Dat is zo..quote:Op maandag 28 augustus 2017 00:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dat zo of verzin je maar een extreem onzinstandpunt.?
[..]
Links heeft ook het morele gelijk tov extreemrechts en hun fans.
En het antifa-geweld in Nederland is bij lange na niet zo omvangrijk....
Het geweld van extreemrechts naar islamitische gebouwen is veel erger in Nederland
In Amerika is het geweld van extreemrechts toch erger dan die van extreemlinks.
Dit zijn er 96 (dus sowieso al geen "honderden") in 16 (dus geen 15) jaar tijd. En driekwart kun je met de beste linkse wil van de wereld echt geen "aanslag" noemen, tenzij je ze gewoon niet allemaal op een rijtje hebt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een lijstje van genoteerde aanslagen.
Maar lang niet alles is genoteerd. Mensen doen geen aangifte, melden het niet bij een krant.
Of bij een centraal meldpunt
[..]
Maar...... sommigen fokusers geilen juist hierop.... of bagatelliseren, willen het niet weten,
Zo gaat dat met haatideologieën.
http://www.republiekalloc(...)keeen-september-2016
Antifa adeptje gespot. Je weet dat de veiligheidsdiensten jullie clubje als ronduit gevaarlijk beschouwd? En dat het aantal actieve rechts-extremisten al jaren daalt maar dat jullie de rechtse dreiging blijven cultiveren?quote:Op maandag 28 augustus 2017 00:20 schreef Bluesdude het volgende:
En het antifa-geweld in Nederland is bij lange na niet zo omvangrijk....
quote:'Links veel gevaarlijker dan rechts'
DEN HAAG - De dreiging die uitgaat van rechts-extremisten is ’nagenoeg verdwenen’. Dit stelt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in een gisteren gepresenteerd rapport. Daarentegen komt de echte dreiging vanuit extreemlinkse organisaties, zoals de Anti-Fascistische Aktie (AFA) en het Kollektief Anti-Fascistisch en Kapitalistisch Archief (KAFKA), aldus de geheime dienst.
Volgens de dienst hanteren deze linkse clubs methoden die "indruisen tegen de democratische rechtsorde”.
De geheime dienst typeert AFA en KAFKA ronduit als gevaarlijk: "AFA is bereid het recht in eigen hand te nemen tegen racisme en fascisme en al dan niet met geweld confrontaties aan te gaan. Zo komt AFA in actie waar de overheid ’verzuimt op te treden’ door bijvoorbeeld rechts-extremistische manifestaties door te laten gaan. Wanneer dergelijke demonstraties plaatsvinden, treedt AFA regelmatig zelf met geweld op, of laat anderen dan doen. Dit geweld wordt vervolgens toegeschreven aan de rechtse demonstranten en door AFA gebruikt als argument om demonstraties te laten verbieden", aldus de AIVD.
Allochtonen
Een bekende tactiek van links-extremisten is het ophitsen van allochtone jeugd om rechtse demonstraties met geweld te verstoren, maakte de geheime dienst eerder bekend. Ook worden plaatselijke politici onder druk gezet om rechtse demonstraties te verbieden.
Onderzoeksgroep KAFKA wordt door de geheime dienst neergezet als dubieus: "De groep streeft er met AFA naar alles wat als rechts wordt beschouwd te weren uit de publieke ruimte. Bij dit antidemocratische streven gebruiken beide groeperingen ondemocratische methoden, zoals geweld, het aanzetten tot geweld, intimidatie en het verhullen van de eigen identiteit en de ware intenties."
Dat de werkelijke dreiging die uitgaat vanuit rechtse hoek veel minder groot is dan vaak wordt gedacht, komt volgens de geheime dienst door de beeldvorming die AFA en KAFKA cultiveren. Volgens de dienst overdrijven zij bewust het gevaar van extreemrechts.
"Ze ontlenen hun bestaansrecht aan de dreiging die hiervan uitgaat en cultiveren het beeld dat deze groot is en groeit", stelt de AIVD, die dat beeld nadrukkelijk bestrijdt. Het aantal actieve rechts-extremisten daalt, zo blijkt uit AIVD-cijfers. Drie jaar geleden werd hun aantal nog op zeshonderd geschat, inmiddels ligt hun aantal op minder dan driehonderd.
Schade
Begin dit jaar waarschuwde de inlichtingendienst in een brief alle burgemeester voor de praktijken van AFA, die onder valse voorwendselen lokale bestuurders probeert te dwingen partijbijeenkomsten te verbieden van in hun ogen ’rechtse’ partijen. "Wanneer AFA kennis heeft van een geplande demonstratie door rechts, worden gemeenten en zaaleigenaren benaderd en gewaarschuwd voor materiële schade die het gevolg kan zijn van dergelijke demonstraties. Schade is in de regel echter juist het gevolg van AFA’s tegendemonstraties", aldus de geheime dienst.
dat is denk ik ook niet waarquote:Op maandag 28 augustus 2017 00:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het geweld, de bedreigingen, etc. van extreem links tegen 'extreem rechts' (en dat is eigenlijk alles rechts van D66, in hun ogen) worden systematisch genegeerd, gebagatelliseerd of goedgepraat omdat links zogenaamd het morele gelijk aan hun kant heeft..
Je quote nu een artikel uit 2010quote:Op maandag 28 augustus 2017 04:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Antifa adeptje gespot. Je weet dat de veiligheidsdiensten jullie clubje als ronduit gevaarlijk beschouwd? En dat het aantal actieve rechts-extremisten al jaren daalt maar dat jullie de rechtse dreiging blijven cultiveren?
[..]
Terreurquote:Op maandag 28 augustus 2017 05:41 schreef Falco het volgende:
Je quote nu een artikel uit 2010!!! Wel bij de tijd blijven he...
Toen had ik je wel gelijk gegeven. Sindsdien is er echter wel veel veranderd. Denk maar aan die terreur tegen die Enschedese moskee.
Met terroristische insteek. Daar gaat het namelijk om: angst zaaien bij groepen mensen. Niet voor niets zitten die lui nu in Vught.quote:Op maandag 28 augustus 2017 06:39 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Terreur![]()
Schei uit, als je dat als onwetende zou lezen dan zou je denken dat er daar in Enschede tientallen doden zijn gevallen.
In werkelijkheid was het een poging tot brandstichting.......
twitter:realTEN_GOP twitterde op maandag 28-08-2017 om 00:07:31Antifa terrorists attacking father and son in #Berkeley. No police in sighthttps://t.co/PqoFWhOmjp reageer retweet
twitter:DevinSenaUI twitterde op zondag 27-08-2017 om 23:31:29Police have been given stand down orders while Antifa destroys the campus. Despicable. #Berkeley https://t.co/1eNk6iYpeA reageer retweet
Het is toch terreur? Er zaten mensen in die moskee. Anders was het denk ik juridisch eerder brandstichting. Maar goed praat het maar goed en kijk maar wegquote:Op maandag 28 augustus 2017 07:25 schreef bluemoon23 het volgende:
Terroristische insteek is wat de rechters er van gemaakt hebben.
Schandalige zaak dat daar van die zware straffen voor uitgedeeld zijn.
Als ze overal nu eens zo voortvarend mee zouden zijn, maar er wordt duidelijk met 2 maten gemeten.
Ja hoor, zeker als je meeneemt met welke intenties die brandstichting is gebeurd.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Dus alle gevallen van brandstichting waarbij er mensen in het pand aanwezig zijn, worden behandeld als terreur ?
Misschien ben jij zo'n bange pussy die tien kleuren stront schijt van moslims, maar ik laat me natuurlijk niet bang maken door die islam-malloten. Dat is juist wat ze willenquote:Heeft niks met wegkijken te maken om de islam te paaien, maar er wordt met 2 maten gemeten, iedereen is immers bang voor de consequenties van de mosselmannen.
De intentie was denk ik om ze te laten schrikken en ze duidelijk te maken dat er voor een haatdragende middeleeuwse woestijnreligie geen plek is in Nederland.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:36 schreef Falco het volgende:
Ja hoor, zeker als je meeneemt met welke intenties die brandstichting is gebeurd.
Ik laat mij juist niet bang maken door de islam.quote:Misschien ben jij zo'n bange pussy die tien kleuren stront schijt van moslims, maar ik laat me natuurlijk niet bang maken door die islam-malloten. Dat is juist wat ze willen. Kom op man, grow some balls
.
Dat maakt het dan ook terrorisme.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:23 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
De intentie was denk ik om ze te laten schrikken en ze duidelijk te maken dat er voor een haatdragende middeleeuwse woestijnreligie geen plek is in Nederland.
Dan is het toch van de zotte dat onlangs ook Californië een 'bill' hierover heeft uitgegeven?quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Rechts heeft net zo goed vrijheid van meningsuiting op universiteiten. De meeste universiteiten hebben gewoon Republikeinse en fundamentalistisch christelijke clubs.
Deze wetgeving is een poging om terechte weerstand tegen alt-right pseudowetenschappelijke opneukers te framen als een aanval op de vrijheid van meningsuiting.
Ze laten schrikken is toch bang maken? Dus je zegt het zelf al hoe de vork in de steel zit. Het is inderdaad terreur. Verder staat die moskee gewoon prima bekend in de buurt en zeker niet als haatdragend. Dat maak jij er van met je waangedachtes.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:23 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
De intentie was denk ik om ze te laten schrikken en ze duidelijk te maken dat er voor een haatdragende middeleeuwse woestijnreligie geen plek is in Nederland.
Als ze slachtoffers hadden willen maken of het gebouw vernietigen, dan gooi je geen bierflesje met benzine tegen een stenen gebouw, dat haalt niet zoveel uit.
Nee hoor, vind de islam ook maar een achterhaalde religie, maar repressie in dit soort gevallen werkt alleen maar averechts in dit soort gevallen en zorgt voor onschuldige slachtoffers.quote:[..]
Ik laat mij juist niet bang maken door de islam.
Al die nuttige idioten in Nederland die de islam verdedigen, die laten zich bangmaken door de islam.
"Terreur". Man man man breng me een teiltje.quote:Op maandag 28 augustus 2017 05:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Je quote nu een artikel uit 2010!!! Wel bij de tijd blijven he...
Toen had ik je wel gelijk gegeven. Sindsdien is er echter wel veel veranderd. Denk maar aan die terreur tegen die Enschedese moskee.
De afgelopen jaren heb ik homo's en joden in het nieuws voorbij zien komen vanwege stenen die door de ruiten vlogen vanwege homo of jood zijn. Ik kan mij niet herinneren dat er ook maar één iemand is veroordeeld voor terrorisme in die gevallen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is toch terreur? Er zaten mensen in die moskee. Anders was het denk ik juridisch eerder brandstichting. Maar goed praat het maar goed en kijk maar weg
Bang maken staat opens gelijk aan terreur ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:43 schreef Falco het volgende:
Ze laten schrikken is toch bang maken? Dus je zegt het zelf al hoe de vork in de steel zit. Het is inderdaad terreur.
De islam staat niet bekend als haatdragend ? Is de Koran herschreven, en is er een massaontslag van haatimams geweest ?quote:Verder staat die moskee gewoon prima bekend in de buurt en zeker niet als haatdragend.
Ik praat niets goed, ook poging tot brandstichting moet je niet doen.quote:Waarom zou je dit soort acties goed praten of de islam willen weg hebben? Alleen maar omdat jij en passant alle moslims op één hoop gooit en je een overdreven groot risico ziet in het aantal slachtoffers van geradicaliseerde moslims.
Dat was maar geluk dan wijsheid natuurlijk.quote:In NL welgeteld is er maar 1 persoon in de afgelopen 15 jaar omgekomen door een radicale moslim.
Vertel je dat ook even aan de slachtoffers en de familie van de slachtoffers in Brussel, Berlijn, Barcelona en Parijs om maar een paar steden te noemen ?quote:Kortom, je kunt die gevaarlijke moslim-risico's niet in de juiste verhouding zien ten opzichte van andere risico's (verkeersongelukken, Karst Tates-achtige figuren, keukentrapjes) waarbij mensen plotsklaps overlijden.
Nee, jij en figuren als bluesdude willen de mensen bang maken door een irreëele angst voor "extreem rechts" .quote:Je hebt je dus duidelijk bang laten maken door een irreëele angst
Om maar een voorbeeld te noemen ja......quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:34 schreef Glazenmaker het volgende:
De afgelopen jaren heb ik homo's en joden in het nieuws voorbij zien komen vanwege stenen die door de ruiten vlogen vanwege homo of jood zijn. Ik kan mij niet herinneren dat er ook maar één iemand is veroordeeld voor terrorisme in die gevallen.
Kun je Falco wel af proberen te branden, maar de feitelijke veroordeling geeft hem gewoon gelijk.quote:Vijf mannen uit Enschede zijn veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier jaar voor een poging tot brandstichting met een terroristisch oogmerk bij een moskee.
Nee hoor. Er zijn extremisten opgepakt, de AIVD heeft er goed grip op. Daarnaast schijnt dat vermaledijde theedrinken zelfs ook te helpen. Lees anders even dit artikel: https://www.nrc.nl/nieuws(...)luk-5874827-a1537782quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Bang maken staat opens gelijk aan terreur ?
Tsss over vervaging van definities gesproken
[..]
De islam staat niet bekend als haatdragend ? Is de Koran herschreven, en is er een massaontslag van haatimams geweest ?
[..]
Ik praat niets goed, ook poging tot brandstichting moet je niet doen.
Maar dit als terreur weg zetten is natuurlijk flauwekul.
[..]
Dat was maar geluk dan wijsheid natuurlijk.
Ja hoor, net zoals ik mensen met vliegangst vertel voordat ze het vliegtuig in stappen dat het risico op een auto-ongeluk groter is.quote:[..]
Vertel je dat ook even aan de slachtoffers en de familie van de slachtoffers in Brussel, Berlijn, Barcelona en Parijs om maar een paar steden te noemen ?
Ben helemaal niet bang voor extreem rechts, ik kan alleen chagrijnig worden als ideeën om mensen stelselmatig buiten de samenleving te houden steeds meer geaccepteerd worden. Dit zorgt voor enorme sociale en uiteindelijk ook economische schade. Kijk maar naar Amerika nu en hoe verdeeld dat land is en dan bedoel ik dus meer dan alleen op het gebied van denkbeelden.quote:[..]
Nee, jij en figuren als bluesdude willen de mensen bang maken door een irreëele angst voor "extreem rechts" .
Maar zoals we aan dat lijstje van bluesdude kunnen zien stelt dat niets voor in Nederland.
Dat hoeft helemaal niet zo lastig te zijn. Gewoon ervoor zorgen dat extreemrechts een buitengesloten rariteit blijft.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:30 schreef Falco het volgende:
Ben helemaal niet bang voor extreem rechts, ik kan alleen chagrijnig worden als ideeën om mensen stelselmatig buiten de samenleving te houden steeds meer geaccepteerd worden. Dit zorgt voor enorme sociale en uiteindelijk ook economische schade. Kijk maar naar Amerika nu en hoe verdeeld dat land is en dan bedoel ik dus meer dan alleen op het gebied van denkbeelden.
Zie hier de ware aard van de policor. Alle meningen zijn prima, zolang het maar de onze is. Anders slaan we je de hersens in.quote:Op maandag 28 augustus 2017 07:28 schreef Mani89 het volgende:
Tuig van de hoogste orde, en die geluiden uit de media na Charlotsville dat Antifa bijkans een soort vrijheidsstrijders zijn.Crimineel.
twitter:realTEN_GOP twitterde op maandag 28-08-2017 om 00:07:31Antifa terrorists attacking father and son in #Berkeley. No police in sighthttps://t.co/PqoFWhOmjp reageer retweet
twitter:DevinSenaUI twitterde op zondag 27-08-2017 om 23:31:29Police have been given stand down orders while Antifa destroys the campus. Despicable. #Berkeley https://t.co/1eNk6iYpeA reageer retweet
Denk dat met het aantal geweldsmisdrijven met dodelijk gevolg van beide kanten wel meevalt. Toch adviseer ik je na te gaan hoeveel doden Dylan Roof en James Fields op hun geweten hebben en dat vergelijkt met het aantal dodelijke slachtoffers door Antifa.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie hier de ware aard van de policor. Alle meningen zijn prima, zolang het maar de onze is. Anders slaan we je de hersens in.
Dit soort beelden moeten juist de wereld in. Om druk op de media uit de voeren kleur te bekennen en deze terroristische organisatie uit de schaduw te halen. Dit is een veel groter gevaar dan die 50 gekke neo's.
Ontkennen, bagatelliseren, goedpraten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:11 schreef bluemoon23 het volgende:
Nee, jij en figuren als bluesdude willen de mensen bang maken door een irreëele angst voor "extreem rechts" .
Maar zoals we aan dat lijstje van bluesdude kunnen zien stelt dat niets voor in Nederland.
Nee, het is niet nodig. Wat nodig is, is wat ruggengraat voor die bestuurders en wetgevers zodat ze durven te zeggen: ''Deze quatsch heeft geen plaats in een moderne samenleving, laat staan op een universiteit.''quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:42 schreef Montagui het volgende:
Omdat het Berkeley topic gesloten is dan maar hier:
[..]
Dan is het toch van de zotte dat onlangs ook Californië een 'bill' hierover heeft uitgegeven?
https://leginfo.legislatu(...)ll_id=201720180ACR21
en dat de Berkeley Chancellor hierover ook nog een statement moet maken?
https://www.washingtonpos(...)m_term=.3c465591561f
Misschien is het dan toch nodig?
Afijn, in September zijn Ben Shapiro en Milo Yiannopoulos uitgenodigd op Berkeley om daar te spreken. We zullen zien.
Nederlandse rechtersquote:Op maandag 28 augustus 2017 11:29 schreef Perox het volgende:
Sorry jongens maar een rechter heeft er gewoon uitspraak over gedaan hoor.
Kun je Falco wel af proberen te branden, maar de feitelijke veroordeling geeft hem gewoon gelijk.
Je weet niks meer te zeggen he? Vervelend hoorquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:06 schreef Jigzoz het volgende:
Dat hoeft helemaal niet zo lastig te zijn. Gewoon ervoor zorgen dat extreemrechts een buitengesloten rariteit blijft.
Dat zal best, FOK wordt steeds meer een broeinest van links.quote:En even voor het perspectief: in de wereld buiten FOK! moet je redelijk zoeken naar opvattingen die hier gemeengoed zijn.
Ook hier geld: laten die bestuurders en rechters die ruggengraat dan ook hebben als het over de radicale islam gaat.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:Nee, het is niet nodig. Wat nodig is, is wat ruggengraat voor die bestuurders en wetgevers zodat ze durven te zeggen: ''Deze quatsch heeft geen plaats in een moderne samenleving, laat staan op een universiteit.''
Ik weet genoeg te zeggen, maar zoals zoveel topics op Fok is ook deze overgenomen door alt left die alles ontkennen en bagatelliseren.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef Falco het volgende:
Je weet niks meer te zeggen he? Vervelend hoor
Heb je een lijstje ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:25 schreef Bluesdude het volgende:
Ontkennen, bagatelliseren, goedpraten.
Er zijn meer aanslagen en aanvallen uit extreemrechtse/ buitenlandershatende motieven geweest in Nederland dan uit extreemlinkse hoek de laatste 15 jaar in Nederland.
Strijden voor gelijkheid en een alt-right propagandafiguur zijn, zijn twee hele andere dingen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:49 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ook hier geld: laten die bestuurders en rechters die ruggengraat dan ook hebben als het over de radicale islam gaat.
En over quatsch en universiteiten gesproken, al dat social justice warrior gezeik komt ook van de uni,s in de VS af, kap daar ook eens mee.
Hardop gelachen, bedankt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:49 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat zal best, FOK wordt steeds meer een broeinest van links.
Jamaarjamaaarjamaaaaar die andere...quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk dat met het aantal geweldsmisdrijven met dodelijk gevolg van beide kanten wel meevalt. Toch adviseer ik je na te gaan hoeveel doden Dylan Roof en James Fields op hun geweten hebben en dat vergelijkt met het aantal dodelijke slachtoffers door Antifa.
Berkeley rekent Shapiro 15k aan beveiligingskosten om op te kunnen treden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:42 schreef Montagui het volgende:
Omdat het Berkeley topic gesloten is dan maar hier:
[..]
Dan is het toch van de zotte dat onlangs ook Californië een 'bill' hierover heeft uitgegeven?
https://leginfo.legislatu(...)ll_id=201720180ACR21
en dat de Berkeley Chancellor hierover ook nog een statement moet maken?
https://www.washingtonpos(...)m_term=.3c465591561f
Misschien is het dan toch nodig?
Afijn, in September zijn Ben Shapiro en Milo Yiannopoulos uitgenodigd op Berkeley om daar te spreken. We zullen zien.
Huh?quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:49 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat zal best, FOK wordt steeds meer een broeinest van links.
quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ontkennen, bagatelliseren, goedpraten.
Er zijn meer aanslagen en aanvallen uit extreemrechtse/ buitenlandershatende motieven geweest in Nederland dan uit extreemlinkse hoek de laatste 15 jaar in Nederland.
De massamoordenaar Breivik laat zien dat er gewelddadigheid broeit in zijn kringen.
Nu is Nederland best wel een knus land met onze extreme vleugels. Houden zo.
Maar Nederland is geen eiland en Hollandse knusheid wilt wel eens falen.
Breivik is een voorbeeld wat er broeit onder extreemrechts. Er broeit veel meer, in een boel landen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat een onzin
Je hebt het over Nederland, maar gaat daarna snel over naar Breivik? Waarom? Omdat Breivik het enige voorbeeld is wat ziekelijk links kan geven als het gaat om rechts-extremisme?
http://www.elsevierweekbl(...)e-vermoorden-535981/quote:Duitsland ontdekt extreemrechts plot om linkse politici te vermoorden
De twee extremisten stelden een lijst op met personen van linkse signatuur, met de intentie om hen te gijzelen en te vermoorden. Ook verzamelden ze volgens Duitse media wapens en munitie om hun plannen ten uitvoer te brengen
Dus er broeit niks onder extreemrechts , denk je ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:05 schreef sp3c het volgende:
gebeurt geen kut in Nederland man
rechts niet, links ook niet
Dat kan best dat er in een boel landen wat broeit, maar dat is niet alleen bij extreemrechts natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:03 schreef Bluesdude het volgende:
Breivik is een voorbeeld wat er broeit onder extreemrechts. Er broeit veel meer, in een boel landen.
Ja en door dat flauwekul lijstje met zaken als varkensoren te posten heb je jezelf eigenlijk buitenspel gezet.quote:Al eerder in deze topicserie gaf ik een lijst van aanslagen en agressie tegen islamitische gebouwen.
in andere westerse landen hebben ze ook behoorlijk last van Islamitisch terreur, hebben we ook weinig last van tot nu toequote:Op maandag 28 augustus 2017 19:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus er broeit niks onder extreemrechts , denk je ?
In andere westerse landen duidelijk wel.......
Maar ik zei toch.... lekker knus....hoor in Nederland..
nee, onderschat, dat zit echt veel breder dan Stormfrontquote:
Verzonnen verhaal van deze man: Man Who Claimed He Was Stabbed After Being Mistaken For A Neo-Nazi Was Lyingquote:Op zondag 20 augustus 2017 22:32 schreef crystal_meth het volgende:
Man stabbed after haircut gets him mistaken for a neo-Nazi
[ afbeelding ]
http://nypost.com/2017/08(...)aken-for-a-neo-nazi/
Verwarde manquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verzonnen verhaal van deze man: Man Who Claimed He Was Stabbed After Being Mistaken For A Neo-Nazi Was Lying
Dusquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verzonnen verhaal van deze man: Man Who Claimed He Was Stabbed After Being Mistaken For A Neo-Nazi Was Lying
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |