Die 3 minuten maakt ook niks uit. Ik ging gewoon met de metro. Niks met de auto.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders sta je 2 uur in de file
Ja joh. Onana laat vorig jaar de Afrika Cup schieten om bij Ajax te kunnen keepen en een half jaar later zou hij muiten omdat het zooi is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie na Sanchez nog wel 1 weg gaan.
Ziyech of Onana. Die willen niet met deze zooi werken. En terecht.
Ach, Slavia etc in al die voorrondes sinds 2005 was meestal ook niet veelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rosenborg is wel behoorlijk weggezakt hoor
Voetballers zijn ook opportunisten hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja joh. Onana laat vorig jaar de Afrika Cup schieten om bij Ajax te kunnen keepen en een half jaar later zou hij muiten omdat het zooi is.
Sommige mensen echt.
Treinquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is meer de file als je wegwilDaarom gewoon met de trein.
Uh ja met de trein
Mja, het is geen 10/10 TD ofzo, zo eerlijk moeten we ook zijn. Geldt overigens hetzelfde voor als voor spelers, is het de perfecte TD had die allang ergens anders gewerktquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Je hebt zoveel geld omdat Netto soelers voor weinig binnem haalt die heel veel waard zijn.
Beter kan je het niet doen als TD lijkt me. Maar iedereen moet out volgens die reactionisten. Zonde
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef Caland het volgende:
DIT IS MIJN CLUB
MIJN IDEAAL
MAAR ALS WE 0-1 ACHTERSTAAN
VERTREKKEN WE ALLEMAAL
Mooi lichtpunt. Geen reden voor paniek dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Balbezitpercentage gelukkig wel in het voordeel van Ajax.
kinderlijk eenvoudigquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Verdiende overwinning trouwens.
100%quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Nah voor mij maar 1 halte dus lekker snel man.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trein
Ik ga nog liever roeiend naar m'n bestemming.
Ben je erop gaan zitten dikzak?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef KingRoland het volgende:
morgen nieuwe tafel halen, mijne is net kapot
Ben je erop gaan zitten?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef KingRoland het volgende:
morgen nieuwe tafel halen, mijne is net kapot
quote:
Ze haddem het over Molde, niet moldyquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deden het beter dan Molde.
Wat een onzin, het is niet dat dit team op 5 plekken gewijzigd is. Vorig jaar vielen een paar wedstrijden precies de goede kant op. Dat in combinatie met een gigantisch zelfvertrouwen kan een team doen laten zweven. Haal je dat zelfvertrouwen eruit krijg je dit.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol dit Ajax is toch niet te vergelijken qua kwaliteit met vorig seizoen
Sowieso het bagatelliseren tot gelukdat heeft alleen met je afkeer naar Ajax te maken
Als je je fans moet verplichten naar het stadion te komen en als ze er eenmaal zijn moet vragen of ze niet weg willen gaan, dan klopt er misschien iets niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je ook zo'n foto van toch. Dat men via het scherm opriep het stadion vooral niet voortijdig te verlaten
Een succes als Sanchez daargelaten, is het transferbeleid om te huilen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Je hebt zoveel geld omdat Netto soelers voor weinig binnem haalt die heel veel waard zijn.
Beter kan je het niet doen als TD lijkt me. Maar iedereen moet out volgens die reactionisten. Zonde
Haha, jaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Respect voor die vrouw, die heeft MIJ op de wereld gezet, MIJ
Klopt, maakt het nog wat schrijnender. Tactisch was Rosenborg beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ja maar dan is dat toch geen geluk? Er zat wel iets van geluk bij, maar dat is met ELK team zo die een finale haalt. Maar er was ook gewoon goed voetbalquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is niet dat dit team op 5 plekken gewijzigd is. Vorig jaar vielen een paar wedstrijden precies de goede kant op. Dat in combinatie met een gigantisch zelfvertrouwen kan een team doen laten zweven. Haal je dat zelfvertrouwen eruit krijg je dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |