Hoort omgedraaid te zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
typfoutje op ad.nl of zijn er 80?!?!?! doden?
Liever niet. En dan ga jij als een malloot die offtopic bagger nog eens een keer quoten. Waarom in godsnaam?quote:
ln.da????quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoort omgedraaid te zijn.
Ja maar zo komen ze over als hele gewone mensen... Da's nou niet de bedoeling...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
*fatwa.
In de laatste paar keren dat ik in de moskee tijdens het vrijdagsgebed was ging het over moslims te motiveren deel te nemen aan de donorregistratie, werden moslims opgeroepen om lekkere dingen mee te nemen voor de open dag die ze hielden voor de buurt een werden aanslagen veroordeeld. Dat we niet bespreken waarom haatzaaiende preken onwenselijk is lijkt mij duidelijk, we maar er is meer dan dat.
Heb je een bevestiging nodig dat ik het afkeur dan, wil ik best wel voor je doen als je daar fijner bij voelt?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou mij eigenlijk niet. Waarom wordt dat niet besproken?
Mwah, er zijn best nog veel extreem gelovigen in de VS en delen van Europa hoor (en natuurlijk ook andere delen van de wereld).quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, alleen ligt de bijbel al in de kattenbak.
Ja, zie, loksnoepjes voor de jihad. Maar goed, dat sluit het andere niet uit. Intern kan het ondertussen best een prima bedoening zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
*fatwa.
In de laatste paar keren dat ik in de moskee tijdens het vrijdagsgebed was ging het over moslims te motiveren deel te nemen aan de donorregistratie, werden moslims opgeroepen om lekkere dingen mee te nemen voor de open dag die ze hielden voor de buurt een werden aanslagen veroordeeld. Dat we niet bespreken waarom haatzaaiende preken onwenselijk is lijkt mij duidelijk, we maar er is meer dan dat.
Die mafkezen worden aan een geloof gelinkt ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:33 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Maar het komt wel elke keer uit de hoek van dat vredelievende geloof.
Nog steeds aanslag hier in Nederland! Just sayin'!quote:
twitter:AP twitterde op donderdag 17-08-2017 om 21:36:42BREAKING: Catalan police: Driver hits 2 officers in Barcelona, police later locate him; unclear if related to van attack. reageer retweet
Klopt, heb je van het weekend mogen zien in Charlottesville.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mwah, er zijn best nog veel extreem gelovigen in de VS en delen van Europa hoor (en natuurlijk ook andere delen van de wereld).
Nu is dit wel een valide argument?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lol? Is dat alles? De bijbel heeft ook zo veel van deze shit erin staan man.
Nee hoor, dat hoeft niet, maar aardig dat je het aanbiedt. Ik vraag me alleen af waarom men het daar niet over heeft. Bespreken dat aanslagen onwenselijk zijn is niets mis mee toch? Waarom wordt dat niet besproken? Ik zou juist verwachten dat het besproken wordt. Maar misschien ben ik wel dom en naïef, want ik verwacht ook dat in kerken die misbruikschandalen besproken worden en ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee of dat bespreekbaar is daar.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je een bevestiging nodig dat ik het afkeur dan, wil ik best wel voor je doen als je daar fijner bij voelt?
Misschien had ie last van zijn bloedsuikerspiegel?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:37 schreef Netflixed het volgende:
twitter:AP twitterde op donderdag 17-08-2017 om 21:36:42BREAKING: Catalan police: Driver hits 2 officers in Barcelona, police later locate him; unclear if related to van attack. reageer retweet
De Islam is the currency van de moslims inderdaad, met de Islam kan je meer doen dan met geld om mensen te bewegen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen dan ook een door islam gedreven terrorisme (gebruikmakend van de islam om mensen die dus blijkbaar makkelijk te beinvloeden zijn) waar moslims net zo goed de dupe van zijn omdat de aanslagen tot nu toe niet bepaald discriminerend waren qua slachtoffers.
Dit topic gaat niet over het Christendom of over een aanslag die Christenen gepleegd hebben uit naam van God.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ongelovig, dus wat dat betreft doen voor mij beiden het ook. Zo'n lijstje met shit als hekserij is slecht kun je in de context van waar we het hier over hebben echt niks mee en is op deze manier gelijkwaardig met wat in de bijbel staat.
Zelden gebeurt ronselen voor de Jihad in de moskee, echt verre van zelfs.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, zie, loksnoepjes voor de jihad. Maar goed, dat sluit het andere niet uit. Intern kan het ondertussen best een prima bedoening zijn natuurlijk.
Wat wil je nu precies zeggen?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:36 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Die mafkezen worden aan een geloof gelinkt ja.
Dat klopt, maar wel over zijn lijstje en mijn punt is dat zijn lijstje vrij zinloos is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over het Christendom of over een aanslag die Christenen gepleegd hebben uit naam van God.
Daarnaast heb je ook te maken met mensen die uit zichzelf razendsnel radicaliseren, soms zelfs nadat ze bekeerd zijn en voorheen dus niet eens moslim waren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelden gebeurt ronselen voor de Jihad in de moskee, echt verre van zelfs.
Moet jij nu niet bij die demonstratie in Amsterdam zijn?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En lavendelzakjes voor alt-right.
De God van de Christenen is anders dezelfde als die van de Islam. Ze noemen 'm alleen anders.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over het Christendom of over een aanslag die Christenen gepleegd hebben uit naam van God.
In een andere tijdsperiode had het islam vervangen kunnen worden met religie X of Y.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Islam is the currency van de moslims inderdaad, met de Islam kan je meer doen dan met geld om mensen te bewegen.
Ja, ofschoon ik niet weet of de moordenaar/terrorist aldaar gelovig is, liepen er wel veel rond en ook veel op het christendom gebaseerde symboliek. Vreemd genoeg negeren die idioten dat ze hun lichaam niet zouden mogen tatoeren, maar ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, heb je van het weekend mogen zien in Charlottesville.
Kan jij niet gewoon ophouden met dat gejank over alt-right in dit topicquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En lavendelzakjes voor alt-right.
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 17-08-2017 om 21:39:37Zo rond 21.47 uur een extra uitzending op RTL4 vanwege de ontwikkelingen in Barcelona. reageer retweet
Als daar behoefte aan is, heb ik er weinig problemen mee, was simpelweg in de veronderstelling dat het een gedeelde opvatting is dat haatzaaierij gewoon aangepakt mag worden en weinig mensen in their mind daar tegen zullen protesteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet, maar aardig dat je het aanbiedt. Ik vraag me alleen af waarom men het daar niet over heeft. Bespreken dat aanslagen onwenselijk zijn is niets mis mee toch? Waarom wordt dat niet besproken? Ik zou juist verwachten dat het besproken wordt. Maar misschien ben ik wel dom en naïef, want ik verwacht ook dat in kerken die misbruikschandalen besproken worden en ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee of dat bespreekbaar is daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |