buienradar doet wel vaker raar met dat soort dingenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien graden verschil met KNMI is me nogal wat.
Kan ik nou gaan barbecuen of niet? De voorspelling verandert steedsquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dordrecht.
Maar idd Buienradar zegt 30 graden voor woensdag terwijl het KNMI 20 graden zegt. Wat is het nu
met wolken kun je toch ook eten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
En dan wil je lekker in de tuin gaan eten. Hallo wolkendek.
25quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dordrecht.
Maar idd Buienradar zegt 30 graden voor woensdag terwijl het KNMI 20 graden zegt. Wat is het nu
KNMI is altijd aan de lage kant.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het KNMI zegt 18-20 aanstaande woensdag, nog steeds een groot verschil
Jup. Maar gewoon te fris zonder trui.quote:
vind ik ook.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:55 schreef DemonRage het volgende:
Op een of andere manier ervaar ik bij dezelfde temperatuur nazomerweer veel aangenamer en prettiger dan hoogzomerweer. Denk dat het met de stand van de zon te maken heeft ofzo.
Dat is toch geen vergelijking?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:55 schreef DemonRage het volgende:
Op een of andere manier ervaar ik bij dezelfde temperatuur nazomerweer veel aangenamer en prettiger dan hoogzomerweer. Denk dat het met de stand van de zon te maken heeft ofzo.
Dit ja. Stukken fijner dan de weken ervoor. Ook in het weekend. Lekker buiten rommelen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Achja, augustus eindigd tenminste nog een beetje zomers. Maakt de maand iets minder kansloos gelukkig.
twitter:MattSitkowski twitterde op zondag 27-08-2017 om 14:23:12This image and the forecast of what is still to fall.... This is surreal. #HoustonFlood #Harvey https://t.co/zK9WojsMAH reageer retweet
Fucking eng.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:37 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MattSitkowski twitterde op zondag 27-08-2017 om 14:23:12This image and the forecast of what is still to fall.... This is surreal. #HoustonFlood #Harvey https://t.co/zK9WojsMAH reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |