Vasion z'n moeder zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef Karina het volgende:
Mensen die voor tijd weggaansukkols.
Anders sta je 2 uur in de filequote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef Karina het volgende:
Mensen die voor tijd weggaansukkols.
ja want daar krijg je bonuspunten mee bij de eufaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Balbezitpercentage gelukkig wel in het voordeel van Ajax.
Precies. Je hebt zoveel geld omdat Netto soelers voor weinig binnem haalt die heel veel waard zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dit
Maar blijkbaar wordt er verwacht dat Ajax 11 successen als Sanchez binnenhaalt
Het is meer de file als je wegwilquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Parkeerkosten in Amsterdam zijn sky high.
Deden het beter dan Molde. Die passen ook in dat rijtje.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rosenborg is wel behoorlijk weggezakt hoor
Die 3 minuten maakt ook niks uit. Ik ging gewoon met de metro. Niks met de auto.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders sta je 2 uur in de file
Ja joh. Onana laat vorig jaar de Afrika Cup schieten om bij Ajax te kunnen keepen en een half jaar later zou hij muiten omdat het zooi is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie na Sanchez nog wel 1 weg gaan.
Ziyech of Onana. Die willen niet met deze zooi werken. En terecht.
Ach, Slavia etc in al die voorrondes sinds 2005 was meestal ook niet veelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rosenborg is wel behoorlijk weggezakt hoor
Voetballers zijn ook opportunisten hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja joh. Onana laat vorig jaar de Afrika Cup schieten om bij Ajax te kunnen keepen en een half jaar later zou hij muiten omdat het zooi is.
Sommige mensen echt.
Treinquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is meer de file als je wegwilDaarom gewoon met de trein.
Uh ja met de trein
Mja, het is geen 10/10 TD ofzo, zo eerlijk moeten we ook zijn. Geldt overigens hetzelfde voor als voor spelers, is het de perfecte TD had die allang ergens anders gewerktquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Je hebt zoveel geld omdat Netto soelers voor weinig binnem haalt die heel veel waard zijn.
Beter kan je het niet doen als TD lijkt me. Maar iedereen moet out volgens die reactionisten. Zonde
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef Caland het volgende:
DIT IS MIJN CLUB
MIJN IDEAAL
MAAR ALS WE 0-1 ACHTERSTAAN
VERTREKKEN WE ALLEMAAL
Mooi lichtpunt. Geen reden voor paniek dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Balbezitpercentage gelukkig wel in het voordeel van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |