SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WolkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PeacefulllOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EvilaurianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Whiteflower18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MissladybugOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DebsterrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PhilomijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KirbOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: stippelrientjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dromertje23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VenusFlyTrapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ElleskaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CamacOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Thinkk-PinkkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FeyreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G![]()
Niemand?
Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Feyre op 19-08-2017 12:51:38 ]I have loved the stars too fondly to be fearful of the night![]()
Oh ik gooide 'm dicht, ik hoop dat ik het goed gedaan heb met een nieuw deel te openen.
Hebben we eigenlijk nog users uitgezwaaid vorig topic? Of helemaal niemand?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night![]()
Dagen ervoor het gezellig maken dag zelf kan natuurlijk ook maar ervoor is beter.
Veel plezier
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Op mijn pillen staat idd twee maal daags na de maaltijd. Ik vergeet ze heel soms als we gaan uit eten ofzo of als we logees hebben, maar verder gaat het eigenlijk altijd goed.
En vanavond dus gaan uit eten. Even lekker tijd voor onszelf en een heerlijke rode biefstuk. Jum!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Wij gebruiken dezelfde geloof ik. Heb die op aanraden van hier gekocht dus zal wel van jou zijn dan haha.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:51 schreef Tink89 het volgende:
Op mijn pillen staat idd twee maal daags na de maaltijd. Ik vergeet ze heel soms als we gaan uit eten ofzo of als we logees hebben, maar verder gaat het eigenlijk altijd goed.
En vanavond dus gaan uit eten. Even lekker tijd voor onszelf en een heerlijke rode biefstuk. Jum!I solemnly swear i'm up to no good![]()
Eisprong gevondenWel pas op dag 20, maar beter iets later dan helemaal niet
Shine bright like a diamond.![]()
Jeej voor de eisprongquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:14 schreef June. het volgende:
![]()
@Stormqueen, inderdaad het is geen hartmedicatie. Beter iets slikken dan helemaal niets.
Mag ik ook in de OP?SPOILER: CamacOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus.. Ik vroeg het me gewoon af..
Ik wil ook graag in de OP
Ik 27 man 33
Bezig sinds augustus 2017
Kindje 1
Sorry ik heb geen idee hoe ik het mobiel in een spoiler moet zetten.
Ik sta trouwens wel echt van mijn man te kijken met hoe serieus hij er mee bezig is. Had uit eigen beweging opgezocht wat hij beter wel of niet kon doen. Hij is er meer mee bezig dan dat ik eigenlijk dacht.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Fijn!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:14 schreef June. het volgende:
![]()
:)![]()
Fijn..quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus.. Ik vroeg het me gewoon af..
Ik wil ook graag in de OP
Ik 27 man 33
Bezig sinds augustus 2017
Kindje 1
Sorry ik heb geen idee hoe ik het mobiel in een spoiler moet zetten.
Ik sta trouwens wel echt van mijn man te kijken met hoe serieus hij er mee bezig is. Had uit eigen beweging opgezocht wat hij beter wel of niet kon doen. Hij is er meer mee bezig dan dat ik eigenlijk dacht.Hurray voor de meedenkende man!
Wat doen jullie na een benutte eisprong? Alcohol laten staan of...?
Werd ik gisteren weer even mee geconfronteerd. Twee dagen voor de eisprong seks gehad, dus het kan...
Toch wel een glaasje gedronken.:)![]()
Ik heb afgelopen keer 2 biertjes op. Werden voor mijn neus gezet tijdens borrel met vrienden. Moet daar nog wel wat op gaan verzinnen tzt. De antibiotica smoes trapt niemand meer in toch
Het hele jaar door aan de antibiotica.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb afgelopen keer 2 biertjes op. Werden voor mijn neus gezet tijdens borrel met vrienden. Moet daar nog wel wat op gaan verzinnen tzt. De antibiotica smoes trapt niemand meer in toch
Ik ga er wel rekening mee houden na een benutte eisprong, maar een keer een glaasje vind ik prima.:)![]()
Haha nee bedoelde als het raak is natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:17 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Het hele jaar door aan de antibiotica.
Ik ga er wel rekening mee houden na een benutte eisprong, maar een keer een glaasje vind ik prima.![]()
Wat minder alcohol is sowieso goed voor mij. Ik vind radler 0,0 ook net zo lekker als die met alcohol.I solemnly swear i'm up to no good![]()
De 'ik ben op mn gewicht aan het letten - laat de alcohol even staan, spa rood graag'?; zou die werken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb afgelopen keer 2 biertjes op. Werden voor mijn neus gezet tijdens borrel met vrienden. Moet daar nog wel wat op gaan verzinnen tzt. De antibiotica smoes trapt niemand meer in toch![]()
OP aangepast. Ik drink sowieso al bijna niet tot heel weinig en ik ben dus ook vaak de bob. Ik pak nu na een benutte eisprong bij etentjes toch 1 wijntje zodat het niet opvalt.
Bij mijn eerste gaf mijn lichaam - achteraf gezien - wel signaal af bij een avondje stappen. Niks smaakte me en ik was constant licht misselijk dus heb toen al snel alles laten staan. Bleek achteraf dus zwanger te zijn.
De antibiotica smoes kan je helaas maar beperkt gebruiken ja. Die van Camac is ook wel het proberen waard.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night![]()
Ik ben inmiddels al twee maanden van de alcohol af, puur ter voorbereiding. Het valt me tot nu toe mee. Ik heb de smoes gebruikt dat ik de laatste keer zo beroerd was van teveel drinken dat ik er nu voorlopig wel klaar mee ben. (het is trouwens wel waar dat ik goed ziek was de laatste keer hahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:47 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Fijn..Hurray voor de meedenkende man!
Wat doen jullie na een benutte eisprong? Alcohol laten staan of...?
Werd ik gisteren weer even mee geconfronteerd. Twee dagen voor de eisprong seks gehad, dus het kan...
Toch wel een glaasje gedronken.)
Verder ben ik al een paar keer de BOB geweest.
Binnenkort gaan we twee weken met schoonouders op vakantie en vlak daarvoor moet ik testen of het raak is...dus als dat zo blijkt te zijn moet ik ook een heel goede smoes hebben want daar gaat niet drinken echt heel erg opvallen...![]()
Oh ja mocht het zo ver komen, dan begin ik in ieder geval met een fake blaasontsteking met antibioticakuur.![]()
![]()
Haha nee denk het niet. Maar dat vind zichzelf wel een weg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:50 schreef Camac het volgende:
[..]
De 'ik ben op mn gewicht aan het letten - laat de alcohol even staan, spa rood graag'?; zou die werken?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik drink wel, maar hou het bij 1 of 2 glazen. Maar drink sowieso weinig alcohol, meestal alleen bij feestjes of uiteten. Zodra de test positief is uiteraard niets meer.Shine bright like a diamond.![]()
Ik kan je wel vertellen dat de "antibioticakuur" als alcoholexcuus bij jonge gezonde vrouwen tussen de 25 en 40 je eerder weggeeft dan "ik heb vandaag even geen behoefte aan alcohol"
disclaimer![]()
Haha jup mijn vrienden zouden er echt niet intrappen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat de "antibioticakuur" als alcoholexcuus bij jonge gezonde vrouwen tussen de 25 en 40 je eerder weggeeft dan "ik heb vandaag even geen behoefte aan alcohol"I solemnly swear i'm up to no good![]()
Hehehe. Ik ga wel voor mn afvalsmoes danquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat de "antibioticakuur" als alcoholexcuus bij jonge gezonde vrouwen tussen de 25 en 40 je eerder weggeeft dan "ik heb vandaag even geen behoefte aan alcohol"![]()
lijkt me inderdaad veel praktischer. Alleen dan opletten dat je geen halve emmer mayo over je eten scheptquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:36 schreef Camac het volgende:
[..]
Hehehe. Ik ga wel voor mn afvalsmoes dan
disclaimer![]()
Dat doe ik toch nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad veel praktischer. Alleen dan opletten dat je geen halve emmer mayo over je eten schept![]()
![]()
Ik zou er gewoon niet te moeilijk over doen,kans is klein dat iemand het merkt. Maar goed, ik merk dat ik er nu we voor een tweede gaan er toch een beetje anders in sta, op de een of andere manier.
Gister ovulatietesten gekocht, omdat ik toch wel benieuwd ben hoe Mn cyclus in elkaar zit. Gister was het streepje net zo donker als de teststreep, en vandaag een beetje lichter. Ik denk dus dat ik geluk heb, en gelijk de ovulatie gespot heb. Gister en eergisteren gevrijd. Maar eens kijken hoe het gaat deze ronde dus.![]()
Ik heb vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan maar deze was negatief. Morgen naar het ZH, ben benieuwd.
Dat klinkt goed Jager! Is je cyclus nu weer wat korter denk je? Op welke CD had je een positieve ovulatietest?[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Jammer, kirb..Succes morgen bij het ziekenhuis.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:14 schreef Kirb het volgende:
Ik heb vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan maar deze was negatief. Morgen naar het ZH, ben benieuwd.
Dat klinkt goed Jager! Is je cyclus nu weer wat korter denk je? Op welke CD had je een positieve ovulatietest?
Gister was dag 10. Dus als ik nu een luteale fase van 14 dagen heb is het weer een cyclus van 24 dagen....![]()
vooral ook omdat je bij de gemiddelde kuur gewoon alcohol mag drinken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat de "antibioticakuur" als alcoholexcuus bij jonge gezonde vrouwen tussen de 25 en 40 je eerder weggeeft dan "ik heb vandaag even geen behoefte aan alcohol"You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Dankjequote:Op zondag 20 augustus 2017 10:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jammer, kirb..Succes morgen bij het ziekenhuis.
Gister was dag 10. Dus als ik nu een luteale fase van 14 dagen heb is het weer een cyclus van 24 dagen.....
Je cyclus is dan wel weer normaler voor jouw doen toch? Ik hoop dat het raak is dan![i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Heb gelezen dat bij om de dag het zaad het beste is. Dus denk dat we die maar inzettenquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:50 schreef June. het volgende:
Doen jullie eigenlijk om de dag seksen of elke dag rondom eisprong?![]()
Maar ik wil nog niet seksen om maar gesekst te hebben.
Gebeurt in die periode toch wel wat meer.
@jager spannend! Ik duim voor je. @Kirb Balen ik duim voor een goede volgende ronde.
[ Bericht 8% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 20-08-2017 14:34:03 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Klote KirbHeel veel succes in het ziekenhuis morgen. Een eerste gesprek bij de fertiliteitsarts?
Wij doen het om de dag. Voor de eisprong 3 of 4 keer. Na de vermoedelijke eisprong nog 1 keer. Daarna gewoon wanneer we er zin hebben :p![]()
Kl*tezooi. Op vakantie ongesteld geworden op CD19Echt absurd vroeg gezien mijn gemiddelde cyclus van 32 dagen en ik was er totaal niet op voorbereid.
Ik had wel buikkrampen, maar die associeerde ik met de buikgriep-light / voedselvergiftiging die mijn buik op kop zet momenteel. Niet dus, ik ben gewoon dubbel genaaid deze vakantie![]()
![]()
Kirb, jammer dat er geen last-minute positieve test in zit maar wel heel veel succes morgen!
Kloon, yugh, dat is dubbel balen zeg! CD19 is wel heel erg vroeg, dat is zo ongeveer je eisprong dag eigenlijk?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Oh wat balen zegquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Kl*tezooi. Op vakantie ongesteld geworden op CD19Echt absurd vroeg gezien mijn gemiddelde cyclus van 32 dagen en ik was er totaal niet op voorbereid.
Ik had wel buikkrampen, maar die associeerde ik met de buikgriep-light / voedselvergiftiging die mijn buik op kop zet momenteel. Niet dus, ik ben gewoon dubbel genaaid deze vakantiesterkte!
ThinkPink, dat de zaadkwaliteit fan het beste is bij om de dag is iets van vroeger, begreep ik laatst hier.Om de dag is voldoende, maar het is niet zo dat de zaadkwaliteit dan het beste is. Kan zo even geen bron vinden.
Kirb, heel veel succes morgen! Ik vond het ergens ook wel een opluchting om daar te zitten, omdat we het konden gaan aanpakken. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal voelen.
Debster, hoe is het met jou?
Kloon, wat balen! Das wel erg op tijd zeg maar...
Peace, hoe is het met jou? Nu nog zelf aan de slag na tweede HSG?
[ Bericht 5% gewijzigd door Philomijn op 20-08-2017 14:50:45 ]Dit, dat, alles.![]()
Goed om te wetenquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn het volgende:
ThinkPink, dat de zaadkwaliteit fan het beste is bij om de dag is iets van vroeger, begreep ik laatst hier.Om de dag is voldoende, maar het is niet zo dat de zaadkwaliteit dan het beste is. Kan zo even geen bron vinden.
Kirb, heel veel succes morgen! Ik vond het ergens ook wel een opluchting om daar te zitten, omdat we het konden gaan aanpakken. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal voelen.
Peace, hoe is het met jou? Nu nog zelf aan de slag na tweede HSG?
Die had ik gisteren verwacht, maar moet nu volgens Clue op dag 4 zijn geweest... Dus ik denk dat er überhaupt geen ei was. Heb ook geen OT gedaan gezien de vakantie.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:30 schreef Debsterr het volgende:
Kirb, jammer dat er geen last-minute positieve test in zit maar wel heel veel succes morgen!
Kloon, yugh, dat is dubbel balen zeg! CD19 is wel heel erg vroeg, dat is zo ongeveer je eisprong dag eigenlijk?
Sinds deze maand ben ik wel begonnen met de Etos vitaminen. Ik las ergens dat een ingrediënt daarvan (agnus nogwat) je cyclus kon normaliseren. Misschien komt het wel daardoor?
Nouja, gezien mijn echo van laatst mag ik toch al in gesprek metde gyn. Ik had me er al wel bij neergelegd dat het misschien niet zo makkelijk gaat zijn![]()
![]()
Als ik het me goed herinner: iedere dag kan prima, meermaals per dag is wel te veel van het goede. Minderen geldt eigenlijk alleen voor mannen bij wie verminderde kwaliteit is vastgesteld. Toch?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn het volgende:
![]()
Ja, twee maanden zelf aan de slag geweest. Eerste leverde niks op. Nu op het wachtbankje, 4 DPO. Ik verwacht niks, kijk enorm uit naar de eerste IUI poging.quote:[b]Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn
Peace, hoe is het met jou? Nu nog zelf aan de slag na tweede HSG?![]()
Hier gaat het z'n gangetje, zit op CD28, 12DPO en ondanks dat ik niks meer verwacht zit er toch dat sprankje hoop he... ik probeer me vooral op andere zaken te focussen als hobbies die veel afleiding bieden (zoals een hele dag naar Amstelveen gaan om Pokemon Go te spelenquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn het volgende:
Peace, hoe is het met jou? Nu nog zelf aan de slag na tweede HSG?en paardrijden) en ik denk ergens volgende week eens contacten met de huisarts voor hoe of wat na de vakantie.
En met jou?
Nee dat denk ik dan inderdaad ook niet, wel balen zeg van zo'n verloren rondequote:Op zondag 20 augustus 2017 17:03 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
[..]
Die had ik gisteren verwacht, maar moet nu volgens Clue op dag 4 zijn geweest... Dus ik denk dat er überhaupt geen ei was. Heb ook geen OT gedaan gezien de vakantie.
Sinds deze maand ben ik wel begonnen met de Etos vitaminen. Ik las ergens dat een ingrediënt daarvan (agnus nogwat) je cyclus kon normaliseren. Misschien komt het wel daardoor?
Nouja, gezien mijn echo van laatst mag ik toch al in gesprek metde gyn. Ik had me er al wel bij neergelegd dat het misschien niet zo makkelijk gaat zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Dat je dat zo duidelijk voelt! Ik heb echt geen symptomen tijdens mijn cyclus anders dan pms en bloed.
Veel plezier![]()
![]()
Kirb, heel veel succes in het ziekehuis morgen
He wat balen en raar aangenaam, nu al ongesteld
Herkenbaar Debsterr!
Ik zit op dag 29 en morgen NOD. Ik verwacht er niks van, maar zit toch weer naar m'n toiletpapier te loeren
Hier doen we het om de dag voor de eisprong en 1x erna. Eigenlijk hetzelfde als Peace.
Om de dag was het advies van het ziekenhuis trouwens. Over het ziekenhuis gesproken, die hebben nog niet terug gebeld (had meer onderzoeken aangevraagd) dus daar kan ik van de week weer achteraan bellen (of niet)
![]()
Hm wat een baalberichten hier.
Kloon zo vroeg al ongesteld! Ik denk inderdaad dat er geen ei geweest is dan.
Kirb succes morgen!!
Ik duim toch nog voor je.
En ook voor debs, peace en fuchs.
Mijn vruchtbare dagen komen er ook weer aan.![]()
Een aantal jaar geleden toen ik tijdelijk geen anticonceptie gebruikte voelde ik mijn eisprong ook. Een flink stekende pijn in mn onderbuik/flank. Wie weet dat dat nu ook weer zo is, scheelt ovulatietestenquote:Op zondag 20 augustus 2017 22:25 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Dat je dat zo duidelijk voelt! Ik heb echt geen symptomen tijdens mijn cyclus anders dan pms en bloed.
Veel plezier![]()
![]()
Bedanktquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn het volgende:
Kirb, heel veel succes morgen! Ik vond het ergens ook wel een opluchting om daar te zitten, omdat we het konden gaan aanpakken. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal voelen.ik hoop dat het voor mij ook zo voelt. Ik hoop vooral dat we niet naar huis gestuurd worden met "probeer het nog maar een jaartje"
. Mijn negatieve test zegt trouwens niet zo heel veel, kan zijn dat ik veel te vroeg was. Op basis van cyclusgemiddelde moet ik vandaag ongesteld worden, maar kan ook zo maar nog een week duren.
Kloon wat balenen dan ook nog in je vakantie. Dikke
voor jou en toch nog een hele fijne vakantie verder gewenst.
Debsterr spannend! Ik duim voor je hoor! En ook voor Fuchsia, hopelijk hoef je die artsen nooit meer te bellen
Peacefull hoe hard je ook hoopt dat IUI niet nodig gaat zijn kan ik me voorstellen dat je er erg naar uitkijkt. Fingers crossed.[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: