Ik kan me voorstellen dat Ziyech geen zin heeft met hobbelpaard Dijks achter hem.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denswil heeft een uitstekend seizoen achter de rug en kent Ajax natuurlijk dus zou direct ingepast kunnen worden ipv eerst te moeten wennen etc. Moet ongeveer 8 miljoen kosten. Ajax is niet tevreden met die backs dat heeft Keizer al meermaals gezegd en ook Ziyech etc etc.
Ayoubje ophalen voor paar grijpstuivers als backup achter Vd Beek. Kuitenbijtertje genot.
Heeft zich prima ontwikkeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Denswil, die was toch niet goed genoeg? Beetje Dijks verhaal
Beetje Ryan Donk verhaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Denswil, die was toch niet goed genoeg? Beetje Dijks verhaal
Donny is een VM. Ayoub heeft heel veel als VM juist. Goede techniek, goed overzicht, soms wat druistig maar daar kunnen we aan werken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Ziyech geen zin heeft met hobbelpaard Dijks achter hem.
En niks Ayoub ophalen, dat is toch ook niet veel bijzonders. Gewoon een goede VM voor de basis halen, Schöne als de back-up daarvan en dan Donny en Frenkie die het mogen uitvechten voor de rechtshalf positie.
Misschien dat hij als paniekaankoop komt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Donny is een VM. Ayoub heeft heel veel als VM juist. Goede techniek, goed overzicht, soms wat druistig maar daar kunnen we aan werken.
Mwa zie dat niet als paniekaankoop. Frenkie moet je overigens op zijn positie neerzetten en dat is CM en niet als halve rechtsbuiten loller. Ajax wil 4-3-3 dan speel je dus met De Jong (CM) Vd Beek (CVM) en Ziyech (CM)quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat hij als paniekaankoop komt.
Ik wel, want als ze die Ayoub dan echt hadden willen hebben konden ze hem ook wel begin juni vastleggen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa zie dat niet als paniekaankoop. Frenkie moet je overigens op zijn positie neerzetten en dat is CM en niet als halve rechtsbuiten loller. Ajax wil 4-3-3 dan speel je dus met De Jong (CM) Vd Beek (CVM) en Ziyech (CM)
Ja of vorig jaar December etcquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel, want als ze die Ayoub dan echt hadden willen hebben konden ze hem ook wel begin juni vastleggen.
Ik nomineer deze post als meest retarded van dit jaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:22 schreef Mavcovic het volgende:
Zo! Sanchez is verkocht. Even de lijstjes van geschikte centrale verdedigers opvragen bij de scouts...
... Wat??? Nog niks gescout??? Jullie moeten nog beginnen???
Dan maar weer Arsenal of Barcelona bellen of ze nog wat afdankertjes te verhuren hebben...
Tja, it takes one to recognize one.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik nomineer deze post als meest retarded van dit jaar
dat is interessant man.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:45 schreef BobW het volgende:
Cambuur - Jong Ajax 0-2
Ze spelen best aardig
inmiddels 1-2 en het is wachten op de 2-2. Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:45 schreef BobW het volgende:
Cambuur - Jong Ajax 0-2
Ze spelen best aardig
1-2 gewonnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
inmiddels 1-2 en het is wachten op de 2-2. Sommige dingen veranderen nooit.
prima, tenminste een aankoopquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat hij als paniekaankoop komt.
Oneens. Het is crisis bij Ajax.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik nomineer deze post als meest retarded van dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |