Nergens voor nodig, hoop dat het goed met hem gaat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, we haten 'm nu?
Sure, doe ik. Voor Brammetje
Alsof jij haat voelt wanneer je van iemand een vinger krijgtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, we haten 'm nu?
Sure, doe ik. Voor Brammetje
Jij weet niet hoe gevoelig Ang3l isquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof jij haat voelt wanneer je van iemand een vinger krijgt
Ang3l is denk ik het typje dat je een vinger geeft en hij dan een hele hand wilquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe gevoelig Ang3l is
Ouch. Wist niet dat hij zo kinky wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ang3l is denk ik het typje dat je een vinger geeft en hij dan een hele hand wil
Ligt er aan waar je je vinger wil stoppen Kaasjequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof jij haat voelt wanneer je van iemand een vinger krijgt
Ho ho. Niet alle 5. Das echt teveelquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ang3l is denk ik het typje dat je een vinger geeft en hij dan een hele hand wil
Haha. 4 is voldoende toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho ho. Niet alle 5. Das echt teveel
Precies. Vier van iedere hand is meer dan voldoende.quote:
Jij begon erover.quote:
Volgens mij is het "huisdieren niet toegestaan" helemaal niet rechtsgeldig zolang het normale gezelschapsdieren betreft zoals katten en honden (in beperkte aantallen uiteraard)quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mijn nieuwe bovenburen hebben een hond. Ik moest mijn kat weg doen omdat huisdieren niet toegestaan zijn. Als het nou een leuke hond was prima. Maar dat beest blaft, huilt en piept gewoon 15 minuten nadat de eigenaren even de deur uit zijn naar de supermarkt om de hoek...
Tijdelijke woningen hebben deze regels allemaal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij is het "huisdieren niet toegestaan" helemaal niet rechtsgeldig zolang het normale gezelschapsdieren betreft zoals katten en honden (in beperkte aantallen uiteraard)
Zit je in een jongerenwoning via sociale huur?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tijdelijke woningen hebben deze regels allemaal.
Nee. Ik heb tijdelijk huren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit je in een jongerenwoning via sociale huur?
Tja... Een kat is al weer anders dan een hondquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:44 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gewoon katten genomen. Wel ooit met de klantenservice gebeld en die vonden het ok.
Het organiseren is een kut klus, maar daarna is het super leuk juist toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb echt zooooooooo veel zin om een housewarming te organiseren met vrienden van ons beiden![]()
Gwn alle meubels aan de kant gooien en het huis vol proppen met staande mensen, muziek en drank en al die mensen een beetje laten mixen
Onbekend. En ze hebben 3 maanden oprot termijn.quote:
Geen werk van hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het organiseren is een kut klus, maar daarna is het super leuk juist toch?
[..]
Onbekend. En ze hebben 3 maanden oprot termijn.
Dit is geen gewone huur, maar tijdelijke huur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen werk van hoor
FB eventje aanmaken
Bier en wijn kopen
Briefjes in bussen van buren
Meubels opzij gooien zodat iedereen kan staan
Klaar
Lijkt me hartstikke tof
Oh maar vage huurcontract dan trouwens wel joh
Wij mogen hier max 5 jaar in (evt verlenging tot 7)
tof! Ik neem een plantje mee!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen werk van hoor
FB eventje aanmaken
Bier en wijn kopen
Briefjes in bussen van buren
Meubels opzij gooien zodat iedereen kan staan
Klaar
Lijkt me hartstikke tof
Oh maar vage huurcontract dan trouwens wel joh
Wij mogen hier max 5 jaar in (evt verlenging tot 7)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |