogal dood. Fijn dat ze 'm hebben iig, maar ik had 'm liever decennia zien rotten in een cel.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:58 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap 't niet want ik spreek geen Spaans;twitter:V_of_Europe twitterde op maandag 21-08-2017 om 16:53:46BREAKING: Live blog of Spanish paper El Pais says Barcelona attacker wearing explosive belt 'shot and killed'… https://t.co/Df70t5in9w reageer retweet
Atentado en Barcelona y Cambrils, últimas noticias en directo
Un hombre "con los rasgos de Younes Abouyaaqoub" ha sido abatido en Subirats. La policía le considera el autor material del atropello de La Rambla. En la localidad turística de Tarragona, cinco terroristas fueron abatidos
https://elpais.com/ccaa/2(...)03241502_271795.html
Dood is niet prima, want dan zien anderen er een martelaar in die in de hemel is gekomen. Dat is m.i. één van de grootste problemen bij dit nihilistische terrorisme.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:03 schreef LelijKnap het volgende:
Na translate idd 'geslacht' kunnen lezen. Maar ja, cel kost weer jaren $. Vind het wel prima zo eigenlijk.
Ja, maar zou het resultaat voor terrorist x (cel of dood) een verschil maken in de motivatie hem wel of niet in daad te volgen? Of gaat het om het annuleren van plezier/blijdschap bij z'n broeders?quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Dood is niet prima, want dan zien anderen er een martelaar in die in de hemel is gekomen. Dat is m.i. één van de grootste problemen bij dit nihilistische terrorisme.
Ik regel de catering, slingers en de ballonnen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel publiekelijk, alles!
Yep. Die verhalen dat Mohammed B langzaam doordraait in eenzame opsluiting zijn altijd wel goed voor het moraal. Dood is maar dood. Dan leeft de daad door en niet de bestraffing.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Dood is niet prima, want dan zien anderen er een martelaar in die in de hemel is gekomen. Dat is m.i. één van de grootste problemen bij dit nihilistische terrorisme.
Mja, zonder marteling gaat dat niet lukken denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Plus dat hij levend misschien na vele ondervragingen toch nog andere fouteriken kan aanwijzen.
quote:Barcelona attack: 'Man shot' in hunt for suspect
Police hunting the chief suspect in last Thursday's Barcelona van attack have shot a man in an area to the west of the city who appeared to be wearing an explosive belt, Spanish media say.
The shooting is reported to have happened on a road in Subirats.
Earlier, police confirmed they were hunting for Younes Abouyaaqoub, 22, suspected of driving a van into dozens of people on Las Ramblas.
Police have not confirmed if the man shot is Abouyaaqoub.
Media reports quoting police sources said the man targeted in Subirats shouted "Allahu Akbar" ("God is Greatest") when confronted.
There has been no indication what condition he is in.
The operation is reported to be under way some 25 miles (40km) from Barcelona, where Thursday's attack on Las Ramblas killed 13.
http://www.bbc.com/news/world-europe-41004603
Het gaat om de preventieve werking. Denken andere terroristen-in-de-dop dat een aanslag een snelle weg naar de hemel is, of vooral een weg naar -tig jaar gevangenisstraf is? In dat laatste geval denken ze misschien nog een keer extra na.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, maar zou het resultaat voor terrorist x (cel of dood) een verschil maken in de motivatie hem wel of niet in daad te volgen? Of gaat het om het annuleren van plezier/blijdschap bij z'n broeders?
Ik zie ze toch liever onder de grond. Veel goedkoper ook.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:09 schreef SeLang het volgende:
Die jihadisten zien dit als een glorieuze martelarendood, doodgeschoten door de politie. Het zou beter zijn als zo iemand tot kasplantje wordt geschoten maar wel blijft leven. En dan na 20 jaar rotten ophangen als iedereen hem allang is vergeten.
Dan doen ze het maar met.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mja, zonder marteling gaat dat niet lukken denk ik.
Maar de mate van risico veranderd door (een) zo'n voorbeeld toch niet? Het is ofwel doodgeschoten of opgepakt worden. Dat blijft een kwestie geluk (waar wordt je geraakt als de politie op je schiet). En deels een kwestie van hoe je het aanpakt; wel of niet gevaarlijk genoeg zijn om beschoten te worden. Het is hoogstens een les om echte bomvesten te gaan dragen, i.p.v. neppe. Dat daar moeilijker aan te komen is, kan miss wel preventief werken.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Het gaat om de preventieve werking. Denken andere terroristen-in-de-dop dat een aanslag een snelle weg naar de hemel is, of vooral een weg naar -tig jaar gevangenisstraf is? In dat laatste geval denken ze misschien nog een keer extra na.
Of een wapen waardoor alleen definitief je piemol eraf gaat en je door de pijn tijdelijk even niets meer kunt en daarna dus de rest van je miserabele leven piemolloos bent maar wel blijft leven. Dan is de glamour er wel een beetje af denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:21 schreef LelijKnap het volgende:
Van een ander terroristen-aanpakbeleid; niet-dodelijke (maar paralyserende) kogels of zo, zou wel een sterke preventieve werking uitgaan.
Want de verklaringen van opgepakte terroristen gaven zoveel inzichtquote:Op maandag 21 augustus 2017 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdverdachte is zojuist doodgeschoten heb ik gehoord. Wat vind ik dit jammer. Ik zou zo graag antwoorden willen hebben.
En dan het liefst publiekelijk zodat alle conspiracy's voorgoed verleden tijd zijn.²
Juist niet. Daarom wil ik ze publiekelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:39 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Want de verklaringen van opgepakte terroristen gaven zoveel inzicht
Welke conspiracies?quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdverdachte is zojuist doodgeschoten heb ik gehoord. Wat vind ik dit jammer. Ik zou zo graag antwoorden willen hebben.
En dan het liefst publiekelijk zodat alle conspiracy's voorgoed verleden tijd zijn.²
Hoeveel Nederlands spreekt die DEEN die Feyenoord kampioen maakte?quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:40 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
No se.... no se... kent die vrouw echt niet meer Spaans dan dat?
Man, man, wat is dat toch met die mensen?
Ik zie dat steeds weer en snap het niet. Als je je ergens vestigt wil je de taal toch machtig zijn???
Ook wanneer dat niet een eis is van de overheid.
''Antwoorden''.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Genoeg om mee te doen:quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlands spreekt die DEEN die Feyenoord kampioen maakte?
Er lopen meer mensen omheen dan erin, is 1 en al toerist wat er nu looptquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd benieuwd naar What ifs... Hoe zou spanje gereageerd hebben als ze zo'n gebouw zouden opblazen en de mensen erin..
Antwoorden?quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:News_Executive twitterde op maandag 21-08-2017 om 21:35:25UPDATE: The three were arrested after they tried to evade a police checkpoint at Barcelona airport terminal 2 (cred… https://t.co/dATQiteC2M reageer retweet
Which three?quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:52 schreef LelijKnap het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op maandag 21-08-2017 om 21:35:25UPDATE: The three were arrested after they tried to evade a police checkpoint at Barcelona airport terminal 2 (cred… https://t.co/dATQiteC2M reageer retweet
quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:16 schreef YazooW het volgende:
koekoekHopen dat hij nog even flink heeft geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Referentie aan deze drie;quote:
Dat gezwel brandt nu in de hel als die bestaat. En anders ligt hij gewoon weg te rotten en kruipen dr maden straks uit zn lijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2017 01:12 schreef Montagui het volgende:
Is dat zo? Hoe dat zo dan eigenlijk? Kan best een belangrijke oorzaak zijn.
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het zelfs op 75% ligt. Maar dat lijkt me wel erg hoog.quote:MO Doc: Scheiding onder Nederlandse moslims(Moslim Omroep). April 2015.
Het aantal echtscheidingen in de moslimgemeenschap in Nederland is vanaf 1998 sterk toegenomen. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek. Onder de Marokkanen is het percentage van de echtscheidingen op 66% vastgesteld en onder de Turken op 38 %. Dat zijn hoge percentages in vergelijking met de autochtone Hollanders. Deze documentaire gaat in op de oorzaken en de achtergronden van dit sociale verschijnsel. Het aantal echtscheidingen in de moslimgemeenschap in Nederland is vanaf 1998 sterk toegenomen. Hoe komt dat?
Voor het paspoort trouwen, daar is voor de gene hier mooi geld mee te verdienen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:54 schreef Aloulu het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het zelfs op 75% ligt. Maar dat lijkt me wel erg hoog.
Die heeft Feyenoord geen kampioen gemaakt hoorquote:
Ik begrijp de emotie. Maar heb je levend niet meer aan hem?quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:50 schreef riazop het volgende:
chauffeur busje afgeknald als een dolle hond
Het lijk mag wat mij betreft aan de varkens worden gevoerd
ik heb niet zoveel emotie hoorquote:Op maandag 21 augustus 2017 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp de emotie. Maar heb je levend niet meer aan hem? :
Voor wat? Om hem als monument een podium te geven bij Madame Tussauds kun je dat Spaanse volk niet aan doen, die toko zou gelijk in de hens gezet worden (wat ook volkomen terecht zou zijn). Nee deze boy verdient gewoon een plechtige ceremonie op de bodem van de zeequote:Op maandag 21 augustus 2017 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp de emotie. Maar heb je levend niet meer aan hem?²
Ja: meer gevaar, meer gedoe, meer kosten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp de emotie. Maar heb je levend niet meer aan hem?²
Hij is wel kampioen geworden met Feyenoord, dat jij vast iemand iemand uit het zwart-wit beeld tijdperk bedoeld verklaart wel veel.quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Die heeft Feyenoord geen kampioen gemaakt hoor
Nou, om antwoorden te krijgen. Om inzicht te krijgen in de terreurcel en deze met die info te kunnen ontmantelen, recoveren en formatteren. Dit soort directe moorden van "verdachten" (en dumpen in de zee) geven een voedingsbodem voor conspiracy's.quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:56 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Voor wat? Om hem als monument een podium te geven bij Madame Tussauds kun je dat Spaanse volk niet aan doen, die toko zou gelijk in de hens gezet worden (wat ook volkomen terecht zou zijn). Nee deze boy verdient gewoon een plechtige ceremonie op de bodem van de zee
Waarom zet je "verdachten" tussen aanhalingstekens?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, om antwoorden te krijgen. Om inzicht te krijgen in de terreurcel en deze met die info te kunnen ontmantelen, recoveren en formatteren. Dit soort directe moorden van "verdachten" (en dumpen in de zee) geven een voedingsbodem voor conspiracy's.²
Alleen bepaalde knakkers zoeken in dit soort gevallen naar conspiracy's. Soort van zwakbegaafd volk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, om antwoorden te krijgen. Om inzicht te krijgen in de terreurcel en deze met die info te kunnen ontmantelen, recoveren en formatteren. Dit soort directe moorden van "verdachten" (en dumpen in de zee) geven een voedingsbodem voor conspiracy's.²
Het zijn moslims die besluiten om de koran te volgen en dus gaan ze moorden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Alhoewel er geen onderzoek of rechtspraak aan te pas is gekomen kan er met enige zekerheid gezegd worden dat deze persoon meer dan een verdachte was en dus dader.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:04 schreef Physsic het volgende:
[..]
Waarom zet je "verdachten" tussen aanhalingstekens?
Ik lees elke dag uit de Koran. Nooit de neiging gevoeld om random mensen aan te rijden. Dat etiket laat ik ook niet op mij plakken.quote:
Welke conspiracy's hebben we het dan over? We hebben die terrorist(en) toch precies gegeven wat ze zelf graag wilden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Alleen bepaalde knakkers zoeken in dit soort gevallen naar conspiracy's. Soort van zwakbegaafd volk.
Random word: inteelt
Die staan neem ik aan gewoon in de koran. Althans daar halen ze toch hun motivatie uit om aanslagen te plegen? Het gebeurd allemaal in naam van. Dus die antwoorden zullen hendig in dat boekwerk staan lijkt me.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdverdachte is zojuist doodgeschoten heb ik gehoord. Wat vind ik dit jammer. Ik zou zo graag antwoorden willen hebben.![]()
Men weet al hoe IS werkt. Vaak met een hele plattte hierarchie met losse cellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, om antwoorden te krijgen. Om inzicht te krijgen in de terreurcel en deze met die info te kunnen ontmantelen, recoveren en formatteren. Dit soort directe moorden van "verdachten" (en dumpen in de zee) geven een voedingsbodem voor conspiracy's.
Weet ik veel. Volgens. Mij is die hele alah een conspiracy.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Welke conspiracy's hebben we het dan over? We hebben die terrorist(en) toch precies gegeven wat ze zelf graag wilden?
Alsof die gasten überhaupt van plan zijn te gaan praten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Men weet al hoe IS werkt. Vaak met een hele plattte hierarchie met losse cellen.
Daar zit niet veel info meer in.
Verder denk ik dat er voor vooral het Umfelt (sympathisanten) duidelijk moet zijn dat als je je hier mee inlaat je sterft. En bijna niemand wil dood. Ook deze meneer sloeg op de vlucht bv.
oquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Alsof die gasten überhaupt van plan zijn te gaan praten.
Die kans is inderdaad klein, doch groter dan antwoorden halen uit een stoffelijke overschotje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Alsof die gasten überhaupt van plan zijn te gaan praten.
Ja en de kans dat een lijk een bomvest tot ontploffing brengt is weer kleiner dan dat een levende josti dat doet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad klein, doch groter dan antwoorden halen uit een stoffelijke overschotje.²
Dus je leest selectief de koran en verwerpt de haat die erin opgedragen wordt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik lees elke dag uit de Koran. Nooit de neiging gevoeld om random mensen aan te rijden. Dat etiket laat ik ook niet op mij plakken.²
de jaarlijkse detentie kosten van een dergelijke gevangen zijn rond de 400.000 euro per jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad klein, doch groter dan antwoorden halen uit een stoffelijke overschotje.²
Dit zijn zulke jonge jongens. Vermoedelijk jongens (zoals altijd) die niet in de samenleving staan en geen vooruitzicht hebben op een goede toekomst (future) als bv. bibliothecaire of handelaar in Duitse (mogelijk hybride) oldtimers. Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook. Deze gasten, in al hun zwakheid en onnozelheid zijn vatbaar voor brainwash praktijken. Er komt dan een figuur langs met verkeerde ideeën maar wel met het nodige charisma. Daarom hamer ik er op dat de voedingsbodem weggehaald moet worden: het vermoorden van onschuldige burgers in islamitische landen door de VS en haar alliantie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die staan neem ik aan gewoon in de koran. Althans daar halen ze toch hun motivatie uit om aanslagen te plegen? Het gebeurd allemaal in naam van. Dus die antwoorden zullen hendig in dat boekwerk staan lijkt me.
De voordelen (als ze al willen gaan praten) wegen niet op tegen de nadelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De kosten zullen dan wel lager uitvallen, maar daar maken we dan geen probleem van bij dieven van autoradio's en boys die girls aanranden. We willen toch een veilige samenleving man.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef riazop het volgende:
[..]
de jaarlijkse detentie kosten van een dergelijke gevangen zijn rond de 400.000 euro per jaar.
Fantastisch natuurlijk, maar dat verklaart imo totaal niet waarom ze elkaar ook vrolijk uitmoorden in islamitische landen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarom hamer ik er op dat de voedingsbodem weggehaald moet worden: het vermoorden van onschuldige burgers in islamitische landen door de VS en haar alliantie.
aah een "hunnie begonnen"quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn zulke jonge jongens. Vermoedelijk jongens (zoals altijd) die niet in de samenleving staan en geen vooruitzicht hebben op een goede toekomst (future) als bv. bibliothecaire of handelaar in Duitse (mogelijk hybride) oldtimers. Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook. Deze gasten, in al hun zwakheid en onnozelheid zijn vatbaar voor brainwash praktijken. Er komt dan een figuur langs met verkeerde ideeën maar wel met het nodige charisma. Daarom hamer ik er op dat de voedingsbodem weggehaald moet worden: het vermoorden van onschuldige burgers in islamitische landen door de VS en haar alliantie.
Dat we deze terreurdaden niet of weinig hadden in de jaren '90 sterkt me hierin.²
Met de dood van die knakkers is de samenleving weer wat veiliger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De kosten zullen dan wel lager uitvallen, maar daar maken we dan geen probleem van bij dieven van autoradio's en boys die girls aanranden. We willen toch een veilige samenleving man.²
Nee, daar is een andere verklaring voor. Mijn verklaring verklaart terroristische daden in/op het westen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fantastisch natuurlijk, maar dat verklaart imo totaal niet waarom ze elkaar ook vrolijk uitmoorden in islamitische landen.
Ja net zoals op de Filipijnen . Waren ook al een tijd bezig om onschuldige moslims te vermoordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn zulke jonge jongens. Vermoedelijk jongens (zoals altijd) die niet in de samenleving staan en geen vooruitzicht hebben op een goede toekomst (future) als bv. bibliothecaire of handelaar in Duitse (mogelijk hybride) oldtimers. Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook. Deze gasten, in al hun zwakheid en onnozelheid zijn vatbaar voor brainwash praktijken. Er komt dan een figuur langs met verkeerde ideeën maar wel met het nodige charisma. Daarom hamer ik er op dat de voedingsbodem weggehaald moet worden: het vermoorden van onschuldige burgers in islamitische landen door de VS en haar alliantie.
Dat we deze terreurdaden niet of weinig hadden in de jaren '90 sterkt me hierin.²
En die andere verklaring?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, daar is een andere verklaring voor. Mijn verklaring verklaart terroristische daden in/op het westen.²
Nou ehhh. Niet als er nog meer leden zijn van een mogelijk slapende cel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:24 schreef marsan het volgende:
[..]
Met de dood van die knakkers is de samenleving weer wat veiliger.
Nee je wil nooit toegeven dat ze hun inspiratie mss wel uit die koran halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, daar is een andere verklaring voor. Mijn verklaring verklaart terroristische daden in/op het westen.²
die zitten toch geen 60 a 70 jaar vast in een hoge veiligheids detentie??quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De kosten zullen dan wel lager uitvallen, maar daar maken we dan geen probleem van bij dieven van autoradio's en boys die girls aanranden. We willen toch een veilige samenleving man.²
Wel als deze knakkers iig niets meer kunnen doen. Iemand met een bomvest ga je niet vragen of hij t mss uit wil doen. Die heeft zijn beslissing allang genomen. Die neem je niet levend in.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou ehhh. Niet als er nog meer leden zijn van een mogelijk slapende cel.²
Onzin, ze hebben de zelfde kansen. Daarnaast zijn er genoeg islamitische terroristen geweest die banen hadden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn zulke jonge jongens. Vermoedelijk jongens (zoals altijd) die niet in de samenleving staan en geen vooruitzicht hebben op een goede toekomst (future) als bv. bibliothecaire of handelaar in Duitse (mogelijk hybride) oldtimers.
Über hoor.quote:Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook.
Mee eens.quote:Deze gasten, in al hun zwakheid en onnozelheid zijn vatbaar voor brainwash praktijken. Er komt dan een figuur langs met verkeerde ideeën maar wel met het nodige charisma. Daarom hamer ik er op dat de voedingsbodem weggehaald moet worden:
Oh... het ligt weer niet aan jullie (jij hebt over "wij") moslims.quote:het vermoorden van onschuldige burgers in islamitische landen door de VS en haar alliantie.
Het is een verklaring. Je kan toch begrijpend lezen. Natuurlijk is het de schuld van de dader in kwestie. Ik geef alleen de beweegredenen aan. Ik keur geweld per definitie af. Of dit nou gebeurt door een Marokkaanse tiener met schapenkraag of een Amerikaan in kostuum.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:23 schreef marsan het volgende:
[..]
aah een "hunnie begonnen"
Je blijft steeds met je vinger wijzen naar anderen he. T is nooit de schuld van een moslim, omdat moslim.
Ja, ik kan heel goed begrijpend lezen. Ik begrijp dat je steeds naar een reden zoekt om hun gedrag aanvaardbaar te maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een verklaring. Je kan toch begrijpend lezen. Natuurlijk is het de schuld van de dader in kwestie. Ik geef alleen de beweegredenen aan. Ik keur geweld per definitie af. Of dit nou gebeurt door een Marokkaanse tiener met schapenkraag of een Amerikaan in kostuum.²
dat zegt ie toch nergensquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:28 schreef marsan het volgende:
[..]
k begrijp dat je steeds naar een reden zoekt om hun gedrag aanvaardbaar te maken.
Natuurlijk hebben ze dezelfde kansen. Die hebben ze of niet gepakt of er zijn andere redenen. Maar de situatie is dat ze sociaal achtergesteld zijn, wiens schuld het ook mogen zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:27 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Onzin, ze hebben de zelfde kansen. Daarnaast zijn er genoeg islamitische terroristen geweest die banen hadden.
Kom op. Je bent toch volwassen. Ik geef enkel de trigger aan, de beweegredenen. Dat haalt de schuld toch niet weg bij de terroristen?quote:Oh... het ligt weer niet aan jullie (jij hebt over "wij") moslims.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook.
Enquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook.
Vermoorden Marokkanen onschuldige mensen in Barcelona.quote:het vermoorden van onschuldige burgers in islamitische landen door de VS en haar alliantie.
Ze hebben dezelfde kansen echter zoeken zij hun heil in een sprookjesboek,quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze dezelfde kansen. Die hebben ze of niet gepakt of er zijn andere redenen. Maar de situatie is dat ze sociaal achtergesteld zijn, wiens schuld het ook mogen zijn.
[..]
Kom op. Je bent toch volwassen. Ik geef enkel de trigger aan, de beweegredenen. Dat haalt de schuld toch niet weg bij de terroristen?²
Hij zoekt naar een reden om te verklaren. Dus aanvaardbaar te maken in een gedachtegang.quote:
Weet je, het is niet dat ik er naar zoek, het zijn de beweegredenen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij zoekt naar een reden om te verklaren. Dus aanvaardbaar te maken in een gedachtegang.
ipv gewoon te veroordelen.
Dat doe ik ook, en mij heeft het juist geholpen die kansen te pakken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:31 schreef marsan het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde kansen echter zoeken zij hun heil in de heilige Koran
Ja, maar Frederik is een direct betrokkene net als Jeffrey.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je, het is niet dat ik er naar zoek, het zijn de beweegredenen nou eenmaal.
"Frederik sloeg Jeffrey in elkaar. Want hij zat aan zijn vruchbare vriendin. Slechte actie van Frederik."
{terreur)Daad, verklaring, veroordeling
Kan perfect samen.²
Ja en hen niet. Neemt niet weg dat zij hun inspiratie uit datzelfde sprookjesboek halen,quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en mij heeft het juist geholpen die kansen te pakken.²
Sorry hoor, maar wat een BS, als dat werkelijk zo is, waar is dan je verontwaardiging over dat wat IS en al-Assad en allerlei "overheidsdienaren" in andere landen andere moslims aandoen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook.²
Of je het er mee eens bent of niet. Ik geef hier slechts een weergave van (terreur)daad, verklaring en veroordeling. Dat is het enige wat ik met dit voorbeeld wil laten zien. Het hebben over direct betrokkene of niet betekent wel dat je eindelijk toegeeft (want inzien deed je allang, je bent niet achterlijk) dat er een aanleiding is c.q. kan zijn en deze dus als reden/verklaring gegeven kan worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, maar Frederik is een direct betrokkene net als Jeffrey.
Daar is oorzaak en gevolg sowieso concreet en niet iets abstracts als wij moslims voelen ons verbonden met een stel josti's paar 1000km verderop.
Nope.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je, het is niet dat ik er naar zoek, het zijn de beweegredenen nou eenmaal.
Dit is geen bs, dit is zoals het is. Vraag een Marokkaan van 14 maar eens wat hij vindt van de situatie in Palestina. Hij is er nooit geweest, heeft nooit een Palestijn gezien, maar zal er emotioneel op in gaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een BS, als dat werkelijk zo is, waar is dan je verontwaardiging over dat wat IS en al-Assad andere moslims aandoen?
Het gros van de moslims waar ook ter wereld is slachtoffer van onderdrukking en (af)slachting door andere moslims.
Ik moest zo lachen toen ik die zin van hem las.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een BS, als dat werkelijk zo is, waar is dan je verontwaardiging over dat wat IS en al-Assad en allerlei "overheidsdienaren" in andere landen andere moslims aandoen?
Het gros van de moslims waar ook ter wereld is slachtoffer van onderdrukking en (af)slachting door andere moslims.
Nee jij geeft aan wat volgens jou een reden zou kunnen zijn en daarbij meteen iets veroordeelt. Zonder hun daan an sich gewoon te veroordelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of je het er mee eens bent of niet. Ik geef hier slechts een weergave van (terreur)daad, verklaring en veroordeling. Dat is het enige wat ik met dit voorbeeld wil laten zien. Het hebben over direct betrokkene of niet betekent wel dat je eindelijk toegeeft (want inzien deed je allang, je bent niet achterlijk) dat er een aanleiding is c.q. kan zijn en deze dus als reden/verklaring gegeven kan worden.²
Je ziet wat voor kracht het me kost om al dagen hetzelfde te verkondigen. Als deze antwoorden van hen zelf kwamen (nu) dan was dit anders. Vandaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:43 schreef Physsic het volgende:
Als je trouwens zo zeker bent van je eigen gelijk, over welke antwoorden die je van de terroristen wil krijgen heb je het dan steeds? Je weet toch zo goed hoe het zit?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee jij geeft aan wat volgens jou een reden zou kunnen zijn en daarbij meteen iets veroordeelt. Zonder hun daden an sich gewoon te veroordelen.
Je komt wederom met een 'ja maar hunnie'.
Van mijn part doen ze t omdat ze een rood licht hebben gehad, boeit me niet. De daad is waar het nu om gaat.
De trigger kan van alles zijn, de voedingsbodem ligt in dat boek. Maar daar hoor ik je dan weer niet over. Je wil er dieper op in. Mag, maar dan niet alleen stoppen bij de trigger, maar duik dan ook in op de voedingsbodem. De grond waar die imam van ze het zaadje heeft kunnen planten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |