abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173439373
Bij ovulatietesten gaat het om het donkerste streepje in je cyclus. Hij hoeft niet per se donkerder dan de controlestreep te zijn. En ook: donkerder dan de controlestreep is niet per se je lh-piek. Dus serieel testen en het donkerste streepje is jouw piek.
pi_173439550
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:57 schreef WupWup het volgende:
Bij ovulatietesten gaat het om het donkerste streepje in je cyclus. Hij hoeft niet per se donkerder dan de controlestreep te zijn. En ook: donkerder dan de controlestreep is niet per se je lh-piek. Dus serieel testen en het donkerste streepje is jouw piek.
UK test de komende dagen gewoon door tot hij weer lichter wordt :) was wel duidelijk donkerder dan de andere dagen *)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173439764
Dubbel
pi_173439780
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het echt knap dat jullie zo uitgebreid kunnen reageren. Ik zit meestal op mijn mobiel en ik vind dat echt een drama gezien Je niet kan door blijven quoten. Of heeft iemand daar een oplossing voor?

Ik wil iedereen iig veel sterkte wensen en succes wensen. Ook wat betreft relatie troubles enzo. Kan best begrijpen dat er een druk kan ontstaan.

Merk in bed ook dat mijn man een soort prestatie druk ofzo voelt.. dat werkt natuurlijk niet haha. Maar komt meestal wel goed gelukkig.

Succes dames
Ik quote, reageer en knip dan alles. Dan lees ik door en quote de volgende. Zet ik de cursor even helemaal vooraan en klik op plak. Weer alles selecteren en knippen.
Rinse and repeat ;)
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:57 schreef WupWup het volgende:
Is dat zo? Ik had echt echt anders begrepen.. goed om te weten :s)
pi_173439800
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah nouja ik lees en leef iig mee met jullie :)
Hoewel we in OUD zitten is het niet verplicht om op iedereen te reageren he.
pi_173439828
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Haha ja dat sowieso :P.

Tink jij krijgt van de week je bloeduitslag toch? Spannend hoor! Heb je nog vingernagels over of is het te doen met afwachten?
Bij mijn ZH kun je de uitslagen zelf in de online-omgeving inzien. Ik wilde al zelf gaan kijken voor mijn uitslagen maar gelukkig word ik tegen mezelf beschermd en gooien ze de uitslag pas 3 weken laten op dat portaal, zodat je arts het eerst zelf met je kan bespreken voor je dr. google aangooit :P.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173439831
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mja komt zo ongeīnteresseerd over voor mijn gevoel. Vandaar dat ik het maar even aangeef :)
pi_173439850
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:34 schreef Kirb het volgende:

[..]

Tink jij krijgt van de week je bloeduitslag toch? Spannend hoor! Heb je nog vingernagels over of is het te doen met afwachten?
Bij mijn ZH kun je de uitslagen zelf in de online-omgeving inzien. Ik wilde al zelf gaan kijken voor mijn uitslagen maar gelukkig word ik tegen mezelf beschermd en gooien ze de uitslag pas 3 weken laten op dat portaal, zodat je arts het eerst zelf met je kan bespreken voor je dr. google aangooit :P.
Heel slim van die arts inderdaad. Bij Google kom ik er toch vaak op uit dat ik een tragische dood sterf dus doe dat maar niet meer _O-
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:46:31 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173439978
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:34 schreef Kirb het volgende:

[..]

Goed onthouden. Donderdag is d-day. Hier kan ik de uitslagen pas online inzien nadat mijn arts ze heeft vrijgegeven, maar het ziekenhuis werkt daar niet mee, alleen de huisarts.

En verder voel ik me nog steeds goed, dus ik blijf hoop hebben. En durf tegelijkertijd niet te hopen natuurlijk. Raar hoor, wachten op lifechanging uitslagen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173440011
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Goed onthouden. Donderdag is d-day. Hier kan ik de uitslagen pas online inzien nadat mijn arts ze heeft vrijgegeven, maar het ziekenhuis werkt daar niet mee, alleen de huisarts.

En verder voel ik me nog steeds goed, dus ik blijf hoop hebben. En durf tegelijkertijd niet te hopen natuurlijk. Raar hoor, wachten op lifechanging uitslagen...
Ik duim voor een goede uitslag donderdag. Hopelijk heb je de komende dagen genoeg afleiding.
pi_173440266
Streep vandaag nog duidelijker dan de controle streep. Zou goed uitkomen als nu idd die sprong komt :')
pi_173440400
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Streep vandaag nog duidelijker dan de controle streep. Zou goed uitkomen als nu idd die sprong komt :')
Wat doe je hier nog, batsen jij :P. Gebruik dat ei!
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:25:27 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173440425
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:23 schreef Camac het volgende:

[..]

QFT :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173440435
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:23 schreef Camac het volgende:

[..]

Vanochtend voor man naar het werk mocht al gezorgd dat hij te laat in de auto stapte _O-
pi_173440443
quote:
17s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

QFT :D
Wat betekent dat? Noobvraag :')
pi_173440720
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat betekent dat? Noobvraag :')
Quoted for truth! ;)
S. 2014
J. 2016
pi_173440747
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Quoted for truth! ;)
Ah kijk weer wat geleerd
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:40:23 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173441390
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik duim voor een goede uitslag donderdag. Hopelijk heb je de komende dagen genoeg afleiding.
Txs! Heb ook al voor vrijdagochtend de afspraak bij de huisarts staan om de mirena te laten verwijderen. Ze weet dat hij eventueel nog afgezegd wordt, maar het is een extra lange afspraak en als ik daar donderdagmiddag nog voor had moeten gaan bellen, had ik weer moeten wachten tot na het weekend. En vrijdag werk ik een halve dag thuis, dus dat is ideaal.

En ik zit nu op kantoor, net als morgen en overmorgen hele dagen. En dan donderdagochtend drie uurtjes vanuit huis werken. Is nodig ivm de deadline en anders zit ik toch maar te nagelbijten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Think, ben benieuwd hoe je man de baas gebeld heeft: ja sorry meneer, m'n vrouw was vruchtbaar vanochtend? _O_
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173441545
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs! Heb ook al voor vrijdagochtend de afspraak bij de huisarts staan om de mirena te laten verwijderen. Ze weet dat hij eventueel nog afgezegd wordt, maar het is een extra lange afspraak en als ik daar donderdagmiddag nog voor had moeten gaan bellen, had ik weer moeten wachten tot na het weekend. En vrijdag werk ik een halve dag thuis, dus dat is ideaal.

En ik zit nu op kantoor, net als morgen en overmorgen hele dagen. En dan donderdagochtend drie uurtjes vanuit huis werken. Is nodig ivm de deadline en anders zit ik toch maar te nagelbijten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Think, ben benieuwd hoe je man de baas gebeld heeft: ja sorry meneer, m'n vrouw was vruchtbaar vanochtend? _O_
Gelukkig heb je genoeg om handen dan. En goed dat je huisarts meedenkt

Mijn man is gelukkig redelijk vrij op zijn werk is hij later dan werkt hij wat langer door. Anders had dat niet gekunnen natuurlijk 😂
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:34:06 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173442308
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gelukkig heb je genoeg om handen dan. En goed dat je huisarts meedenkt

Mijn man is gelukkig redelijk vrij op zijn werk is hij later dan werkt hij wat langer door. Anders had dat niet gekunnen natuurlijk 😂
Gekunnen! Jij woont in Brabant? :D _O- Zo herkenbaar, dat zegt mijn man ook.

En jep, genoeg om handen. En mijn huisarts heeft vorig jaar een akelige fout gemaakt bij mijn schildklierdiagnose (goed gesprek over gehad daarna, was echt bizar) en sindsdien is ze extra flexibel als ik ergens voor bel. Liever de fout niet gehad, maar vind dit ook niet zo erg...
pi_173442433
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Gekunnen! Jij woont in Brabant? :D _O- Zo herkenbaar, dat zegt mijn man ook.

En jep, genoeg om handen. En mijn huisarts heeft vorig jaar een akelige fout gemaakt bij mijn schildklierdiagnose (goed gesprek over gehad daarna, was echt bizar) en sindsdien is ze extra flexibel als ik ergens voor bel. Liever de fout niet gehad, maar vind dit ook niet zo erg...
Ja sorry erg hé :@ maar dat wist je toch al trouwens _O-

Hm niet zo relaxed van die fout.. Maar wel weer fijn dat ze nu minder moeilijk doet. Beetje dubbel dus.
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:56:05 #222
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173442653
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja sorry erg hé :@ maar dat wist je toch al trouwens _O-

Hm niet zo relaxed van die fout.. Maar wel weer fijn dat ze nu minder moeilijk doet. Beetje dubbel dus.
Ohja, dat wist ik eigenlijk ook wel :P Oeps! Wel schattig hoor, Brabantse accenten. Ik kan er zelf inmiddels ook wat van, maar de ondertoon blijft Limburgs.

En dat hele gedoe bij de huisarts was toen ook best heftig (lang verhaal in de spoiler):
SPOILER
Maar goed, we hebben het er goed over gehad en ik heb besloten daar voorlopig maar te blijven.
Dokter I is er inmiddels weer (dus geen vervangers meer tenzij vakantie) en verder heeft W. me ook altijd goed geholpen. En verder gaat al het schildkliergedoe via de endocrinoloog en kom ik daar alleen nog voor andere zaken.

En over 72 uur weten we al of we groen licht krijgen. De tijd gaat ineens hard. Op de een of andere manier is er wel een soort rust over me gekomen. Als het rotnieuws is, gaan we een rottig traject in, maar ook dan komt het vast uiteindelijk wel goed. Er is dan nog geen reden voor complete paniek... Al voelt het op dat moment ongetwijfeld anders.
pi_173442877
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ohja, dat wist ik eigenlijk ook wel :P Oeps! Wel schattig hoor, Brabantse accenten. Ik kan er zelf inmiddels ook wat van, maar de ondertoon blijft Limburgs.

En dat hele gedoe bij de huisarts was toen ook best heftig (lang verhaal in de spoiler):
SPOILER
Maar goed, we hebben het er goed over gehad en ik heb besloten daar voorlopig maar te blijven.
Dokter I is er inmiddels weer (dus geen vervangers meer tenzij vakantie) en verder heeft W. me ook altijd goed geholpen. En verder gaat al het schildkliergedoe via de endocrinoloog en kom ik daar alleen nog voor andere zaken.

En over 72 uur weten we al of we groen licht krijgen. De tijd gaat ineens hard. Op de een of andere manier is er wel een soort rust over me gekomen. Als het rotnieuws is, gaan we een rottig traject in, maar ook dan komt het vast uiteindelijk wel goed. Er is dan nog geen reden voor complete paniek... Al voelt het op dat moment ongetwijfeld anders.
Zo dat is nog niet eens zijn klein foutje ook hé :o gelukkig maar dat je niet alles klakkeloos zo overneemt dan.
  maandag 28 augustus 2017 @ 15:27:22 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173443085
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

SPOILER
Vind het zo spannend voor jullie :*!
pi_173444627
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vanochtend voor man naar het werk mocht al gezorgd dat hij te laat in de auto stapte _O-
Niet-zo-brave Thinkk-Pinkk, goed gedaan *O*. Nog even en je mag ook gezellig op het 'wachten op je NOD-bankje'.

Tink wat een verhaal zeg :o Het zal je maar gebeuren.
Of er war veranderd is de afgelopen 12 jaar? Uhm, draaiverpakkingen van tampons, geparfumeerd maandverband in 30 miljoen formaten met en zonder hartjes er. En natuurlijk de mooncup, voor als je je sliertjes en bonkers weggooit op de wc middels een cupje O+ :r
pi_173444651
Ik blijf zelf de gewone ob mini en van maandverband de oranje libresse zonder vleugels het fijnste vinden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 28-08-2017 17:05:15 ]
pi_173444692
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik blijf zelf de gewone oral b mini en van maandverband de oranje libresse zonder vleugels het fijnste vinden :)
Zelfde recept hier allen dan o.b. Met die ander poets je toch je tanden? En libresse met vleugels voor snachts.
pi_173444765
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:01 schreef Camac het volgende:

[..]

Zelfde recept hier allen dan o.b. Met die ander poets je toch je tanden? En libresse met vleugels voor snachts.
Oh man ja dat wat erg _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 28-08-2017 17:17:26 ]
pi_173444953
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh man ja dat wat erg ^)
Als het echt gebeurd zal het vast niet zo aangenaam zijn :+
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:19:03 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173445019
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:57 schreef Camac het volgende:

[..]

Niet-zo-brave Thinkk-Pinkk, goed gedaan *O*. Nog even en je mag ook gezellig op het 'wachten op je NOD-bankje'.

Tink wat een verhaal zeg :o Het zal je maar gebeuren.
Of er war veranderd is de afgelopen 12 jaar? Uhm, draaiverpakkingen van tampons, geparfumeerd maandverband in 30 miljoen formaten met en zonder hartjes er. En natuurlijk de mooncup, voor als je je sliertjes en bonkers weggooit op de wc middels een cupje O+ :r
Cupjes O+. Ik hou er van :+.
pi_173445029
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:14 schreef Camac het volgende:

[..]

Als het echt gebeurd zal het vast niet zo aangenaam zijn :+
Nee lijkt mij ook niet. Dat bruidspaar klopte ook niet trouwens.. Gaat weer lekker :')
pi_173445042
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee lijkt mij ook niet. Dat bruidspaar klopte ook niet trouwens.. Gaat weer lekker :')
Hahaha. Komt door dat ei :Y
pi_173445149
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:20 schreef Camac het volgende:

[..]

Hahaha. Komt door dat ei :Y
Zou het.. Moet wat minder tegelijkertijd doen dat scheelt al de helft
pi_173445216
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:44 schreef Kirb het volgende:

MLB welke CD zit je? Ik heb begrepen dat de wens voor een tweede (derde/vierde..) kindje net zo groot kan zijn als voor een eerste. Overwegen jullie een stap naar het ZH?
Dag 23, maar nu zowaar een bijna positieve ovu!
Dus weer druk aan de mikseks. Denk dat ik morgen een knaller heb.
De intensiteit van de wens is een delicaat onderwerp. Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken. De wens is zeer groot, maar de wens voor de eerste wens was groter. Bij de eerste kwam er ook een stukje wens bij om moeder te worden. Dat ben ik nu :) ik tel echt mijn zegeningen en ben onwijs dankbaar.

We hebben een afspraak voor over 2 weken in het ziekenhuis. We willen graag onderzocht worden ja :)
pi_173445258
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:31 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Dag 23, maar nu zowaar een bijna positieve ovu!
Dus weer druk aan de mikseks. Denk dat ik morgen een knaller heb.
De intensiteit van de wens is een delicaat onderwerp. Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken. De wens is zeer groot, maar de wens voor de eerste wens was groter. Bij de eerste kwam er ook een stukje wens bij om moeder te worden. Dat ben ik nu :) ik tel echt mijn zegeningen en ben onwijs dankbaar.

We hebben een afspraak voor over 2 weken in het ziekenhuis. We willen graag onderzocht worden ja :)
Fijn dat je een goede test hebt!
pi_173445270
Ma hoeveel dagen wordt bij jullie de ovu test weer een licht streepje?
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:47:16 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173445506
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Na de echte knaller, de volgende dag al. Je piek is immers voor eisprong dus die blijft niet heel lang zeg maar. Voor mij is CD16 gemiddeld eisprong dag. Dus CD16 is ook lichtere ovutest.
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:52:28 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173445612
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh man ja dat wat erg _O-
_O-

Ik ga maar gewoon voor van alles wat en dan zien we wel. Wel een bizar idee hoor, dat ik vrijdag ineens ongesteld zou kunnen zijn.
pi_173445892
Ohh tink ik vergeet jou helemaal. Ik duim zo dat je mag starten! Ik heb in de nabije omgeving een groot succesverhaal. Zij raakte direct zwanger van een tweeling de maand dat ze mocht starten na jarenlange schildklierproblemen.
pi_173445901
quote:
17s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Na de echte knaller, de volgende dag al. Je piek is immers voor eisprong dus die blijft niet heel lang zeg maar. Voor mij is CD16 gemiddeld eisprong dag. Dus CD16 is ook lichtere ovutest.
Oké dus als morgen de test lichter is dan is dat de dag van mijn eisprong. Ik snap hem thanks ^O^
pi_173448782
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 08:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Tweede poging.

Kan ik deze ovulatie test voor positief aan zien?
Doe er vanmiddag nog een deze is van gisteren avond.
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Zou nog wel even doortesten of hij donkerder wordt. Klopt het een beetje met jouw cyclus? :)
:)
pi_173448815
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah. :D

Nou, hopsa!
pi_173448857
Tink, wat een verhaal. :o

:*
pi_173448880
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij mij 24 uur later. :Y
pi_173448899
Mobiel FOK!ken. :r

Ik moet woensdag/donderdag ongesteld worden. Ben benieuwd of de ovutest gelijk had. :D
pi_173448983
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:23 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Zou nog wel even doortesten of hij donkerder wordt. Klopt het een beetje met jouw cyclus? :)
Ik denk het wel. Het kan bij mij altijd wel een paar dagen schelen hoor. Die is nooit helemaal stipt op de dag af.
pi_173449127
Bijleesgedoe..

Rete herkenbaar de wat moet ik in hemelsnaam hebben voor mijn onderbroek..... haha

Debster heftig! Goed dat je signalen herkent! Verradelijke fase deze tijd. (Zwanger en/of net moeder trouwens ook hoor ;) )

Mij valt ineens think en tink op... ik weet niet hoe lang ik dat al als 1 persoon lees! :@

Fuchia: succes!

Schildkliervergipsing! Oh my! Gelukkig ben je zelf bij de pinken!

Ik heb meer gelezen, maar een beetje vergeten bij wie wat hoorde :@

Hier al een dikke week vloeien en met komen en gaan krampen. Eerste dag zei ik tegen mijn meneer het lijken verdorie wel die freaking oefen weeën. En nu dus weer langer vloeien dan normaal (en wat andere dingetjes) doet mij denken aan eerdere keren dat de bevruchting wel gelukt was, maar geen plakker.

We zien wel hoe lang het weer gaat duren.
Schudden voor gebruik
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:29:13 #248
208890 June.
Seriously?
pi_173452785
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heel slim van die arts inderdaad. Bij Google kom ik er toch vaak op uit dat ik een tragische dood sterf dus doe dat maar niet meer _O-
Haha. De dokter kan ze ook eerder vrijgeven, tenminste bij ons wel. Ik geef ze alleen nooit zo snel vrij, anders krijg ik ik teveel berichten om direct te overleggen over de uitslagen..

En tink, wat een verhaal. Hopelijk goed nieuws komende donderdag en kun je ook echt gaan wachten op je 2e streepje.

Balen stippel. Is je menstruatie normaal minder hevig dan? Misschien dat het inderdaad mis gegaan is voordat je kon testen.

Hier is het spannend. Afgelopen maand wat spotting voor de menstruatie, nu niet. Vrijdag mag ik testen. Voel natuurlijk wel weer vanalles :')

[ Bericht 11% gewijzigd door June. op 28-08-2017 22:54:42 ]
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:46:52 #249
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173456581
Txs voor de gelukwensen dames! Vanavond bij de boodschappen het maandverbandschap maar even uitgebreid bestuderen. Manlief is ook wel benieuwd, die heeft me nog nooit ongesteld (of met pms }) ) meegemaakt.
pi_173457287
Hier ongesteld geworden vandaag. Cyclus van 37! *O* En de ovutest had dus gelijk :+

Ben dus wel tevreden. :)

Tink heb je wel chocolade in huis?
pi_173457434
Bij mij doen bokkepootjes het dan goed. Mooi dat je cyclus klopt ^O^

Ik ben benieuwd of mijn streepje vandaag weer minder is.
pi_173457688
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:29 schreef June. het volgende:

[..]

Haha. De dokter kan ze ook eerder vrijgeven, tenminste bij ons wel. Ik geef ze alleen nooit zo snel vrij, anders krijg ik ik teveel berichten om direct te overleggen over de uitslagen..

En tink, wat een verhaal. Hopelijk goed nieuws komende donderdag en kun je ook echt gaan wachten op je 2e streepje.

Balen stippel. Is je menstruatie normaal minder hevig dan? Misschien dat het inderdaad mis gegaan is voordat je kon testen.

Hier is het spannend. Afgelopen maand wat spotting voor de menstruatie, nu niet. Vrijdag mag ik testen. Voel natuurlijk wel weer vanalles :')
ja, normaal ben ik na 4 dagen echt wel klaar en veel minder krampen. Nu vloei ik nog steeds. Niet zoveel meer, maar ik vind het zo een gedoe.
Schudden voor gebruik
pi_173457749
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ja, normaal ben ik na 4 dagen echt wel klaar en veel minder krampen. Nu vloei ik nog steeds. Niet zoveel meer, maar ik vind het zo een gedoe.
Balen zeg. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:30:41 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173457887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:52 schreef Soof-87 het volgende:
Hier ongesteld geworden vandaag. Cyclus van 37! *O* En de ovutest had dus gelijk :+

Ben dus wel tevreden. :)

Tink heb je wel chocolade in huis?
Fijn dat je cyclus klopt! :D

En uhm, nee, geen chocolade in huis. Ik ging vroeger los op pindakaas, maar da's misschien niet zo'n goed idee. Zal paracetamol en chocolade op m'n boodschappenlijstje voor vanavond zetten.

Is het raar dat ik zenuwachtig ben btw? Niet voor de uitslag (wel zenuwachtig, niet raar), maar voor de maandelijkse perikelen?
SPOILER
Edit: ik lees in het andere topic iets over pepernoten :D Da's vast goed menstruatievoer *O*
pi_173457942
Stippel wat vervelend! Hopelijk wordt het gauw weer normaal.

Chocola is wel essentieel om in huis te hebben als je een menstruatie verwacht. Eigenlijk ook als je geen menstruatie verwacht.

Tink wanneer was je laatste menstruatie? Mocht dit in je puberteit geweest zijn.. kan het nu wel anders zijn. Mijn menstruatie is na jarenlang niet ongesteld te zijn geweest heel anders, veeeeel lichter. Maar goed mogelijk is er bij mij iets mis dus ik ben geen schoolvoorbeeld :').

Soof jammer dat het niet raak was deze ronde!

June spannend!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173458035
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Fijn dat je cyclus klopt! :D

En uhm, nee, geen chocolade in huis. Ik ging vroeger los op pindakaas, maar da's misschien niet zo'n goed idee. Zal paracetamol en chocolade op m'n boodschappenlijstje voor vanavond zetten.

Is het raar dat ik zenuwachtig ben btw? Niet voor de uitslag (wel zenuwachtig, niet raar), maar voor de maandelijkse perikelen?
SPOILER
Edit: ik lees in het andere topic iets over pepernoten :D Da's vast goed menstruatievoer *O*
In mijn puberteit was het echt de drama. Niet kunnen lopen van de pijn, bed totaal ranzig.. Maar sinds ik zo'n 21-22 ben geweest is dat erge er wel af eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 29-08-2017 10:50:31 ]
pi_173458167
Ik zou d'r niet te moeilijk over doen Tink. Gewoon maar kijken wat er gaat komen. Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan! In ieder geval, succes donderdag. Bij mij was het ook erg anders na verwijderen spiraaltje. En na zwanger te zijn geweest was het weer anders.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:03:25 #258
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173458314
Ik snap dat je er niet naar uitkijkt Tink, maar grote kans dat het best meevalt! Sowieso merk ik zelf dat de puberschaamte niet meehielp, ik weet nu veel beter signalen te herkennen (bijvoorbeeld veel krampen = vaker checken = niet doorlekken maar ook accepteren dat het gewoon vervelend is en niet een enorme big deal van maken) en is het gewoon vooral even testen met welke producten je nu het prettigst voelt (tampons, maandverband, cup).
pi_173458974
Dit was gisteren.

En dit vandaag

Volgens mij ben ik een beetje op zijn retour. Houdt langer aan dan ik verwacht had eigenlijk.
pi_173460957
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit was gisteren.

[ afbeelding ]

En dit vandaag

[ afbeelding ]

Volgens mij ben ik een beetje op zijn retour. Houdt langer aan dan ik verwacht had eigenlijk.
Die van gisteren knalt er echt uit!! :) Dus ik denk dat je vandaag/morgen je eisprong mag verwachten. :)
pi_173461225
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:42 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Die van gisteren knalt er echt uit!! :) Dus ik denk dat je vandaag/morgen je eisprong mag verwachten. :)
Ik vind het zo grappig hoe zo'n lijf werkt. Ben benieuwd of ik de krampen ga voelen. Dan weet ik zeker dat dat mijn eisprong was altijd. Wel vreselijke hoofdpijn vandaag.

Afgelopen dagen wel ons best gedaan maar dat was dus eigenlijk te vroeg begrijp ik. Niet dat dat erg is ofzo *)
pi_173461273
nee hoor, als je de afgelopen dagen flink je best hebt gedaan is het goed! Sperma kan een paar dagen overleven in de baarmoeder. Volgens verschilende theorien kun je zo zelfs beinvloeden of je een meisje of jongetje krijgt, jongens sperma is sneller dan meisjes sperma, geloof ik.

Man, het is zo moeilijk er niet mee bezig te zijn. Ik voel van alles, ben zo moe terwijl ik een volle nacht geslapen heb voor het eerst in tijden, ben een beetje weeīg misselijk en moest gister huilen om een e-mail. Maar goed, het kan van alles zijn. Mijn NOD is vrijdag, zaterdag of zondag. Ga vrijdag testen omdat de duutser op zaterdag tot woensdag weggaat...
pi_173461350
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:59 schreef Jagärtrut het volgende:
nee hoor, als je de afgelopen dagen flink je best hebt gedaan is het goed! Sperma kan een paar dagen overleven in de baarmoeder. Volgens verschilende theorien kun je zo zelfs beinvloeden of je een meisje of jongetje krijgt, jongens sperma is sneller dan meisjes sperma, geloof ik.

Man, het is zo moeilijk er niet mee bezig te zijn. Ik voel van alles, ben zo moe terwijl ik een volle nacht geslapen heb voor het eerst in tijden, ben een beetje weeīg misselijk en moest gister huilen om een e-mail. Maar goed, het kan van alles zijn. Mijn NOD is vrijdag, zaterdag of zondag. Ga vrijdag testen omdat de duutser op zaterdag tot woensdag weggaat...
Oké thanks :)

Wat lastig dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik hoop op een mooie positieve test voor je vrijdag.

Ik neem ook maar plaats op het bankje denk ik :)
pi_173468396
Klint goed Jäger! :)
Schudden voor gebruik
pi_173469326
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het zo grappig hoe zo'n lijf werkt. Ben benieuwd of ik de krampen ga voelen. Dan weet ik zeker dat dat mijn eisprong was altijd. Wel vreselijke hoofdpijn vandaag.

Afgelopen dagen wel ons best gedaan maar dat was dus eigenlijk te vroeg begrijp ik. Niet dat dat erg is ofzo *)
Nee dat is juist prima! Sperma doet er echt even over om aan te komen op de plaats van bestemming. Het mooiste is, dat als je de daadwerkelijke eisprong hebt, dat er dan al wat zaadjes klaarliggen. :) En inderdaad.. Sperma kan nog daaaagen overleven in je lijf! :)
pi_173469371
Jagar, spannend!! :D
pi_173470543
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:13 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Nee dat is juist prima! Sperma doet er echt even over om aan te komen op de plaats van bestemming. Het mooiste is, dat als je de daadwerkelijke eisprong hebt, dat er dan al wat zaadjes klaarliggen. :) En inderdaad.. Sperma kan nog daaaagen overleven in je lijf! :)
Gaan lange twee weken worden dit.
pi_173475103

Zien jullie wat ik zie?
pi_173475122
OMG, Jagär, jazeker! Dat zijn twee streepjes! *O*
pi_173475140
Omg Jagar! Jaaaa je bent zwanger!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd!!!!!!

Kon je je niet meer inhouden tot vrijdag? :D
Dit, dat, alles.
pi_173475168
Jaa gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_173475173
Ja Jagar *O* Dat is duidelijk! Gefeliciteerd *O*
pi_173475185
Jagar!!! :o Wat doe je nou? :D

*O*
pi_173475194
Jager wat goed!! Gefeliciteerd :D *O* *O*
pi_173475207
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef Philomijn het volgende:
Omg Jagar! Jaaaa je bent zwanger!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd!!!!!!

Kon je je niet meer inhouden tot vrijdag? :D
Nee, want ik wist het eigenlijk wel....

De duutser gelooft het nog niet, die vind het streepje te vaag...

Dank jullie voor de jompels! O+
pi_173475239
Streep is een streep, heb ik ooit érgens gehoord O-) ;) :* O+
Dit, dat, alles.
pi_173475264
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Voor Duutser, streep is een streep!

En hoe leuk zou het zijn Jagär als het bij ons allebei goed gaat, weer samen zwanger en vlak na elkaar uitgerekend, net als met T en Twix.
pi_173475283
Aah Jagar :D ik duim voor je dat 't een echte streep is en een plakker en een mooie zwangerschap en een geweldig kind O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173475284
Jaaaa Jagar, en of dat een streep is! Die van mij was nog een stuk vager zelfs. Gefeliciteerd!! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173475286
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:10 schreef Malteser het volgende:

[..]

Voor Duutser, streep is een streep!

En hoe leuk zou het zijn Jagär als het bij ons allebei goed gaat, weer samen zwanger en vlak na elkaar uitgerekend, net als met T en Twix.
Dat heb ik hem ook geprobeerd te vertellen!

Ja, dat zou echt super leuk zijn. En hey, dan woon ik ook een stuk dichter in de buurt en kunnen we misschien wel eens meeten! Hoever ben jij nu?
pi_173475302
Proficiat Jagär! O+
pi_173475316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat heb ik hem ook geprobeerd te vertellen!

Ja, dat zou echt super leuk zijn. En hey, dan woon ik ook een stuk dichter in de buurt en kunnen we misschien wel eens meeten! Hoever ben jij nu?
Dat klinkt heel tof!

Ik weet het niet exact vanwege onregelmatige cyclus met dank aan de miskramen maar ik vermoed ergens tussen de 5 en de 6 weken. Ik heb over twee weken de eerste echo.
pi_173475425
Jagar *O* Wat gezellig O+
Make your own kind of music.
pi_173475553
Ooooh Jagar *O* gefeliciteerd O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:37:39 #285
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173475570
Jagar, wat tof! *O* *O* *O*
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:41:04 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_173475617
Gefeliciteerd jagär!
disclaimer
pi_173475691
Jagär O+ Wat goed, gefeliciteerd! *O*
pi_173475771
O+ bedankt allemaal! Ik ben echt superblij, en hoop dat de duutser het ook snel gelooft want het is wel een beetje eenzaam, zo.
pi_173475840
Dat komt vast wel goed Jagar! Geef 'm een dag of twee. Bij mannen moeten dit soort dingen soms gewoon even indalen. :)
Dit, dat, alles.
pi_173476044
Bijleespost via mobiel... Eens kijken wat ik nog onthouden heb...

MLB, je post greep me aan... Ik hoop heel erg voor je dat die wens voor een tweede uit gaat komen. :* Je hebben ook even over nummer 1 gedaan toch? Mochten jullie in her zkh belanden dan hoop ik dat ze daar op redelijk simpele wijze iets kunnen betekenen voor jullie!

Tink, nog 1 nachtje slapen. :* En wat ontzettend heftig wat je hebt meegemaakt met je huisarts! Poe. Echt schrikken!!!

Soof een mooie cyclus van 37 dagen! *O*

Debbster
SPOILER
ThinkPink, tampons en paracetamol inslaan en dan gewoon zien hoor. :) Mijn menstruaties zijn nu ook heel anders dan toen ik puber was. Minder pijn, minder bloed. Maar je moet het toch nemen zoals het komt. :)

June op het wachtbankje woeiii! Go go go! *O*

Nog een dikke knuf voor Peace en Kirb. :*
Kirb had je maandag nou bloed geprikt? Wanneer krijg je de uitslag?

Fuchs :* Het is echt niet eerlijk...

Stippel, wat eigenaardig!! Ben benieuwd hoe je komende cyclus gaat lopen dan!

Hier cyclusdag 33 en ik vind het zo spannend.
:@ Met de clomid is m'n cyclus nooit langer dan 29 dagen geweest en mijn NOD was maandag of gisteren. Voel verder nog steeds niets. Afwachten tot mijn man terug is vrijdagavond........

[ Bericht 2% gewijzigd door Philomijn op 30-08-2017 10:12:05 ]
Dit, dat, alles.
pi_173476067
Gefeliciteerd!! *O* Mijn man was ook meer overtuigd door zo'n digitale test die "zwanger" zegt dan een tweede streepje, het is gewoon te abstract voor ze ofzo ;)
pi_173476093
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:03 schreef Philomijn het volgende:
Bijleespost via mobiel... Eens kijken wat ik nog onthouden heb...

MLB, je post greep me aan... Ik hoop heel erg voor je dat die wens voor een tweede uit gaat komen. :* Je hebben ook even over nummer 1 gedaan toch? Mochten jullie in her zkh belanden dan hoop ik dat ze daar op redelijk simpele wijze iets kunnen betekenen voor jullie!

Tink, nog 1 nachtje slapen. :* En wat ontzettend heftig wat je hebt meegemaakt met je huisarts! Poe. Echt schrikken!!!

Soof een mooie cyclus van 37 dagen! *O*

Debbster
SPOILER
ThinkPink, tampons en paracetamol inslaan en dan gewoon zien hoor. :) Mijn menstruaties zijn nu ook heel anders dan toen ik puber was. Minder pijn, minder bloed. Maar je moet het toch nemen zoals het komt. :)

June op het wachtbankje woeiii! Go go go! *O*

Hier cyclusdag 33 en ik vind het zo spannend.
:% Met de clomid is m'n cyclus nooit langer dan 29 dagen geweest en mijn NOD was maandag of gisteren. Voel verder nog steeds niets. Afwachten tot mijn man terug is vrijdagavond........
Ik denk dat je mij met tink verward. Mijn menstruatie is ook sinds mijn 21-22 een beetje genormaliseerd en geen hel meer zoals in de puberteit :) Ben ook al jaren niet meer aan de pil.

Buiten dat kei spannend! Hopelijk goed nieuws vrijdag!
  Moderator/colorchick woensdag 30 augustus 2017 @ 10:07:09 #293
382129 crew  Donna
pi_173476098
Jagär gefeliciteerd!! Mijn vriend wilde het ook niet geloven met zo'n streep, hij vond de streep ook 'niet echt zo duidelijk hoor'..

*O* *O* *O* *O*
Joepie!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:07:58 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173476110
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij met tink verward. Mijn menstruatie is ook sinds mijn 21-22 een beetje genormaliseerd en geen hel meer zoals in de puberteit :) Ben ook al jaren niet meer aan de pil.

Buiten dat kei spannend! Hopelijk goed nieuws vrijdag!
Jep, denk ook dat ik bedoeld werd :)
pi_173476173
Oohhh snorry. Zie daar ga je al met mobiel reageren. }:| :D Usernames die op elkaar lijken in 1 topic :{w

Lot, goeie van die CB-test met "zwanger"!
Dit, dat, alles.
pi_173476242
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:03 schreef Philomijn het volgende:

Yep maandag bloed laten prikken op CD4. Heb nu alle onderzoeken achter de rug (vriend ook) en we mogen 14 september terug naar de gynaecoloog om te bespreken, ook krijg ik dan een echo.
Ik vind het heel spannend en slinger momenteel echt heen en weer tussen positief-alles-komt-wel-goed en negatief-het-gaat-nooit-lukken. Achtbaan is het.

Wat maak je het spannend Philo! En dan je vriend dan ook nog eens pas vrijdag terug is :X. Wanneer zit je op twee weken na je positieve ovulatietest? Nu zo'n beetje toch?
pi_173476293
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:11 schreef Philomijn het volgende:
Oohhh snorry. Zie daar ga je al met mobiel reageren. }:| :D Usernames die op elkaar lijken in 1 topic :{w

Lot, goeie van die CB-test met "zwanger"!
Maakt niet uit joh. Je kan mobiel avatars aanzetten dat hielp bij mij al een hoop :)
pi_173476470
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Aah leuk! Gefeliciteerd! (wij waren vorige keer tegelijk zwanger)
pi_173476473
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maakt niet uit joh. Je kan mobiel avatars aanzetten dat hielp bij mij al een hoop :)
:o hoe?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173476509
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:33 schreef pinquit het volgende:

[..]

:o hoe?
Op je naam klikken rechts bovenin naast je avatar. Dan op opties en dan staat die optie ertussen in die lijst :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')