Henquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Het tijdrekken vind ik op zich wel meevallen eigenlijk. Hen het veel erger gezien
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE RIJKSTEquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gelukkig wel geld op de bankrekening.
Let maar gewoon op.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja joh. Onana laat vorig jaar de Afrika Cup schieten om bij Ajax te kunnen keepen en een half jaar later zou hij muiten omdat het zooi is.
Sommige mensen echt.
AJAXquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een succes als Sanchez daargelaten, is het transferbeleid om te huilen.
Spelers die worden gehaald terwijl de scouts negatieve adviezen geven. Spelers kopen in blinde paniek. Liegen over hoe lang ze iemand volgen. Geen lijstjes klaar hebben liggen.
En vooral verkopen zonder dat je vervangers hebt waardoor je team nooit op tijd is ingespeeld waardoor je ieder seizoen weer met een achterstand begint.
morgen verhaal halen bij de trainingquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we 100 miljoen aan nieuwe speler gaan uitgeven. Bommen op De Toekomst.
Kanon?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we 100 miljoen aan nieuwe spelers gaan uitgeven. Bommen op De Toekomst.
Sierd laat zich wel een beetje kennen zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Kut commentator met zijn kaarten![]()
En dat in het jaar dat Nederland echt punten moest gaan binnenhalenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:35 schreef Tchock het volgende:
Als Ajax dit niet overleeft is het de eerste keer sinds 1966 dat zowel Ajax als PSV geen Europees voetbal (hoofdtoernooi) speelt dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |