Nergens voor nodig, hoop dat het goed met hem gaat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, we haten 'm nu?
Sure, doe ik. Voor Brammetje
Alsof jij haat voelt wanneer je van iemand een vinger krijgtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, we haten 'm nu?
Sure, doe ik. Voor Brammetje
Jij weet niet hoe gevoelig Ang3l isquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof jij haat voelt wanneer je van iemand een vinger krijgt
Ang3l is denk ik het typje dat je een vinger geeft en hij dan een hele hand wilquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe gevoelig Ang3l is
Ouch. Wist niet dat hij zo kinky wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ang3l is denk ik het typje dat je een vinger geeft en hij dan een hele hand wil
Ligt er aan waar je je vinger wil stoppen Kaasjequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof jij haat voelt wanneer je van iemand een vinger krijgt
Ho ho. Niet alle 5. Das echt teveelquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ang3l is denk ik het typje dat je een vinger geeft en hij dan een hele hand wil
Haha. 4 is voldoende toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho ho. Niet alle 5. Das echt teveel
Precies. Vier van iedere hand is meer dan voldoende.quote:
Jij begon erover.quote:
Volgens mij is het "huisdieren niet toegestaan" helemaal niet rechtsgeldig zolang het normale gezelschapsdieren betreft zoals katten en honden (in beperkte aantallen uiteraard)quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mijn nieuwe bovenburen hebben een hond. Ik moest mijn kat weg doen omdat huisdieren niet toegestaan zijn. Als het nou een leuke hond was prima. Maar dat beest blaft, huilt en piept gewoon 15 minuten nadat de eigenaren even de deur uit zijn naar de supermarkt om de hoek...
Tijdelijke woningen hebben deze regels allemaal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij is het "huisdieren niet toegestaan" helemaal niet rechtsgeldig zolang het normale gezelschapsdieren betreft zoals katten en honden (in beperkte aantallen uiteraard)
Zit je in een jongerenwoning via sociale huur?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tijdelijke woningen hebben deze regels allemaal.
Nee. Ik heb tijdelijk huren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit je in een jongerenwoning via sociale huur?
Tja... Een kat is al weer anders dan een hondquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:44 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gewoon katten genomen. Wel ooit met de klantenservice gebeld en die vonden het ok.
Het organiseren is een kut klus, maar daarna is het super leuk juist toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb echt zooooooooo veel zin om een housewarming te organiseren met vrienden van ons beiden![]()
Gwn alle meubels aan de kant gooien en het huis vol proppen met staande mensen, muziek en drank en al die mensen een beetje laten mixen
Onbekend. En ze hebben 3 maanden oprot termijn.quote:
Geen werk van hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het organiseren is een kut klus, maar daarna is het super leuk juist toch?
[..]
Onbekend. En ze hebben 3 maanden oprot termijn.
Dit is geen gewone huur, maar tijdelijke huur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen werk van hoor
FB eventje aanmaken
Bier en wijn kopen
Briefjes in bussen van buren
Meubels opzij gooien zodat iedereen kan staan
Klaar
Lijkt me hartstikke tof
Oh maar vage huurcontract dan trouwens wel joh
Wij mogen hier max 5 jaar in (evt verlenging tot 7)
tof! Ik neem een plantje mee!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen werk van hoor
FB eventje aanmaken
Bier en wijn kopen
Briefjes in bussen van buren
Meubels opzij gooien zodat iedereen kan staan
Klaar
Lijkt me hartstikke tof
Oh maar vage huurcontract dan trouwens wel joh
Wij mogen hier max 5 jaar in (evt verlenging tot 7)
Met een te hoog inkomen in een te goedkope woning zittenquote:
Ohhhh haha.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met een te hoog inkomen in een te goedkope woning zitten
nou ja gaat doen danquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:45 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Nog niet toch? Eerste salaris eind september gok ik zo?
hee bramski. Gaat ie alweer een beetje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ach 5 jaar is best lang.
Also: Mortieee
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:00 schreef Twoflower het volgende:
Ang3l, ik moet weer denken aan die perfecte performance die je hebt weggezet als Angel Dumott Shunard. (Ik zit op DVD naar de allerlaatste uitvoering van Rent op Broadway te kijken.)
Das als je huis op een helling staat.quote:
ik zie dat wel zitten. Een huis in een hellend landschapquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Das als je huis op een helling staat.
Ja hoor. Stukje beter weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee bramski. Gaat ie alweer een beetje?
Thanks voor de verheldering.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Das als je huis op een helling staat.
Blame them.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met een te hoog inkomen in een te goedkope woning zitten
je bedoelt particuliere huur?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Blame them.
Van 500 euro naar ruim 1500 euro gaan en dan ook nog krapper wonen is het nou ook niet helemaal
Nee, maar het is een jongerenwoning en je moet 21-27 jaar zijn wanneer je erin gaat en moet dan na 5 (of 7) jaar door naar een nieuwe woning.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
tof! Ik neem een plantje mee!
Vijf jaar max ivm scheefwonen zeker
Schitterend toch. Die woning gaat voor ruim drie ton over de toonbank, we wonen lekker in zo ongeveer Nederlands' meest gewilde wijk en we betalen er werkelijk geen cent voor, terwijl we wel aardig verdienen. Prachtig, dat Nederlandse systeem.quote:
M'n woonlasten gaan nu zelfs omlaag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Blame them.
Van 500 euro naar ruim 1500 euro gaan en dan ook nog krapper wonen is het nou ook niet helemaal
Ik moet altijd wel lachen om dat programma. De Engelse versie is wel waardeloos, omdat alles daar in scene gezet wordt. Hopelijk is de NL versie gewoon echt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:10 schreef _JdM_ het volgende:
De Nederlandse First Dates op TV. Senvatting:
Leuke barman met enge ogen en homokoppel waarvan de blonde best leuk was
Oh en twee bejaarden die in het begin best goed koppel leken, maar aan het einde was de vent een enorme hork.
Wel vaak naar de TV geschreeuwd 'ZEG DAT NOU NIET!!!11'heerlijke ongemakkelijke TV.
Ik betaal ook iets van 1300 aan hypotheeklasten. En dan nog 150 VvE dus dat klopt wel. 💸quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Blame them.
Leek niet heel erg gescript. Alleen sfeerloos restaurant: 'Pand 13'.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om dat programma. De Engelse versie is wel waardeloos, omdat alles daar in scene gezet wordt. Hopelijk is de NL versie gewoon echt.
Ja, dat klopt welquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:50 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Leek niet heel erg gescript. Alleen sfeerloos restaurant: 'Pand 13'.
Yup, dat was toch de bedoeling om "scheefwoners" die richting op te drukken, terwijl ze best wel weten dat er niks te huren of kopen valt.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n woonlasten gaan nu zelfs omlaag.
Ik vind sowieso dat scheef wonen onzin. Als ik geen behoefte heb aan een groter of duurder husi, dan heb ik dat gewoon niet. laat me met rust.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Schitterend toch. Die woning gaat voor ruim drie ton over de toonbank, we wonen lekker in zo ongeveer Nederlands' meest gewilde wijk en we betalen er werkelijk geen cent voor, terwijl we wel aardig verdienen. Prachtig, dat Nederlandse systeem.Zeg nou niet dat je het me niet gunt Mortieboy.
Moest wel lachen dat op de dag dat we hierheen verhuisden, er al een brief lag van de Gemeente Amsterdam met een factuur voor de afvalstoffenheffing. Leuke welkomstbrief jongens, bedankt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat scheef wonen onzin. Als ik geen behoefte heb aan een groter of duurder husi, dan heb ik dat gewoon niet. laat me met rust.
In Eindhoven zijn ze dan ook echt als een malle aan t bouwen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:07 schreef wonderer het volgende:
Bouw dan meer huizen, stomme overheid. Maak het makkelijker om lege kantoorpanden om te vormen naar woonruimte of zo.
Jup, er zijn simpelweg te weinig private huurwoningen en dat lage aanbod leidt er dan toe dat je 1500 per maand mag aftikken voor 60 m2 in het centrum en dat je 4-5x de huur moet verdienen als inkomenseis. Wat een gekte.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:07 schreef wonderer het volgende:
Bouw dan meer huizen, stomme overheid. Maak het makkelijker om lege kantoorpanden om te vormen naar woonruimte of zo.
Nou, dat ligt ook wel aan de "ik wil in A'dam gana wonen" gekte hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jup, er zijn simpelweg te weinig private huurwoningen en dat lage aanbod leidt er dan toe dat je 1500 per maand mag aftikken voor 60 m2 in het centrum en dat je 4-5x de huur moet verdienen als inkomenseis. Wat een gekte.
In Rotterdam rijzen ze in veel buurten ook de pan uit. Verder klopt het natuurlijk wel, maar ik gaf dan ook geen compleet overzicht van -alle- oorzaken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat ligt ook wel aan de "ik wil in A'dam gana wonen" gekte hoor.
Want die prijzen van 1500,- voor een postzegel gelden lang niet overal.
Of was dat in Rotterdam ook zo? Hier iig niet. NOG niet.
Ja daar zul je wel zien dat je er geld bijkrijgt inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:26 schreef Renesite het volgende:
Gewoon in groningen wonen als god in frankrijk
In mijn wijk rijzen ze ook de pan uit. Maar da's niet erg, want ik woonde er al.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Rotterdam rijzen ze in veel buurten ook de pan uit. Verder klopt het natuurlijk wel, maar ik gaf dan ook geen compleet overzicht van -alle- oorzaken.
Broer gaat volgens mij in oktober naar dat huisje waar we het over hadden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:26 schreef Renesite het volgende:
Gewoon in groningen wonen als god in frankrijk
Het helpt ook niet dat er gewoon keiveel gebouwen worden opgekocht worden door buitenlandse investeerders die gewoon geld willen verdienen. Rijkdom vergaren met basale levensbehoeftes vind ik echt deplorable.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jup, er zijn simpelweg te weinig private huurwoningen en dat lage aanbod leidt er dan toe dat je 1500 per maand mag aftikken voor 60 m2 in het centrum en dat je 4-5x de huur moet verdienen als inkomenseis. Wat een gekte.
Hehe.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn wijk rijzen ze ook de pan uit. Maar da's niet erg, want ik woonde er al.
Ja, zo'n huis aan de Prinsengracht waar dan 340 dagen per jaar niemand woont.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat er gewoon keiveel gebouwen worden opgekocht worden door buitenlandse investeerders die gewoon geld willen verdienen. Rijkdom vergaren met basale levensbehoeftes vind ik echt deplorable.
met modaal inkomen woon je gewoon leuk en heb je meer geld over dan in de randstad. Er komen nieuwbouwwoningen net buiten het centrum met 950 euro huur. Erg netjes.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zul je wel zien dat je er geld bijkrijgt inderdaad
ohja cool! Ik zal er niet veel meer over horen. Maar wel tofquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Broer gaat volgens mij in oktober naar dat huisje waar we het over hadden.
dankje dankje lieverdquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:
Het valt me trouwens op hoe half Fok enorm aan het verpauperen is, maar dat deze SC altijd wel gevuld blijft met gewoon normale en leuke mensen. Zo ongeveer als enige plek op het forum. Complimenten aan jullie.
Bovendien is Groningen gewoon supermooi om te wonen. Fucking chill daar man.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
met modaal inkomen woon je gewoon leuk en heb je meer geld over dan in de randstad. Er komen nieuwbouwwoningen net buiten het centrum met 950 euro huur. Erg netjes.
[..]
ohja cool! Ik zal er niet veel meer over horen. Maar wel tof
Ik zit verder nog in de R&P SC al tijden en die blijft ook wel leuk, op de incidentele KLB pauper naquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:
Het valt me trouwens op hoe half Fok enorm aan het verpauperen is, maar dat deze SC altijd wel gevuld blijft met gewoon normale en leuke mensen. Zo ongeveer als enige plek op het forum. Complimenten aan jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |