Met een te hoog inkomen in een te goedkope woning zittenquote:
Ohhhh haha.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met een te hoog inkomen in een te goedkope woning zitten
nou ja gaat doen danquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:45 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Nog niet toch? Eerste salaris eind september gok ik zo?
hee bramski. Gaat ie alweer een beetje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ach 5 jaar is best lang.
Also: Mortieee
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:00 schreef Twoflower het volgende:
Ang3l, ik moet weer denken aan die perfecte performance die je hebt weggezet als Angel Dumott Shunard. (Ik zit op DVD naar de allerlaatste uitvoering van Rent op Broadway te kijken.)
Das als je huis op een helling staat.quote:
ik zie dat wel zitten. Een huis in een hellend landschapquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Das als je huis op een helling staat.
Ja hoor. Stukje beter weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee bramski. Gaat ie alweer een beetje?
Thanks voor de verheldering.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Das als je huis op een helling staat.
Blame them.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met een te hoog inkomen in een te goedkope woning zitten
je bedoelt particuliere huur?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Blame them.
Van 500 euro naar ruim 1500 euro gaan en dan ook nog krapper wonen is het nou ook niet helemaal
Nee, maar het is een jongerenwoning en je moet 21-27 jaar zijn wanneer je erin gaat en moet dan na 5 (of 7) jaar door naar een nieuwe woning.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
tof! Ik neem een plantje mee!
Vijf jaar max ivm scheefwonen zeker
Schitterend toch. Die woning gaat voor ruim drie ton over de toonbank, we wonen lekker in zo ongeveer Nederlands' meest gewilde wijk en we betalen er werkelijk geen cent voor, terwijl we wel aardig verdienen. Prachtig, dat Nederlandse systeem.quote:
M'n woonlasten gaan nu zelfs omlaag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Blame them.
Van 500 euro naar ruim 1500 euro gaan en dan ook nog krapper wonen is het nou ook niet helemaal
Ik moet altijd wel lachen om dat programma. De Engelse versie is wel waardeloos, omdat alles daar in scene gezet wordt. Hopelijk is de NL versie gewoon echt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:10 schreef _JdM_ het volgende:
De Nederlandse First Dates op TV. Senvatting:
Leuke barman met enge ogen en homokoppel waarvan de blonde best leuk was
Oh en twee bejaarden die in het begin best goed koppel leken, maar aan het einde was de vent een enorme hork.
Wel vaak naar de TV geschreeuwd 'ZEG DAT NOU NIET!!!11'heerlijke ongemakkelijke TV.
Ik betaal ook iets van 1300 aan hypotheeklasten. En dan nog 150 VvE dus dat klopt wel. 💸quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Blame them.
Leek niet heel erg gescript. Alleen sfeerloos restaurant: 'Pand 13'.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om dat programma. De Engelse versie is wel waardeloos, omdat alles daar in scene gezet wordt. Hopelijk is de NL versie gewoon echt.
Ja, dat klopt welquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:50 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Leek niet heel erg gescript. Alleen sfeerloos restaurant: 'Pand 13'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |