abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173303374
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:58 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Eerst er overheen pissen.

ff pissen

[ afbeelding ]
Wel publiekelijk, alles!
Zonder wrijving geen glans
pi_173303407
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:58 schreef LelijKnap het volgende:
V_of_Europe twitterde op maandag 21-08-2017 om 16:53:46 BREAKING: Live blog of Spanish paper El Pais says Barcelona attacker wearing explosive belt 'shot and killed'… https://t.co/Df70t5in9w reageer retweet
Ik snap 't niet want ik spreek geen Spaans;

Atentado en Barcelona y Cambrils, últimas noticias en directo
Un hombre "con los rasgos de Younes Abouyaaqoub" ha sido abatido en Subirats. La policía le considera el autor material del atropello de La Rambla. En la localidad turística de Tarragona, cinco terroristas fueron abatidos

https://elpais.com/ccaa/2(...)03241502_271795.html
Laatste nieuws. Dat ze hem waarschijnlijk te pakken hebben en verwijzing naar wat gebeurt is in Barcelona.
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:01:45 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173303411
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:58 schreef LelijKnap het volgende:
V_of_Europe twitterde op maandag 21-08-2017 om 16:53:46 BREAKING: Live blog of Spanish paper El Pais says Barcelona attacker wearing explosive belt 'shot and killed'… https://t.co/Df70t5in9w reageer retweet
Ik snap 't niet want ik spreek geen Spaans;

Atentado en Barcelona y Cambrils, últimas noticias en directo
Un hombre "con los rasgos de Younes Abouyaaqoub" ha sido abatido en Subirats. La policía le considera el autor material del atropello de La Rambla. En la localidad turística de Tarragona, cinco terroristas fueron abatidos

https://elpais.com/ccaa/2(...)03241502_271795.html
Klinkt nogal dood. Fijn dat ze 'm hebben iig, maar ik had 'm liever decennia zien rotten in een cel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_173303439
Na translate idd 'geslacht' kunnen lezen. Maar ja, cel kost weer jaren $. Vind het wel prima zo eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 17:03:06 ]
pi_173303499
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:03 schreef LelijKnap het volgende:
Na translate idd 'geslacht' kunnen lezen. Maar ja, cel kost weer jaren $. Vind het wel prima zo eigenlijk.
Dood is niet prima, want dan zien anderen er een martelaar in die in de hemel is gekomen. Dat is m.i. één van de grootste problemen bij dit nihilistische terrorisme.
pi_173303552
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:05 schreef Igen het volgende:

[..]

Dood is niet prima, want dan zien anderen er een martelaar in die in de hemel is gekomen. Dat is m.i. één van de grootste problemen bij dit nihilistische terrorisme.
Ja, maar zou het resultaat voor terrorist x (cel of dood) een verschil maken in de motivatie hem wel of niet in daad te volgen? Of gaat het om het annuleren van plezier/blijdschap bij z'n broeders?
pi_173303556
Plus dat hij levend misschien na vele ondervragingen toch nog andere fouteriken kan aanwijzen.
pi_173303589
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wel publiekelijk, alles!
Ik regel de catering, slingers en de ballonnen.
pi_173303593
Younes Abouyaaqoub, de vermoedelijke dader van de aanslag in Barcelona, is vandaag gearresteerd. Dat meldt een journalist van lokale krant La Vanguardia.
Abouyaaqoub is zojuist neergeschoten en gearresteerd in Subirats, een gemeente in de wijnstreek Penedes op tientallen kilometers van Barcelona. Hij zou tijdens de arrestatie een bomgordel om hebben gehad. De Catalaanse politie bevestigde via Twitter dat er een incident in Subirats had plaatsgevonden. De politie verspreidde vandaag nog foto's van de dader in de hoop hem op te sporen.
http://www.ad.nl/buitenla(...)arresteerd~af5b833b/
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:08:55 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_173303595
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:05 schreef Igen het volgende:

[..]

Yep. Die verhalen dat Mohammed B langzaam doordraait in eenzame opsluiting zijn altijd wel goed voor het moraal. Dood is maar dood. Dan leeft de daad door en niet de bestraffing.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173303603
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Plus dat hij levend misschien na vele ondervragingen toch nog andere fouteriken kan aanwijzen.
Mja, zonder marteling gaat dat niet lukken denk ik.
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:09:11 #212
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173303609
Die jihadisten zien dit als een glorieuze martelarendood, doodgeschoten door de politie. Het zou beter zijn als zo iemand tot kasplantje wordt geschoten maar wel blijft leven. En dan na 20 jaar rotten ophangen als iedereen hem allang is vergeten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173303674
Hoe zit het eigenlijk als een terrorist tot kastplantje gemaakt is? Mag de familie dan niet meer de keuze maken om z'n leven te beëindigen? (Niet dat dat relevant is voor islamitische families).

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 17:12:43 ]
pi_173303731
Engelse bron

quote:
Barcelona attack: 'Man shot' in hunt for suspect

Police hunting the chief suspect in last Thursday's Barcelona van attack have shot a man in an area to the west of the city who appeared to be wearing an explosive belt, Spanish media say.
The shooting is reported to have happened on a road in Subirats.
Earlier, police confirmed they were hunting for Younes Abouyaaqoub, 22, suspected of driving a van into dozens of people on Las Ramblas.
Police have not confirmed if the man shot is Abouyaaqoub.
Media reports quoting police sources said the man targeted in Subirats shouted "Allahu Akbar" ("God is Greatest") when confronted.
There has been no indication what condition he is in.
The operation is reported to be under way some 25 miles (40km) from Barcelona, where Thursday's attack on Las Ramblas killed 13.
http://www.bbc.com/news/world-europe-41004603
pi_173303757
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar zou het resultaat voor terrorist x (cel of dood) een verschil maken in de motivatie hem wel of niet in daad te volgen? Of gaat het om het annuleren van plezier/blijdschap bij z'n broeders?
Het gaat om de preventieve werking. Denken andere terroristen-in-de-dop dat een aanslag een snelle weg naar de hemel is, of vooral een weg naar -tig jaar gevangenisstraf is? In dat laatste geval denken ze misschien nog een keer extra na.
pi_173303787
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:09 schreef SeLang het volgende:
Die jihadisten zien dit als een glorieuze martelarendood, doodgeschoten door de politie. Het zou beter zijn als zo iemand tot kasplantje wordt geschoten maar wel blijft leven. En dan na 20 jaar rotten ophangen als iedereen hem allang is vergeten.
Ik zie ze toch liever onder de grond. Veel goedkoper ook.
pi_173303832
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mja, zonder marteling gaat dat niet lukken denk ik.
Dan doen ze het maar met.
pi_173303840
Pushmelding NOS.
pi_173303921
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Het gaat om de preventieve werking. Denken andere terroristen-in-de-dop dat een aanslag een snelle weg naar de hemel is, of vooral een weg naar -tig jaar gevangenisstraf is? In dat laatste geval denken ze misschien nog een keer extra na.
Maar de mate van risico veranderd door (een) zo'n voorbeeld toch niet? Het is ofwel doodgeschoten of opgepakt worden. Dat blijft een kwestie geluk (waar wordt je geraakt als de politie op je schiet). En deels een kwestie van hoe je het aanpakt; wel of niet gevaarlijk genoeg zijn om beschoten te worden. Het is hoogstens een les om echte bomvesten te gaan dragen, i.p.v. neppe. Dat daar moeilijker aan te komen is, kan miss wel preventief werken.
Van een ander terroristen-aanpakbeleid; niet-dodelijke (maar paralyserende) kogels of zo, zou wel een sterke preventieve werking uitgaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 17:23:36 ]
pi_173304094
Hoop dat hij nog leeft en zijn leven in de bak mag slijten in eenzame opsluiting, maar elke moslimterrorist die onder de grond ligt is natuurlijk ook positief.
<hr>
pi_173304292
Hoe dan ook, of 't m wel of niet is; vandaag was er dus gewoon weer een poging tot het plegen van een aanslag + Marseille.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 17:42:24 ]
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:50:18 #222
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173304565
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:21 schreef LelijKnap het volgende:

Van een ander terroristen-aanpakbeleid; niet-dodelijke (maar paralyserende) kogels of zo, zou wel een sterke preventieve werking uitgaan.
Of een wapen waardoor alleen definitief je piemol eraf gaat en je door de pijn tijdelijk even niets meer kunt en daarna dus de rest van je miserabele leven piemolloos bent maar wel blijft leven. Dan is de glamour er wel een beetje af denk ik.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:30:00 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173305395
De hoofdverdachte is zojuist doodgeschoten heb ik gehoord. Wat vind ik dit jammer. Ik zou zo graag antwoorden willen hebben. :{

En dan het liefst publiekelijk zodat alle conspiracy's voorgoed verleden tijd zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173305536
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdverdachte is zojuist doodgeschoten heb ik gehoord. Wat vind ik dit jammer. Ik zou zo graag antwoorden willen hebben. :{

En dan het liefst publiekelijk zodat alle conspiracy's voorgoed verleden tijd zijn.

Want de verklaringen van opgepakte terroristen gaven zoveel inzicht :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:40:50 #225
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173305568
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Want de verklaringen van opgepakte terroristen gaven zoveel inzicht :')
Juist niet. Daarom wil ik ze publiekelijk. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')