quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Jan Roos. Daar word je toch spontaan Gutmensch van.
Ik haat de ideologie, net als ik racisme, discriminatie, wit nationalisme, nazis & kkk etc etc haat. Het zijn diegene die selectief kijken naar een haat ideologie die hypocriet zijn. Dat veel moslims er zelf slachtoffer van zijn is alleen maar treuriger.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:28 schreef Slayage het volgende:
Altijd zien we de anti islam militanten op Fok, dit soort gebeurtenissen gebruiken om hun haat agenda te propageren tegen de moslims, die altijd de grootste slachtoffers zijn van deze extremisten, maar dat wordt dan in hun retoriek achterwege gelaten.
En al degenen die daar blijkbaar een mening over moeten hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die gast is zo ontzettend verzuurd geraakt na zijn totale politieke vernietiging, ook wel begrijpelijk. Gelukkig kan 'ie nog een beetje scoren met wat onsmakelijke tweets bij het handjevol aanbidders dat 'ie nog over heeft.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:40:04Local media reports one of the attackers died in shootout with police reageer retweet
Ik zou ook niet willen zeggen dat elk geloof wat dit betreft gelijk is, maar rechtstatelijk vind ik dat wel van belang.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mij best, ik heb sowieso niks met geloven, maar ik heb meer tegen de islam dan tegen andere geloven.
Mijn ex drie jaar geleden. Eng gewoon.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik in 1996. Dat is nog dichternij
Dat doet men omdat ze die foto's van lijken respectloos vinden. Vind het wel een goed statement eigenlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:42 schreef LelijKnap het volgende:
Man man man onder #Barcelona bestaat minstens 40% uit kattenfoto's. Zijn dat afleidingsbots of zo?
Haha veel succes.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is slechts een hand van het monster. De globalisten-clique, die moet je aan banden leggen.
Precies, dat is het probleem.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:40 schreef dellipder het volgende:
Nee, er staat 'momentje voor het deugdvolk'. Daar gaat het over.
Ik heb het niet over een slechte naam ik heb het over vele moslims die slachtoffer zijn van deze extremisten over de hele wereld.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met jullie gekken"Die moslims zijn de echte slachtoffers!! Zij krijgen een slechte naam hierdoor!!!"
Echt gooi jezelf weg man
Daarom, daar heb ik ook begrip voor. Jammer dat die christenen die 1x per maand naar de kerk gaan hieronder moeten 'lijden', maar so be it. Gooi alle kerken/synagogen en moskeeën maar dicht, alle openbare sprekers over die geloven het gevang in, ik vind het prima. Misschien dat we dan eindelijk eens af zijn van die debiele ideeën. Maar goed, dat gaat toch nooit gebeuren helaas.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen zeggen dat elk geloof wat dit betreft gelijk is, maar rechtstatelijk vind ik dat wel van belang.
Graag. En al die kinderverkrachtende pastoors achter slot en grendel en alle kerken sluiten aub.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Christendom ook aan banden leggen vanwege
Misbruikschandalen?
Nou, dat duurde toch nog best lang alvorens de slachtofferrol weer boven kwam.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Altijd zien we de anti islam militanten op Fok, dit soort gebeurtenissen gebruiken om hun haat agenda te propageren tegen de moslims, die altijd de grootste slachtoffers zijn van deze extremisten, maar dat wordt dan in hun retoriek achterwege gelaten.
Ik vind de dreiging van het salafisme, de politieke-islam, moslimfundamentalisme of hoe je ze ook moet noemen wel groter is dan van neonazi's in ieder geval. Je kunt natuurlijk beweren dat keukentrapjes statistisch gezien gevaarlijker zijn, wat klopt: klussers zijn goed voor 37 doden per jaar dus daarvan zullen er wrs stuk of 10 vlak voor hun ongeluk op een gammel keukentrapje hebben gestaan. Niettemin ik denk wel dat men manieren moet bedenken waardoor het salafisme wordt teruggedrongen. Ook dat is uiteraard geen zekerheid. Vaak kunnen dit soort lieden ineens bevlogen worden door de ultieme waarheid van hun geloof en overgaan tot dit soort moordpartijen, net als neonazi's.quote:
Infantiel. Straks gaat men islamitisch terrorisme associëren met kattenfoto's.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat doet men omdat ze die foto's van lijken respectloos vinden. Vind het wel een goed statement eigenlijk.
Rechts/linkse klieken ook verbieden omwille van wat de extremen onder hen zeggen, misschien ook de millieuverenigingen en corporaties, fuck it, laten we gewoon een politiestaat maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Daarom, daar heb ik ook begrip voor. Jammer dat die christenen die 1x per maand naar de kerk gaan hieronder moeten 'lijden', maar so be it. Gooi alle kerken/synagogen en moskeeën maar dicht, alle openbare sprekers over die geloven het gevang in, ik vind het prima. Misschien dat we dan eindelijk eens af zijn van die debiele ideeën. Maar goed, dat gaat toch nooit gebeuren helaas.
Whoa whoa, hoe zijn we gegaan van "al het publiek onderwijs moet vrij van religie" naar "Gooi alle kerken/synagogen en moskeeën maar dicht, alle openbare sprekers over die geloven het gevang in"???quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Daarom, daar heb ik ook begrip voor. Jammer dat die christenen die 1x per maand naar de kerk gaan hieronder moeten 'lijden', maar so be it. Gooi alle kerken/synagogen en moskeeën maar dicht, alle openbare sprekers over die geloven het gevang in, ik vind het prima. Misschien dat we dan eindelijk eens af zijn van die debiele ideeën. Maar goed, dat gaat toch nooit gebeuren helaas.
Tja, je mag de waarheid niet zeggen, maar islam landen staan zeg maar niet echt bekend om hun ontwikkelde manier van denken... Dat daar de meeste slachtoffers vallen... Je zou er wellicht een conclusie over kunnen trekken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een slechte naam ik heb het over vele moslims die slachtoffer zijn van deze extremisten over de hele wereld.
Welke bevolkingsgroep heeft Isis het meeste over de kling gejaagd denk je? Gewoon ff als voorbeeld.
Toen we die beelden in Parijs zagen dat twee agenten in koelen bloede werden afgeslacht door al Qaida militanten, bij Charlie ebdo, was 1 van die agenten een moslim, maar omdat de media en stumpers net als jij en vele mede fokkers hiero er een "islam issue" van maken itt wat het feitelijk is, namelijk gewapende extremisme, zal die frame nooit gebroken worden.
Syriëquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Waar vindt de volgende aanslag plaats? Place your bets.
Dat zou het beste zijn, het geloof heeft nu eenmaal geen positief effect op de mensheid. Maar goed, die scholen dichtgooien zou een goed begin zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Whoa whoa, hoe zijn we gegaan van "al het publiek onderwijs moet vrij van religie" naar "Gooi alle kerken/synagogen en moskeeën maar dicht, alle openbare sprekers over die geloven het gevang in"???
Wat zou erachter kunnen zitten? Vertel... Humor is altijd een slimme manier om dingen te relativeren dat geloof ik wel. Het is misschien zwart maar wel humor desalniettemin.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mja, leid cynisme tot zulke 'humor'? Of de neiging die te moeten delen? Zit nog iets anders achter vermoed ik.
Amsterdamquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Ergens in het Midden-Oosten ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
In NL gebeurt alles 50 jaar later, zei Heinrich Heine, dus ik ga voor Frankrijk, België of Duitsland eventueel Engeland.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
1x per maandquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwah het is overduidelijk een islam issue, in de zin dat salafisme een islamitische stroming is en om een of andere bezopen reden nog altijd in populariteit groeit.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een slechte naam ik heb het over vele moslims die slachtoffer zijn van deze extremisten over de hele wereld.
Welke bevolkingsgroep heeft Isis het meeste over de kling gejaagd denk je? Gewoon ff als voorbeeld.
Toen we die beelden in Parijs zagen dat twee agenten in koelen bloede werden afgeslacht door al Qaida militanten, bij Charlie ebdo, was 1 van die agenten een moslim, maar omdat de media en stumpers net als jij en vele mede fokkers hiero er een "islam issue" van maken itt wat het feitelijk is, namelijk gewapende extremisme, zal die frame nooit gebroken worden.
Volgens mij is Belgie weer aan de beurt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Man dat was in de jaren 50quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Graag. En al die kinderverkrachtende pastoors achter slot en grendel en alle kerken sluiten aub.
nogmaals Barcelonaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Nou..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Man dat was in de jaren 50
Daarbij is seksueel misbruik wel van een iets andere orde van grootte dan mensen doodrijden op een plein.
Vind ik best knap, dat een haat ideologie ook fatsoenlijke mensen kan leveren zoals jij aangeeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik haat de ideologie, net als ik racisme, discriminatie, wit nationalisme, nazis & kkk etc etc haat. Het zijn diegene die selectief kijken naar een haat ideologie die hypocriet zijn. Dat veel moslims er zelf slachtoffer van zijn is alleen maar treuriger.
Dus het ligt aan geloof, dan moet het verboden worden en dat lost alles op.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
was ergens andersom ook wel raar. Moslims keken massaal weg bij charlie hebdo. Moet je maar niet de profeet beledigen en in Syrië is het elke dag charlie hebdo...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ongefundeerd ?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:39 schreef FYazz het volgende:
[..]
Algemeen bekend![]()
Eerder een ongefundeerde gedachte van jezelf. Zijn zoveel landen waar ook onrust is onder de bevolking en waar geen moslim schuld aan heeft.
Relativeren can be a bitch i know.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, dat duurde toch nog best lang alvorens de slachtofferrol weer boven kwam.
Ik denk dat de mensen die platgereden, neergeschoten, neergestoken en opgeblazen worden de grootste slachtoffers zijn van deze extremisten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Gewapend Islamitisch extremisme ja, misschien niet jouw smaakje islam, maar dat maakt het niet minder islamitisch.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja ik had al eerder gezegd dat ik daar ook voor was. In de eerste plaats alle religieuze investeringen uit Saoedie Arabië en de golfstaten verbieden. Maar "de Islam" gaan we nooit aan banden leggen. Dat kunnen mensen maar beter in hun hoofd knopen voordat ze doordraaien omdat de politiek zogenaamd niets doet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind de dreiging van het salafisme, de politieke-islam, moslimfundamentalisme of hoe je ze ook moet noemen wel groter is dan van neonazi's in ieder geval. Je kunt natuurlijk beweren dat keukentrapjes statistisch gezien gevaarlijker zijn, wat klopt: klussers zijn goed voor 37 doden per jaar dus daarvan zullen er wrs stuk of 10 vlak voor hun ongeluk op een gammel keukentrapje hebben gestaan. Niettemin ik denk wel dat men manieren moet bedenken waardoor het salafisme wordt teruggedrongen. Ook dat is uiteraard geen zekerheid. Vaak kunnen dit soort lieden ineens bevlogen worden door de ultieme waarheid van hun geloof en overgaan tot dit soort moordpartijen, net als neonazi's.
Italiëquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Geloof is sowieso iets voor de dommen, dat zoveel van bepaalde bevolkingsgroepen daaraan vasthouden doe ik geen uitspraken overquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus het ligt aan geloof, dan moet het verboden worden en dat lost alles op.
Mislukt grapje hoop ik
...in de zin dat Jihad onlosmakelijk verbonden is aan de islam. Het salafisme verklaart het imperialisme (en succes) v.d. islam niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah het is overduidelijk een islam issue, in de zin dat salafisme een islamitische stroming is en om een of andere bezopen reden nog altijd in populariteit groeit.
Maar alle salafisten zijn islamitisch, maar niet alle islamieten zijn salafistisch.
Wat dacht je van internet, kranten, boeken, films, tv docu's.quote:
Beide gestoord en goedgekeurd volgens hun geloof.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Man dat was in de jaren 50
Daarbij is seksueel misbruik wel van een iets andere orde van grootte dan mensen doodrijden op een plein.
Dat zou dan net zo een conclusie zijn als wat mensen als jij doen mbt dit soort wandaden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tja, je mag de waarheid niet zeggen, maar islam landen staan zeg maar niet echt bekend om hun ontwikkelde manier van denken... Dat daar de meeste slachtoffers vallen... Je zou er wellicht een conclusie over kunnen trekken.
twitter:VTMNIEUWS twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:50:23Aanslag Barcelona: 1 Belgisch slachtoffer omgekomen, dat bevestigt minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders. https://t.co/iY1Y35hKze reageer retweet
Check mijn ondertitel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zijn te slim om überhaupt 'in the picture' te komen. Maar juich je ze toe of?
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef BellaaElisa het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijk? Of mag discriminatie op Fok! ?
Lastig he, als iemand iets negatiefs over jouw islam zegt?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef BellaaElisa het volgende:
In west Europa is Amsterdam misschien een target dat nog niet is geweest. Alle landen om ons heen hebben er al mee te maken gehad.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Een iets ander waardesysteem, maar goed, ook daarvoor zou ik niet denken dat je onderwijs zou moeten volgen die de denkbeelden die Torvalds, Juncker en Jobs als waarheid propageren door de staat gefinancierd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:47 schreef SeLang het volgende:
Linux, de EU en Apple zijn ook religies voor veel mensen, inclusief een messias/ profeet en tempels
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lastig he, als iemand iets negatiefs over jouw islam zegt?
We krijgen hem vanzelf wel een keer hoor, maak je daar alvast maar geen enkele illusie over.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
In west Europa is Amsterdam misschien een target dat nog niet is geweest. Alle landen om ons heen hebben er al mee te maken gehad.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:49 schreef Slayage het volgende:
Vind ik best knap, dat een haat ideologie ook fatsoenlijke mensen kan leveren zoals jij aangeeft.
Janken. Waar zie jij discriminatie? Ik zie enkel constateringen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef BellaaElisa het volgende:
Het is volgens mij algemeen bekend dat hoe slimmer een persoon is hoe kleiner de kans is dat hij of zij gelovig is. Maar ik zal er hier nu niet verder over in gaan. Deze discussie (hoewel gerelateerd aan het topic) is toch teveel OT. Dus ik laat het hierbij.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat zou dan net zo een conclusie zijn als wat mensen als jij doen mbt dit soort wandaden.
Klopt idd, zoals Oostenrijk al doet kennelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik had al eerder gezegd dat ik daar ook voor was. In de eerste plaats alle religieuze investeringen uit Saoedie Arabië en de golfstaten verbieden. Maar "de Islam" gaan we nooit aan banden leggen. Dat kunnen mensen maar beter in hun hoofd knopen voordat ze doordraaien omdat de politiek zogenaamd niets doet.
Je zei dat prekers opgesloten moeten worden .. dat gaat wel ff wat verder dan "iets negatiefs"...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hou toch op man.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:53 schreef Silven het volgende:
[..]
Janken. Waar zie jij discriminatie? Ik zie enkel constateringen.
Dat is mijn mening inderdaad, wat wou je eraan doen? We wonen hier niet in Noord-Korea.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zei dat prekers opgesloten moeten worden .. dat gaat wel ff wat verder dan "iets negatiefs"...
Anderen zijn nog wel verder gegaan...
Volgens mij zijn wij in het Westen meesters van het imperialisme, maar het Christendom is meer een krukje geweest dan de grote motivator. Ja het is absoluut problematisch dat Mo een krijgsheer was, en dat zorgt voor veel van de problemen, maar uiteindelijk is het overgrote merendeel van de Moslims geen haatbaard. Vervelend conservatief hooguit. Bij salafisten wordt dat wat anders.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
...in de zin dat Jihad onlosmakelijk verbonden is aan de islam. Het salafisme verklaart het imperialisme (en succes) v.d. islam niet.
De coördinator terrorismebestrijding doet zijn werk hier prima, vergis je daar niet in.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
We krijgen hem vanzelf wel een keer hoor, maak je daar alvast maar geen enkele illusie over.
Iets negatiefs over de islam zeggen mag niet!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat de persoon waarop jij reageert zo reageert als dat hij/zij deed, juist door het type uitspraken waar ik het over had. Dat staat los van hoe ik denk over vrije meningsuiting.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is mijn mening inderdaad, wat wou je eraan doen? We wonen hier niet in Noord-Korea.
Het beestje mag best bij naam genoemd worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:53 schreef Carlos93 het volgende:
Het zal wel weer gedaan zijn door de groep die niet genoemd mag worden onder de noemer 'politieke correctheid'.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij in het Westen meesters van het imperialisme, maar het Christendom is meer een krukje geweest dan de grote motivator. Ja het is absoluut problematisch dat Mo een krijgsheer was, en dat zorgt voor veel van de problemen, maar uiteindelijk is het overgrote merendeel van de Moslims geen haatbaard. Vervelend conservatief hooguit. Bij salafisten wordt dat wat anders.
Is jihad broer, mag gewoon.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
Ik zou je bijna pijpen nu als ik niet oerconservatief was.
boehoehoe, huilennn, we mogen het niet zeggen!!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:55 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Iets negatiefs over de islam zeggen mag niet!Dan generaliseer je namelijk.
Aan de andere kant; als één rechtse debiel een terror aanslag pleegt met ''slechts'' één dode, dan moet het beestje bij zn rechtste naam genoemd worden.
Bron?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is jihad broer, mag gewoon.
Nee, dat zei je niet. Niet van de domme houden nu.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ongefundeerd ?Onrust onder de bevolking hier in Europa ? Aanslagen ? Bloedbaden zoals te doen gebruikelijk in veel moslim landen ?
Jihad wel dan? Ik blijf dat een bijzondere redenering vinden, het grote overnameplan van moslims. Als moslims zo druk zijn met collectief de wereld veroveren, waarom slaan ze dan vooral elkaar voortdurend de hersens in?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het salafisme verklaart het imperialisme (en succes) v.d. islam niet.
Maar uit dat vervelend conservatieve gedachtegoed komen wel weer dit soort idioten, en als wij Moslims toe blijven staan zo vervelend conservatief te zijn, dan is het dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij in het Westen meesters van het imperialisme, maar het Christendom is meer een krukje geweest dan de grote motivator. Ja het is absoluut problematisch dat Mo een krijgsheer was, en dat zorgt voor veel van de problemen, maar uiteindelijk is het overgrote merendeel van de Moslims geen haatbaard. Vervelend conservatief hooguit. Bij salafisten wordt dat wat anders.
Ah ja een radertje in het complot. Nee ik ben gewoon een globalist.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, je hebt jezelf gedegradeerd tot een useful tool.
Kut ik vergis me, crusade ofzo. Waren de katholieken die zo gek waren op pijpen.quote:
Ten eerste was het niet racistisch, want ik had het over alle geloven. Verder heb ik gewoon bijzonder weinig respect voor gelovigen die vinden dat hun geloof zogenaamd niet beledigd, gepersifleerd of ten sprake gesteld mag worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat de persoon waarop jij reageert zo reageert als dat hij/zij deed, juist door het type uitspraken waar ik het over had. Dat staat los van hoe ik denk over vrije meningsuiting.
Graag bewijs dat die moslims wereldwijd, die dergelijke acties afkeuren, uit de meerderheid bestaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef speknek het volgende:
uiteindelijk is het overgrote merendeel van de Moslims geen haatbaard.
Ja dat achterlijke panische racisme roepen bij elke scheet moet eens de kop ingedrukt worden. Vinger op de zere plek leggen en aanpakken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar uit dat vervelend conservatieve gedachtegoed komen wel weer dit soort idioten, en als wij Moslims toe blijven staan zo vervelend conservatief te zijn, dan is het dweilen met de kraan open.
Denk dat het niet waar is, weet niet waarom dat de wereld in gebracht werd ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Over dat 3e incident hoor je niks meer.
#FakeNews dan maar
Het ter sprake stellen is wat anders dan mensen opsluiten die preken. Dat lijkt me zelfs het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ten eerste was het niet racistisch, want ik had het over alle geloven. Verder heb ik gewoon bijzonder weinig respect voor gelovigen die vinden dat hun geloof zogenaamd niet beledigd, gepersifleerd of ten sprake gesteld mag worden.
Ja wat mij betreft wordt conservatisme verboden. Maar ja dan gaan die conservatiefjes weer klagen. Klagen klagen klagen, zeggen dat vroeger alles beter was, enige wat ze kunnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar uit dat vervelend conservatieve gedachtegoed komen wel weer dit soort idioten, en als wij Moslims toe blijven staan zo vervelend conservatief te zijn, dan is het dweilen met de kraan open.
Daar gaat er één!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
boehoehoe, huilennn, we mogen het niet zeggen!!
twitter:BBCBreaking twitterde op donderdag 17-08-2017 om 21:00:50Suspect in #Barcelona van attack killed in shootout with police on the outskirts of the city, Spanish media report https://t.co/4hfY8ab2g9 reageer retweet
Al 10 keer..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lees de laatste paar posts en de TT.
Zo te zien zijn we de standaardcirkel al weer doorgegaan.
Mwuah, waar het geweld vandaan komt is algemeen bekend zoals Speknek al aangeeft, vanuit Salafistisch/Wahabitisch kring. De meeste jihadisten distantiëren zich juist van de gevestigde (oer)conservatieve kringen en moeten er niks van hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Andere denkbeelden verbieden. Zo progressiefquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft wordt conservatisme verboden. Maar ja dan gaan die conservatiefjes weer klagen. Klagen klagen klagen, zeggen dat vroeger alles beter was, enige wat ze kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |